Tahkoojaplussat 86

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Molly*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heippa tytöille!

Onpa taas paljon juttuja, kiva niin.

Kurjuus kaikkien sairasteluja, pikaista paranemista toivottelen. Meillä oltu ihan terveinä, ihme kyllä.

Lohduttaisko sua Stella jos myisin sulle pari Madonnan lippua? On kylläkin siihen huonoimpaan, eli c-katsomoon, mutta voisin myydä, jos haluat? Netin kautta ei mitään toivoa saada parempia lippuja ja mun tuttu lipunmyynnissä ei tiettykään ollut töissä. Mulla jäi muutama yli ja aioin myydä ne vaikka jossain huuto.netissä, mutta täytyyhän sitä ystävää auttaa. Mä sain netistä ostettua, mutta ohjelma tosiaan heitti mutkin about 20 kertaa ulos ennenkuin vihdoin sain ne. Ei ihan riittänyt Lippupisteen kapasiteetti :/

Mulle käy vähän huonosti se vko 8, to ja pe ehkä mahdollisia, mutta ke ei käy ollenkaan. Mies on lomalla varmaan sen loppuviikon ja ei ehkä ymmärrä, jos me Leon kanssa häivytään :)

Meille ei kummempia, Leo oppi vihdoin kääntymäänkin ja nyt tuntuu kuukauden yrityksen jälkeen, että soseetkin alkaa maistua. En tiedä mainitsinko jo, että pari hammastakin löytyy, ovat tosi suloisia :)

On kyllä ihanaa elää teidän odottajien fiiliksissä, muistuu niin oma odotus mieleen. Hassua miten niin odotettu ja toivottu asia voi aiheuttaa niin paljon ristiriitaisia tunteita ja epävarmuutta. Tsemppiä Sanelman turvotukseen ja selkäkipuihin, helpotukseen ei enää pitkä aika!! Mollylla meneillään ihan paras aika, kun masu on kaunis, eikä kauheasti vielä paina tms. Mannakin pääsee ihan kohta siihen vaiheeseen :)

No niin, pitää kai mennä siivoamaan. L nukkuu ja kämppä on mullin mallin. Mukavaa tiistaita!!!

Maksalaatikko oli hyvää:-). Äitiyslomalla superherkkuani oli kaupan maksalaatikko, sienisalaatti ja kylmä maito, mikälie kiehtova makuyhdistelmä. Saapi nähdä maistuuko Nellalle...