Hellou! Molemmat nukkuvat, ihmeellistä!!
Mä olen saanut jonkun supervimman, eilen siivosin vaatekaapit ja yhden "romukaapin" täältä sekametelihuoneesta, jospas saisi vihdoinkin ne lasten sängyt tänne, kun ei kerran -ainakaan vielä- päästy muuttamaan. Oltiin ekaa kertaa ulkona tänään koko viikkoon, alkaa taudit olemaan yskän ja nuhan asteella. Siivosin siinä sitten "ohi mennen" varaston ja voi jee, liki peräkärryllinen pelkkää moskaa, siis kaatopaikkatavaraa: rikkinäinen imuri ja päreenä oleva fillari, ikivanhat muovikalusteet jne. Voi, kun virtaa riittäisi tästä eteenkin päin.
Miljoona asiaa kommentoitavana.
Aivan ekaksi mahtikiitokset taannoisista kasvatusvinkeistä, tiesin, että teiltä saa viisaita sanoja. Mä olen sille ystävälleni kautta rantain ehdottanut jäähypenkkä, kun meillä se tepsii parhaiten, mutta jotenkin häpeillen annan vinkkejä, kun se tyrannia kohdistuu omaan lapseen. Vaikka Mariska sanoit, että teillä samat säännöt kaikille, mikä onkin oikeudenmukaista, mutta mä olen jotenkin lälläri komentamaan muiden lasta, jos vanhempansa on vieressä. Kiitos vinkeistä, siis!

Ja puun koputusta, viimeksi tavatessamme oli hitusen helpompaa. Niin, se pikkumies ei juurikaan kiusaa vauvasiskoaan, mitä nyt jotain pientä joskus.
Piritalle ihan mahtionnittelut tarjouksen läpimenemisestä, skoolataan, kun nimet paperissa. Ihan mielettömän hieno asia, sä olet siitä niin kauan haaveillut! Kerrohan lisää uudesta kodistanne ja kuvia, kuvia! Onhan kosteusmittaus tehty??
Meillä ei olla edetty suuntaan eikä toiseen. Kosteusmittausfirmalta tuli spostia kuvineen päivineen tekemästään työstä ja kyllähän se "paperilla" näyttää jotenkin pahemmalta kuin todellisuudessa. Mutta siis (fb:ssa jo kirjoitinkin), sikaa säkissä ei osteta, eli emme missään tapauksessa halua itse ryhtyä remontoimaan/toimeksi antajaksi, sillä pelottaa, että homma paisuu ja paisuu, vaikkei noilla tiedoilla pitäisi. Pankissakin olivat sitä mieltä, ettei mitään hinnanalennuksiin tarttumista, myyjä korjauttaa ja sanoivat, että yleensä se käytäntö, että samalla sovtulla hinnalla myyjä myy. Ymmärrän kyllä, jos ei halukkuutta, mutta enempää emme maksa. Eikä kukaan muukaan, niin vanhasta talosta. :/ Ja itse pähkäilimme sitä, että asuntolainojen ja remonttilainan (=kulutusluotto) korot ihan eri tasolla toisiinsa nähden, emme halua tappiota omaan niskaamme. Paisuipas tämä taas. Odotellaan, joko tuota tai seuraavaa kohdetta, joka ei vaadi kuin seinien siistimistä/muuttamista oman väriseksi. Ihmeen vähän keljuttaa. Mutta toki vähän.
Sandelle mahtipeukut haastiksen suhteen, toivottavasti tämä on nyt se sinun paikkasi, kun totisesti kerran sen haluaisit. PQ niin kuin ennenkin!!

)
Ihaa, Riinuskalla ultrassa kaikki mainoisti ja hauska tuo sukupuolijuttu, mun mielestä on huisin kiva, että pidät meitä jännityksessä, saadaan veikkailla ja odotella paljastusta!
Sanelmalla limatulppaa irronnut, hyvä merkki! Niin kihelmöivän jännää. Tuleekos sieltä nyt sitten Okko vai Riina? Taidan kääntää kelkkani ja veikata Riinaa!

) Mahtavat ovat kyllä viikot katsella, kun ei itse tarvi kärvitellä. Onko yhtään malttamattomuutta ja kärsimättömyyttä ilmassa? Toivottavasti ei, mä en sitä ylipäivien piinaa unohda. Vaikka kuinka asennoituu sihen, että kyllä se joskus tulee, niin kyllä mun hammasta kiriti, ainakin viikon jälkeen. Toivottavasti ei sulla!
Hoplaaaaaa, Mollyn äitiysloma alkanut!

)))) Mitä olet puuhaillut? Ystäväisiä tavannut jo aamukahvien merkeissä ja mitä muuta? Mitäs hankinnat sanovat? Joko saitte sen hoitopöydän? Joko kohta saadaan kuvia Minin huoneesta? Ihania päiviä sulle!!
Mannalla ollut harjoitusuppareita, ei vaaraa, kun ei kipua, kuten jo varmaan tiesitkin. Mä niin odotan sun kuvia, masusta ja kodista, voi kumpa se kamera löytyisi pian.

Mä en nyt yhtään muista, minkälainen aikataulu teillä on kodin valmistumisen suhteen?
Nekulle ihanaa matkaa lämpöön, tai siellä jo paistattelettekin ja Pirittako jo pakkasi Ranskanmatkan tavaroita? Mahti juttu! Kivaa reissua ja älkäähän unohtako minttukaakaota! Tai rommia.. Aah Strohkaakoa.. Mmmm. Paitsi, että kärsin lauantaisien tuparien jälkeen krapulasta eiliseen saakka.:/
Mä mietin tänään, että joskos varaisi jotkut äkkilähdöt, kun ei kerran muutto olekaan ajankohtainen. Mutten vielä miehen kanssa puhellut, enkä tiedä oliskos meillä varaakaan. Eikä Siljalla ole passia. Katsotaan.. Voi olla, että jäädään odottamaan sitä kevätaurinkoamme.
Stella, löysitkö Unisex-haalaria? Reimalla ainakin joku ruskea-beige-yhdistelmä, mutten ole varma onko vk- vai talvimalli. Ja jotain vihreitä olen nähnyt, mutten itse tykkää. Eli sama hakusessa. Mutta mä ostan kyllä 104 senttisen.
gissa, me oltiin Vilin kanssa vauvauinnissa ja tykkäsin! Vili ei kylläkään niin riemukas siellä ollut kuin moni muu, aika varovainen, eikä ikinä hymyn häivää. Silja taas nautti siitä yhdestä uintikerrastamme (ei siis vauvauinti), kun käytiin syksyllä ennen korvatulehduksia. Hällä siis taas tulehdus, älkitarkastus heti kuurin loputtua ja mahdollista jatkoa mietitään, jos ei parannusta.
Kaislalle ja Stellalle sekä Ellille paranemisia, voi kurjuus tätä kierrettä. Samoin Samu on kipeänä.
P, mä käytän milloin mitäkin käsivoidetta, mutta muistan että taaannoinen Hand&Nail on ollut paras ikinä käyttämäni, niin pehmoiset käpälät jättää jälkeensä. En vaan tiedä onko tuotetta vielä, sellanen vaaleanpunainen (pumppu)pullo.
gissan hoito-"ongelma" olikin mukavasti ratkennut, mä siis olisin ollut sitä mieltä, ettei se ole ongelma. Vili oli muutamien kuukausien ikäinen ollessaan mummilla (menin kyllä itsekin sinne yöksi, mutta mummi hoiti), ja kun enää silloin imettänyt, niin ei ongelmaa, Silja taas oli ekan kerran pikkujouluissa ollessamme, silloinkin lähdettiin vasta iltatissin jälkeen. Mutta kun kerran Leo pullon huolii, niin menet tietysti ja se huono omatunto jää kotirapulle, eikös juu!! =) Mihin sä muuten menet?
Keijun miehen leffa oli saanut menestystä, tahtoo nähdä!!

Hymyilytti sun vertaus eläkeläispariskunnasta. Ihanaa, kun olet(te) onnellisia! =)
Hertta mennyt töihin ja hyvältä maistuu, hyvä juttu!
Vili heräsi ja annoin jo välipalaakin, nyt lupasin pelata muistipeliä, vähän me fuskataan, kortit kuva puoli ylöspäin, mutta kaikista paras juttu on parien löydyttyä se, kun luemme jokaisesta luontoaiheisesta kortista runonpätkän. Silja on nukkunut vaunuissa yli kolme tuntia, pitää taas kurkata... Ja olikin pakko käydä heti, kun tajusin, että on nukkunut kohta neljä tuntia. Mutta hengittää.

Koko viikon onkin ottanut vajaan puolen tunnin tirsoja tukkoisen nenänsä kanssa, ottaa varmaan nyt takaisin.
Toivokaamme aurikoa viikonloppuun ja hyvää mieltä kaikille!