Huomenet! Jos vaikka ehtisi pari riviä raapustamaan, ennen kuin lapsoset kyllästyvät legoleikkeihinsä, joka päivä kyllä kuulumiset tulee luettua ja illalla aloitinkin jo kirjoituksen, mutta jo alkuvaiheessa sohaisin koko sivun kiinni ja samaan syssyyn Silja parkaisi sängyssään, niin taas jäi.. Seliseli.
Sanelma, hieno homma kun ilmoittaudut joka päivä. Se voi kuule hyvin O-R hiljentyä juuri siitä syystä, että alkaa hivuttautumaan. Mä olen yksi niistä, joilla ei kipeitä supisteluja tullut ennen kuin tuli. =) Eli sitten kun alkoivat todella TIESI, että nyt sitä mennään. Eli voi alkaa sitten koska vaan, vaikkei _mitään_ enteile. Mutta tämä nyt ei mitään auta, malttia vaan toivottelen.
Mitäs Mollyn vointi? Sun viikotkin on jo NIIIN huikeat! =) Eihän enää kutia?
Manna, tehän pääsette siis ihan pian muuttamaan, ihanaa!
Mai sitten ryömii menemään! Mun mielestä se on aina niin ihanan ja hassun näköistä, kun vauvat ryömivät, ovat sellaisia ihania möngertäjiä. Meillä on kumpainenkin lähtenyt heti konttaamaan, joten siksikin se ryömiminen ihastuttaa, kun sitä ei täällä kotona ole nähnyt.
Kiitokset kaikille kuvista, ihanaihana masu Mannalla, saadaanko muilta vatsapäivitystä! Tosi kiva oli nähdä myös tulevan kotinne kuvia, takka oli hieno! Ja Lotan ja Ellin iloiset kuvat, valloittavia. Nellan otos oli mahtava, näytti ihan kevätsäältä, mutta hyvin pääsin alkutalvenkin tunnelmaan, mahtava otos auringonlaskuineen.
Laitan myös muutamat kuvat.
Miten Sanden työjuttu? Missä sä palaveerasit eilen??
Kiva kun Herttakin aktivoitui fb:iin, innostukaas vielä "loputkin"

) Mäkään en jotenkin osaa tai halua kirjoittaa sinne mitään menee nyt kauppaan/nukkumaan, jos mun päivässä ei tapahdu kummia, niin yleensä jostain mitättömästä asiasta väsään statuksen. Kuten tänään.
Mukavasista kun olet viihtynyt töissä Hertta ja kotijoukkojen elo on sujunut myös mallikkaasti! Tekisi niin hyvää omallekin miehelle (ja varmaan mielelle

muutaman kk:n vaihto. Mutta jos mania ajatellaan, niin menetämme huimasti, miehellä puolet paremmat tulot kuin mulla. :/
Stella, en myöskään ole pitänyt näkemistäni unisex-haalareista kovinkaan paljon.Ihan kiva -linjalla. Mutta meillä kun veljen kanssa saman ikäiset lapset, mutta sukupuolet eripäin, niin varmaankin taas vaihdetaan. Ei vaan ihan täysin veljenvaimon kanssa kohtaa makumme vaateasioissa, muulla saralla synkkaa täydellisesti. =) Vähän turhan pinkkiä ja sytämellistä välillä.

) No, poikien vaatteissa ei sitä ongelmaa.
Heeheeeh, kikatin maha kippurassa Kaislan tippui -kommentointia. Arjen parhaita naurattajia.
Tuttua juttua Leon uhmistelu.Meillä ihmeen seesteinen vaihe nyt, mutta pari viikkoa sitten just tuollaista, että kaikki oli eipäs/juupas.
En muuten ollut minäkään kuullut tyynysuosituksesta. Meidän lapsille ollut noin puolivuotiaasta.
Mitäs meidän lomalaiset?
Me lähdetään nyt rattailemaan ystävien kanssa, lenkkeily on jäänyt ihan täysin, kun ollaan vaan pulkkailtu ja muuten vaan ulkoiltu. Ihana talvi on kyllä ollut, mutta odotan jo kovasti kevättä, enkä vähiten ien sulamista, jotta saan taas kuivasta asfaltista lenkkeilykipinän - ja mahdollisen vaikutuksen vyötäröön.
Mukavaa loppuviikkoa ja Sanelmalle supistelutoivotuksia!!!!!