M
Manna23+3
Vieras
Moikka täältäkin. Perjantaihehkutus, vaikkakin meillä huomenna hautajaiset ja ei ole niin mukavan rentouttava viikonloppu siis tiedossa. Lähden tästä kukkasia hakemaan, kun ehdin.
Kitos Mariska kehuista. Lämmittä mieltä kauniit sanat aina
Talo tuntuu omannäköiselle kyllä. Pihan kanssa riittää myös puuhaa, mutta saa nähdä koska se saadaan laitettua. Takan hinnasta. Mä en nyt osaa sanoa, kun ei ole mulla nyt kovin vankkaa tuntumaa, mutta jos valmistakka oli 4000e pinnassa, niin tämä menee sen alle. Pikaisella laskulla. Sen tekeminen kun koostui muurarin palkasta, hanslankarin palkasta ja tarvikkeista. Ihan tarkkaa summaa siis ei ole, mutta kaikenkaikkiaan teetetty tuli halvemmaksi, kuin ostettu. Niin kävi mm. mun vihkisormuksenkin kanssa, kun teetin se kultasepällä. Hassua, mutta totta. Takka on itse piirrusteltu, osin katsottu mallia yhden nuorisoseuran avotakasta ja sitten muurarin kanssa sommiteltu. Mielestämme sopii taloon ja meidän tyyliin hyvin.
Nauratti Main osallistuminn keskusteluun. DDDDDDDDDDDDDDDterkkuja sinnekin
Anskun talokaupat siis meni nyt noin. No, parempi niin. Toivottavasti löytyy vielä just SE oikea ja hyvä talo.
Nyt tulikin kiire. Ovikello soi...
Kitos Mariska kehuista. Lämmittä mieltä kauniit sanat aina
Nauratti Main osallistuminn keskusteluun. DDDDDDDDDDDDDDDterkkuja sinnekin
Anskun talokaupat siis meni nyt noin. No, parempi niin. Toivottavasti löytyy vielä just SE oikea ja hyvä talo.
Nyt tulikin kiire. Ovikello soi...