M
Monsku
Vieras
Täällä siis ollaan 
Joanna 32/32, y07/06, Vantaa
Monsku 26/38, y08/06, Helsinki
Aikku 30/30, y09/06, Helsinki
Minerva77 ?
Fanny77 ?
Ja missä Iitu, Sartsa, Yeniko, Martta & Maria_85!!! Huhuu!
Nutza ja Mymmeli ovat onnellisesti siirtyneet odottajien puolelle.
Ja kaikki tietysti toivotaan sydämemme pohjasta, että Mymmeli siellä myös pysyy!
Minulle kuuluu vähän kipeää
Kolottaa päätä ja jokaista jäsentä. On vähän kuumetta eli varmaan flunssa tulossa.
Alavatsaa kivistää, mutta se voi olla alaselän kipua, joka vaan heijastuu myös sinne.
Alaselän kipuilu on mulle myös normaali kuukautisoire... eli sitä odotellessa.
Nyt siis kp 24/28-30. Perjantaina olis siis kp 28. Jos menkat ei ole silloin alkanut, niin on pakko varmaan "tuhlata" testi. Illalla on firman pakolliset bileet, joita ei ilman hyvää syytä selvin päin kestä. Toisaalta juoda en uskalla, jos ei ole negatesti alla. Varmuuden vuoksi. Noh, sen näkee sitten loppuviikosta.
Kirjoittakaa jotain mukavaa ja piristävää.
Minä taidan lähteä sohvalle potemaan päätäni.
Joanna 32/32, y07/06, Vantaa
Monsku 26/38, y08/06, Helsinki
Aikku 30/30, y09/06, Helsinki
Minerva77 ?
Fanny77 ?
Ja missä Iitu, Sartsa, Yeniko, Martta & Maria_85!!! Huhuu!
Nutza ja Mymmeli ovat onnellisesti siirtyneet odottajien puolelle.
Ja kaikki tietysti toivotaan sydämemme pohjasta, että Mymmeli siellä myös pysyy!
Minulle kuuluu vähän kipeää
Kolottaa päätä ja jokaista jäsentä. On vähän kuumetta eli varmaan flunssa tulossa.
Alavatsaa kivistää, mutta se voi olla alaselän kipua, joka vaan heijastuu myös sinne.
Alaselän kipuilu on mulle myös normaali kuukautisoire... eli sitä odotellessa.
Nyt siis kp 24/28-30. Perjantaina olis siis kp 28. Jos menkat ei ole silloin alkanut, niin on pakko varmaan "tuhlata" testi. Illalla on firman pakolliset bileet, joita ei ilman hyvää syytä selvin päin kestä. Toisaalta juoda en uskalla, jos ei ole negatesti alla. Varmuuden vuoksi. Noh, sen näkee sitten loppuviikosta.
Kirjoittakaa jotain mukavaa ja piristävää.
Minä taidan lähteä sohvalle potemaan päätäni.