Wish A Baby 93

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilma77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitämitä, Annukka? Voi, toivottavasti asiat selkiävät! Harmillista menettää taas yksi pitkänlinjan ketjulainen. Kaikkea hyvää!

Sarsille ja Illusialle; en taida osata sitä mitenkään näin pelkällä kirjoittamisella selvittää, mutta jollain kumman konstilla tiesin olevani raskaana tuossa menneenä tammikuuna. Muistan vieläkin selkeästi sen kaiken pähkäilyn ja toivomisen ja ihmettelyn ja sitten sen maanantai aamun, kun herätessä eka ajatus oli, että olen raskaana. Se ei itseasiassa ollut mitenkään riemuinen juttu, vaan pientä paniikkiakin oli ilmassa. Mutta käsittämätön varmuus takaraivossa vain kertoi sen. Eikä sitä samaa tunnetta ennen ole ollut, eikä jälkeen tullut :(

Mutta, mutta. Täällä kp 3. Paljon pienemmillä kivuilla mentiin tällä kertaa, hyvä niin. Tämä kierto sitten kertoo, ovatko terot auttaneet ja kierto palautunut. Kaikenkaikkiaan otan mieluummin menkat, kuin ihmettelen kuukausi tolkulla, että missä vika.

Hellettä, hellettä. Ja Annukalle vielä heilutukset *hei hei*

Annukalle toivon myöskin kaikkea hyvää (vaikkei hirveästi täällä ajatuksia vaihdettukaan) ja myöskin sitä, että asiat selkiytyvät.
Tää ketjuilu on antanut mulle uskomatonta vertaistukea ja on harmillista menettää tyyppejä...

Hilmalle: en muista puhuttiinko tässä ketjussa vai jossain toisessa tosta "tiedän-että-olen-raskaana-ennen-testausta" fiiliksestä. Mulla on sellainen ystävä, joka ei todellakaan tiennyt olevansa raskaana ennen testausta (ajatteli, että menkat on taas myöhässä pari viikkoa; kierto oli välillä mitä oli) ja sitten toisaalta mulla on myös ystävä, joka viikkoa ennen ko täti oli edes tulossa tiesi vaan olevansa raskaana. Ja näinhän hän olikin. Tosin tämä raskaus päättyi heti plussauksen jälkeen keskenmenoon, mikä oli ihan hirveetä.
Eli kaipa meitä naikkosia on sitten monenlaisia, heh. JOtkut tietää, jotkut ei. Ja oikeastaan hyvä niin. :-)

Sori Hilma tosi typerä kysymys, mutta mihin terot auttavat? Oon nääs ajatellut, että yritän ottaa selvää, tosta mun luteaalivaiheen kestosta; mietityttää, et jos mun luteaalit on liian lyhyet...Ja se vaikeuttais tätä mun raskautumista.

Hellettä tosiaan pukkaa. Istuin puistossa nelisen tuntia ja söin mansikoita ja luin lehtiä. Aah, tällaista tän kesän pitäis olla.

T: Sars, joka ryntää nyt kaapille etsimään ruokaa.

Heippa taas!

Mökillä auringonpaisteessa hetken maattuani ja pienen pesulapun virkattuani olen taas vaihteeksi oma valoisa itseni, eikä mieletön tiskivuorikaan lasagnen tekoa haitannut, vaikka ihan vähän itsekseni marmatinkin... ;)

Seuraavat neljä viikkoa en tiskaa kertaakaan kotona, miehellä on loma!

Aurinkoista päivänjatkoa teille kaikille!

Puuh, mun pitäis imuroida ja kiirustaa kauppaan. Ei vaan millään jaksais. Oli nimittäin niin kiva hengailla puistossa ja nauttia tästä uskomattomasta ilmasta. Jee.

Kait se on pakko mennä.

Mä lähden muuten huomenna kavereiden mökille, joten palaan vasta sunnuntaina linjoille! Hyvää viikonloppua siis.

T: Sars, joka diggaa kesästä.

p.s. Illusia: alko tekee mieli lasagnee...Nam.

Hellou.. Vihdoin hetki omaa rauhaa kun ukkokulta lähti mönkijäajelulle.. :)

Annukalle kaikkea hyvää jatkoon.. :)

Ja sitten omaan napaan ja sitä juttua sitten riittääkin. :D Niin siitä oviksen bongailusta ei tullu sitte hevon v*ttuakaan.. Ainaki niin luulen.. Siis ku sillon kp 14 oli vaalea viiva, kp 15 ja 16 oli ne tummemman punaset rannut kyllä siinä puikossa mutta ei yhtä punaset kuin kontrolliviiva. Ja sitte kp 17 ei viivaa ollenkaan. Kp 18 oli vaalea viiva ja kp 19 tosi vaalea ja eilen sitten ihan toella haalea.. Mitäpä tästä pitäs nyt sitte tulkita??? En tiiä.. ei tuota ole tullu touhuiltuakaan kovin paljoa.. Ihan muutamia kertoja tämän kierron aikana. Seki v*tuttaa.. No, tulipa nyt kerran - pari kylvettyä sen jälkeen kun ne viivat oli tummimmillaan. Eli TJOT... :) Semmoisia jänniä hormonaalisia (?) juttuja on tullut bongailtua viime päivinä, että pari päivää on nännit olleet ihan tajuttoman kipeet/hellät. Pelkkä peitto jo käy kipeetä.. :) Sitten just tuolloin kp15-16 tuli useampi finni kerralla naamaan. Nyt taas ei yhtään näppylää. Yleensä tulee vain ennen menkkoja jokunen näppylä.. Outoa...

Toivotaan että Sarsille nyt sitten olisi ollut hyötyä tuosta tikkuhommailusta! bd

Mutta pitää kai tässä alkaa jotain touhuilemaankin tälle päivää.. On kyllä niin kuuma ettei jaksais..

t. c¨,)~ joka on tuon roppasa kans ihan pihalla ja ny mennään kp 22

Annukan elämään kaikkea hyvää. Toivottavasti asiat selviävät parhain päin!

Täällä ollaan toista päivää kotona. Huomenna jatketaan taas matkaamista. Haetaan ykkönen partioleiriltä ja jatketaan sitte pohjoiseen päin.

Oviksista ei muuten oo mitään tietoa. Koopee taitaa olla 13. Limailuja tms. ei oo havaittavissa. Viime kierrossa h-hetki tais olla kp 19 tai jossain niillä main. Eli ei oo vissiin mitään paniikkia vielä.

Mutta nyt muualle. Peukkuja Illusialle kovasti!

Safiiri; elelee jos elelee... Kun pari viime kiertoa on ollu n. 50pv niin se jännäys ei oikeen enää oo mistään kotosin.. :/ Nooh, kattellaan jos se täti vaikka yllättäiski ja tulis ihan ajoissa tällä kierrolla. Mutta mukavaa reissua teille ja puputteluja.. ;D

Safiirille kivaa reissua, ja Annukalle hyviä jatkoja!

Täällä jännäillään ihan hirveästi. Tein periaatepäätöksen olla testaamatta vieläkään, vaikka kp 32 (28-32) onkin huomenna, ja onneksi olen keksinyt meille muuta tekemistä huomiseksi, mennään miehen kanssa kirpparille myymään kasattua tavaraa, jos vaikka kaappeihin saisi lisää tilaa...

Ei muuten sitten minkäänlaisia oireita täällä. Paitsi että kuivaa kautta ennen menkkoja ei ole näkynyt...hmm.

Nyt menen hinnoittelemaan kamaa. Viikonlopun jatkoja kaikille!

Voi herttileijaa Illusia, mua jänskättää sun puolesta aivan hulluna!!! :)

bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd
Tuliko tarpeeksi peukkuja..? 8D

Tää lähtee ny ukkokullan kainaloon köllöttelemään ja kattelemaan telkkua... Öitä..

Hui Illusia!! Tuohan kuulostaa jo melkomoisen lupaavalta!!!!!!!!!!!!!! Mää oon koneella todennäkösesti vasta ens viikonloppuna, toivottavasti saapi sitte lukea iloisia uutisia......

Kiitokset matkatoivotuksista.

c¨,)~: voi p**kele sen oviksen kanssa...Toisaalta jos pupuilitte silloin kun viivat oli lähes samantummuiset, on vielä jännättävää. Eikö?
Mä uskon ja luulen, että selvitin ton mun oviksen ajankohdan. Ja silloin olikin ainoa kerta tässä kierrossa, kun miehen kanssa lähetettiin simpat liikenteeseen. Tosin mä sain niillä tikuilla plussan sekä maanantaina että tiistaina ja tiistaina sekstailtiin...ainoastaan. Keskiviikkona olikin sitten ihan vain yksi viivainen tikku eli ovis.
Mutta enpä sitten tiiä. Oon jotenkin melkoisen skeptinen tärppäämisestä; ehkä suojelen näin itseäni, koska viime kierrossahan olin ihan varma, et nyt se plussa singahtaa tänne. Ja pettymys oli megasuuri, kun se täti kurvas nurkille. Helvetti että vi***tti silloin. Puuh.
Lisäks mun oviksen (tikkujen mukaan) aikoihin ei ollut limoja mailla eikä halmeilla, vaan kuivuus oli uskomatonta. Sahara meininkiä siis...Joten siinäkin mielessä ihan ihmeellistä.

Mutta katsellaan...Ja ollaan kehittelemättä liiemmälti mitään "oireita" :-)

Safiirille hyvää reissua! Palataan viikon päästä...

Ja Illusialle tosiaan peukut pystyyn: täähän on uskomattoman jännää! Jee! Kerro sit heti, et plussa on tullut :-)

Palataan huomenna. Mun on nyt pakko mennä purkaa laukut ja laittaa pyykit tulee.

T: Sars, jonka mies kattoo leffaa ja mutustelee kuningatar-tuuttia!

Kp 33 vaihtuikin sitten kp 1 keskellä päivää, lupaavan aamun jälkeen. Ja voihan vietävä kuinka kiukuttaa.

Kuinka te pitkän linjan yrittäjät jaksatte? Minulle menee hermot nyt jo, 4 kk jälkeen, enkä tiedä kestänkö taas uutta pettymystä, ja taas uutta endokipukiertoa...ottaa päähän aivan v*****i. Ei ole ainakaan kyse pupuilun vähyydestä, kun ollaan peittoja pöllytetty joka ilta tai aamu, ja kuitenkaan ei mitään. Ja eniten tässä potuttaa se että pienestä pitäen on toitotettu että pamahtaa raskaaksi siitä vain mikäli ei vähintään ole täysvartalokortsu päällä miehen kanssa ollessa. Ja vitut.

Äääh...ketuttaa kun vielä kaiken lisäksi marisen asiasta teille, tukiväelleni, joilla on tasan samat ongelmat. Perhana.

Joka kuukausi kun menkat alkaa minut valtaa myös epätoivon tunne. Onko vika minussa, miehessä vai meissä molemmissa? Mitäs sitten tehdään? Ja jos kummastakaan ei vikaa löydy, ehkä vauvaa ei ole tarkoitettu meille? Ja kuinka siitä sitten selviän, kun hartain toive ei toteudukaan?

Tämän ei pitäisi olla näin vaikeaa.

Aivan pikainen kurkkaus kuulumisia velipojan koneelta... Illusialle suuren suuret pahoittelut ikävästä ylläristä!!! Marista saa, sitä varten täällä ollaan. Tukemassa toinen toistamme.

Illusia: tiedän niiiiiiin ton vit***uksen tunteen, minkä se tädin kurvaus saa aikaiseksi. Ja täällä puhuu tyyppi, jolla ens kierron jälkeen vuosi täynnä yritystä. Mutta aina sen kiukun ja pettymyksen jälkeen on noustu ja pähkäilty, et missä mättää, kun ei nappaa. Ja sit on taas vähän naurattanut ja helpottanut. Heh.
Mä yritän pitää mielen positiivisena ja keskittyä toisinaan elokuviin (RAKASTAN elokuvia) ja kavereiden treffailuun ja työntekoon ja miekkoseen ja kodin sisustamiseen ja kaikkeen muuhun paitsi tähän älyttömään vauvahaaveiluun. Toisinaan onnistun paremmin ja toisinaan en niin hirveen hyvin :-)
Mut viel porskutellaan eteenpäin.
Ja täällä märistellään ja pähkäillään ja tuetaan. Se on mahtavaa.

Mä häivyn nyt töihin. Palataan myöhemmin.

T: Sars, jolle täti varmasti saapuu sunnuntaina.

Illusialle pahoittelut tädistä *hali* Ekat päivät on aina pahimpia, sitten jaksaa taas innostua ja periksi ei anne!

Sarsia peukutan bd bd bd bd Ehkä se täti eksyy...!!

).( Täti on poistunut, mutta jätti sentään hiivan jälkeensä. Ei niin kovin kiva.. Aiheuttaa "hieman" ärtymystä.

Illusia pähkäili myös kuinka tätä pitkää yrittämistä jaksaa. Itse kyllä muistelen, että ensimmäinen puoli vuotta oli kaikista pahinta aikaa - kai siksi koska ajattelin (kuten Illusiakin), että sitä tulee samantien raskaaksi kun ehkäisyn lopettaa. Näinhän meitä on varoitettu! Eikä se mennytkään niin :/ Mulla on nyt takana puolitoista vuotta yrittämistä ja yksi tärppi + km, eikä tuo vauvakuume enää ole ollenkaan niin paha kuin aluksi. Ehkä sitä turtuu...

Velipojan koneelta taas pikaisesti.

Meillä tahkottiin viimeksi reilu puolitoista vuotta. Mutta mulla oli erilainen tilanne kun haaveiltiin nelosesta. Lapsia siis oli jo ennestään ja tiesin että todennäkösesti se nelkku meille joskus tulee.

Lomailu jatkuu joten heissulivei tältä istunnolta.

Kaivaudun pikkuhiljaa kuopastani taas ihmisten ilmoille...ei ole tehnyt mieli asiasta edes miehen kanssa keskustella, kun on niin taas potuttanut. Jätkä on onneksi fiksummanlaatuista sorttia, kysyy vain kuinka voin, ja kun pudistan päätäni tai sanon vaan ok, hän ymmärtää heti.

Otin jo selvää (lievästi sanottuna elelen asioiden edellä) tuolta tahkoojapuolelta miten mahdolliset hoidot toimii, ja selvitin sitten asioita omalla paikkakunnalla, ja voi justus mikä sirkus siitäkin tulee jos joudumme niitä konsteja käyttämään. Täällä kun tehdään vaan perustutkimukset (jotka minulle on tehty, ja miehelle tehdään maanantaina) ja itse hoitoihin joudumme lähtemään Tampereelle asti, eli 300 km päähän.

No joo, jos nyt ei kuitenkaan maalattaisi pirua seinälle, ennenkuin tiedän yhtään mitään. Mennään tänään asuntomessuille ja mietitään talonrakennusta vauvaprojektin sijaan, joskohan helpottaisi iltaa kohden ahdistuksen tunne.

Kiitoksia kannustuksista kaikille, ja sori omanapaisuus!

Moikka! Taas näkyy vierähtäneen useampi päivä täällä käymättä.. :)

Illusialle pahoittelut pettymyksestä - hyvä että olet päässyt jo jaloillesi.. :( Varmasti asuntomessut saa mielen ainakin hetkeksi muualle. Siellä on varmaan kaikkea niiiiin siistiä.. Mua ei passaa päästää sinne ikinä, se on pankkireissu ja mökki uusiksi. :) No joo, ollaanhan tuota jo paljon saatu tehtyä tässä vuoden aikana - mutta ikuisuusprojekti omakotitalo on.

Sars, no juu.. ehkä pienen pieni jännitys voisi olla. Olishan se ehkä mahdollista että se ovis olis ollu sillon ja että ne häntäveikot ois voinu uiskennella sinne oikeeseen paikkaan. Mutta en mä oikeen jaksa uskoa siihen. Aloittelin tuossa taas vitamiiniporetablettien nauttimisen. Ihan sitä foolihappoa ajatellen tällä kertaa. Olikin jonkin aikaa paussia niiden kanssa, mutta vaikuttaa ne ehkä jonkun verran vireyteenkin. Tai sitte sitä kuvittelee.. Liikkumistakin olen yrittänyt lisätä, jos se vaikka auttaisi asiaa. Nyt on kyllä vähä masisfiilis. Oon ihan 100 ettei oo tärpänny, kun ei siitä kierrostakaan tiiä onko se ny sitten 27 vai 57 pv.. :/

Mutta peukutan ihan täysillä Sarsia!! :D bd

Mukavia kesäpäiviä muille - täällä kyllä tulee huomenna vettä, mutta jospa se ei koko maassa satas.. :o}

Heippa!

Oon jo pitkään miettinyt et uskaltaisinko taas ilmottautua tälle puolelle. En ole kuitenkaan uskaltautunut, mutta nyt kun huomaan, että mikään muu kun pikkukakkonen ei pyöri mielessä niin kai voin edes kurkata tänne.
Olen siis Minttu. Olin perustamassa tätä Wish A Baby -ketjua Syysmarjan, Auroran ja muitten kanssa.... Kun ketju perustettiin niin mulla oli vielä sellanen tilanne että mies ei halunnut ihan heti vielä lasta tehdä. Tästä ketjusta oli silloin kovasti apua, koska halusin luonnollisesti odottaa että puolisokin haluaa vauvan... No, nythän meillä on sitten tyttö, joka syntyi huhtikuussa 2007. Nyt on ajatus toisesta tullut mieleen ja muu ei sitten olekkaan mielessä! Mies ei vielä halua toista, tai siis puhuu jo toisesta, mutta haluaa ensin kunnon vauvakuumeen ennen kun alkaa yrittää. Minusta se on hyvä että odottelee, ettei tarvi puolitosissaan yrittää vaan kunnolla! haaveilu on kuitenkin kivaa ja olisi ihanaa päästä taas tänne puolelle, jos minut vaan huolitte mukaan...? ;)
Ajatella, vähän aika sitten pohdittiin sopivaa ketjunnimeä ja nyt on WAB ketju nro 93!
Ihanaa ja plussien täyteistä loppukesää/syksyä.

Minttu

hus hus mari tonne odotuspuolelle!
ihankiva että täällä on vanhoja tuttuja mut odotuspuoli kuivuu kasaan ja sä taidat olla jo ihan varma odottaja joten... ;)
ei vaihs, ihana sun juttuja on täälläkin lukea

Tervetuloa Minttu (takaisin)! Äläkä hätistele tuota Maria pois.. Yks harvoista "viimeaikoina" plussanneista - valaa ees pientä toivonkipinää tähänkin ketjuun.. Muutenkin mukavaa kuulostella, miten odotus etenee. :D

Huomenta taas kaikille!

Mä oon hillunut pari päivää nettipimennossa - kävin äidin luona ja päätin vain ja ainoastaan nauttia hyvästä ruoasta ja saunomisesta ja lenkkeilystä äipän kanssa. Mutta here I come again.
Ja ensimmäiseksi: mahtavaa, et Minttu on palannut takaisin ketjuunsa; me selkeesti tarvitaan tänne lisää tyyppejä. Ja eikös ne britit viisaasti oo sanonu et the more the merrier? Ja niinhän se menee.
Ja Marista me pidetään vielä kynsin ja hampain kiinni, koska niinkuin c¨,)~ sanoi: on hienoa kuulla, miten odotus etenee ja mitä fiiliksiä matkan varrella on. Tosin me taidetaan molemmat c¨,)~:n kanssa haaveilla siitä ensimmäisestä lapsesta...eli meille taitaa olla aika tärkeetä tietää kaikesta mahdollisesta. :-)
Ja lohduttaakseni c¨,)~:tä: mulla tällä hetkellä EI etovaa oloa, EI tissit kipeenä, EI mega-väsymystä, EI jatkuvaa kusihätää, EI mitään. Eli mulla se viittaa niiiin selkeesti siihen, et täti on tulossa. Prkle! Eli masistellaan yhdessä ja EI ehkä vielä valahdeta epätoivon syövereihin. Pliis :-)

Illusialle: ethän sä vielä mitään tahkoojapuolelle siirry. Sä pysyt täällä :-)
Mä elättelen tällä hetkellä toiveita siitä, et kun huomenna aloitan uuden projektin uudessa firmassa, saan ajatukset hetkeksi (ainakin) pois tästä vauva-asiasta. Eli go for the talo-projekti. (eh, mitä englanninsuomisönkötystä) Keksitään yhdessä kaikkia kivoja "sivuprojekteja", jotta ei stressattais tästä "lisääntymisestä". Ja pikkasen kateellisena myönnän, että olis ihanaa saada se oma yhteinen asunto, mitä vois remppaa ja laittaa just sellaiseksi kun haluaa. Tosin mä haluan pysyä "ytimessä" ja kerrostalossa (vanhassa sellaisessa), mutta vanhana landepaukkuna haluaisin ison ison parvekkeen, minne saisin pinkkejä pelargonioita. Se on mun haave.
Ehkä pitää siirtyä tonne asuntopuolelle nyt hetkeks. Hhehehe.

T: Sars, joka toivottaa kaikille hyvää torstaita!