Wish A Baby 94

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja c¨,)~ tulkaapa tänne..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No nyt on juhlat juhlittu, ja parempi puolisko istui sitten eilen auringonpaisteessa laiturilla sulattelemassa krapulaansa minun ollessa metsässä noukkimassa vadelmia ja sieniä...eli ihan hyvin meni kekkereet :) Laitettiin sormukset sormiin vasta kun kaikki olivat paikalla, ja kesti noin tunnin ennenkuin kaveri äkkäsi että "hetkinen..." saatiin makeat naurut ja täydellisesti onnistunut yllätys.

Mintulle onnea matkaan, kiva kun teilläkin ollaan samalla linjalla kakkosen suhteen! Plussajunaan vaan!

Hilmalle rutistus, toivottavasti olet jo ehtinyt unohtaa mielipahan. Ja raskaus-uutisten vastaanottoreaktio on täälläkin samaa luokkaa teidän kanssa. Nyt ei ole tullut uusia uutisia (onneksi) vähään aikaan, mutta kaupungilla näkemäni vauva-masut nostattavat kyllä toivottomuusajatuksia hetkellisesti, kun ei omalle kohdalle ole vielä osunut...

c¨,)~, minun piti myös katsoa se dokumentti kun olet tapauksesta lukenut netissä, mutta ohi meni kun perunakattilallinen salaattia varten jouduttiin uusimaan kun ensimmäiset olivat menneet huonoksi ja maistuivat ihan happamille, ja sellaista kun ei voi tarjoilla... Oliko se muuten hyvä? Tietääkö joku sattuuko se tulemaan uusintana joskus jostakin?

Toivottavasti Marin luona ollaan taas kunnossa, tuollaiset migreenikohtaukset ovat kyllä tosi rasittavia.

ON: Ei sitten yhtään mitään. Ei minkäänlaisia tuntemuksia enää, vielä viime viikolla vihloi omituisesti vatsassa, mutta nyt ei mitään uutta. Tuli yökötyskohtaus eilen metsässä, mutta se saattoi olla ihan näläntunnetta, enkä luota siihen ollenkaan. Eli taitaa mennä ohi taas tässä kierrossa. No, viimeistään torstaina tiedetään varmasti. Kp 28 / 30-32

No niin, sienimetsä kutsuu, palataan asiaan.

Tervehdys,

flunssa alkaa helpottaan. Vihdoinkin. On aika rankkaa olla itse kipeä ja hoitaa flunssaista vauvaa. Onneks molemmilla jo parempi olo!

Minttu - tervetuloa jengiin "toisitoimissa ollaan" ja onnea.

Mä ymmärrän oikein hyvin että tulee toisen hyvistä uutisista paha mieli. Se on ihan ymmärrettävää - eikä sitä tarvitse mitenkään hävetä. Mä muistan kuinka vaikeaa mun oli iloita esikoisen raskaudesta kun paras kaveri oli just saanut keskenmenon. Ja sanoinkin hänelle että ei tarvitse edes yrittää "olla onnellinen mun puolesta" kun tietää kuinka isoja, surullisia asioita mielessä liikkuu. Kaikki se on vaan inhimmillistä!

Mäkin niin haluaisin mennä sienimetsään, vaan minnekäs täältä rempan keskeltä pääsis. Mutta nyt pääsee sentään saunaan. Illanjatkoja!

Mahtavaa. Pitää nauhottaa se ohjelma.

Ja Illusialle: kuullosti kyllä tosi upeelta noi teidän rapu-juhla-kihlajais-ylläri-kinkerit. Hauskaa ja romanttista. Minkäslaisen sormuksen sait?

Sars: ihan valkokultaisilla sileillä sormuksilla mennään. Olisin kyllä kuulemma saanut toisenlaisenkin, mutta päädyin siihen että hassataan sitä rahaa sitten vihkisormuksiin.

Katsoin myös sen dokumentin, kiitos c¨,)~:lle, ihan kiva.

Sain vähän esimakua meidän toimintaan, kun se nyt vaikuttaa siltä ettei luomuna tule. Kp 29 vaihtui aamulla kp 1 kun täti rynni sisälle heti aamutuimaan. Että voi keljuttaa. Sinne meni torstainen jännäilypäivä.

Kun tästä vielä töihin pääsisi...

Ootte te kultaisia! Kiitos lohduksista!

Illusialle onnittelut kihlauksen julkaisemisesta ja tosi isot pahoittelut tädistä! Oletteko jo hääpäivän sopineet?

Mintulle onnittelut yrittämisen aloittamisesta, loistavaaa!

Mikä kumma saa c¨,)~ epäilemään, että ei olis plussaa tulossa?!?! Tänne on tihkunut ihan erillaista tietoa...

Marin perheessä migreeniä, kurjaa. Toivottavasti helpottaa jo.

Hieman naurattaa nuo Sarsin jutut (anteeksi!). Mutta tuo sinun kärsimättömyytesi on suorastaan herttaista ;) "Raskaus on jo koettu, antakaa se vauva tänne!"

Hienoa, että Rollepan flussa hellittää. Täälläkin ollaan jo voiton puolella.

).( Perjantaina aloitin greippimehun juonnin ja JESTAS kun se on pahaa! Mieheni katseli mun mehun juomista (=irvistelyä!) ja kysyi, että auttaisiko jos hän joisi tuon mehun ;) Eipä taida.. Aloitin myös Donnan käytön ja on se aika kätevä! Vielä ei ovista näkyvissä, tosin kp vasta 9.

Moikkelis! Tänneppä on tullut tekstiä.. Taas on vähän kiirus, mutta päätin ottaa hetkisen ja tulla lukemaan ja kirjottamaan jotain. :) Viikonloppukin oli niin kiireinen ettei paljoa ehtinyt koneella notkua.

Ihan ensmäiseksi Illusialle pahoittelut tädistä. :( Tympeetä!!!! Hienoa, että osaat kuitenki olla noin positiivinen ja ajatella jo niitä apukonsteja. *rutistus*

Hilma, se greippimehu on HYVÄÄÄÄÄ! Mitä sää ny noin hupsit. Mutta ihana se sun mies, kun tarjoutu kuitenki sijaiskärsijäksi. :D Sulonen...

Onnittelut Mintulle, kun nyt pääsette ihan aikusten oikeesti yrittämään! :o} Vaikka tuskaa tää välillä on.........

Niin, on vaan semmonen olo, että turhaan sitä ees jännää tässä kuussa kun ei se kuitenkaan tärppää. Nyt kun on tasan vuosi siitä kun heitin pillerit pois..

Mä oon ollu kyllä niin sairaan raivona viime päivät ettei oo tosikaan. Tänä aamunaki heti kun sähköpostin aukasin ja siellä oli armaalta työtoverilta tullu hieman syyttäväsävyistä kommenttia niin pimahus oli totaalinen. Ukkokulta yritti ruokisella pusuttaa pahan mielen pois, mutta ei se lähteny ku hetkiseksi..

Niin ja lauantaina oli ihan semmonen tunne, että sairaaksi tässä tulee. Mittasin kuumettaki ja iltapäivällä ei ollut 36,3 ja siitä pari tuntia eteenpäin nii 36,8. Olo oli pikkusen kuumeinen kyllä... Liekkö yrittänyt jotain flunssaa mutten antanu periksi vaan istuin eka 100 asteisessa saunassa ja sitten lähdin liikenteeseen.. :P

Terkkuja muillekin! Tää alkaa paiskimaan raivopäissään töitä......................!

T. c¨,) ~ kp 25

Mitämitämitä! Miksi täällä on näin rauhallista?!?!

Onkos c¨,)~n ketutus hellittänyt? Hieman pitää udella, että oletteko miehesi kanssa samassa työpaikassa, kun ruokikselle yhdessä ehditte?

Täällä analysoidaan sylkeä ja lipitetään mehua ;)

Sitä määkii eilisen päivän ja illan kuikin, kun kukaan mitään kirjottanu!!! Kellään ei taida olla mitään jännättävää/kerrottavaa.. :)

Juu, onhan tuo ketutus hieman hiipunu.. Jospa se tästä. Ei olla samassa paikassa töissä ukkokullan kanssa. Me kun asutaan tällaisella pienellä paikkakunnalla niin työpaikkojen välillä on n. 3 km ja kotiin mulla 5 km. Nätisti ruokiksella autolla käy piipahtamassa. Miehellä on aina joko 10.00 tai 10.30 tai 11.00 ruokis riippuen siitä minkälainen työtilanne heillä on ja minä saan itte päättää mihin aikaan käyn niin ollaan sitten aika aikaisin käyty yhtä aikaa.. :) Tuleepa mukava katkos päivälle ja saa koirakin käydä kesken päivän sisällä piipahtamassa (muuten on häkissä työpäivän ajan).

Sekö on Hilma kätsy se sylkitesti.. Pitääpä ootella sun kokemukset siitä ja kokeilla ittekki ens kuussa sitä jos sillä tosiaan saa se oviksen bongattua. Mieluummin sitä syljen kuin kuspissin kanssa lotraa.. :P

/.\ (huomakaa mun masun malli, heh.. ) Eilen oli töissä aika omituinen kokemus. Oikeaan tissiin kävi ihan s****nan kippeetä. Niinku joku ois työntäny paksun neulan nännistä suoraan rintakehään ja sitte sorhannu sillä ees taas.. Oli aika kamalaa yrittää siinä pokkanaamalla töitä tehhä. Ohi se onneksi meni sitte aika pian. Mitä liekki ollu, ei tarttis tulla uudelleen...

T. c¨,)~ kp 26 (elis tätiä ootellaan ylihuomiseksi kylään)

Voi c¨,)~! Sulla on tosi jännät paikat!! Täällä pidetään kovasti peukkuja bd bd bd bd bd bd Josko onnistuisit itsellesi sellaisen plussa-manauksen tekemään?! Voit sä myös muhun sitä testata...;)

Itse pidän tuosta sylkitestistä enemmän kuin pissatesteistä. On se ainakin kätevämpi; ainoastaan tunnin verran ennen testausta täytyy muistaa olla syömättä ja juomatta. Eikä tosiaan tarvitse ostaa mitään lisäosia ja lupaavat käyttöiäksi kaksi vuotta. Tietysti toivon ettei niin kauaa tarvitsisi käyttää..

On pitänyt kysyä sulta c¨,)~ tuosta sun nimimerkistä. Eli esittääkö se jotain (en ainakaan itse keksi, mitä!) vai kertooko jotain muuta? Mun nimimerkki tulee tylsästi siitä, että kirjoitin tähän ketjuun ekan kerran Hilman nimipäivänä eli 21.11.2006.

Kiitokset peukuista. Pitää katsella sitä manausta tuossa jossain välissä kun on hieman aikaa keskittyä.. ;)

Tuo nimimerkki esittää kattos päätä.. c on nenä ¨ on silmät , on suu ) on takaraivo ja ~ poninhäntä.. :) Joko ny valaistuit??? :) Olen mää aatellu että vaihtasin sen.. Mutta ku rekisteröidyinki jo ja kaikkee.. Sillon eka kerralla ku kirjotti niin ei keksiny mitään oikeeta nimeä tai sen suuntasta ja tuo tuli ekana mieleen. =o}

Hehheee.. Sielläpä se täti taitaa jo koputella.. Mahassa juikkii niin että pian aukeaa hanat.. :D En tiiä onko mulla nykyään jo PiMmauS-oireena tuo oksetuski. Ruokiksen jälkeen kun työpöydän ääreen istuin oli kyllä niin kamala olo että viittä vaille vessaan juoksin. Enkä syöny ku näkkärin ja banskun, ettei pitäs ähkykään olla. Ettekä sitte ala, että raskausoireita ovat kun ei ne oo. Ootellaan nyt vaan ihan rauhassa se täti tälle perälle.

Missä ne kaikki kuuhaa? Sarssiki häipyny ku tuhka tuuleen...

Voi pahus, c¨,)~! Tuon on nii-in kurjaa, kun täti oireet alkavat :(

Sars taitaa jo kirjoitella ahkerasti tuolla odotus puolella. Ja kaikilla muilla kierto jännättömässä vaiheessa, vai?

Täällä on tänään niin kaunis ilma! Onneksi on sentään ikkuna, josta näkee pihalle :)

Ja uutisia tältä planeetalta: (en kyllä tiedä millä planeetalla tällä hetkellä olen, ja sori, omanapaisuus kiehuu yli tässä kirjoituksessa). Eilinen kp 1 simahti heti alkuun, eikä aamulla ollut minkäänlaisia monsuuneja vaikka ehdin jo varautua niihin illalla. Ja tänään ollaan sitten ihmetelty, että mitäs helkkaria tämä nyt sitten on? Puoli tuntia sitten piti tarkistaa asia, ja kyllä vain, tätihän se siellä kurkki. Eli tänään nyt sitten kp1, ja eilinen oli kp 29. Mikä tarkoittaa sitä, että kierto on lyhentynyt!!!

Lievästi sanoen on v***tus kova tällä hetkellä. Taidan soittaa sille gynelle ja varata ajan ja marista ettei tulosta ole syntynyt vielä vaikka hän oli aivan varma että kesän aikana tärppää. Niinpä.

Ja eikun töiden hakuun taas...

No heippa Illusiallekin! Hirmu iso lohtuhalitus.. :( Eikä me susta ja sun kiukutteluista mitään ajatella.. Mietippäs kuinka joka ikinen meistä on ainaki kerran kuussa kiukkutuulella. :)

Mulla täällä ei mitään uutta navan alla.. Tuli vaan tajuton virtapiikki ja touhuilin vaikka mitä pihahommia hiki otalla!!! Eli enteilee tätin tulemista. Aina on vähän ennen monsuuneja tuommoinen tajuton tekemisen into. Mikähän lienee, outo juttu. Suurta finniryöppyä ei ole vielä tullut, mutta vielähän ne ehtii.

Tää lähtee nyt köllimään ja kattomaan telsua. Jos vaikka jaksais aamulla jo kuuteen mennä, kun on niin sairaasti hommaa..

Heippa!

Minä en oo kehdannu oikein kirjottaa tähän ketjuun kun mun nää ongelmat on niin naurettavia verrattuna teihin. Nyt kun mies ensin sano et aletaan vaan yrittää niin se olikin tarkottanu et aletaan EHKÄ yrittää (asiaa pitää kuulemma työstää vielä ennen kun voi lopullista päätöstä tehdä). No ei se mitään. OOn sitä mieltä että niin kauan on varaa perua puheet kun petipuuhia ei tehdä. Molempien pitää olla 100 varmoja vauvanhalusta, ennen kun se tehdään. No, nyt olen sitten alkanut miettiä et onko meidän esikoinen vielä niin pieni, ettei sitä vielä kannata tehdä. On siis nyt 1,4kk. Tideän et se on monille ihanne ikäero, mikä nyt tulis jos heti tärppäis, mut meillä on aina ennen ajateltu et se paras ikäero ois 3v.. nyt kuitenkin on sekä puoltavia että vastahankaisia mielipiteitä mulla molemmista vaihtoehdoista. Lähinnä suurin kysymys mulla on se et onko 2,2vee liian pieni olemaan isosisko ja että onkohan se tosi rankkaa olla kahden niin pienen äiti...? katotaaan mihin mieli viikon aikana muuttuu... en tiedä ymmärsittekö mitää tästä tekstistä mutta älkää pliis tuomitko mua näinKÄÄN tyhmistä mietteistä...

c¨,)~ mä ainakin peukutan ihan 10 sun tälle kierrolle jos vaikka sittenkin tulis +`?

hILMA, meilläkin on nyt joka tapauksessa otettu greippimehu jokapäiväiselle menulle, vaikka aatteet onkin vähän sekaisin.

Onkohan toi kaikki muuten sellasta viimehetken panikointia? Mulla nimittäin oli ekastakin sellasta et kuumeilin vuoden ja sit kun tositoimet tuli ja testi näytti plussaa niin olin ihan et oonkohan nyt tehy jotain tosi tyhmää -hassua, päivääkään en oo katunu!

tällästä tänne... saanko vielä kirjoitella vaiks oonkin tällänen outolintu?

Huomenta!

Minttu; Kuulostaa aika normaalilta tuo sun miehen käytös.. Mun oma ukko ei oo kertaakaan vetäytyny tästä "projektista", mutta oon kuullu että erään tuttavan miehellä tuli pupu pöksyyn kun ois tositoimiin ollu aika ryhtyä . :) Ja totta kai saat kirjotella, eikös sullakin kuitenkin ole takaraivossa jumputtamassa se sama "tahtoo vauvan" mikä meillä kaikilla muillakin - sehän tässä meidän ketjussa on perimmäisenä ideana. :) Ja olenhan esim. minäkin kertonut että välillä tulee semmoinen olo, että haluankohan minä oikeesti tätä...? Luulen että nuo epäröinnit ovat ihan normaaleja tuntemuksia, kuitenkin niin iso asia kuin pienen ihmisen elämä kyseessä. :D

Mukavaa keskiviikkoaamua!

T. c¨,)~ kp 27

Huomenta kaikille!

Minttu - samoilla fiiliksillä menen vähän minäkin, että tuntuu että muilla on täällä vähän "isompia ongelmia". Me varmaan yritettäisiin mutta kun asutaan täällä mun äidin luona vielä remonttipaossa, niin missäs helkkarin välissä sitä ehtisi sekstailemaan - nimim. kyselee epätietoinen puutteessa.

Mä kävin papakokeessa vähän aikaa sitten - ja vastauksessa tulikin sitten että oli löytynyt jotain pieniä solumuutoksia. Kontrolli 12 kk:n päästä. Jäiks. No, soitin heti paniikissa että saako tulla raskaaksi. Ja kuulemma saa. Huh! - no mutta kyllä tästäkin sai jo aika hyvät hepulit revittyä.

Greippimehua? Auttakaa "aloittelijaa" - mihin tarkoitukseen sitä nautitaan?

Viimehetken panikoinnista; kun aloin esikoista odottaan itkin varmaan kolme päivää putkeen että "Nyt mun elämä on ohi" -tyyppisesti, vaikka vauva oli oikein haluttu. Ja äkkiä se helpotti. Tai no, alkoi oksettaan niin paljon ettei ehtinyt juuri muuta miettiä.

Mutta nyt pitää mennä soseita keittelemään. Paljon positiivisuutta kaikille!

Isot pahoittelut Illusialle!! Kurja täti :( Ymmärrän kyllä, että mieli on maassa. Toivon, että saat gyne ajan nopsaan!

Rollepa, greippimehua nautitaan alkukierrosta ovikseen saakka ja sen pitäsi vahvistaa ovislimoja, jolloin siittiöt pääsevät varmemmin perille. En tiedä, onko asiasta mitään tieteellistä näyttöä.

Minttu jatkaa kirjoittelua vaan! Toivon, että saatte pian selkiinnettyä kakkosen aikataulun.

c¨,)~ pitää meitä jännityksessä. Minä täällä pidän peukkuja pystyssä niin, että kirjoittaminen on hankalaa. bd bd bd bd

).( Kp 11. En vieläkään saanut Donnalla mitään ovikseen liittyvää bongattua. Hm.. Toisaalta olen kyllä lukenut, että eka kierto menee Donnan tulkitsemisen opetteluun. Eikä se greippimehu maistu vieläkään hyvälle.

Kiitos kaikille tsempeistä! Tänään on taas sellanen päivä, että kyllä se kakkonen sieltä mun puolesta sais tulla heti. Se on vaan parempi niin. Jos vielä saisin sitten olla esikoisen kanssa kahdestaan kotona siihen asti, niin ois loistojuttu! Oon työtön, koska mut potkittiin pellolle firmasta kesken äitiysloman (mikä on laitonta, mutta jos haluan korvauksia niin mun pitää mennä omine rahoineni oikeuteen ja kyseessä on rajatapaus joten mulle neuvottiin et kannattaa antaa olla..) muttä täällä työkkäri yrittää saada mut väkisin töihin ihan minne vaan mikä ei oo ees ollenkaan oman alan hommia... meen huomenna työkkäriin ja katotaan mitä yrityskurssia ne haluaa mulle järjestää...! Mielellään haluisin olla kotona kun esikoisen opettaminen päiväkotiin ja uuden työn alottaminen raskauspahoinvoinnin keskellä ei kuulosta hyvältä.. Mut kiitos kun sain taas purkaa omaa napaa.. tää on tällästä välillä!

Illusialle pahoittelut tädin tulosta. Onneksi nykyään on mahdollista saada näihinkin hommiin apua!

hilma Kyllä se greippimehu on minusta aivan ihanan makuista! namnam! toivottavasti Donnana tulkinta onnistuu pikimiten!

Rollepa, tuo anoppilassapuuhailu voi olla aikast hankalaa... Hmn.. siinähän tarvii jo mielikuvitusta! Paitsi jos on kyseessä oikein iso kartano... *hehee*

c¨,)~ Kuinka pitkä kierto sulla on? Koska on jännäyspäivä`? OOn jo täällä ihan liekeissä kannustamassa sua!!! bdbdbdbdbdbdbd