Wish A Baby 95

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilma77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minttu, hauskasti on tosiaan tullu eka poikia kaks ja sitte tyttöjä kaks. Ei olla mitenkään "tähtäilty" vaan ihan on sattumaa. Viimeksi muuten nelkun tärppikierrossa tikutin oviksen ja toimittiin, joten nelkun ois sen teorian mukaan pitäny olla poika (panttaustekniikka oli käytössä)! Eli siis että tyttösimpat on pitkäikäisiä, mutta hitaampia ja poikasimpat nopeita, mutta lyhytikäisiä.

Safiiri ovuloi tänään!!!!! Nyt sitä rojua ränniin niin maan p*rkeleesti!!! :) Lykkyä muillekin, joilla h-hetket käsillä! (Kaikki kriittiset tiedot on edellisellä sivulla, nii ei voi kattoa ettei tää teksti häviä..) :)

Täällä on jo varattu eka neuvola-aika ja ultra-aika kans. 7.10. ois neuvola ja 27.10. ultra. Täällä meillä päin kuulema pitää varata tuo uä-aika heti kun mahdolilsta.. Oli vähä outoa mun mielestä, mutta mikäpä se siinä. Mukava tietää, että sitte sen pikkusen näkee eka kerran.. toivottavasti.. :) Tuolloin 7. päivä pitäis jo kuulua sydänäänet hyvinki, siksi kai antoiki niin myöhäselle tuon ajan ku on jo rv 10 sillon.

T. Minä ja mun oma napa rv 4+6 (huomenna siirrytään jo kutosviikolle, jeeeee!) :P

safiiri! safiiri! mulla ei noita ovistikkuja ole vielä käytössä, mutta laskureitten mukaan ovuloin tänään... tosin itellä on sellanen fiilis että en ihan vielä... mutta kuitenkin. Aattele jos tullaan molemmat raskaaksi tästä kierrosta, niin sitten meillä on LA:t ihan samana päivänä suurinpiirtein!!! Tsemppiä ja nyt pöllyttämään peittoja, meillä on jo tänään pöllyytelty!

c¨,)~ Ihanaa kun sulla on jo kohta toi eka neuvola ja ULTRA! sitten se koko homma konkretisoituu enemmän! ihanaa. hyviä vointeja sulle ja omalle navalles *hehee*

Mintulle ja Safiirille bd bd bd bd! Toivon, että nappaa!

c¨,)~ onnittelut sulle ja sun navalles viidennestä viikosta! Ihan kohta sulla on jo eka ultrakin! Aika kun menee menee ihan hujauksessa! Mites olo muuten?

).( Täällä pohditaan ihan muuta. Elikkäs jos vaikka saisi työpaikkaa vaihdettua..

Minttu :) Täällä kans toimittu. Tarkotus varmistella vielä tänään.

Terkkuja. Nelkku sylissä joten ei enempiä naputuksia yhellä käellä. Kolmosen kerhoki alkaa pian.

Hirvee väsy...

Käytiin happihyppelyllä miehen kanssa eilen, ja jestas kun nyt ramasee...en olisi millään jaksanut sängystä ylös, pitikin sitten oikein kunnolla ponkaista kerralla, muuten lojuisin sängynpohjalla edelleen...

Mies kysyi eilen koska alkaa "boinking week", ja oli ihan mielissään kun sai "kuivaharjoittelua" ennen ensi viikkoa. Perhesuunnittelun laskurin mukaan hedelmällisin aika olisi su-pe ensi viikolla, joten silloin pöllytetään peittoja oikein olan takaa! Otan ovistikut myös käyttöön viikonlopusta alkaen, varmistetaan kierron vaihe kunnolla.

Hilma, minullakin on työpaikan vaihdos edessä, jos siis jostakin niistä 30 hakemuksesta nappaa, ja päätinkin stressata ainoastaan sitä tässä kierrossa, vaikka bongailenkin oviksia ja muuta, niin päässä liikkuu vaan työpaikka. Ehdin jo laskujenmaksun lomassa vilauttaa mahdollisuutta työskennellä aikuisviihdelinjalla, kun rahasta on sen verran tiukkaa tällä hetkellä, mutta mies ei oikein innostunut. Kummallinen :)

Saan taas tänään olla babysitterinä kaverin puolivuotiaalle tyllerölle, joten pitäisi kai ruveta pukeutumaan asiallisiin varusteisiin. Menen kuitenkin ensin leikkimään jonkun hoitajan neulatyynyä kun pitää varmistaa että kesän virusinfektion jäljiltä on arvot palautuneet normaaliin.

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

Heipparallaa!

Mää nyt oon laskenu sitte ihan sen varaan, että Minttu ja safiiri tulee tähän samaan toukojunaan mun kanssa. Tuolla odotuspuolella ei vielä oo ku yks toukokuinen mun lisäksi!! Että naijanapsutelkaa siihen malliin! ;D

Hilmalla ja Illusialla ihan hyvä meininki, kaikki ajatukset siihen työpaikanvaihtoon nii ei tarvi tärppiressiä vetää. Siltiki bd bd bd bd siihen työasiaan ja tärppiin!

Mulla on olo ihan jees.. Lukuunottamatta äärimmäistä vitutusta ja väsytystä. Ei sitä voi uskoa, kuinka tiukalla nuo hermot voi olla. Mieski eilen valitteli ku oon jatkuvasti persetuulella... :) Jospa tämä tästä..

T. perseelleammuttuc¨,)~

Toi on niin tuttu tunne c¨,)~ , kun vitutuskäyrä nousee nousemistaan...ja pahemmaksi sen tekee sen että tietää olevansa tosiaan kuin perseeseen ammuttu karhu eikä saa asialle kuitenkaan tehtyä mitään...

Tänään tuli tenkkapoo vauvanteon suhteen. Sain nimittäin omakohtaista kokemusta siitä minkälaiseksi lopputulos saattaa kasvaa ajan myötä, kun talutin noin 13-vuotiaan pojan takaisin kaupasta ulos kun koltiainen otti ja jätti pyöränsä ihan tasan keskelle ovenaukkoa pahimpaan ruuhka-aikaan. Ennenkuin pyörä oli siellä missä sen kuului olla, sain ainakin osakseni sanat nipottaja, tiukkapipo ja mitä se sulle kuuluu v****n huora. Että tälleen. Oikeen Suomen toivo.

Ehkä olen tullut liian syyniseksi ajan myötä, mutta tuo tapaus vaan kiehautti kattilan yli, kun kloppi vielä tiesi tekevänsä kiusaa, oli nimittäin sen verran ilkikurinen katse ja suunnittelu idean takana, oikein loisti kasvoilta. Kiusa se on pienikin kiusa.

Työrintamalla onneksi uutisia, pääsen toivottavasti haastatteluun kivaan paikkaan ensi viikolla.

Nyt menen hukuttamaan syynisyyteni Magnum-jäätelöön. Peukkuja kaikille!

Nii, toukokuuhun sitä osuttais just ja just jos tärppi kävis. Mutta......... mää pyörtyä kupsahtaisin välittömästi jos kaks viivaa testiin tulis. Nelkkuaki sitä tahkottiin sen puolitoista vuotta. Kakkonen ja kolmonen tosin on tärpänneet muutamassa kierrossa pillereiden lopetuksen ja tuulimunan jälkeen.

Illusialle peukkuja uudesta työpaikasta. Ja Hilmalle kans. Terkkuja sitte vielä muillekki.

Onkos se niin et ei kannattais useemmin kun joka toinen päivä pupsia? Kun meillä on tuo ukko niiiiiin innokas tässä vauvanteossa et sitä pitää jarrutella, kun yritän saada simpoista priimaa pitämällä välipäiviä...?

Heh, meillä on neiti hoidossa mummolassa joten saadaan olla ihan kahdestaan pitkää pitkään aikaan ja ihan koko viikonloppu! :)

Hyvää viikonloppua!

Huomenet.

Mun tietääkseni jos simpoissa ei oo mitään vikaa niin varmaan sitä voi pupuilla joka päiväki. Mutta väittävät että kaiken varalta ihanteellisinta ois joka toinen tai jopa joka kolmas päivä!! Munkaan siippa ei meinaa tuota sisäistää ;) Päätettiinki tehhä sillai että tää kuluva kierto meni mun mieliksi ja mielenrauhaksi "kaiken taiteen sääntöjen mukaan" ja ens kierto sitte niinku siippa haluaa...

Viikonloppuja täältäkin! Ja Mintulle ihanaista kahdenkeskistä :)

Illusia, tsemppiä työhaastatteluun. Tälläset uudet asiat onneksi saa ajatuksia muuallekkin kun vauvanyrittämiseen! Musta tuntuu että kun oon kotona ton neidin kanssa, niin ajatukset ei kunnolla pääse muualle kun vauvoihin... Nyt tosin vietiin tyllerö mummilaan ja maalataan lautalattioita ja rempataan, niin on jotain tekemistä ja ajateltavaa :D!

c¨,)~ Lykkyä hormoonimyrskyyn! sitä onkin luvassa sitten kauas lapsen syntymän jälkeekin vielä. Mutta se on niin hauskaa, kun välillä ottaa kaikki päähän ja kukaan ei uskalla tulla ees lähelle ja välillä taas on niinkuin Naantalin aurinko ja kaikki on vaan niin ihanaa!

Joo Safiiri, meillä sit kans ens kierrossa kyllä lasken kaikki päivät tosi tarkkaan. ja joka toinen päivä -systeemillä mennään. mutta katotaan ensin miten tää kierto menee..

Miten muuten on jännäyspäivät tässä kuussa? Laittakaahan listaan.
Mulla on nyt tollanen kolmen päivän haarukka tossa, kun en tiä pitäskö vetää 28 vai 30 kp:n mukaan joten:

Jännäyslista:
Minttu 17-19.9 klo 9.00 saakka *ehehehee*

dbdbdb kaikille jännäilijöille, nyt niitä plussia oikein kunnolla tähän ketjuun! ;)

Meillä oli to se rakenneultra, ja kaikki oli kunnossa! Masussa köllii iso terve tyttö (ainakin näillä näkymin) ;) Mä olen hiukka epäluuloinen noiden ultrasta saatujen sukupuolikertomusten suhteen, olen lukenu liikaa juttuja, että synnyttyään vaavi onkin ollut eri sukupuolta kuin on sanottu ;D

Ja sen takia sanoin iso, sillä vaavi meni nyt osittain yläkäyrien yläpuolella ja painoarvio oli meilkein 100g enemmän kuin yleensä näillä viikoilla :/ Ja sit mun äiti, joka on äippäpolilla töissä, katto niitä mittoja ja sano että tulee olemaan isompi kokoinen, tiedä sitten kuinka paljon..... Ja mä olen tässä raskaudessa katsonut niiiiiin paljon enemmän mitä suuhuni laita, ja liikkunutkin olen enemmän, ja sit me saadaan kunnon rotunainen :P Ja äiti oli vielä menny sanomaan mun isälle, että kun menen sokerirasitukseen, niin kiinni jään, et arvot ois koholla..... ei kauheen kiva ajatus.....ei uskalla syödä oikein mitään.........................................................................

Mari, jos tässä joskus mää vielä raskaudun, aion kans kattoa tarkkaan mitä suuhuni laitan. Viimeksihän mulla oli paastoarvo hiukan koholla ja sain kotia laitteen, jolla mittailin sokereita aina sillon tällön. Arvot kuitenki pysy sallituissa rajoissa. Nelkkuhan oli sitte kans iso vauva (52cm ja 4600g) ja mietin että oisko sitteki mulla ollu sokerit koholla (tosin miehen kans ollaan melko pitkiä ittekki). Tsemppiä teikäläiselle, jos joudut mittaileen.

uhr7p3.png

Mä jouduin kanssa testaileen paastoarvon takia viikon tota verensokeria vai mitä se oli. Mut mittailin vaan viikon ja sen jälkeen ei enää tarvinnu. Koko raskauden toki olin aika tarkka sit mitä suuhuni laitan, koska meillä on muutenkin suvussa isot vauvat.. Noh, tyllerö oli sitte onneksi "vaan" 3890g ja 49 syntyessään!

Ehehee! Tänään on sitten muka eka raskausoire? havaittu!!! Oli päivällä jonkin asteista närästystä. Ekasta raskaudesta se oli eka oire ja tuli heti tosi voimakkaana. Oliskohan tää sitä... ? No ei kai se vielä voi olla. Sitä paitsi ihan kun muka vielä tänäänkin olis ollu ovislimoja aamulla...?nyt pelottaa et kun tänään ei olla pupuiltu niin jos ovis olikin vasta nyt niin menikö kaikki taas uusiksi... Toisaalta sunnuntaiaamuna on kyllä pöllyytelty. No joo, tää odottelu taitaa olla mulle ihan tuskaa viikon päästä kun nyt jo oon ihan pallo hukassa.. Mutta mutta, safiiri, muista juoda punaviiniä. se auttaa kiinnittymiseen....

Ehehee! Tänään on sitten muka eka raskausoire? havaittu!!! Oli päivällä jonkin asteista närästystä. Ekasta raskaudesta se oli eka oire ja tuli heti tosi voimakkaana. Oliskohan tää sitä... ? No ei kai se vielä voi olla. Sitä paitsi ihan kun muka vielä tänäänkin olis ollu ovislimoja aamulla...?nyt pelottaa et kun tänään ei olla pupuiltu niin jos ovis olikin vasta nyt niin menikö kaikki taas uusiksi... Toisaalta sunnuntaiaamuna on kyllä pöllyytelty. No joo, tää odottelu taitaa olla mulle ihan tuskaa viikon päästä kun nyt jo oon ihan pallo hukassa.. Mutta mutta, safiiri, muista juoda punaviiniä. se auttaa kiinnittymiseen....

Jännäyslista
Safiiri 18.9
Illusia 24.9

Muuton keskeltä terveisiä...hirveä stressi työstä, rahoista ja muutosta, taitaa tästäkin kierrosta tulla stressikierto enemmän kuin vauvanajattelukierto...ehkäpä se onnaa sitten sillä ettei sitä ajattele?

Missäs Rollepa ja Hilma piileskelevät?

Jännäyslista
Hilma 12.9.
Safiiri 18.9
Illusia 24.9

En tuota perjantaita hirveästi jännäile; tuskin on mitään tapahtunut. Kun sais edes uuden työpaikan...

Illusia, voi olla että muunajatteleminen auttaa! :) peukut pystyssä odotan teille plussaa! :)

Ja Hilmalle samat sanat, eihän sitä koskaan tiedä millon tärpppää. Tsemppiä uuden työpaikan hankkimiseen!

Me lähetään neidin kanssa nyt muskariin.. sitä ennen pitää ehtiä vielä vaikka mitä joten kuulemiin...

OK, uusia ongelmia. Uudet ovistestit kun eivät näytä tuon taivaallista...? Tänään kp 14, ja viivan pitäisi jo laskelmieni mukaan olla edes hieman vahvempi, mutta ei sitten millään. Haalistuu vaan.

Toivotaan Minttu että olet oikeassa, hyvä kun tässä tohinassa ehtii miettiä omaa nimeänsäkään :)

Hilmalle onnea työpaikan metsästykseen, tiedän just kuinka rankkaa hommaa sekin on, taas tänään tuli kaksi "ei kiitosta". Luulisi jo jostakin tärppäävän kun hakemuksiakin olen laittanut menemään tyyliin miljoona kpl...

No niin, menen taas hukuttamaan murheeni. Suihkuun tällä kertaa :)

Illusia, jatka vaan tikuttelua. Voihan olla että se yhtäkkiä ottaa ja vahvistuu. Tai sitte jos vahvistu jo mutta oli niin nopea että tikku ei reagoinu. Onko lämmöt noussu?

Täällä ei sen kummempia. Ei oikeestaan oireita suuntaan tai toiseen (tai jos oikein kuvittelee niin ehkä, mutta kieltäydyn kuvittelemasta).

Onnea tosiaan työpaikan mettästykseen niille jotka sitä tekee parhaillaan. Mulla on kans mielessä työpaikan vaihto tässä äippäloman aikana...