Ajatuksissa kakkonen 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liisaleena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla nyt kp3 ja piiitkä odotus taas edessä. Onko täällä muita, joilla pitkät kierrot?

Kirsikan tytöllä on realistinen ote elämään :) Meidän tyttö aina puhuu yhdestä tuttujen vauvasta "Se on niiin suloinen, ja sillä on niiin pikkuruiset sormet." Vauvakuumetta liikkeellä :)

Lämmin kiitos kaikille onnittelijoille! Nyt jo itsekin uskon, että raskaana tässä todella ollaan. Näkyihän siellä ultrassakin pieni ihmisen alku. Toivottavasti seuraatte pian perässä odotus-puolelle.

Tääläkin kaikki ovat vklopun vietossa:)

Meillä nyt sitten aikaistettiin "yritystä" ja eilen rakastettiin toisiamme ilman ehkäisyä ja taitaa vielä olla parhaat päivät. Niin että mäkin voin sitten kohta jänskäillä. Nyt on kp 15.

Ja sitten ruuan laittoon...

Täällä kp.27 eikä minkäänmoisia tuntemuksia. Jos kuukautiset just alkaa niin toivon ainakin et saan kärsii ne ilman kipuja. Edes jotain positiivista. Mut luulen kyl et mul oli ovis vast viime viikol ja että saan odotella viel jonkin aikaa. Mut jotenkin on semmoinen välinpitämätön fiilis et nappaa sit joskus, ei sen niin väliä. Eli taitaa itsesuojeluvaisto taas herätä et jos ne kuukautiset sielt alkaa niin ei tiputa niin korkealta. Vaik kuitenkin tiputaan.. Onneks on tuo ihana pikku vesseli jo olemassa!

Kivakiva kun saatiin Pinja jo mukaan jännäilemään. Jännä huomata onko jo kertaalleen nopeasti raskautuneilla sama "vaiva" toisessa yrityksessä. Vaik voiko tota edes yritykseksi sit kutsua.. heh! Vitsivitsi!

Hyvää viikonalkua! Vilkku

Kiva Pinja että pääsitte jo tositoimiin :0)

Minä ehdottelin tuota josko avattais oma ketju tuonne odotuspuolelle... Olis kiva et sinne sitte siirtyis kukin aikanaan, musta meillä on jotenki niin kiva ilmapiiri täällä...

Oltiin koko viikonloppu mökillä ja heti piti rynnätä nettiin, heh. Poitsu ja iskä jäivät pulkkailemaan vähäks aikaa pihalle.

Soitin neuvolaankin aamulla, parin viikon päästä menen ja huomenna pitäis soittaa sairaalaan, esikoinen kun on keskonen niin ultriataan kuulema ahkerasti... En tommosta tienny, mut eipä siitä haittaakaan ole.

Vilkku: Meillä tärppäs esikko ekasta yrityskierrosta ja nyt kolmannesta eli aika nopeesti siis molemmilla kerroilla.

Jos innostutte odotuspuolen ketjun avaamisesta ni viitsiskö joku osaavampi sen avata? T: Poropeukalo

Hyvää alkanutta viikkoa!

Mä kävin tänään neuvolassa ja ennenaikaisen synnytyksen takia on sitten noin raskauden puolivälistä lähtien kohdunsuun tilanteen tarkastus kahden viikon välein. En kyllä ymmärrä kuinka se auttaa, kun edellinen käynnistyi vesien menolla ja kohdunsuu avautui vasta puoli tuntia ennen syntymää. No kaipa ne tietää. Liityn ketjuun odotus-puolelle jos sellainen pistetään pystyyn.

Hei, täällä ei varmaankaan liitytä odotus-puolelle, sellanen fiilis...kp 18 menossa.
Mitäs porukat meenaa pääsiäisenä? Meillä vain kotona oleskelua, hyvää ruokaa. Tyttö menee ehkä hoitoon kummeille perjantaina mutta varmaa ei vielä ole.
Täällä loskakelit ja uusien kumisaappaiden osto edessä tytöllä.
Itekkin sellaiset tarvisi, eipä nyt kirjoitussuoni raksuta, palailen töiden pariin!

Kp.29/28-35. Ei mitään tuntemuksia vielä. Ihan kuin väsyttäis enemmän mut nää nyt on näitä taas... Tos kun laskeskelin et jos nyt raskautuis menis LA johonki marraskuun loppuun. Jos ei nappaa mietin et jätetäänkö yritykset väliin yhdeltä kuulta kun en haluis joulu-vauvaa.. Vaik kaikkeehan voi sattuu mut kuiteski. Olisin sit kuiteski jouluaattona ponnistamassa! =) Muilla samanlaisia ajatuksia?

Meillä nyt taitaa käydä just niin, että jos nyt tulen raskaaksi mun LA on joskus joulukuun puolessa välissä ja mun tuurilla menee kuitenkin sen pari viikkoa yli. Mutta ei kai se sit niin kamalaa olis ja aika epätodennäköstä että olisin tullut kerrasta raskaaks, että se siitä jossittelusta.

Öitä!

Hei,

olen kirjoitellut kovin harvakseltaan, mutta onneksi olen - tässä ketjussa oli todella plussaonnea. En meinaa uskoa todeksi että ensimmäisestä kierrosta raskaustesti näyttää PLUSSAA!! Esikoinen odotutti kuitenkin vuoden. Siis uskomatonta!

Nyt mennään viidennellä viikolla, joten onhan tässä vielä jänniä viikkoja edessä.

Onnea muillekin plussanneille ja olipa uskomattoman ihana tuo JEllybeanin tarina =) Ja plussaonnea sitä vielä odottaville.

Pölmistyneenä, pilvissä liidelleen Helga

Onnea Helga!

Meilläkin on ollut vähän samansuuntaisia ajatuksia kuin Vilkulla, eli vois jättää tämän kierroksen vähän vähemmälle yritykselle. Oon itse syntynyt loppuvuodesta, eikä siitä mitään kauheita traumoja jäänyt, mutta onhan se varsinkin pojille helpompaa aloittaa koulu vähän vanhempana. Onpa mulla kauaskantoiset ajatukset :) Ajattelen jotenkin koko ajan, että meidän seuraava lapsi on poika!

Nyt on meillä jo neljäs yrityskierros, että kylläpä se vauva ois tervetullut ihan mihin aikaan vuodesta vaan. Ja tiedänhän senkin, että vaikka se la olis alkuvuodesta, niin lapsihan voi syntyä vaikka pari kuukautta aiemmin.

Me lähdetään pääsiäisenä mummulakierrokselle, esikoinen odottaa jo innoissaan.

Heips,

Mun nk. raskausoireet jatkuu edelleen, mutta testit näyttää negaa. Mikähän mua oikeesti vaivaa, huimaakin välillä. Menkkaoireitakin on ollut jo varmaan viikon verran, alaselkää vihmoo niin kuin menkat alkais, mutta toistaiseksi ei merkkiäkään. Enää en testaa, mutta pakko mennä kohta varmaan lääkäriin tän olotilan vuoksi, tää väsymys ja huimaus jne. ei voi olla normaalia. Toivottavasti endo ei tee hiljaista paluutaan.

Sitten asiaan... me tehtiin kanssa tavallaan päätös miehen kanssa, että toukokuusta alkaen ollaan ilman ehkäisyä (tosin meillä ei olla kauheesti käytetty nytkään, vaikkakaan mulla ei ole vielä edes menkkoja edellisen raskauksen jäljiltä ollut JA imetän edelleen). Toiveissa olis siis kevätvauva 2009, mutta toki aikaisemminkin saa mun puolesta syntyä. Ja olen varmaan hullu, mutta salaa haaveilen kaksosista =)

Onnea Helga plussasta..

täällä meneillään kp 8/28-29 ja eilen oli ihan oviskipumaisia kipuja toisella puolella vihlo ja jomotti.. mtuta voiko ovis oikeesti olla näin aikaisin ennen esikoista en ovista tuntenut mutta sen on kanssa täytynyt sillon olla aiemmin. mutta nyt olen tuntenut oviksen aina kierron puolenvälin kieppeillä mut sit nyt.. hmm.. no katsotaan :D

t:tytsykkä eli kirjautuneena tytsy1 :)

Kiitos kovasti onnitteluista =)

Minä olen vielä oireeton, mutta esikoisesta oireet alkoivat näinä päivinä. Etovaa, huonoa oloa oli rv 12 asti - ja sitä väsymystä - hoh.

Liisaleena kyseli tuolla aikaisemmin pitkän kierron omaavia. Minulla on ollut nyt 36-39 ja käytin ovistikkuja varmistaakseni ajankohtaa.

Jotenkin en vielä tohdi odotuspuolelle tulla, hetken odottelen vielä.

Pinja 32/40, y 04/08, poika 04/07
Liisaleena 25/27 y 11/07, tyttö 09/04
Emma77 30/36, y 1/08, poika 04/06
Myy-y 30/34, y 01/08, poika 02/07
Misai82 26/32 y 02/08, tyttö 11/05
Karvakuono 23/25 y 01/08, poika 06/07
-Vanilla- 28/26 y 01/08, poika 02/07 -> + 01/08
Tuutikki81 27/26 y 02/08 tyttö 02/07
Kirsikka 28/31 y 01/08 tyttö 09/05
Mae3 26/30 y10/06 tyttö 03/06
Annie75 32/30 y02/08 poika 11/06
tytsykkä1 21/23 y 2/08 tyttö 2/07
vienokaino 23/21 poika 05/03
Vilkku 33/33 y03/08 poika 08/07
Katriina 28/32 poika 04/07
Anskuli74 33/29 y01/08 tyttö 06/07

Odotuspuolelle siirtyneet:
misai82 26/32 y02/08 tyttö 11/05 +02/08
-Vanilla- 28/26 y01/08 poika 02/07 +01/08

Olen jossakin vaiheessa tipahtanut tuosta ketjusta... Aluksi kirjoittelin tänne, mutta sitten on ollut taukoa, kun ollaan oltu matkoilla ym... mulla kp 29/30... en kyllä oikein tiedä tosta, kun sain ovis tikkuun oviksen vasta kp 22... No siinä pari kertaa heiluteltiin peittoja... Oltiin sitä ennen lapissa mökkeilemässä ja porukkaa tuolla niin paljon ettei olisi sitä ennen edes onnistunut....

Mulla on koko ajan sellainen tunne että menkat alkaa...

Mikä teidän käsitys on siitä et jos ovis on vasta kp 22 niin voiko menkat alkaa normaalisti kp 30?

Millaisia tuntemuksia sitä olikaan kun on raskaana? Voiko olla menkkamaista särkyä alavatsalla?

Odotellaan...

Helgalle ja Koko perheelle isot onnen toivotukset!

Tänne ei kuulu mitään uutta. Vällyjen pöllyttäminen on jäänyt niin vähälle, että on aika olemattomat mahdollisuudet tulla raskaaksi. Tää meidän elämän tilanne syö nyt voimia niin paljon, että ei mitenkään aina jaksa ajatellakkaan seksiä. Mutta eihän sillä kakkosella ole mikään kiire. Tosin mies jo kysyi parin päivän päästä kun oltiin oltu "silleen", että joko mä oon ostanut raskaustestin. Miten niin se on hätänen?? Piti vähän rauhotella sitä, että jos nyt odotellaan muutama viikko ni katotaan sitten asiaa uudestaan. On se kyllä aika lutunen. (Nyt joku oksentaa jo tätä lukiessaan;););)

Mutta näihin kuviin ja tunnelmiin...
Hyvää yötä!

Anskuli, mul on sellainen käsitys et menkat alkaa n.14 päivää oviksesta. Oli ovis sit 14 tai 30 tai mitä vaan päivää kuukautisista. Korjatkaa jos olen väärässä.. Mullakin ovis oli tosi myöhään tässä kierrossa, n.kp.20-23. Ovistikkuja ei ollut mutta nyt nekin on tilattu raskaustestien kera et päästään testailemaan. Raskaustestit kyllä polttelee käsissä, tänään kp.30/28-35 mutta kun tuo ovis oli varmastikin niin myöhään niin en kyl aijo viel testata ja pettyä. Tänään ollut kyl vähän äklö olo mut sanoinkin miehelle et kroppa taas yrittää huijata! Muistan ensimmäistä lasta yrittäessämme et joka kuukausi oli kaikenmaailman oireita mut aina vaan nega oli.

Meil oli tänään valokuvaus vauva-uinnissa! Oli hurjan näköistä kun ohjaaja lähetti vauvat vuorotellen sukellukseen ja otti hetken päästä ne pinnalle. Mutta välillä näytti et kerkeekö hän saada otetta vauvasta kun jotku liukui niin hienosti vähän pidemmälle. Ja hän ei siis pitänyt vauvoista kiinni sukelluksessa niin kameramies sai kuvan yksinäisestä vauvasta sukeltamassa eikä kenenkään käsiä lisukkeena. Meijän poitsu oli tooosi reipas. Onnistu heti ekalla! Ja nyt se on jo niin sinut veden kans et taputtelee niin villisti vedessä ettei kiinnipitäjä eteensä näe! =)

Hyvää pääsiäistä kaikille naapuriketjusta :)

easter.gif

Erica

Heissan kaikille ja hyvää pääsiäistä =) Munarikasta sellaista tietenkin..

Mullakin on ollut pitkä tauko kirjoitteluun, mutta on vaan ollut niin kiirus (kotiäidillä ;) ).. Tai siis etenkin kotiäidillä, kun mä en viitti tulla koneelle kirjottelemaan silloin, kun neiti on hereillä ja päikkäriaikana on aina kauheesti siivottavaa, pyykkejä ym. kotihommia, niin siinä se aika sitten vierii.

No, ei muutakuin itse asiaan eli PLUSSAUS tuli eilen tikkuun ja tein vielä testin tänäänkin ja kyllä se vaal.pun. viiru siellä vielä oli! Tuntuu vielä vähän epätodelliselta, vaikka tottahan se on.

Mies on reissussa, soitin uutisen hänelle.. Oli ihan innoissaan. Vielä ei kerrota muille, ajattelin kyllä kertoa mun perheelle aika pian, mutta sitten vasta kun mies on kotiutunut, niin voidaan kertoa yhdessä..

Ihana juttu Jellybean =) Varmaan aika uskomaton tunne tuli, kun kuulit uutisen..

Missä ketjussa te plussanneet nyt sitten kirjoittelette?? Mä tässä vähän laskeskelin, että mahtaakohan se meiän masuasukki sitten syntyä joulun tienoilla .. Esikoisen sain synttärilahjaksi ja nyt sitten joululahjatiedossa.. Ei voisi parempia lahjoja tulla =)

Plussatuulia kaikille muille =)