Ajatuksissa kakkonen 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liisaleena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liisaleena

Vieras
Pinja 32/40, y 04/08, poika 04/07
Liisaleena 25/27 y 11/07, tyttö 09/04
Emma77 30/36, y 1/08, poika 04/06
Myy-y 30/34, y 01/08, poika 02/07
Misai82 26/32 y 02/08, tyttö 11/05
Karvakuono 23/25 y 01/08, poika 06/07
-Vanilla- 28/26 y 01/08, poika 02/07 -> + 01/08
Tuutikki81 27/26 y 02/08 tyttö 02/07
Kirsikka 28/31 y 01/08 tyttö 09/05
Mae3 26/30 y10/06 tyttö 03/06
Annie75 32/30 y02/08 poika 11/06
tytsykkä1 21/23 y 2/08 tyttö 2/07

Odotuspuolelle siirtyneet:
misai82 26/32 y02/08 tyttö 11/05 +02/08

Aukaisen meille uuden ketjun, kun tuo edellinen oli jo niin huisin pitkä.

Joku kyseli menkoista synnytyksen jälkeen:
minä imetin tyttöstä 10 kk ja sen jälkeen meni n. 1,5 kk että menkat alkoi. Sen jälkeen ne tuli aika epäsäännöllisesti niin kauan kun söin minipillereitä. Yhdessä välissä huomasin, että 6 viikkoon ei ole tätiä näkynyt, ja eikun raskaustestiä ostamaan... Olin unohtanut niitä pillereitäkin ottaa välillä, joten ei mikään ihme olisi plussa ollut. Mutta negaahan se näytti. Sittemmin vaihdoin toisiin pillereihin ja kuukautiset alkoi taas tulla säännöllisesti.

Mitäpä muille kuuluu?

Mulla varmaan täti tulossa ensi viikolla, ei tullut siemeniä kylvettyä kovin ahkerasti tässä kierrossa. Vauvakuume vaan kasvaa! Huomaan kattelevani kaupassa tms. kahden lapsen perheitä, ja mietin, milloinhan meidän pikku perhe saisi uuden jäsenen.

Onpas täällä hiljaista.. en ole tosin minäkää erityisen ahkerasti kirjoitellut tässä enkä muissakaan ketjuissa. Oletteko kovin pahoillanne, jos kirjoittelen täällä ? En vain jotenkii enää tunne kotoisaksi tuota Ajatuksista odotukseen-ketjua. Ehkä sitten, jos ja kun sinne siirtyy vanhoja ja teitä uusia tuttuja täältä. Nyt jotenkii siellä on aika yksinäinen olo.

Huomenna siis töihin. Ja napero päiväkotiin. Toisaalta mukavaa ja toisaalta hirvittää.. Toisaalta tuntuu ihanalle, kun saa ite hetkisen hengähtää lastenhoidosta ja pääsee aikuisten seuraan. Toisaalta hirvittää laittaa pieni poika päiväkotiin jossa on muutama hoitaja ja 12 muuta lasta.. Mutta onpa lapset sopeutuvaisia ja tädit vaikutti oikein mukavilta. Enkä mä nyt ihan hirmuisen kauan ehdi töissä tällä erää olemaa. Kuitenkii, kun mulla on normaali talvi- ja kesäloma vielä edessä =) Ja sit syyskuussa alkaa äippäloma. Jos kaikki menee hyvin. Vielä en uskalla täysillä tuulettaa. Ehkä sitten, kun 12 viikkoa on täynnä ja ultrassa käyty..

Mutta takaisin tähän hetkeen. Pojalle on viimeiset päiväkotihankinnat tehty eilen.. kurahaalarit, kunnon vedenpitävät rukkaset ja -kengät. Vaatteet on nimikoitu ja iso vaippapaketti ostettu. Mitäs muuta pitää muistaa..?

Ketkäs meidän ketjussa jännäilee seuraavaksi ? Laittakaahan vaikka siittäkii jonkinlaista listaa tuohon, niin minäkii pysyn kärryillä. Nyt kun tuntuu, että jatkuvasti tuijottaa vain omaa napaa. Anteeksi siittä.

Mun olotila heittelee hiukan päivästä toiseen. Välillä on aamusta saakka olo todella heikko ja väsynyt. Välillä olo on heikko ainoastaan siittä syystä, kun on syönyt liian harvoin ja liian vähän. Väsy mulla on koko ajan - mutta sen kestää, kun aiheuttaja on kuitenkii niin rakas. Ainoastaan kerran on tarvinnut käydä oksulla, ja silloinkii poika pelästyi tilannetta ja huusi ku heikopäinen roikkuen jaloissa =) Paino on hiukan laskenut, painan tällä hetkellä n. 4 kg vähemmän kuin alkaessani odottaa esikkoa. Mutta eiköhän tuo asia korjaannu hetken päästä =)

Kovasti odotan uusia plussia (kuten varmasti tekin =)) ja kavereita tuonne odottajien puolelle ! Toivottavasti toiveenne pian täytetään..

-Vanilla- 28/26 y01/08 poika 02/07 +01/08

Vanilla, musta on ainakin kiva vaan kun kirjottelet täällä(kin)!

Alkaa oleen jännät paikat, 4.tai 5.päivä mulla pitäis alkaa menkat. Sormet ja varpaat ristiin ettei ala!

Lähdetään huomenna pojan ja mun vanhempien kanssa Jumboon shoppaileen! Isäntä menee illaks töihin ni me suunnataan tuhlaan viimesetkin rahat, heh!

Ääh, nyt ei ehdi enempää, alkaa pikku miehellä mennä hermot kun jäi aamupäivän päikkärit lyhyiks!

Vanillalle tsemppiä ekaan työ/hoito päivään, tuu kertomaan miten meni!

Pidetäänhän ketju vireessä eikös?

Karvakuono ja 8kk vauhtiveikko

Käytiin pikkuisen kanssa eilen polskimassa. Ei oikein lämmennyt hommalle, kun tuskin hymyä irtosi koko reissulla. 7 kk vauvakaveri sen sijaan alkoin jo muutaman minuutin kuluttua potkiskelemaan vedessä, naureskeli paljon ja läiskytti käsillä vettä vaikka sekin oli ensi kertaa vedessä. Ehkä Irkkukin tykkää sitten muutaman kuukauden päästä.

Tämä flunssa tuntuu olevan todella sitkeää sorttia. Ei kyllä vauvantekoharjoitukset hirveästi jaksa nyt innostaa.

miten tää aika nyt matelee.. menossa vasta kp 19/28 tulis jo ensiviikonloppu nin vois alkaa testailemaan :D oonkohan mä kanssa tulos kipeeksi kuin aivastelen koko ajan ja paleltaa väsyttääkin entistä enemmän vaikka herään siinä 8 maissa ja meen nukkuu 23 maissa joten tuleehan siinä ihan tarpeeksi hyvät unet että ei sen puolesta kyllä pitäs :(

Hei,

onpa ollut nyt hiljaisempaa listalla. En olekaan itsekään ehtinyt kirjoittamaan sitten esittäytymisen, kun meilläkin sairastettu huolella koko perhe. Onnea vaan tässä välissä plussan saaneille, toivottavasti se tarttuu ;)

Minulla on nyt kp25/37 eli ovis oli viikonloppuna ja "kylvön" ajoitus onnistui varmaankin nappiin ;) Nyt sitten vain jännitetään. Tosiaan esikosossa meni se vuoden päivät ja tämä on nyt ensimmäinen varsinainen yrityskuukausi (kun on tuo pitkä kierto niin ei edes joka kuukaudelle osu) joten yritän pitää jäitä hatussa, mutta silti on tämä niin jännittävää... Menisi pikaisesti pari viikkoa, onneksi ollaan lähdössä viikoksi reissuun, joten tämä viikko menee pakatessa ja sitten reissuviikko ja kotiin tullessa onkin jo totuuden hetket käsillä.

ja jottei tämä arjen totuus unohtuisi niin pyykin levitykseen.
Helga

ps. Siirisin tekstin tännekin kun olin laittanut sen tuohon vanhaan ketjuun

Moi!

Toivottavasti Helga-x Teilläkin tärppää.
Mä tein just vielä varmistustestin ja uskottava se on kun tuli niin selvästi nyt positiivinen vastaus. Mä jännitän nyt töitten suhteen, oon laittanut pariinkin paikkaan vakituisen paikkaan paperit hakuun, joten nyt pitää olla vain hyshys.=)

Toki mulla on tässä nyt töitäkin sinä pph:na ja mulla loppuukin 30.6 toinen pitkä määräaikainen sopimus. Esimies ei oo oikein jatkosta juuta eikä jaata sanonut, sanoi vain että töitä riittää. Jos kävisi tuuri ja vakinaistaisi minut, niin ajattelin että jäisin jo elo- tai syyskuun alussa esikon kanssa hoitovapaalle kotiin, jotta ei kävisi rankaksi loppuaika ja saisi tuo neitikin vain olla hetken huomion keskipisteenä.

Eipä muuta kuin tsemppiä kaikille!

Vanillaa oon ootellut tuonne lokamammoihin, vai oletko jossain toisessa ketjussa? Misai eipä kuulosta oudolta varmistus tikutukset, itse vielä viimeviikolla tein kaapissa olleen testin, kun rupesi epäilyttämään onko siellä vatsassa oikeasti elämää...

Minähän noista menkkojen alkamisista kyselin, kun omat on vielä aika säännöllisen epäsäännölliset. Tosin nyt alko suunnilleen oikeeseen aikaan, mutta olivat tosi kivuliaat. Joku on joskus sanonut, että kun on synnyttänyt niin menkkakivut loppuu kokonaan tai ainakin tulee vähemmän kivuliaiksi, mutta ei taida päteä jos on tehty sektio?!

Ihanaa kun tänne eteläänkin saatiin vihdoin lunta. Oltiin pojan kanssa eilen pulkkailemassa. En tiedä kummalla oli hauskempaa pojalla vai äidillä...

Jellybean, miten toi uinti homma oikein menee??? Kysyy nyt tosi tyhmiä...
Siis onko jokin erityinen uima vaippa vai laitetaanko vauvoille vaan uikkari pääle ja menoks ja jos on joku erityinen vaippa niin mistä niitä saa???
Uusi paikka, äänet ja vesi saa varmasti lapsen kuin lapsen ensi alkuun hämilleen. Kyllä se siitä kunhan tottuu hommaan. Uskon näin:)

Nyt täytyy mennä matto pyykille ennen kuin poika herää. Sattui pieni vahinko tuolle meidän koira vanhukselle...

Heippa hei,

Vanilla: miten ekat työ- ja hoitopäivät on menneet? Muistan kyllä kuinka kamalalta tuntui jättää lapsi ekaa päivää hoitoon...

Pinja: me käytiin myös vauvauinnissa, kun tyttö oli pienempi. Siellä oli kaikilla vauvoilla vaan uikkarit päällä, eli aika paljon pisuja varmaan vedessä :) Ohjeissa suositeltiin ostamaan lahkeelliset uikkarit, ettei tuhdimpi tavara heti lumpsahda lahkeesta veteen. Ei kyllä kertaakaan kukaan vaavi kakannut sinne altaaseen. Myöhemmin näin jossain marketissa sellaisia uimavaippoja, jotka oli vähän niinkuin kertakäyttöisiä uikkarihousuja, joista ei tule pissat läpi.

Nykyään meidän tyttö on oikea vesipeto. Vauvauinnin jälkeen alettiin käydä itsenäisesti uimassa kun tyttö oli 9kk vanha. Aluksi tuli käytyä aika harvoin, nyt käydään ehkä 1-2 kertaa kuussa, koska tyttö tykkää siitä niin kovasti. Itsekin tulee vähän kuntoiltua: kun mies polskii tytön kanssa niin minä käyn vesijuoksemassa ja päinvastoin.

Mä en jaksais yhtään tehdä töitä... Motivaatiopula iskee. Joko on ollut puhetta, onko teillä vakituinen/määräaikainen työ vai ootteko kotosalla? Minä opiskelen ja käyn töissä, työsopparia jatkettiin vasta vuodella.

Moikkelis taas pitkästä aikaa! Ja onnea misaille ihan älyttömästi! Kyllä mä oon kade... :)

Meillä poika ui viime kesänä mökillä järvessä ihan innoissaan, mut nyt talvella vietiin uimahalliin, niin sepä ei oikein iskeny. Joten ootellaa taas kun kesä tulee ja jäät sulaa järvestä.

Mitäs muuta. Töistä oli joku kyselly. Mulla on vaki duunipaikka ollu 7 vuotta.

Kierto on mulla siinä vaiheessa, et meinasin kohta taas alkaa tikuttelee ovista, josko tässä kuussa ovuloisin, hope so. Mun veljen tyttö 1v. oli eilen meillä ja mieheni oli ihan liikuttava, kun se hyysäs ja pusutteli tyttöö. Sano vaan, et voiku meille vielä tällänen pieni tulis. Olishan se tosi ihanaa. Mut aika näyttää.

vienokaino 23/21 poika 05/03

Lisäsin siis itseni listalle.

Täällä on talvi kunnolla, pohkosessa kun ollaan.. Poika pääsee hiihtää ja pulkkailee ihan tosissaan. Mahtaako kesää tullakaan!? :D

Meillä ei varsinaisesti yritetä, tulee jos tulee, haaveillaan.. Tähän asti kierto on ollu kyllä ihan outo! Kp10:stä lähtien limat ollu aika kivat, kp15 liman seassa oli hieman vertakin, mikä on mulle todella outoa! Ja edelleen (kp18) limaa tulee runsaasti.. Vieläkö minä ovuloin vai mitä tää on?

Onnea Emma77:lle oviken metsästykseen!

Mä jotenki odottelin kuukautisia tänään tai huomenna ku mulla on alkanu joka kuun 4 tai 5.päivä. Sit vast tajusin laskea päiviä ja Helmikuussahan oli vaan 29päivää joten 31-33kierrolla alkavat to tai la. Höh... Jännittää vaikka uskottelen itelleni etten ole raskaana ni en sit putoa korkealta ja kovaa...

Huomenna mennään tennispalatsiin kattomaan Ramboa! Satiin lahjaks leffa liput ja mies haluaa ehdottomasti nähdä Rambon (sisäinen pikku poika eräsi henkiin)ja mulle leffa on oikeastaan ihan sama, haluun vaan sinne isoon saliin, meijän kotikaupungissa on ihan piskunen teatteri! Tp1:ssä menee vaan joku leffa joka ei kyllä kiinnostanu yhtään ja Rambo sit tp2:ssa joten se saa ny kelvata.

Töistä sen verran et mulle on nyt varmistunu työpaikka touko-lokakuulle. Vakituisen paikan metsästys jatkuu koko ajan mutta jostain se on alotettava...

Ai niin, Pinja: ei mulla ainakaan menkka kivut oo helpottanu yhtään synntyksen jälkeen. Tai sit en enää muista kuinka kovia ne oli ennen, mähän söin monta vuotta ennen raskautta e-pillereitä ja ne vei kivut lähes kokonaan, nyt kun ei ole ehkäisyä käytössä niin kivut on palanneet. En usko että sectiolla tai alatiesynnytyksellä sinänsä on osuutta asiaan.

Nyt kaivan pakkasesta ihanan suklaa jäätelön ja toivon että poika nukkuis vielä ainakin puoli tuntia! ;0)

Juu, kiitos infosta Pinja =) En mä tajunnut ollenkaan, että ootte uuden ketjun avannut. En oo vähään aikaan käynyt.. Kirjotin vanhaan ketjuun, mutta siirrän sen tekstin tänne.

ELI:
Heissan kaikille =)

Onnea Misai82 =) !!!!!!!

Kävin tosiaan tuolla ovislaskurilla laskemassa seuraavan oviksen, joka oli eilen.. Sen mukaan on nyt sitten harrasteltu.. Ennen ovista ja eilen tietty ja kyllä se tänäänkin on varmistettava. Tosin jossain luki, että olisi hyvä harrastella joka toinen päivä, että siittiöt ehtii "ladata akkuja", jaksavat varmaan sitten paremmin uida perille ;) No, nyt mennään näillä ja katsotaan joko plussaisi. Raskaustestikin on valmiina laatikossa odottamassa.

Luulen, siis tiedän, että viime kuussa tein huti laskelman oviksen kanssa (en tehny tolla nettilaskurilla vaan itse laskin kalenterista), laskin meinaan 2vkoa viimeisistä menkoista eteenpäin, vaikka sehän menikin 2vkoa ennen seuraavia menkkoja eli ajoitus heitti viikolla.

Mullakin alkoi menkat heti imetyksen jälkeen eli 6kk synnytyksestä. Kierto on ollut säännöllinen vaihtelevasti, nyt on useamman kuukauden mennyt 28 pv kierrolla, mutta väliin mahtui vähän pidempikin kierto.

Me käydään vielä vauvauinnissa, vaikka neiti jo kävelee ja täytti tosiaan viime kuussa vuoden, mutta ollaan harkittu, että siirryttäisiin omatoimiseen uintiin tai siihen taaperouintiin, joka on "jatkokurssi" vauvauinnille. Tosin en tiedä tulisiko sitten omatoimisesti käytyä säännöllisesti kerran viikossa, kuten ollaan nyt käyty ohjatussa ryhmässä.

Ja se veden puhtaus mua mietityttää. Meilläkin on täällä terapia allas (siellä se vauvauintikin järjestetään), hyvä idea on mennä heti kun aukeaa (tosin meidän halli avataan arkena jo klo. 06.00), siis viikonloppuna, kun aukeaa vähän myöhemmin.

Ootteko muut matkustaneet ulkomaille pienen lapsen kanssa?? Meillä on reissu 17.5 Tunisiaan ja mua jänskättää aika lailla, miten pienen kanssa matka sujuu. Meitä on lähdössä onneksi aika monta aikuista reissuun mukaan eli monta silmäparia on kyllä neitiä vahtimassa.. Mutta eniten jännittää, kun niitä lapsi kaappauksia on ollut niin paljon otsikoissa. Tiedän, että ihan hölmöä, mutta se nyt on ollut mun ajatuksissa välillä. Välillä tuntuu, että tekisi mieli perua koko reissu..

Työpaikasta vielä.. Mä olen kotona esikon kanssa niin kauan kunnes toinen vauveli ilmoittaa tulostaan ja sen jälkeen varmaan vielä pari vuotta, eikä mulla ole edes työpaikkaa mihin palailla, joten ei sen puoleen stressiä, että pitäisi palailla. Olen ollut sellainen "irtolainen", tehnyt sinne sun tänne duunia. Olen tehnyt työtä niin terveydenhuoltoalalla sekä konttori-/ myyntihommissa. Jälkimmäinen on enemmän mun alaa, mutta terveydenhuoltoalalla on aina työtä, eikä sekään jobi hullumpaa ole. Lähihoitajan tutkinto mulla on ja tradenomin tutkinto jäi jonkin verran kesken, ehkä suoritan sen joskus loppuun.

Viihdyn hyvin kotona eikä mulla ole yhtään ikävä työelämään, mulle riittää, että käyn paikallisessa liikuntakeskuksessa virkistäytymässä aina kun siltä tuntuu, se on sitten mun omaa aikaa eikä tarvi miettiä mitään, kunhan menee vain musiikin mukana. Onhan se varmaan aikamoinen kynnys lähteä työelämään sitten joskus, kun se aika tulee, kun on ollut niin kauan kotona.. Mutten murehdi sitä nyt!

Plussatuulia kaikille ++++

Vähän meitä nostelen kun oltiin jo toisella sivulla menossa.

Tänne ei kyllä yritykseen kuulu vieläkään mitään. Oon kyllä vähän epätietoinen, että saadaanko edes yrittää ennen sitä ensi viikon ultraa. No eihän sinne enää kauaa ole kuitenkaan. Lisäksi väsymystä pukkaa kun Irkku on ripulissa ja herättää öisin vaippaa vaihtamaan. Tottahan sen ymmärtää kun ne ripulit polttaa pepun tosi pahasti jos ei heti siivoa pois. Mut siinä sitten tulee pari ylimääräistä heräämistä yölle syöttöjen ja muitten kitinöitten lisäksi, niin vähän liian vähäksi jää yöunet. Se unen puutekin siis tekee osansa tähän yrityksen puutteeseen. Ensi viikolla kuitenkin päästään sitten taas todenteolla yrittämään pikkukakkosta, kun tuskin Irkku enää sitten on ripulissa ja ultralla on varmistettu et kaikki on ok.

Jaksamisia Jellybeanille ja Irkullekin tietysti, kurja vaiva tuo ripuli mutta onneks usein ei kestä kauaa ainakaan mun kokemusten mukaan.

Meillä pojalla on nyt joku tuttipullolakko. En oikeen tiiä onko kyse siitä, ettei malttais keskittyä paikallaan oloon ja imemiseen vai sattuuko imeminen jotenkin. Kerran poitsulla oli 5kk iässä nielutulehdus jolloin ei pullo kanssa kelvannut mutta sillon oli kyllä muutenki kipeän oloinen. No, täytyy seurailla nyt ja käyttää lääkärissä jos ei mee ohi. Nokkiksesta menee vähän paremmin onneks maitoa sillai ilman venttiiliä hörppyyttämällä ja ostin nyt korvike jauhetta jota ripottelen ruuan sekaan jotta saa kalsiumia. Tiiättekö voiko sitä jauhetta ihan sellasenaan ripotella ruuan sekaan ilman että ensin liuottaa sen veteen?

Kp 30/31-33 menossa... Iik, mua jotenki jännittää... Kävin ostamassa apteekin oman r-testin kaappiin JOS vaikka tarvis sitä... Toivottavasti ei tuota huonoa onnea... Onko kokemusta teillä tosta apteekin testistä, onko pitäny tulos paikkaansa?

Taas tänään lähetin yhen työhakemuksen menemään, jos vaikka se vakituinen paikka jostain nappais..

Nyt valmistaudun Greyn anatomiaan, se on ihan paras!

>Karvakuono<

Heippa kaikille!

Kaipa mäkin voisin liittyä seuraanne... Sallittehan?! Olen kanssa tuosta vanhasta Ajatuksissa-ketjusta. Eli Vanilla, Pinja ja Jellybean ovat jo tuttuja! Kiva kun tänne on löytänyt näin paljon mukavan tuntisia tyyppejä! =) Karvakuonon kanssahan meillä oli sama LA eskoisen kohdalla vaik menitkin sit synnyttämään reilusti ennen mua. Meidän esikoispoikamme syntyikin sit 3.8 eli on nyt 7 kk vanha. Mies ois voinu jo ajat sit alkaa yrittää kakkosta mikä on aika hauskaa kun ensimmäisen kohdalla sen lämpenemistä vauvan yrittämiselle sai odottaa aika kauan. Ja yrityskin kesti 6 kk. Eli nyt oon toppuutellu tähän asti et ois paikat kerenny palautua ja ettei nyt ois ihan kaks vaavelii. Ekat kuukautiset oli pari viikkoo sit mut imetän edelleen päivisin. Ei haluta kuitenkaan suurempaa stressiä ottaa tästä mut halutaan aloittaa nyt jos taas plussaamisessa kestää niin ettei ikäeroa tulis niin paljoo kun haluttais pieni ikäero. JOS toinen lapsi meille siis vielä suodaan!

Pinja, meidän vauvauintiin oli pakko ostaa siihen tarkoitetut vaippauikkarit. On kuulemma tosi iso työ muuten pitää vesi ja allas vauvoille tarpeeksi puhtaana kun kuitenkin välillä nielaisevat vettä. Meidän poika alkaa jo pitämään hommasta. Sukelluksetkin sujuvat jo suht mallikkaasti.

Niin ja noista kuukautisista; toivon et nuo ensimmäiset kertoivat millaisia ne tulevat olemaan - minkäännäköistä kipua EI OLLUT tosin aika runsaat. Aikasemmin ihan kauheat kivut!

Vilkku ja poitsu 7kk

kauhee kuin paljon kirjoitusvirheitä mulla tos edellisessä!!! Sori. On senat ihan sakaisin=)

vienokaino 23/21 poika 05/03
Vilkku 33/33 y03/08 poika 08/07

Kiva Vilkku että liityit seuraan! Meillä tosiaan poika otti äkkilähdön jo kesäkuussa mutta onneks kaikki meni hyvin! Tuntuu että siitäkin on vaan hetki aikaa ja tässä jo ollaan...

Mutta omaa napaa ja itse asiaan: Tein äsken apteekin raskaustestin ja sain tulokseksi tosi vaalean punaisen viivan! Kp 30/31-33 nyt menossa... Apua... Mulla jo päässä vilisee ajatuksia koska pitää ennä töihin et ehtisin oleen sen 6kk ja kuinka sit jaksaa jos esikko ei vielä vaikka kävelekkään sillon, ikää olis 1vee4kk noin kun kuopus syntyy ja huh huh... Toisaalta toppuuttelen ittelleni et kyseessä oli vaan haamu ja jos perjantaina tekis uuden testin.. Katotaan vaan ni mä ryntään aamulla apteekkiin... Aika sekava olo kun ei uskalla vielä kuitenkaan huutaa jippiitä...

Kääk! Ei varmaan uni tuu kuulkaas tänä yönä!

Hyvä Karvakuono, jännätään miten sun käy.

Meillä neiti lähti 10kk vanhana kävelemään, ilman suurempia opetuksia tai kävelytyksiä, oli vaan niin kova hinku hoitopojan perään.=)
Joten uskoisin että teilläkin on ainakin kova yritys silloin jo kävelyn suhteen.

Meillä tulee nyt näillä näkymin lasten välille ikäeroa melkein kolme vuotta, tällä hetkellä mulla ois laskettu aika 5.11 ja esikko on syntynyt marraskuun lopulla.
Sisko sanoikin et miksi kaikki lapset pitää tehdä marraskuulle, kun kerroin raskaudestani.

Ihanaa, pääsee viikonlopuksi pois kotoa, saa huilata ja tuulettaa vähäsen päätään.=)
Nyt aamupuuron keittoon, vielä kun saan sen alas!=)

Plussaonnea kaikille!

täällä tänään 23/28 ja nyt ei oo ollut mitään oireita.. hmm mutta toisaalta en ikinä uskoiskaan et ekasta kerrassta tärppäisi.

meilläkin neiti lähti kävelemään 10,5kk kieppeillä ja nyt jo juoksee ikää siis reilu vuosi. mutta sekin on niin yksinöllistä.