Huomenta kauhujen yöstä...näin painajaisia, että meillä sisällä oli todella nopea liikkeinen kyykäärme ja se onnistui puremaan mua ja lisäksi lähti seuraamaan mua. Ja mähän olin tietenkin vauva sylissä, joten voitte kuvitella millaisen paniikin mä siitä unessa kehitin. Nuki herätti kaksi kertaa, mutta toinen niistä kerroista oli sellainen hänen ihana virkeänä olo, jolloin valvotiin varmaan tunti putkeen ja hän potki peittoaan iloisena pois päältään. Myös lisääntyvää kitinää on havaittavissa, arg!!!
Ja sitten yksi juttu mistä mietin pitkään, että kerronko teille vai odotanko havaintoni toistumista... Nuki oppi eilen nostamaan pyllyään ja tekee jaloillaan jo ihan selvää ryömimisliikettä, kädet ei ihan vielä toimi niin, että pääsisi eteenpäin. MUTTA eilen nukkumaan mennessä, kun se taas aloitti ryömimisyrityksensä, niin se tosiaan liikkui puoli metriä tosi lujaa. Mä jouduin oikeasti hieromaan silmiäni. Mä en itse usko tätä todeksi ja tuskin onkaan (varmaan joku häiriö silmiss tai kuulassa

), mutta jos tämä toistuu niin sitten tulen infoamaan ja tätä voidaan pitää faktana. Mä saan varmaan hullun paperit neuvolassa, jos tällaista menen puhumaan... No, katsotaan toistuuko ryömiminen. Kai sillä oli jotkut "hullun voimat", kun se kiukutteli samalla ja patja oli alaviistoon kallellaan, koska mä istuin toisella laidalla patjaa, mutta kyseessä ei ollut Nukin valuminen, vaan siis perse (anteeksi tarkoitan tietenkin pylly...) pystyssä ja kädet ja jalat liikkuen eteni. Siis tänhän ei pitäisi olla mahdollista...ja näin mä sitten painajaista ylikehittyneestä ja tosi ärtyisästä nuoresta tytöstä....
Baltsu, me ei olla edes paljoa pidetty mahallaan, vaan hänellä itsellään on ollut tarve kääntyä ja näköjään liikkuakin. Mahallaan ollessaan Nuki koittaa tosiaan päästä eteenpäin repien peitosta, patjasta, matosta, ym. Ja ne jalat toimii jo oikein, kädet tulee vielä jäljessä. Mutta mahalta selälleen Nuki ei vielä pääse kääntymään, vain toistepäin.
JB, kyllä munkin tietojen mukaan vauva voi laskeutua hyvissä ajoin eli et välttämättä näe omiasi. Tässä ketjussa taitaa olla joku muu omiensa näkijä kuin sinä...minä (viitaten tuohon edelliseen tekstiin). Monilla kuulemma näkyy laskeutuminen juuri mahan laskeutumisena.
Ollaan me käytetty kantoreppua ja siihen Nuki nukahtaa heti, mutta sekin alkaa jo aikalailla painamaan, joten ei aina viitsisi/jaksaisi siihen turvautua.
Muuten Baltsu,oletko huomannut onko Vinkkusen imeminen jotenkin nyt muuttunut ja nyt tarkoitan imemisotetta tai sitä miltä susta tuntuu. Mulla on nimittäin tullut nännit aremmiksi ja imettäminenkin tuntuu nyt enemmän ja nyt tule mieleen ettei kai tolle yhdelle ole jo hampaitakin tulossa...
Nyt täytyy mennä aamupalalle tuulettumaan....