Heippa! pitkästä aikaa..
jakselen muutoin ihan hyvin, mutta parina työpäivänä älytöntä mahasärkyä ja vuoto erittäin runsasta ja jotain isoja juttuja sieltä vielä tuli uloskin, joten nyt vaivaa epätietoisuus siitä että joutuuko tässä vielä jatkotoimenpiteisiin.. :/ lämpöä mittasin myös, ja parin buranan jälkeen (tunti ottamisesta) lämpöä oli 37, joten kauhulla odotan onko tulehdusoireita vai eikö.. nyt tosin en oo lämpöäkään mittaillu kun ei oo niin tajuttomasti päivään ainakaan särkenyt... ja vuoto on ryhtynyt nyt erittäin niukaksi.. luulen myös että hemoglobiini on laskenut jonkun verran koska oon ihan kokoajan todella väsynyt..
työt on menny ihan hyvin kyl.. lukuunottamatta niitä järkkyjä vuotopäiviä..
Pikkis on ruvennu nukkumaa todella huonosti, kiljuu monta kertaa yössä...liekö hampaat tai korvat tai se kun oon ykskaks lähteny töihin ja välillä joko iltaa pois tai aamupäiviä.. en tiedä.. hurjasti se kyllä on ruvennu kävelee, yhdestä kädestä kävelee ja kärryllä ja tukia pitkin.. kerran pysy jopa 8sekuntia ilman tukea.. kontatakin se osaa, mutta ennemmin ryömii paikkaan kuin paikkaan..
Angstis, mitäs teil on tiedossa 1v bileisiin?!

Mua stressaa jo nyt kaikkien 30nen ihmisten kestiminen... tosin yritän pitää pienet juhlat ja kutsua vaan ihan pakollisimmat... saa nähdä onnistunko..
joko kerroin että avauduin sille miehen siskolle... en kyllä edelleenkään usko että se siitä muuttuu mihinkään vaikka yritin taivuttaa rautalangasta..
mulla on siskon pojat yökylässä, molemmat on mun kummilapsia ja on ihana ottaa niitä yökylään piiiiiiiiitkästä aikaa

pikkiskin onneks nukahti tunnin taistelun jälkeen..
Eeti on kyllä ollut nopsajalka!

paljonko sillä on nyt ikää?! hurja perässäpysyminen alkaa,varsinkin kun jo polviseisonnassa seisoo... siitä ei luulis kauaa menevän ku touhottaa pystyssä jo..
Mä taidan liittyä kans syksyn yrittäjiin... en usko et kesäaikana saadaan mitään aikaseks mun työstressin jne avulla ja sit ku ei tiedä kuinka pitkän kaavan mukaan tää juttu menee.. saanko vielä kaikki tulehdukset jne, niin saattaa lykätä pitkällekin yrityksen alottamista... keitä muita oli lähdössä syksyn junaan?
pää lyö jo ihan tyhjää, väsyttää niin sikana.. äh!
palaamisiin,
Mi-iu