Mä kun muistelen lukeneeni jonkunnäköisen kertomuksen Pupen maailmaan saapumisesta.. Olikos se sitten siistitty versio?

Onneksi sitä unohtaa aika nopeasti asioita. Mulla tulee synnytyksestä mieleen sellaisia flashbackkejä. Siis siitä kohtaa, kun juttu oli kivuliaimmillaan niin mulla ei ole juuri muistikuvia, muuta kun se että sattu niin paljon, että luulin about kuolevani. Ja rukoilin, että viekää mut sektioon. En muista sanoinko sitä ääneen vai ajattelinko vain. Yök. Se siitä.
Rous, täälläkin mies aamuvirkku ja nukkuu illalla jo tosi aikaisin. Kiva, kun mä saan Pojun nukkumaan niin mieskin nukkuu jo. Yhteinen aika on usein kortilla, mutta onneksi saan nauttia sitten itseni laadukkaasta seurasta.
Neilis, ihan mahtava saavutus tuo T:n 10 lusikallista. Kerrassaan hienoa

Mä sekoitin aluksi kiinteisiin rintamaitoa sekaan, melko pian vaihdoin sen korvikkeeksi ja aloin antaa rintamaidon sitten ruuan päälle. Nykyään hörpytän vettä ruuan kanssa sellaisesta nokkamukista ja annan maidon sitten jälkikäteen. Kai se kuuluisi antaa maitoa ruuan kanssa, jos jotain antaa, mutta Poju tykkää vedestä ja saahan sillä kivasti huuhdottua suunsa.
Kuolan määrä ei sinänsä vauvoilla ole sen suurempi kuin muillakaan, mutta näyttää paljolta koska suu on auki ja kieli edessä ja kaikki valuu pihalle. Sitten kun suun motoriikka kehittyy niin se kuolakin alkaa pysyä suun sisällä. Hampaiden tullessa sinne suuhun on erityisen kiva työntää kaikkea, koko ajan ja suu on entistä useammin auki. Onneksi nuo lastenruokafirmat on sen verran fiksuja, että ne ruuat on yleensä ikään sopivaa koostumusta. Eli ne ikäsuositukset ei ole purkeissa turhaan

Tosin on poikkeuksiakin, esim. Muksun 6kk rosvopaisti ja joku toinenkin on ihan älyttömän sileää, ehkä vähän liiankin.
Voihan potta, ei olla vielä edes hankittu koko kapistusta. Olisi kai pian aika. Voisi tutustuttaa Pojun siihen samalla lailla kuin hammasharjaankin.
Kuka julkkis nyt on löytänyt ja kenet?? Täytyy mennä iltapäivälehden sivulle tarkistamaan.
Haha Sade, joo Rous voisi antaa meille tarkemman kertomuksen sitten Halloweenin kunniaksi