Tuulista montagia väsyneeltä mammaliinilta. Tai en mä nyt niin väsynyt enää ole. Nuki vaan herättelee öisin kahden tunnin välein ja nykyään herään hänen kiukuttelu ääneensä, enää ei vain kiltisti tuhista...murmur...
Rousa, mulla oli eilen tunne, että olet synnyttämässä ja nyt mulla on varma tunne, että synnytät 14.10. Nukihan syntyi 14.06. Älä kysy mistä mulle toi tunne tuli...
Mä en huomannut limatulpan irtoamista. Synnytyksen tiesin käynnistyneen vasta kun supistukset oli kivuliaita.
Ei mulle vielä laitettu kierukkaa. Peruin sen ajan, kun mua varoiteltiin, että kierukka saattaa tuntua kivuliaalta, jos sen laittaa niin pian synnytyksen jälkeen. Suosittelivat odottamaan ainakin yhdet menkat. Ja mä olen nyt päätynyt siihen ettei mitään laitettaisi ennen kakkosen yrittämistä eli samoilla linjoilla olen kanssasi. Tosin miehen kanssa en ole vielä jutellut tästä. Eiköhän se ole samaa mieltä. Me ei käytetä mitään ehkäisyä, luotetaan keskeytykseen tällä hetkellä. Saa nähdä kauan mies tuota jaksaa. Otan kyllä kierukan, jos asia alkaa häntä vaivaamaan.
Voi ihanaa! Hurmuri sukeltaa jo!!! Kovasti kiitoksia kuvista - selvästi tuleva Einstein, kun on lukumiehiä jo tuossa iässä

! Toivotaan, että päästään porukalla treffaamaan ensi vuoden puolella!!
Mä annoin tänään vähän korviketta toista kertaa. Vielä en ole huomannut, että Nukin vatsa reakoisi siihen mitenkään. Olisi helppoa, jos mummi voisi viikonloppuna vain avata Nanni-purkin ja lorattaa siitä tuttipulloon. Toivottavasti Nukin maha pysyy kuosissaan. Tota korviketta me siis annetaan hoitoon jättämisten takia. Keskiviikkona on neuvola, haluaisin aloitella sitä kiinteiden maistelua. Täytyy nyt katsoa, onko neuvolalla jokin varma kanta asiaan. Mä vähän luulen, että Nukille olisi saanut tulla enemmän painoa. No, ylihuomenna selviää.