Tsemppiä Toiveikas kertomiseen, toivottavasti menee hyvin. Julma asenne mukaan: näin naisille tapahtuu, esimies ei siihen voi mitään sanoa. Ja sitten ainakin pelottelet liitolla, jos ei käytös ole asiallista.
Musta on ihan kivaa, että mulle töissä puhutaan esim. ensi syksystä ja talvesta ihan normaalisti ja tehdään suunnitelmia yms. Eli että koko ajan ei tule sitä, että no sinähän et sitten täällä enää ole. Taidan olla itse se, joka jo välillä mehustelen sillä, että noooooh, ensi syksynä minulla on muuta puuhaa. sweet.
Meirami, meidän nlasta ainakin olivat loppuneet ne vauvakirjat, eli se 06 jaossa. Tai en edes ottanut, kun taisi olla vanhakin tallella.
Clairelle tsemppiä ultraan, olet ollut tosi kärsivällinen. Menee varmasti hienosti. Näillä viikoilla sikiö taitaa olla jo jotain vajaa 20 cm vai ylikin.. Noh, puolessa välissä mennään! Mulla rakenneultra ensi viikolla, ja aiotaan kysyä sp, jos vaan näkyy. JÄNNÄÄÄÄÄÄÄ!
ON: luulen tuntevani jo sellaisia pieniä supisteluja. Mullahan oli ekassakin raskaudessa aktiivinen kohtu, joka reenasi suppareita, jotka eivät vielä mitään aiheuttaneet. Mutta ovat E-PÄ-MU-KA-VI-A. Hassua, mutta tunnen, kun verenpaine kohoaa ja sitten erotan jo ihan selvästi, kun pieni kohtu menee vatsanalla kovaksi. Tarvii puhua neuvolassa näistä, koska saikkuahan niistä sitten kirjoitetaan. Mutta en vielä malttaisi kotiin jäädä odottelemaankaan.
Ja se toinen aihe on lantionpohjalihakset. Varsinkin tokalla kierroksella oleville kysymys; jumppaatteko niitä ja oletteko huomanneet mitään vaivaa? Sorry inohttava aihe, mutta huomasin eilen jumppatunnilla, että vaikka ei ollut vessahätä, niin jotain housuun tuli. ÄÄÄH. En ole vielä valmis TENA- Ladyihin

En vaan ikinä muista harjoitella!!
Puh rv 19+ 1