Haaveissa Vauva 37

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi ei Myy!!! Onnea ihan prkleesti! :D Mun pulssi kohos ja ihan väreet tuli uutisesi johdosta! Ihanaa! Tosi paljon vaan onnea teille molemmille ja hyvää joulua! Päivitäs nyt plussas tohon listaan. Koska olisi la? Sait vielä uutises tohon listaan, just kun tuli 100 viestiä täyteen! :)

Voi ei Myy!!! Onnea ihan prkleesti! :D Mun pulssi kohos ja ihan väreet tuli uutisesi johdosta! Ihanaa! Tosi paljon vaan onnea teille molemmille ja hyvää joulua! Päivitäs nyt plussas tohon listaan. Koska olisi la? Sait vielä uutises tohon listaan, just kun tuli 100 viestiä täyteen! :)

...en mä vielä uskalla itseäni LISTAAN pistää... Pitää vähän sulatella tätä...:) Saankohan ensi yönä unta...

Olen käynyt kaikennäköisillä sivuilla lukemassa mitä en saa syödä...(kenties ylireagoin,mutta listeria-bakteerin vaara pelottaa) ok, heti musta tuli ihan sekopää... Mut siis meillä on paljon jouluherkkuja, joita en saisi syödä...

huh,huh..on tää aika juttu...:)

Myy.

OOOOOOONNNNNNEEEEEEAAAAA MYYYYY!!!Ihanaaaaa!!!!

Mä tulin pikaisesti vaan kattomaan kuulumiset ja täällähän oli ihan loistavia uutisia taas!!!!Ihanaa!!Nyt on pakko mennä nukkumaan kun aamulla aikainen herätys reissuun...Lento muuten ehdittiin jo muuttaa huomis-illaksi ja sitten takaisin aamulennoksi, hirveätä säätöä Finskillä. Toivottavasti kaikki matkustajat saavat tiedon ajoissa, muuten saattaa tulla hirveä valitustulva...Pääasia, että päästään reissuun.

Ihanaa Myy!!Tolleen se meilläkin meni...Ensin sitä ei usko todeksi ja sitten pikkuhiljaa se vaan onkin totta...Tänään alkoi mulla rv15!!!

Pusuja ja onnenpeukutuksia kaikille, Wilma (pitäis olla jo nukkumassa...)

Ehdinpäs minäkin vielä nettiin ja mitä minun vanhat silmäni näkevätkään...

ONNEA MYYYYYYYYY!!!!!
Mulla kans tuli kylmät väreet, tää on aina niin hienoo. Vaikka tietty haikeaa myös kun väki vähenee täällä, mutta siihenhän tässä pyritään! Tosi happy puolestanne! ;D

Ja vaihdossa uutta väkeä, eli tervetuloa remmiin minunkin puolestani puhina! Taisitkin tuoda plussatuuria tullessasi... :)

Ihanaista joulua ihanaisille,
Vilukisu kp30/(31-)35, ja ei edelleenkään mitään oireita suuntaan tai toiseen

...voi te ihanaiset...kiitos...(enhän mä tätä todeksi usko vieläkään, onko mun nyt jätettävä tää palsta...ihan outo fiilis...Toivon, että muutkin pitkään yrittäneet näkisivät valoa tunnelin päässä...pian!)

La oli about 26.8. eli viikkoja kasassa melkein kokonaiset viisi.

HYVÄÄ JOULUA!! Meitsi kykkii vielä töissä viiteen...

Myy.

Siis MYYLLE IHAN MIELETTÖMÄN ISOT ONNITTELUT JA ISO RUTISTUS!!! Te saitte maailman parhaan joululahjan, mulla tulee ihan tippa silmään kun ajattelen ja tiedän kuinka toivottu pikkuinen on. Onnittelut myös iskälle :) Ethän unohda meitä. Sä oot Myy jotenkin niin ihanan tuntuinen ihminen et musta tuntuu et me tultais hyvin juttuun ihan "siviilissäkin".

Prätkis puurtaa kans töissä, mutta saa olla huomisen ja ylihuomisen vapaalla. Tapanina sitten taas töihin. Ei kuitenkaan harmita yhtään kun mulla on sit uuden vuoden aikaan pitkät vapaat.

Kotona tosin odottaa laatikoiden teko ja kinkun paisto mutta se on mukavaa puuhaa. Itse en tosin kinkkua edes syö, mutta onhan siinä oma fiiliksensä kun sen paistumista odottelee. Ja saas nähdä saako koirulia edes pissille kun kinkku on uunissa

IHANAA JOULUA KAIKILLE!!

Prätkis-tonttu kp 26/ 25-26

Jeeee!!! Upeeta!!! Mahtavaa!!!!Onnea valtavasti Myy!!!

Siis ihanaa! Ja kyllähän tämä kieltämättä antaa toivoa myös meille muille, meillähän taitaa olla yhtä kauan yritystä takana. Mieletön joululahja! Tahtoo samanlaisen.. ;)

Ja kieltämättä samalla myös vähän haikeaa, ihan tyhmää kun te kaikki häivytte täältä pois.. ;) Vaikka se lieneekin tarkoitus. Nyt vaan rynnäköllä ja puoliväkisin muutkin perässä! Kuten Vilukisu taisi sanoa, uusi vuosi aloitetaan plussa-aallolla.

Jotain perää tuossa vuoden rajassa ilmeisesti on, senhän nyt huomaa myös täällä. Mä luotan nyt siihen, että kun eilen postissa tuli tieto lapsettomuustutkimusajankohdasta (helmikuu 09), niin plussa tulee ennen sitä. Näinhän se menee? Ja tämä sen takia, että mun mies pääsisi ilkkumaan mulle, että mähän sanoin.. oli vähän sitä mieltä, että mä hätäilin tän asian kanssa. Ei pidä paikkaansa.

Mulla alkaa kohta loma!!! Ihanaa!! Vielä hetken täällä notkun, mutta sitten hilpaisen kotia kohti.

Tervetuloa uusille! Ja vilkutus Prätkikselle! Pitää vissiin tulla lomallakin vilkuilemaan palstaa, kun tuo jännäyksen osuu jouluun. Mä oon muuten kanssa raskaana, tää on taas sellainen kierto. Ei oikeastaan mitään oireita, mutta oonpahan silti. Vielä muutaman päivän.

Joo, aika sekava viesti, mutta pistetään joulun piikkiin! Ajatus hyppii minne sattuu..

Mutta oikein mukavaa ja rentouttavaa joulua teille kaikille! Ja positiivista uutta vuotta! :)

Sinis kp 23/27

...mä kyllä aion käydä täällä kurkkimassa teitä, että tiedän missä mennään (eihän ystäviään voi unohtaa)...

Huippua kuulla Prätkiksestäkin...ja kiva, että lasket kp:ä :D...Tsemppiä! Mä voin kuvitella, että Frodon ja uunin välissä on melekonen kuolalammikko..:) "Äiti, onhan tuo mulle...onhan..."

Joo, Sinis mä uskon teidän yritykseen kuin vuoreen! Meillä mies sanoi, että "otetaan nyt varovasti tämän innostuksen kanssa...ainakin tiedetään, että ollaan yhteensopivia..." :)

Myy.

Onneksi olkoon Myy mahtavasta joululahjasta!!! Onnittelinkohan sinua jo...nyt pätkii muisti, mutta teenpä sen uudelleen!!!
Jospas sitä taasen aloittais uuden ketjun.Toivottavasti kellään ei ole mitään asiaa vastaan =)????????????????????????????????????