Jeeee!!! Upeeta!!! Mahtavaa!!!!Onnea valtavasti Myy!!!
Siis ihanaa! Ja kyllähän tämä kieltämättä antaa toivoa myös meille muille, meillähän taitaa olla yhtä kauan yritystä takana. Mieletön joululahja! Tahtoo samanlaisen..
Ja kieltämättä samalla myös vähän haikeaa, ihan tyhmää kun te kaikki häivytte täältä pois..

Vaikka se lieneekin tarkoitus. Nyt vaan rynnäköllä ja puoliväkisin muutkin perässä! Kuten Vilukisu taisi sanoa, uusi vuosi aloitetaan plussa-aallolla.
Jotain perää tuossa vuoden rajassa ilmeisesti on, senhän nyt huomaa myös täällä. Mä luotan nyt siihen, että kun eilen postissa tuli tieto lapsettomuustutkimusajankohdasta (helmikuu 09), niin plussa tulee ennen sitä. Näinhän se menee? Ja tämä sen takia, että mun mies pääsisi ilkkumaan mulle, että mähän sanoin.. oli vähän sitä mieltä, että mä hätäilin tän asian kanssa. Ei pidä paikkaansa.
Mulla alkaa kohta loma!!! Ihanaa!! Vielä hetken täällä notkun, mutta sitten hilpaisen kotia kohti.
Tervetuloa uusille! Ja vilkutus Prätkikselle! Pitää vissiin tulla lomallakin vilkuilemaan palstaa, kun tuo jännäyksen osuu jouluun. Mä oon muuten kanssa raskaana, tää on taas sellainen kierto. Ei oikeastaan mitään oireita, mutta oonpahan silti. Vielä muutaman päivän.
Joo, aika sekava viesti, mutta pistetään joulun piikkiin! Ajatus hyppii minne sattuu..
Mutta oikein mukavaa ja rentouttavaa joulua teille kaikille! Ja positiivista uutta vuotta!
Sinis kp 23/27