Haaveissa vauva, huhtikuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilukisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenia!

Ninna: Raskausviikot tarkoittaa sitä montako viikkoa plus päivää on edellisistä menkoista, eli laskeminen aloitetaan kp1:stä. Siispä rv5+2 tarkoittaa että ed menkoista on viisi viikkoa ja kaksi päivää. Ja se mikä asiasta tekee sekavan johtuu just tuosta, ettei alkio/sikiö tuolloin tietenkään ole vielä yli 5:n viikon ikäinen, koska sehän on saanut alkunsa tietysti vasta aikaisintaan n. kolmannella viikolla. (ovis)
Ja kun on rv5+2, puhutaan että ollaan menossa kuudennella viikolla. ;)

Kiitos hiivainfosta. En mä usko että mulla sitä. Mutta kun tän vaiheen kierrostahan pitäis olla ns. kuivaa aikaa, niin ihmetytti tuo valkoinen lima. Ja juu, tosiaan muistutti sitä limaa mitä yleensä tulee ennen niitä kananmunanvalkuaisia muistuttavia, siis sellaista lotionia, nam nam.. ;)

Ai itkut noita viisureita... Miks sulla pitäis se muuten Leikata? Mulla ne on aina vaan kiskottu pois??? Tiedän kyllä että joskus niitä joudutaan leikkaamaan, jos on hankalat juuret tms. mutta siis tiedätkö ettei sulta sitä saatais kiskottua ihan ilman leikkauksia?
Oishan se nyt saatava kuntoon jos tuollein oireilee. Yksityinen tulee kyllä kalliiksi, mutta saahan siitä osan Kelalta takaisin?
No, nyt vaan kipulääkettä kuuppaan kun vielä voi, jotain hyvää raskaudettomuudessakin!!!! ;) (Ja juu, muistelen että sulla kierto siinä vaiheessa että voit vielä lääkkeitä napsia..)

Ja siniksen puolesta vastaan, että näin olemme asian käsittäneet, ei laske yleensä lämmöt jos tärppi on käynyt. Mutta edelleen, lämmöt ei oo maailman tarkin oire, voihan joskus lämmöt olla alhaalla vaikka vaan siksi että makuuhuoneessa on ollut kylmä, tai on kiikuttanut roskapussin pihalle ja viilentynyt matkalla ennen mittausta. Ja kaikilla niin yksilölliset nuo lämmötkin. Mulla edelleen koholla, tänä aamuna 36,7.

Huomasittekos muuten ihanaiset Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa oli pari viikkoa sitten Wilsonilla ja Susalla biisinä "tahtoo veivaa veivaa". Unohdin silloin kommentoida, mut arvatkaa vaan soiko päässä loppuillan. ;D

Heräikäähän nyt muutkin hiukan piristynyttä kisua viihdyttämään!
puss,
viluski koopee kolkytkaks kautta noin kolkytviis

Huomenta!
Täällä yksi haudasta noussut.. ai että olisi tehnyt mieli jäädä nukkumaan.. ihan jo väsymyksenkin takia, mut myös siksi, että täällä porskutetaan nyt kp ykköstä. V*ttu. Mielenkiinnosta muuten mittasin lämmöt aamullakin (on vähän jäänyt päälle.. kello soi=mittari suuhun ja pieni torkahdus.. ;) ja tänään ne oli taas 36.6 (eilen 36.1, sitä ennen 36.8) eli menipä pohja siltäkin sitten. En usko enää mihinkään.

Viluski-limalogi on viritellyt taas herkullisia kosteusvoidekeskusteluja! Mun mielipide on tällä hetkellä, että ei pidä usko mihinkään oireisiin.. mä oon käynyt kohta läpi jo varmaan kaiken mahdollisen ilman yhtäkään raskautta.. Mutta ehkä sulla onkin yllärit uunissa? :) Jee!

Mua huvitti kanssa se "mä tahdon veivaa"-biisi! Yksi päivä kuulin sen myös bussissa jonkun soittoäänenä, pitäisiköhän meidän hankkia sellaiset? :D

Menen nyt tempaisemaan kannullisen kahvia, josko se herättäisi? En usko.
Sinis

Hejsan taas.

Viluski, kiitokset laskuinfoista. Oonhan mä noi joskus kuullut mutta unohtanut autuaasti.

Mä muuten luin jostain että monella raskautuneella on ollut limailua tärppikierrossa plussaan asti, pidetään siis Viluskille peukkuja! Oliko sulla siihen nyt mahiksia?

Viisurihommasta vielä, eli siis multa on poistettu alhaalta molemmat, ylhäällä on toisella puolella täysin puhjennut mutta harmiton ehjä hammas. Tuo toinen ylähammas on siis puhjennut vasta aivan vähän, hampaankärjen juuri ja juuri tuntee kielellä. Se vaikuttaa puskevan sieltä niin hitaasti, että pelkään että se sitten joku päivä tulehtuu kunnolla. Eli siksi leikkaus, koska se on siis vielä lähes kokonaan tuolla ikenessä. Muutenhan sen vois vaan vetästä pois, tongit kouraan ja menoks! Nyt se itse asiassa taas rauhottu sillä Corsodylillä, eli tuskin ne sitä sieltä alkaa nyt kaivaan. Enkä oikein viitti valehdellakaan että se olis kipee, mieluummin annan ne hätäajat niille jotka oikeasti tarvii. Sen verran pirullista tuo hammaskipu voi olla.

Sinikselle sympatiaa! Typerä täti, miksi se ei vaan tajua pysyä poissa! Tuo ensimmäinen kiertopvä on muutenkin niin kurja, mieli maassa ja huono olo. Tsemppiä, kyllä se päivä alkaa taas paistamaan... Olettekos muuten saanut urheilusta apua kuukautiskipuihin? Mulla auttaa, tosin pitää vetää tabu jos toinenkin että sen pystyy alottamaan. Sitten endorfiinit hoitelee loput itsestään.

Mä vedin taas aamulla heti suklaata, pitää alkaa kohta ihan tosissaan vierotukseen...

Aurinkoista viikonlopun alkua kaikille!

-Ninna

Minäkin symppaan Sinistä! Oli niistä lämpöjen mittailusta ainakin se hyöty että osasit valmistautua vähän ennakkoon tädin tuloon? Mutta joo, ei oo kovin eksaktia tiedettä nää lämmöt, ei....

Niina: en juurikaan jaksa uskoa plussaan tässä kierrossa. Taisin sairastaa ovisajan ja silloin ei peitto juuri heilunut. Ja mulla jostain syystä tulee tuotaa limaa aina vähän ennen tätiä, vaikken tiiä miks. Nyt se oli ehkä vaan runsaampaa, siksipä ihmettelin.

Siniksen kommentti: "Mutta ehkä sulla onkin yllärit uunissa? :) Jee! " sai vähän hymyn huulille... Etenkin yhdistettynä siihen edeltävään lauseeseen missä luki ettet usko mihinkään oireisiin. Just tuolle itsestäkin tuntuu. Ei ihan satasella jaksa enää innostua mistään (etenkään omista) oireista. jeejee... Usko mennyt.

Mitäs viikonloppusuunnitelmia ihanaisilla? Meillä kait yhdet synttärikemut edessä ja sit su mies lähdössä lyhyelle työmatkalle, niin saan kärvistellä itsekseni kp1 jos nyt silloin alkaa lorotukset. Hyvä niin, ku ei tuo mun ukko tajuu kun ei itse vauvakuumeile. Sanoo mulle vaan aina et miten liki kolmikymppinen nainen voi joka kuukausi niin yllättyä kun menkat alkaa.. niin, mitenpä miten????

Viluski

Joo, siksi mä niitä lämpöjä mittailenkin, tiedänpähän mitä on odotettavissa, kun pytylle aamulla istahdan..

Ninna kyseli tuosta urheilusta, mulle iskee aina menkkojen aikaan kamala suunnitteluvimma ja kuvittelen aloittavani juuri nyt taas uuden urheilullisen elämän. Sit samaan aikaan masentaa enkä kuitenkaan saa lähdettyä mihinkään.. Mutta tänään viimeksi löysin itseni suunnittelemasta jumppa- ym.ohjelmia.. Että tästä se Timmit Mammat-kaksiviikkoinen taas alkaa! :) Pitäisi elvyttää se juoksuharrastus, sain sen hienosti aloitettua, mutta sitten säät huononi, sitten tulin kipeäksi, sitten olin muuten vaan laista.. jne.

Mä päätin tänään, että jos en ensi kierrossa saa sitä ultra-aikaa (en siis saa popsia niitä clomeja ilman seurantaultraa ja niitä aikoja ei välttämättä aina ole vapaana), niin sitten painelen yksityiselle ultraan. Kun mä nyt joudun tämän kierron jo jättämään väliin, niin seuraavaa en kyllä jätä. Piste. Ja tässä ketjussa clomit on yhtä kuin raskaus eli hyvältä näyttää! ;)

Kummasti sitä muuten vielä menkkojenkin alettua elättelee pieniä toiveita.. Siis äskenkin toivoin, että jos ne ei vaikka sittenkään olisi alkaneet.. Kyllä sitä välillä tuntee itsensä tosi tyhmäksi, mutta minkäs teet. Onneksi te muutkin pöntöt olette täällä mun seurana, ei tartte yksikseen sekoilla ;D

Mulla ei ole mitään erityisiä viikonloppusuunnitelmia. On ollut aika rankka viikko, lähinnä huonojen yöunien takia, joten taidan panostaa nukkumiseen! Ihanaa! Pitää myös roikkua miehen puntissa (tai ehkä kainalossa), kun sitten se ensi viikolla hylkää mut ja lähtee matkalle :( Hitto, kun ei voi nyt lenkkiäkään vongata varastoon,verimakkara ei ole suosikkiani.. No joo, nyt on vissiin parasta lopetella, juttujen taso heikkenee romaanin pidetessä..

Lähden syömään.

Heissan täältä sängynpohjalta. Tai sohvalta oikeammin. Flunssa iski keskiviikkona, eilisen oli ihan poissa pelistä (kuume kävi yli 39:n), mutta tänään tuntuu vähän paremmalta. Ainakin vielä, eilenkin pahin iski siinä iltapäivän puolella, joten vielähän tässä ehtii romahdus tulla.

Mä elelen nyt kp 6:tta ja toivon _todella_ että parannun ennen ovista, ja että en onnistuis tartuttamaan tätä mieheen. Iskis kyllä melkonen ärsytys, jos nyt tämä km:n jälkeinen aika jäis hyödyntämättä. Siis jos se nyt edes pitää paikkansa että olis helpompi tulla raskaaks. Eipä tuo eka kierto vielä ainakaan tulosta tuonut, mutta en kyllä ole ihan varma enää ovuloinkokaan siinä ollenkaan.

Mulla meni ikuisuus lukea mitä olette tänne keskiviikkoillan jälkeen kirjotelleet, joten ehdin jo unohtaa pitikö mun kommentoida jotakin ;) Vilukisu ja Ramonako ne nyt vielä jännäilee. Pidetään nyt peukkuja, vaikka Viluskin ajoitukset ei ilmeisesti siis ihan kohdilleen osuneetkaan.

Ulkona näyttäis olevan hieno ilma, niin kuin eilenkin. Ja mä vaan lojun täällä neljän seinän sisällä :/ Postiauto näkyi äsken tuolla laatikolla pysähtyvän, joten mietin jaksaisinko sinne kävellä, tulispa edes pari minuuttia ulkoiltua :D Vois samalla katsastaa joko krookukset on alkanu kukkia :) Ehkäpä mä teen sen reissun ennen kuin jämähdän lopullisesti tähän paikoilleni.

Kirjotelkaahan ahkerasti nyt, että mä saan aikani kulumaan ;)

Huomenta... :)

Menkkapahoittelut Sinikselle!

Mietin muuten kans eilen tota ihan samaa että miten noi raskausviikot lasketaan mut sehän selvis äkkiä.... ;)
Kävin tosiaan kyttäämässä noita laskureita ja mulle lasketuks ajaks tuli 1.1.2010 :)
Että ihan hyvä päivämäärä...
Jos olis edes raskaana! ;D Sitä kun ei tiiä, ei oikein täysillä uskalla oireisiin luottaa vaikka koko ajan niitä tulee enemmän ja vahvistuu...

Mut nyt pitää taas sännätä maailmalle...anteeksi omanapaisuus tänään!!

Isot pahoittelut Sinililjalle. Ärsyttävä täti löysi tien teille... Jaksamisia ja tsemppiä uuteen kiertoon. Varmastui hyvä idis käydä ultrassa vaikka yksityisellä, eipä se niin maltaita onneksi maksa.

Törmäillään Kättärin käytävillä :) Pitäiskö sopia että laitetaan vaikka sinililja rintaan niin bongataan toisemme? Tai sinililja miestemme rintaan :)

Mukavaa viikonloppua kaikille toivottelee taustalta Tiiti

Tiiti: loistoidea! Miten olisi näin kevään kunniaksi vaikka sinivuokko? Jos meidän käynnit jatkuu, niin vaihdetaan sitten merkkiä vuodenajan mukaan :) Nähdään siis siellä!
Hyvää viikonloppuja! Mä lähden kotiin.
Sinis

Tai sitten vaan tiiti ja sinis hyräilette siellä käytävillä: "tää tahtoo veivaa, veivaa..." ;)

Ladataan vaan Outik tuon tangotyttösen harteille paineet tämän kuun tärpistä. Mä vähän niinku oon jo vetäytynyt niistä toiveista ja oottelen vaan sitä tätiä että pääsis taas jatkamaan kohti uusia pettymyksiä...
Ootkos sä muuten pysynyt tolpillaan koko päivän? Pikaista paranemista vaan sinnepäin.

Tiitikin taas käynyt meitä moikkaamassa, kiva!

Odotuspuolella on muuten Tulossa vauva ketju, onko lapsettomusspuolella mitään ryhmää missä kirjoittelis HV ketjusta jääneitä? Olen käynyt muutamia ketjuja siellä lueskelemassa kun on tuo lapsen tulo nyt kuitenkin melkoisesti viivästynyt, mutta siellä on niissä ketjuissa jotenkin niin huono ilmapiiri. Tietty lapsettomuus aiheena ei mikään kauheen hilpeyttä herättävä ole, mutta luulis että siellä saatais jaettua ymmärrystä, myötätuntoa ja tsemppiä vähän tehokkaammin. Sen sijaan monissa ketjuissa tuntuu olevan vaan tappelua. Ainoat ketjut sit missä on vähän fiksumpaakin keskustelua, on sellaisia missä on vakiintunut porukka joilla hoidot meneillään ja niistä mä en tajuu mitään... Eli kirjoittelen täällä hamaan tulevaisuuteen ja annan limavinkkejä varmaan vielä teidän tyttärillennekin sit joskus tällä menolla, hahahhaaa!

Viikonloppuja!

Paljon oli asiaa teille mutt nyt on pää han tyhjä, kun aloitin kirjoittamaan... Onneks viikonloppu alkamassa, niin saa nollattua. Huomenna mulla on tosin vielä töitä, mutta ei onneksi montaa tuntia, ja sit saa vaan olla... Ah.... Siinä siis mun viikonloppusuunnitelmat. :o)

Ramona kyllä sä olet raskaana. Puhu vaan että kun eikä jos. Ja aika metka tuo la sulla. Ei muuta kuin hyvää uutta vuotta sitten vaan. :o)

Sinikselle pahoittelut tädistä. Mitäs sanotte jos yhdessä kustannettais noille tädeille reissu vaikka Siperiaan? Ja sitten unohdettas maksaa paluulento? Oisko mitään ideaa?

Ninna, mulla on sama juttu tuon liikkumisen kanssa eli se kyllä auttaa kipuihin. Ukko ei meinaa ymmärtää, kun normaalisti, kun hänellä on maha kipeä, niin hän ei todellakaan halua liikkua mihinkään... No, en minäkään normaalissa vatsakivussa, mutta tätikivuissa kyllä.

Koittakaahan kaikki olla sairastumatta ja nauttikaa viikonlopusta!

Callie

Juu täällä ollaan Vilukisu. Tää päivä on ollut huomattavasti parempi jo, mikä on sinänsä aika outoa, kun eilen niinkin kipeä olin. Mutta ehkä se korkea kuume sitten tappoi ne pöpöt het' kerralla. Ehkäpä mä jo maanantaina "pääsen" töihinkin. Ei sillä että kauheesti sinne haluaisin ;) mutta on yks deadline viikon päästä ja pitäis päästä se hoitamaan kunnialla.

Tjaah, mies kuuluu tulevan kotiin, joten mä taidan keskittyä siihen teidän sijasta ;D Sorry vaan ;) Hyviä viikonloppuja, jos ei tule enempiä kirjoitettua!

Huomenia taasen!
Pitäiskö mun ruveta pitämään teille aina aamunavauksia niinkuin koulussa aikoinaan???

Täällä meneillään kp33, edellinen kiertohan jäi 30 päivän mittaiseksi. Nyt sitten tädin rontista ei merkkiäkään, ei tosin siitä paremmastakaan vaihtoehdosta. Edes tissit ei suostu olemaan edes vähän raskaana että sais vähän jännäillä. Ei vaikka miten hyppis ja nipistelis. tyhmät tissit! Tästä kaikesta päätellen käy kuten sinikselle ja täti kaahaa paikalla lähipäivinä ilman ennakkoilmoitusta. Jos nyt olis niin että joka toinen kk irtoais eri puolelta munis, niin tää olis nyt sen metkuilevan (pidempiä kiertoja aiheuttavan) muniksen kk, joten ehkä sit taas seuraava kierto jäis normaaleihin mittoihin... I hope...

Mulle sen Papan oton yhteydessä se hoitaja suositteli sitä yksityistä lääkäriä joka on erikoistunut lapsettomuuksien hoitoon yms. sanoi että mun kannattais varata aika sinne kierron kartoittamista varten. Tosiaan alkaa nykyisin ottamaan vähän pannuun nää epäsäännölliset kierrot. Voitte varmaan kuvitella kun vaihteluväli on 30-45 perättäisinä kuukausina. Nyt vaan en sit tiiä kannattaako. Ja tutkitaanko tuota kiertoani edes jos mieheni ei tule tutkimuksiin myös? Siis saisinko mitään kiertoa tasaavaa lääkitystä tms ihan vaan sen kierron tasaamisen vuoksi? Siis jos niinkuin teoriassa ei yritetä lasta (hahhahhaa...) vaan ihan vaan omaa elämääni helpottamaan. No, mistäpä te tällaisia tietäisitte, kukaan ei taida olla sairaanhoitoalalla??? Ja teillä jotka tutkimuksissa olette käyneet on se ukkokin ollut mukananne.
Mua on vaivannut akne, välillä lievempänä, välillä huonompana (nykyisin lähinnä selkään pukkaa näppyä). Lueskelin tuolta jonkun tekstistä että sekin voi olla merkki Pco:sta. En tiiä...

Joo, taas pyörii ajatukset oman navan, tai sanottaisiinko oman lisääntymiselimistön ympärillä... Kiitti kun lupasitte ettette välitä. :) Jotenkin tää loppukierron masis pistää ajatukset pyörimään ratkaisujen etsimisen parissa.

Jokos se Ramona on julkistanut meille mahdollisen testauspäivän? Olispa kiva saada ajatukset välillä vähän positiivisempiin sfääreihin. :)

Calliellakin vasta alkukierto menossa. Toisaalta se väli kun on päässyt tätimasennuksesta-ovis, on ihanaa huoletonta, stressitöntä aikaa. Nautiskele muru!

Ja Outik hyökkäs ukkokultansa kimppuun koko viikonlopuksi. :D Hienoa! Vanhan kansan flunssanhoitoreseptihän on että:" Yskä lähtee yskimällä, nuha lähtee nussimalla" ;D Pikaista paranemista!!!!!!

Missäs muut? Sinis? Myyyyyyyy????!!!! Puhis?

Vilukisu 33/35+10½,89

No täällä!!! Oli pakko tulla, kun noin kovaa huusit! :)

Viluski, kyllä mä luulen että sä voisit gynellä käydä ihan itseksesikin. Eikös Uppis käynyt vaan jossain ja sai samantien jotain nappeja? Tosin hän taisi mennä sinne lisääntymistarkoituksessa, mitenköhän sä sen sitten naamioisit? ;) Ja samaten Minttuhan kävi kanssa jossain? Ja kävinhän minäkin syksyllä yksityisellä.

Mä muuten mielenkiinnosta kaivelin kalenteristani mun kiertojen pituuksia ja syksyllä ne oli aika tasaisesti 27, mut joulukuusta lähtien 25,28,25,29,25,30 eli joka toinen lyhyempi. Mutta nyt kun mut on ultrattu kolme kertaa, niin ainakin kahdessa peräkkäisessä kierrossa munis oli kasvamassa oikealla eli sieltä on irronnut ja kierrot ovat olleet eri mittaisia. Eli mulla on siis kaksi metkuilevaa munista eikä mitään logiikkaa näissä hommissa. Mutta mun vanha lähes kellontarkka kierto (28pv) on siis mennyttä, mielenkiintoista. Ja tästä lähin alan elättelemään toiveita vasta aikaisintaan joskus kp 40. Muistuttakaa mua sitten tästä, jookos? :)

Myy on tainnut jäädä sinne keväiseen Lontooseen, ymmärrän kyllä. Ja Puhis on liian kiireinen pinkin ystävänsä kanssa.. onkohan se syrjäyttänyt jo meidät?? Ymmärrän kyllä senkin.. ;) Ramonalle on selvästi menossa huhtikuun plussa, onnea siitä! 010110 olisi ihan hieno la :) Meidän plussaketju on muuten pahasti päässyt katkeamaan, eikös tytöt nyt olisi aika jatkaa sitä? Callie ja Ninna elelevät kanssa tylsää alkukiertoa, mulla on muuten megapitkä alkukierto menossa, se loppuu vasta toukokuun puolivälin jälkeen, jee. Ja Outikille vielä toipumisia!

Minäpäs päätinkin varata meille jonkun kivan pienen kesälomareissun ja siksi notkun täällä koneella näin lauantainakin.. mihinköhän lähtisi? Ideoita? Tai on meillä pari, mutta en kerro teille :) Mutta aika hieno ilma ulkona! Mitäköhän tekisi? Ajattelin lähteä pyöräilemään, mutta aika kova tuuli näyttäisi olevan. Ulos pitää nyt kuitenkin päästä, joten toivottelen teille mukavat viikonloput!

Sinis kp 0 (tää kierto menee ilman kp:ä, niin varmaan.. :)

Sulla on kuitenkin Sinis melko selkee logiikka noissa kierroissa. Mun edellisistä seitsemästä kierrosta sais vaikka lottorivin, ei taida kahta samanmittaista niihin mahtua. Sekä ennen raskautta, että keskenmenon jälkeen oli selvästi tasaisempaa. Kempä tietäis sen mistä nyt riivaa kun taas sekosivat...

Ihanaa lomasuunnitelmia. :D Mäkin haluun...taas..

Halituksin
Viluski

Paskan marjat!!

Mä olen harvoin huonolla tuulella,mut tänään kyllä.

Saatiin eilen hirvee mustasukkaisuusriita aikaan miehen kanssa - kun hänen lomansa aikana tapasin kuulemma 'salaa' yhtä miestä, jolle myin vanhan ruokapöytäni. ..siis tein kauppaa ukkoseni selän takana ja nyt hän vääntää kärpäsestä härkästä ja mä olen kuulemma epäluotettava, kelju ja kavala nainen. Oikein femme fatale!! Illan riita kulminoitu siihen, et mies otti nuoremman pojan viel sänkyynkin väliin nukkumaan - eli mun kiusaks ettei voi lähellä olla eikä toisaalta myöskään asiasta enää puhua. Nukuin h****tin huonosti ku poika potki ja vääntyili koko yön. Ja tänä aamuna sama riita senkun jatku! Äsken soitin pöydän ostajalle, et tulee tänään moikkaamaan mun ärripäätä, ku himskatti vie ei mies ymmärrä!!

PUHINAA, siis mä olen niin kiehuksissa että!!

Pöydän ostajakin kun on iältään lähemmäs 60, niin ajattelin tän miehelleni kertoa ettei ole syytä mustasukkaisuuteen - no siitähän revitään sitten taas pelihousuja, et mähän tykkään vanhemmista miehistä ja kriisi senkun kasvaa vaan!!

Huh.
Koitan rauhoittua viikonlopun aikana ja palata positiivisemmin mielin pariinne maanantaina.

Anyway.. pinkki ysti saa olla nyt laatikossaan ihan rauhassa-- tai kohta mä olen sen kans jossain yksiössä sinkkuna jos tämä kauankin jatkuu. Helvata.

No voihan piru noita miehiä. Mikä niihin menee... Mun mies on ihan huippu just tuon tyyppisissä riidoissa, ja onnistuu jotenkin aina kääntämään vielä asiat niin että loppujen lopuks mä pyytelen anteeks vaikken oo mitään pahaa tehnyt. Ja mä oon niin sinisilmäinen ja vilpitön miestäni kohtaan, etten varmaan ikinä voisi häntä pettää, eikä oo mitään syytä epäillä. Niin varmaan Puhiskin, ainakin rivien välistä tihkuvasta rakkauden määrästä päätellen. Ja silti saadaan tällaisia kriisejä kehiteltyä.

En voi muuta sanoa kuin että sisua sisko! Kyl se siitä, pakko ukkos on kohta tajuta oma hölmöytensä. Ikäväänsä se vaan kiukuttelee, ja mustistelee kun muut miehet on nähneet sua viikolla kun hän ei.

Mun ukon mustistelubravuuri on muuten facebook. Ei itse oo liittynyt ja on varma että mulla on siellä villi kaksoiselämä hänen selkänsä takana... voih, tietäispä vaan miten väärässä onkaan. Tuskin sen ymmärrys riittäis sille että kolmekymppinen nainen lähettelee Hello Kitty kuvia vanhoille luokkakavereilleen, joten vähän vaikea sitä on sille selittääkään. Ja kun ei itse liity niin ei ymmärrä mistä koko asiassa on edes kyse...

No, jospa pääsisitte pian hieromaan sitä sopua. Haleja ja "nähdään" maanantaina!

No johan siellä nyt on Puhinan mies keksiny typeryyksiä :/ Toivottavasti saatte riidan sovittua vielä tänään, ettei koko viikonloppu mene pilalle.

Mä kävin äsken hetkisen seisoskelemassa ovenraossa, kun sisko pyörähti pihalla koiriensa kanssa. Ja vitsit että siellä on kylmä tuuli. Kauheen hieno auringonpaiste, mutta eipä kyllä tekis tohon viimaan mieli lähteä. Onneks(?) olen kipeä, niin on hyvä syy pysytellä sisällä ;) Ajattelin kyllä taas postilaatikolla piipahtaa, mutta se saakin riittää. Ja jos en tästä piakkoin lähde sinne, niin en varmaan kohta ehdikään, kun mies tulee tiekunnan kokouksesta ja kaupasta ja kenties poikkeaa laatikon kautta.

Niin muuten, mies valitteli aamulla kurkkukipua :/ Mitäs hittoa mä sitten teen, jos se onkin flunssassa oviksen aikaan ja hyvät tsäänssit menee hukkaan? :/ Blaah

Viluski, juuh, alkukiertoa mennään, mut en mä ainakaan osaa siitä nauttia ennen kuin menkat loppuu. Tosin nyt ne kyllä tais just loppua. Joten autuus alkakoon! :o) Mutta olisin mä silti valmis vaikka heti lähettämään nuo tädit vaikka minne (ei tosin sinne, mihin Sinis suunnitteli lomaansa). Jos mulla olisi mahdollista lähteä reissuun, niin tässäpä mun vaihtoehdot: UK, Espanja ja jos mahdollista pitkään reissuun, niin Australia on aina ollut haaveena. Hmm... *haaveilee*

Viluski (mää kirjotan joka kerta ensin viluksi ja korjaan sen sitten viluskiksi), mikset voisi menä sinne tutkimuksiin yksin? En ymmärrä... Ainakin kannattaa soittaa ja kysellä, kyllä ne sieltä sitten sanovat, jos olettavat, että myös mes lähtee mukaan.

Puhina, koita kestää, miehet on miehiä... Minkäs ne sille voi. Kuten sanottu, kyllä se siitä rauhottuu ja jossain vaiheessa huomaa olleensa väärässä. Yritä vaikka kääntää niinpäin, et tavallaan mustasukkaisuushan on imartelevaa (juu, tietyissä rajoissa, mut en uskokaan, että Puhinan mies ois supermustasukkaistatyyppiä), et jos vaan pystyt kääntämään, niin voit hymyillä, kun ukkos ei huomaa ;o) Ja samaa mieltä olen Viluskin kanssa, että ikäväänsähän se... Kyllä se siitä!

Outik, juuh, kamala tuuli on myös täällä. Hui! Ja jos miehes tulee kipeeksi, niin ei muuta kuin nuhaa parantamaan vanhan kansan konsteilla... eikös joo?

Myy, missä olet???
Ramona, koska testaat?

Auringon piristämä, rentoutusta yrittävä,
Callie

Mene vaan Vilukisu yksin kierron tutkimuksiin. Voithan sä vaikka valehdella että mies on matkoilla ja kesän jälkeen olisitte yhdessä lähdössä tutkimuksiin, mutta sä haluaisit yksin nyt aloittaa tutkimukset. Mä olen ymmärtänyt niin että tutkimuksia tehdään "yksinäisillekin", mutta kun hoidoista aletaan puhumaan niin molempien pitää olla mukana. Tiedän yhden naisen toiselta keskusteltupalstalta joka on teettänyt kaikki tutkimukset yksin: kierron kartoitus ja aukiolotutkimus.

Kättärillä lapussa luki että miehen pitää olla käynnillä mukana. Siihen saakka sitä ei ole missään edellytetty. Mäkin kävin tämän viimeisimmän käynnin yksin, samoin aukiolotutkimuksen. Silloinkin lääkäri (yksityinen) sanoi että miehen ei ole pakko olla mukana kuin sitten kun eri hoitovaihtoehdoista puhutaan ja tehdään päätöksiä.

Mä sain tänään ovistestiin plussan, asiaa latisti hieman se että vatsatauti alkoi eilen yöllä. Siitä huolimatta ammattilaisen elkein hoidettiin homma aamulla, jos nyt tärppäisi niin voisi miettiä että äiti pidätteli oksennustaan kun lapsi sai alkunsa :)

Mulla on Siniksen tavoin hieman heittelevä kierto 25-29 ja nyt olen huomannut että aina kun otan ibuprofeiinia menkkakipuihin niin mulle tulee pidempi kierto. Kolme viimeistä ovat olleet 29 päivää ja ovis vasta kp14. Nyt jätin lääkkeet ottamatta ja kärvistelin paracetamolilla ja kas kierrosta näyttää tulevan lyhyempi kun ovisplussa tuli kp11.

Mukavaa viikonloppua ja peukkuja kaikille. T:Tiiti