Haaveissa vauva, maaliskuun haaveilut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -2009-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Missä te kaikki olette? Meidän ketju oli jo sivun viimeisenä! murrrrrrr :(

Mulla on ollut tän aamua vähän haikea ja paha mieli. Tuntuu hölmösti ettei tässäkään kuussa tärpännyt. Vaikka eihän meillä edes yritetä (!!!) niin ei pitäis näin paljoa pettyä. Ja nyt on vasta kp 30, ja mun keskiarvo on se 35, ja ed kierto 45. Noh, nyt merkit viittais lyhyempään kiertoon, mutta ei valitettavasti "onnelliseen vahinkoon". Mikä mulla on ja miks just nyt, tässä kuussa, on taas ollut toiveet puolisalaa nin korkealla? Ei ole ollut normaalia aktiivisempaa makkarissa tms.

En tiiä, ahdistaa vaan.. Tulkaa piristämään mua hassuilla jutuillanne!
 
En tiedä onko hassuja juttuja luvassa täältä suunnalta, mutta tulenpa muuten vaan löpisemään. Maanantaikooma päällä.. mutta ihanan keväistä oli aamulla! Kyllä se tästä.

Mulla on vähän samat fiilikset kuin Vilukisulla. Mulla oli se outo vuoto perjantaina menkkatuntemusten kera, mutta sen jälkeen ei ole ollut mitään. Mahassa "normioireet" eli ei mitään ihmeellistä. Se vuoto tietenkin herättää toiveita, mutta mä koko ajan tiputtelen itseäni alas haaveista, koska en kestä sitä pettymystä.. Ärsyttävää. Ja siis jotenkin sellainen olo, että ei tässä mitään kuitenkaan tapahdu. Miksi tapahtuisi, kun ei ole aikaisemminkaan tapahtunut? Ehkä tää on jotain itsensä säästelyä, en tiedä. Haluaisin niiiiiin kovasti olla nyt raskaana, mutta en uskalla toivoa niin. Mutta eiköhän se tämän viikon aikana selviä.

Mites Myyn reissu meni? Mitä Puhikselle ja Ramonalle kuuluu? Teihin ehkä luotetaan noissa hauskoissa jutuissa :) Tiitiäkin huhuilen, vaikka se uhkaili vähentää täällä notkumista. Kenet unohdin?

Mä lähden nyt kahville! Ansaitulle sellaiselle, sillä oli (pakon edessä) töissä jo reilusti ennen kahdeksaa.. maanantaina, voitteko kuvitella?? Mä en.. :)

Mukavaa viikonalkua!
Sinis kp 24
 
Vilukisu 21.3./kp 35
Sinililja 21.3. /kp 29 (tosin tän pitäisi olla lyhyempi kierto)
Myy 22.3./ kp 29
Homegirl80 huhtikuu/kp 13 (ehkä)

Kaivoin tän tänne kun oli jäänyt niin kaus. Meillä onkin Siniksen ja Myyn kanssa suht samoihin aikoihin jännät päivät, ellei Sinis edistä ja mun kiero-kiertoni jänistä ja veny...
Vilukisu
 
Ok, jatkan sitten yksinpuhelua kert ette haluu keskustella mun kaa...

Olettekos huomanneet että näissä vauvakuumeiluissa on hyviäkin puolia? Siis kerran kuussahan sitä on aina varma että tissit näyttävät suuremmille (hyvä juttu, eikö?), tuntuu ettei mikään maistu (tämäkin hyvä timmit mammat projektin kannalta), pienet pahat olot ovatkin yllättäen kiva juttu, samoin lämmön nousu. :) Minun tapauksessa jopa huimaus ja nenäverenvuotokin tuntuivat olevan suorastaan merkki taivaasta...

No tämä listaus nyt vaan sen vuoksi, että tajuaahan sitä itsekin miten höntti sitä on näine haaveineen. Normaali, vauvakuumeeton, ihminen pitäisi näitä kaikkia oireitamme ihan muuna kuin raskausoireina, me kuumeilijat taas saamme lietsottuamme itsemme vauvafantasioihn ja laskemme laskettuja-aikoja ja mietimme vauvannimiä heti kun tissit kolmen päivän sinnikkään nipistelyn tuloksena tuntuvat vähän aroille... ;D

Tämä avautuminen nyt siitä syystä kun oon ollut taas ihan tutkalla itseni ja oireitteni kanssa. Minua on huimannut jo monta päivää, mittasin verenpaineet ja ne olivat melko matalat, ei kuitenkaan normaalia matalammat. Lisäksi yökin lauantaina vessanpytyllä lämmitettyäni paistettua kalaa joka on yleensä suurta herkkuani. Nyt sain siitä todelliset yökkireaktiot, en voinut edes maistaa sitä ja piti tuulettaa koko kämppä. Normaali ihminen kai ajattelisi sen menneen pahaksi tms. mutta mitä ajattelee vauvakuumeilija?????? En edes kerro.

Ja sit taas mitään varsinaisia oireita ei ole ollut, seksiä turhankin vähän tarjolla O aikoihin ja aamulla masennuinkin taas ihan täysin kun realisti minussa kertoi ettei taaskaan tärpännyt. :( Nyyyyyh...

Yksinpuheleva-kisu koopee 29

ps. Mä oon niin dille tän haaveilun kanssa, etten mä varmaan ees tajuis jos mulla olis joku vakava sairaus, kun miksipä sitä vauvakuumeileva huimaukset, väsymykset, lämmönnousut, ruokahaluttomuudet jne tulkitsis kuin r-oireiksi...huoh....
 
Senkin rontit.. missä te ootte??? Paraskin puhuja täällä.. :) Mutta kun olisin nyt kaivannut seuraa. Toisaalta hyvä, on aika kiire töissä, joten olen tänään saanut hommiakin tehtyä, kun kukaan ei ole jutellut täällä mun kanssa :)

Nyt lähden kotiin, mutta ajattelin kuitenkin antaa vielä pienen tilannekatsauksen: tissit edelleen raskaana, minä en. Alapää ehkä vähän raskaana. Plääh, eikö jo voisi tietää totuutta??

Ja ännäyslistaan, mä luulen että täällä edistää eli ehkä sitten Viluski jänistää niin säilyy tasapaino näissä hommissa! :)
Moro.
 
:D näinhän se menee! Kyllä joku toinen jo varmaan näistä "oireista" ryntäisi lääkäriin.. mutta täällä sitä elätellään toiveita :) Mä oon kyllä miettinyt, että mistä nää kaikki oireet ovat tän vuoden aikana tulleet? Ovat meinaan vaihdelleet paljon kuukausittain, välillä ei mitään, välillä vaikka mitä. Oonko mä oikeasti kehitellyt ne kaikki itse omassa pikku päässäni? Pakko jotain olla myös todellista, esim. nää tissitkivut ei voi olla pelkkää mielikuvituksen tuotetta.. tai sitten voi. Mutta en usko.

Ja mitä mitä?? Kuka siellä pytyllä yökkii?? Hyvä hyvä!! :)
 
Huomenta! Minä täällä taas.

Ajattelin vaan tulla kertomaan, että täällä ei enää olla raskaana.. :( Aamulla oli jo sellainen olo ja nyt taas tiivisteet falskaa vessassa käynnin yhteydessä, joten aika tutulta näyttää. Mutta aika ajoissa. Ja mikä se perjantain vuoto oli? Jossain kait mättää, ehkä se selviää sitten seuraavalla lekurikäynnillä. Mutta olipas taas mukavaa olla muutama päivä raskaana! Ehkä vielä joku kerta pidempään.

Mites muut? Ramonan tisut? Myyn persikkavuodot? Missä Puhis? Ootko uppoutunut sinne uusien kuormien alle? Viluskiin mä luotan, se kyllä ilmaantuu tänne.. :)

Sinis ja falskaavat tiivisteet kp 25
 
Täällähän minä, täällähän minä, mitä sulle kuuluu, kiitoksia (ei niin) hyvääää... (lastenlaulunsanoin...)

Eli koopee ykköstä viedään täällä. :(
Viime kuussa kierto oli siis 45 päivää, nyt en odottanut tätiä kun aikaisintaan loppuviikosta, ja todennäköisemmin en edes viikkoon vielä. Eli lomalla kuljin lähes koko kolme viikkoa räteissä kun ensin kaks viikkoa kyttäsin monneja ja sit niiden ajan, tänä aamuna sain sit eka kerran vuosikausiin ihmetellä (onneksi pieniä) veritahroja lakanassa aamulla. Eli ihan todella puskista hyökkäs tämä täti!

Luulin pettyväni tässä kuussa ihan kauheesti, mut tää oli nyt niin yllättävä käänne et olo on lähinnä hölmistynyt...

Missäs kaikki muut menee, mä vaan täällä ajatustenlukijasiniksen kanssa kahdestaan hengailen, mut mikäs siinä, kiva kun on seuraa ettei tarvii yksinpuhella! ;)

Vilukisu kp1
 
Sinililja 21.3. /kp 29 (tosin tän pitäisi olla lyhyempi kierto)
Myy 22.3./ kp 29
Homegirl80 huhtikuu/kp 13 (ehkä)
Vilukisu 16.4 (kp31)-20.4 (kp35)

Laitoin nyt tuohonkin tuon päivityksen ja ei kun kohti uusia pettymyksiä... ;)

Vilukisu
 
No voi ei, olipas siellä yllätys. Joo, ei muuta kuin kohti uusia pettymyksiä! Se on meidän motto. Ei täälläkään hyvältä näytä, liian tutut tuntemukset mahassa tuhrujen kera, joten hyvin todennäköisesti seuraan sinua huomenna.. tyhmää.
 
Jos jotain jännättävää haluan tälle kierrolle, niin pitänee tarkkailla miten metkuileva munis toimii? ja yrittää tunnustella ja kuulostella kummallako puolella tämä metkuilija oleilee...

Voi Sinis, nyt vaan kintut ristiin ja tädinkarkoitusluudat esiin...
 
Hei..olette mielessä...aina, kun tulen tänne asiakkaat tulee häiritsemään. Taas mentävä... Luin teidän jutut sunnuntaina junassa, mut känny paska ei toiminut enkä voinut vastata... MURR!

Myy.
 
No höh, menkkapahoittelut Vilukisulle...!

Täällä vähän samaa vikaa, menkkakivut alkoi aamulla mut ei kyllä vuoda vielä....
Ärsyttävää mahakipua koko ajan! >:( koopeet on jotain alle 30... en muista tarkkaan... :) Että ihan hyvin voi jo tädin oireita olla... *huokaus*
Ens viikolla sit sinne lääkäriin... nyt jo jännittää!

Niin ja noi tissit siis ollu edelleenkin kipeet ja aina vaan väsyttää ja joskus aamusin öklöttää että ehtihän niitä "oireitakin" taas näkyä... :D

Mitä, haittaako Myyllä työnteko huveja? Eihän sellanen peli vetele ;D
 
Siis mä olin ihan varma, että meitä raskautuu AINAKIN kolme nyt samalla kertaa. Pahoittelut ja halit Viluskille (hyvä puoli, että kierto ei venähtänyt - normalisoitumassa?!) ja Sinikselle ( Hienoo, että olette päässeet lääkärille asti..ja vastauksia saadaan toivottavasti pian.)

Hei, nyt mun on kommentoitava Puhiksen juttuja, kun nauroin sunnuntaina junassa ääneen ja mun oli miehellekin kerrottava, että mille... Se R.Liekin masturbaatio-juttu..voi sua...:D

Ja Tiiti uhkaili, että jättää meidät...eihän se nyt niin mene...(onks tää joku H.Angels...) Ei tosissaan :), ymmärrän kyllä, jos/kun raskasta, mutta mehän ollaan jo jaettu yhdessä niin paljon...eikä tarvitse meidän asenteita pelätä... Käy edes välillä nostamassa ketjua...vinkki, vinkki... MURRR, MUrr...:D

ON: Mä en tiedä mitä olen...sain kunnon haamun eilen ovistestiin (nyt kun mulla on niitä kaapissa, niin mä en malta olla pissimättä niihin...enkä tiedä sit mitä tulos tarkottaa) Viime viikolla oli tosiaan hieman myös rusk vuotoa ja eilen aamulla SAAMISEN jälkeen tuli paperiin hieman VERTA...nyt ei sit taas mitn. Su pitäs alkaa....??? Mun tissit ei ole mitenkään erikoisen raskaana, kuten joulukuussa...mut en tiedä voiko siihen verrata, kun se kesken meni...Voi, hiivatti näitä oireiluja...mä en kestä... Mä en halua lääkäriin... :S

Ramona, sun puolesta voisin ehkä jopa laittaa pennin likoon, että olet You know... :)

Ja missä ihmeessä se Puhina on..et lopeta palstailua, vaikka pillereitä popsitkin...NIIIIIH! :D

Myy.
 
voi jee, Myyn haamu kuulostaa lupaavalle. Ja koska ed. raskaus päättyi ikävästi, niin eikös se olis ihan ok että seuraavassa olis oireet alun alkaenkin erilaiset? ;D
db db db db

Miten sä pääset muuten kännyn kautta lukemaan näitä? Mäen näe täällä missään sitä wap osoitetta vai mikäsenyton? Vai onks sulla niin hieno känny että pääset ihan oikeeseen nettiin sen avulla? *kadehtii*


Ja itkut kun en päässyt korkkaamaan teidän plussa-aaltoa... :( Mut elämä on, eihän tän nyt niin pitäis joka kuukaus yllättää... Etenkään meillä.
Jätän sen vastuullisen tehtävän nyt teille muille, vielähän kolmen kopla on mahdollinen, sinis-myy-ramona. Ja mä jään tänne sit ypiyksin. yhyyyyyh...
(Eiku oikeesti mä sit siirryn teidän mukana odotuspuolelle kirjoittamaan. Eihän meillä nyttenkään Oikeesti ees yritetä, väliäkös sillä jos kirjoittelen odotuspuolella vaikken odottaiskaan... heh...)

 
Hyvä, hyvä viluski...asenne kohdalla...jengi pitää yhtä!!

Mun MIEHELLÄ on niin hieno työpuhelin, että sillä kelpaa surffailla.. Mulla itselläni on edelleen hyvin toimiva kohta 5 (!) vuotta vanha S.E. Mies on hienovaraisesti vihjaillut, että voisin jo vaihtaa uudempaan ja paremmin toimivampaan. Mutta, kun sitoudun..sitoudun pitkäksi aikaa (meillä on historiaa...) Kyllähän miehen luulis tajuavan...:D

Joo mä niiiiiiin odotin plussa-aaltoa... En mäkään raskaana ole, tai olis suuri ihme... aamulla tuli jotain liman ja veren sekotusta..en mä tiedä...hermot menee..Nyt taas sit ei mitn! :/ Unohtuu se, että mä olin vähän aikaa raskaana...että kai meillä fysiologiset valmiudet on kohdallaan...kerran vuodessa onnistua.... Että kai tässä joutuu ottamaan kiltisti luurin käteen ja soittamaan tutkimusaikoja... En haluais ylettömästi köyhtyä, mutta mies ei lähde kuin yksityiselle...joten...

Mites Sinis, saitko miehen tuloksista mustaa valkoisella? vai oliko se vain, että tulos ok...?

Jokos Ramona sulla jo niitä r.testejä on? Milloin sä testaat?

Ja se Puhis, tänne, Heti, NYt...;)

Myy.
 
Repesin tolle sun porausviestille Myy, luulin ensin että joku itkee!!! xD
Sit vasta raksutti, että meteli... hmm?? :D

Niin ja kyllähän noi sun "haamuilut" aiheuttaa jonkinnäköstä myötäjännitystä... :D
*peukkuja!!* bd bd
Missä vaiheessa sulla on kierto menossa?

Mulla on yks testi tuolla mut nyt en todellakaan hätiköi jos tää on taas sellanen pitkä kierto! Olis sillon viimeks pitäny tajuta että mistään raskaudesta ollu kysymys kun ei oikeastaan ollu edes niitä oireita.... Mut ei sitä aina osaa sitä viimestä järjenhippusta käyttää... :D Nyt on koopeet muistaakseni 29 joten ainakin yli 35 annan mennä ennenkun ees harkitsen testiä! :)

Jee, sainpas tänään houkuteltua ukon leffaan, mennään kattomaan ralliraita :)
Viimeks ollaan kai käyty kattomassa harry potter, että aikaa on kyllä edellisestä kerrasta.... ;)

Ai niin ja noista puhelimista, mäkin pääsen kyllä lukemaan tolla omalla vanhalla nokialla mut jos vastata yrittää niin sit se herjaa jotain muistijuttua... (!?!?!)
Että kyllä tää tietsikka on vähän helpompi...
 

Similar threads

Yhteistyössä