(Skipatkaa ketä häiritsee!)
Hei taas!
Ajattelin minäkin nyt sitten tulla taas piiitkästä aikaa moikkaamaan.

Tosi pikaisesti lukaisin tätä ketjua kun ajattelin eka, että eiköhän 4-5 sivua nopsaan mene... Ei! Aika harppoen sitten loput luin...
Miinillä oli ainakin tullu ihanat ultra kuulumiset! Varmaan jännittää kaksos odotus, mutta saa kaksi kerralla!!!
Mäkin tuli itse asiassa kertomaan meidän ultra kuulumiset, kun mähän olin nyt alkuun tosi epäileväinen, kun ei missään tuntunut. Hienosti kaikki sitten olikin. Ihan ihmeellistä!

Siellä yksi pieni pyörähteli ja vastasi viikkoja. Oltiin itse asiassa jo vk sitten siellä, mutta en ole edes enää oikeen kerennyt kirjoittelemaan odotuspuolella. :/ Kiirettä pitää, joten jättäydyin sieltäkin suosiolla pois. Jospa kesällä olisi enemmän aikaa...
Sori, en tiedä että mitä muita keskusteluja teillä on ollut ja mulla varmaan on mennyt jotain ohi, mutta pisti vaan silmään tuossa alussa Puhinan "(mut silti mä en kokenu et mua ei ois tänne joukkoon 'haluttu'

) asennekysymys! ". Ehkä asia liittyi johonkin muuhun, mutta ettei jäänyt epäselväksi, niin mä tulin kyllä ihan positiivisin mielin remmiin silloin, enkä kokenut, että mua olisi kukaan muu syrjinnyt. Musta mut otettiin muuten hyvinkin kivasti vastaan.

Ei sitä "asenne-epävarmat" (hieno sana

) uskallakaan yleensä yksinään helpolla remmiin mukaan.
Kiva kun Prätkiskin on kirjoitellut!!!

Prätkis on musta niin ihana huolettoman kuuloinen!

Jotain pyöristä puhuittekin ja oon muistaakseni niistä tänne kirjoitellut, ettei mua kyllä saa niiden selkään! Hui!
Apua, musta mä luin vaikka mitä muutakin, jota piti kommentoida, mutta meni niin hujauksella ja pikaluvulla, että nyt en muista enää mitään.

Toisaalta, sitä parempi mitä vähemmän mä kirjoitan, niin ei kukaan keksi mitään sanomista mun jutuista.
Ai niin! Opiskelusta kuitenkin! Niin kuin kirjoitin, niin mun elämähän oli pidossa jokusen vuoden tossa... En siis saanut opiskeltua tai muutakaan. Aloitin kyllä heti opiskelut kun mahdollista, mutta niin siinä tuli sitten mieskin ja kaikki kuvioihin yhtä aikaa. Mepä sitten laitettiin tästä huolimatta vauva tilaukseen ja opiskelut sai jäädä taas pitoon. Kouluun kerkeän sitten vielä takaisin, vaikka nyt hetken kotona olenkin. Eiköhön kaikki järjesty. Musta ainakin tämä tuntuu pieneltä kaiken kokeman jälkeen ja otan elämän tosi innolla vastaan.
Peukutan teille kaikille todella paljon!!!
