V
Vilukisu
Vieras
Missä te kaikki olette? Meidän ketju oli jo sivun viimeisenä! murrrrrrr 
Mulla on ollut tän aamua vähän haikea ja paha mieli. Tuntuu hölmösti ettei tässäkään kuussa tärpännyt. Vaikka eihän meillä edes yritetä (!!!) niin ei pitäis näin paljoa pettyä. Ja nyt on vasta kp 30, ja mun keskiarvo on se 35, ja ed kierto 45. Noh, nyt merkit viittais lyhyempään kiertoon, mutta ei valitettavasti "onnelliseen vahinkoon". Mikä mulla on ja miks just nyt, tässä kuussa, on taas ollut toiveet puolisalaa nin korkealla? Ei ole ollut normaalia aktiivisempaa makkarissa tms.
En tiiä, ahdistaa vaan.. Tulkaa piristämään mua hassuilla jutuillanne!
Mulla on ollut tän aamua vähän haikea ja paha mieli. Tuntuu hölmösti ettei tässäkään kuussa tärpännyt. Vaikka eihän meillä edes yritetä (!!!) niin ei pitäis näin paljoa pettyä. Ja nyt on vasta kp 30, ja mun keskiarvo on se 35, ja ed kierto 45. Noh, nyt merkit viittais lyhyempään kiertoon, mutta ei valitettavasti "onnelliseen vahinkoon". Mikä mulla on ja miks just nyt, tässä kuussa, on taas ollut toiveet puolisalaa nin korkealla? Ei ole ollut normaalia aktiivisempaa makkarissa tms.
En tiiä, ahdistaa vaan.. Tulkaa piristämään mua hassuilla jutuillanne!