HUHTIKUISET 05

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja st :
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heippa kaikille!
En ole kerennyt täällä käymään yhtään ja sitten tammikuun alussa meni tietokone rikki ja eilen sitten haettiin uusi.

Pian nää vesselit täyttää 3-vuotta,uskomatonta!
Mun mielestä Siiri on niin ihanassa iässä,kun puhetta tulee,kyselee hölmöjä ja hassuja kysymyksiä.Leikkii paljon jne...
Puhuu tarhakavereista jne.
Siiri on muutenkin tosi kiltti ja useimmiten tottelevainen =)
Oikeestaan mitään mega uhmaa ei ole ollut,paitsi viime kesänä oli aika tempperamenttinen jakso,mutta muuten ollaan likan kanssa kyllä puhumalla pärjätty.
Noh,josko näiden puheiden jälkee tulee sitten =D

Vaihdoin tossa työpaikkaakin,paikalliseen kauppaan ja syksyllä pitäis olla valmiina S-market johon me työntekijät siirrytään.
Syksyllä alotan näillä näkymin myynnin ammattitutkinnon oppisopimuksella.
Siitä on sitten tulevaisuudessa hyvä jatkaa opintoja jos jaksaa.

Uutta lasta ei ole tulossa,vuoden päästä mennään naimisiin niin ehkä sen jälkeen =)
Nyt vasta oikeestaan mulle on ruvennu tuleen pientä vauva-kuumetta...
Mutta koitan malttaa mieltäni...Tuntuu vaan,että koko ajan joku tuttu vartoo tai saa vauvan.

Milläs viikoilla st on?
Eikös kohta ole jo laskettu va oliko lähempänä kevättä?!
Hui,että neljäs lapsi jo =)
Tiedetäänkö jo kumpi tulee? Että josko olis se tyttö jo =)

Lopettelen nyt...

Terve kaikille!
Tulin pitkästä aikaa lukemaan ja kirjoittelemaan kuulumisia. Taidetaan Jennin kanssa olla ainoat, joilla ei vielä ole lapsiluku lisääntynyt ? Luulin kyllä jokin aika sitten, että olisi pikkukakkonen tuloillaan, mutta se olikin väärä hälytys.
Meillä tyttö on kasvanyt pituutta ihan mielettömästi, viimeksi mitatessa oli tasan metrin ja siitäkin on jo aikaa.Painoa on 16kg. Vaatteista 104-110cm on sopivia. Olen itsekin tosi pitkä eli tyttö on äitiinsä tullut. Puhetta Adaalla tulee kohtalaisesti, tosin ei yhtä paljon kuin muilla ikäisillään, mutta sitä tuleekin sitten kolmella kielellä eli se kompensoi :) Muutenkin on jo ihan iso, päiväunet on kotona jääneet pois, tarhassa nukkuu lähes päivittäin.Pukee, riisuu ja käy vessassa ihan omatoimisesti. Ja uhma on menny ohi ja nyt tottelee tosi hyvin, helpottaa elämää, kun ei tule joka päivâ raivareita.
Nyt viikonloppuna neiti oppi ajamaan tavallisella pyörällâ apupyörien kanssa kun kolmipyöränen oli ihan liian pieni. ollaankin sitten saatu sahata parkkipaikkaa edestakaisin :)
Mä aloitan ensi viikolla työt opiskelujen ohella. Opintoja on jatkunu niin kauan, että nyt haluun tehdä jotain muutakin :) Katotaan, kuinka saan tän kaiken sovitettua yhteen. Tämä vuosi on ollut aika rankka, kun mies on ajoittain toisella paikkakunnalla töissä ja pisimmillään ei syksyllä nähty viiteen viikkoon, yleensä on poissa 2vk putkeen. Adaa välillää murjottaa ja saa hirveitä raivareita, kun haen sitä illalla tarhasta, koska haluaisi isän.. Ja sen lisäksi sillä on ollut neljä kertaa angiina syksyn jälkeen, varmaan tosi psykologinen juttu, koska se tulee aina kipeeksi pari päivâä sen jälkeen kun isänsä on lähtenyt.

aurinkoista kevättä kaikille ja voimia lapsielämään! ja tsemppiä st tulevaan synnytykseen!

Ulrika

Tulin pitkästä aikaa kattelemaan löytyykö tätä meiän ketjua vielä täältä...Haulla löysin.
Jenni kyseli mun laskettua aikaa.16.3.Eli parin viikon päästä!
En tiedä kumpi sieltä on tulossa.Kysyin sitä kyllä ultrassa,mutta ei saanu selville.
Oon voinu ihan normaalisti.Maha vain kasvaa.
Eilen neuvolassa sf-mitta oli kyllä tosi pieni,alakäyrän alapuolella ja muutenki se kokonaiskäyrä on kääntyny jo 34.vkolta lähtien laskuun.Ni siitä olin vähän huolissaan.Mul on kyl ollu nyt 3 viimestä kertaa neuvolassa sijaisia ja voivat sit mitata vähän erilailla ku vakiterkkari,että johtusko siitä.Tai sit siitä,että tää tuleva vauva syntys jo lasketunajan paikkeilla tai ennemmin,eli ois jo laskeutunu lähtöasemiin...
Mut menen maanantaina vakiterkkarille tarkistuttaa sen sf-mitan ja sit jos se on edelleen pieni,ni saan lähetteen ultraan,jossa tarkistetaan istukan toimivuus ja että vauva kasvaa...
Liikkeet tuntuu kyllä hyvin,että elämää masussa on.
Kyllähän mä nyt tyttöä odottelen.Oon jo jotain tyttöjenvaatteitaki ostellu.Mut saattaahan sitä neljäs poikakin tosiaan tulla.Pääasia,että kaikki ois ok.

Esikoinen täyttää kohta 4-v.Ja Daniel tosiaan toukokuun alussa 3-v.Kuopuskin tänävuonna(heinäkuussa)2-v.Niin se aika kuluu...

Mukavaa kevään alkua kaikille huhtikuisille!

meidän pikku neiti täytti vuoden ja on niin tomeraa tyttöä jo. pistää veikalle hanttii kunnolla. hauska kuulla ulrikasta ja adaasta. hauskaa toi pyörällä ajo! max ajoi jo viime kesänä tav. pyörällä. nyt kun on ollut jo lumetonta ollaan ajeltu pari lenkkiä. kohta pääsen taas kunnon lenkille, kun hän ajaa pyörällä mukana.
st: toivotaan et tytteli tulis veljesten iloksi!

nautin rauhasta: ukko ulkona ja lapset nukkuu. tänään teen manikyyrin puoleen vuosisataan ;))

Heippa kaikille pitkästä aikaa!

Kiva kuulla ulrikasta ja aadasta=)

Meillä lapset on kasvanut isoiksi. Pojat puhua pälpättävät jo pitkiä lauseita ja kertovat omia juttujaan. Vihdoin ja viimein oppivat kuiviksikin. Eliakselle laitan vielä yöksi varmuuden vuoksi vaipan mutta Joonalle ei tarvitse sitäkään. Mikä suuri helpotus ja valtava rahan säästö. meilläkun meni poikien vaippoihin keskimäärin 30e viikossa, siihen vielä tytön vaipat päälle. kaksoset käy kaksi kertaa viikossa seurakunnankerhossa ja ovat viihtyneet siellä tosi hyvin. On se helpotus äidillekkin kun saa vähän hengähdystaukoa.

Emilia täyttää 28 päivä 1v. Se on jo tosi ison tytön oloinen. Oppi viime viikolla kävelemäänkin ja voi jestas että on ylpeä uudesta taidostaan=) Minä vielä imetän mutta haluaisin jo pikkuhiljaa lopetella sitä kun ei tyttö enää tissiä tarvitsisi. Veikkaampa vaan että siitä tulee yhtä h*****tiä mutta joskus sekin tehtävä.

Syksyllä olisi tarkoitus minun lähteä kouluun ja lapsien päiväkotiin. Tuntuu jotenkin tosi haikealta mutta muutos on kyllä ihan tervetullut. Oon ollu kotona jo kuitenkin 3 vuotta niin eiköhän ole aika jatkaa eteenpäin. Mies valmistuu ensi keväänä koulusta (vihdoinkin) joten eiköhän elämä ala helpottua senkin myötä.

Ei muuta kun hyvää jatkoa kaikille ja käykäähän kirjottelemassa kuulumisia.

St:lle hyvää synnytystä ja voimia loppuraskauteen, tulehan sitten kertomaan että saiko pojat pikkusiskon -vai veljen.

Hyvää kevään odotusta!

-Tuisku-

Vauva ei oo vielä syntyny,mut tänään kävin ultrassa.Kaikki oli ok.Pieni tyttövauva meille ois tulossa.Syntymäpainoarvio 3100g.
Saa nähä millon sit syntyy.Mut mukava oli saada toi sukupuoli selville.

Aattelin nyt huvikseen tänne ilmotella,et meille synty 29.3.08 eli viikko sitten la pikku prinsessa.3415g,53cm...Synnytys oli nopea ja helppo,erilainen ku aiemmat.menin 8.30 sairaalaan ja 11.09 synty tyttö.En ehtiny saada ku kohdunkaulanpuudutteen,ku aiemmin on ollu epiduraali.Mut toi autto muuhun paitsi ponnistamisvaiheeseen,joka oli tosi nopee,2min.Päästiin kotiin jo maanantaina eli vauva 2vrk iässä.
Tyttö on ollu melko tyytyväinen ja nukkuu yöt hyvin.Isoveljet on innoissaan vauvasta,ei oo yhtään mustasukkasia.Tosi kivasti siis täällä menee.

Paljon Onnea st:n koko perheelle pienestä tytöstä=) Nyt saitte sitten prinsessan poikien seuraksi. Kiva kuulla että synnytys oli mennyt hyvin, hienoa=)

Hyvää kevättä kaikille!!

Tuisku ja katras

moimoi,

voi että st:lle jo neljäs lapsi! Onneksi olkoon. Hyvä, että minä selviän näiden kahden kanssa!!! Meillä menee kyllä ihan kivasti, mitään kauheita raivareita tai uhmakohtauksia ei ole meilläkään ollut, tyttö on aika kiltti. Nykyisin tulee jo vähän toisenlaista äidin ja isin vastustusta eli on jo vähän järkeäkin hommassa ja pikkusiskoa (10 kk) pitää vähän sylitetllä kovakouraisesti.

Tyttö käy kaksi kertaa viikossa kerhossa ja muuten on äidin ja pikkusiskon ilona kotona. Meinaan olla vielä ainakin tämän vuoden loppuun kotona, mahdollisesti vielä seuraavan kevään. Katsotaan nyt tuo rahatilanne...

Kiitos kaikille onnitteluista.
Zuzille sanoisin,että kahen kans oli vaikeempaa ku kolmen tai neljän.:)Tietyllä lailla...Siis nytki noi meiän esikoinen ja Daniel leikkii keskenään legoilla,vauva nukkuu mun olkapäätä vasten.Toisiks nuorin,Matias,on iskän mukana kaupassa.Mut vaik seki ois tässä,ni leikkis noitten toisten kaa tai yksikseen.
Et saan aika rauhassa keskittyä vain vauvanhoitoon.Sillon ku oli kaks pientä,esikoinen vaati mun huomiota esim.imettäessä paljo enempi ku nyt noi...
Muuten on menny arki tosiaan kivasti,mut ku esikoisen ja Danielin voin päästää ulos keskenään,ni Matiaksen kaa pitäs vielä lähtee mukaan ja käytännös sitä ei voi päästää joko ollenkaan päivällä ulos tai sit se pitää laittaa takapihalle,joka on aidattu,ettei karkaa.Ku en oo vauvaa vielä ulkoiluttanu.Kyllähän sitä sais.Mut tääl on nyt viel ihan talvista.Pakkastakin ja lunta.Ei jotenki raaski vielä näin pientä kauheesti ulkoiluttaa,jos ei oo pakko.
Daniel täyttää tosiaan ens kuun alussa sen 3-v.Se on aivan innoissaan pikkusiskosta,haluaa ottaa usein syliin.Danielilla on vahva tahto.Kaikista vahvin luonne meiän lapsista.Sen kans täytyy monista asioista vähän vääntää,mutta pitää vaan ite olla tiukkana,ni kyllä se sit tajuaa kuka määrää.
Öisin se on heräilly jonkin aikaa huutamaan.Näkee kai jotain painajaisia tai herää pissahätään tms.Mut ei herää kunnolla heti vaan huutaa jonkin aikaa eikä mikään auta,ja sit saattaa pyytää vaikka juomista...Jospa toi on tota mielikuvituksen kehittymisestä johtuvaa reagointia...

Upeeta, mahtavaa.... se oli tyttö sittenkin!

Mies on työreissussa ja mulla on kerrankin aikaa suffailla kun Jesper on nukkumassa. Ihan sattumalta eksyin tänne ja olin todellatodella yllättynyt että meidän ketju on vieläkin olemassa. Ihan tuli tippa linssiin.

Jesper täyttää ensi tiistaina 3v. Kyllä on aika mennyt sittenkin todella nopeeta vaikka välillä on tuntunut että yksi päiväkin voi kestää ikuisuuden. Jesper oppi n. 2vkoa sitten polkemaan polkupyörällä. Nyt ei sitten muuta tehtäisikään kun pyöräiltäisi. Vaipat meiltä jäi pois vuoden vaihteessa, melkein kertaheitolla. Puhetta tosiaan on pulpunnut sieltä 1,5v asti ja nyt uusin villitys on liikennemerkit. Yleisimmät on hanskassa aikas kivasti. Ja tietokoneella on kiva kirjotella sukulaisten ja kavereiden nimiä =) Synttäritoiveita on nukke, nuken sänky, vaaleanpunainen sähköauto, trampoliini, teltta ja imuri. Kyllä, Jesper on edelleen poika =)=) Nuken lupasin hakea mökiltä (siellä on minun vanhoja leluja). Trampoliinista ja sähköautosta jo yritin kertoa että niitä ei tule koska ovat niin kalliita. Yritä siinä sitten selittää kun toinen kattelee mainoksia, osottelee kuvia sormilla ja sanoo että "äiti noita mä ostan sulle Pristmasta". Ja seinästähän aina saa rahaa jos rahapussissa ei ole.

Muutama viikko sitten ravintolassa Jesper näki elämänsä ensimmäistä kertaa kaksi mustaa miestä. Ihmettelin kun poika yht'äkkiä alko kyseleen että miksi äiti noi on mustia. Luulin sen tarkottavan kirjaimia mitä se juuri silloin ihmetteli jossain paperissa käsissään. Poika toisti kysymyksen ja mä edelleen ihmettelin. No, kolmas kerta tietysti kysyttiin jo melkein huutamalla ja samaan aikaan mä tajusin että ne miehet istu Jesperin takana. Mun mies meni ihan vaikeeksi ja yritti selittää että näistä jutellaan kotona. Mä totesin pojalle vaan että ihmisiä on erivärisiä ja noi on nyt mustia. Näytin että me ollaan tän värisiä ja noi on mustia. Ja poika oli selitykseen tyytyväinen. Tosin eihän niiden mustien miesten ohi uskaltanut kulkea vaan pöytä piti kiertää toiselta puolelta kun lähdettiin =)

Me muutettiin alkuvuodesta uuteen kotiin. Ostettiin yhteinen asunto, mehän ei edelleenkään olla naimississa eikä edes kihloissa. Toisaalta en osaa enää noita asioita edes kaivata, olen ihan onnellinen näin. Edelleen jossain tuolla mussa on pieni toive toisesta ja ehkä kolmannestakin lapsesta mutta nyt pitää odottaa. Sain viime vuoden lopulla uuden työn ja mieskin vaihtoi juuri työpaikkaa. Nyt pitää hetki tehdä töitä ja maksaa asuntoa, ehkä vuoden päästä. En ihan kovin pitkällekään enää halua seuraavaa lasta odotella.

Mä voisin varmaan kirjottaa ikuisuuden, olen vähän kaivannutkin tätä ketjua ja näitä keskusteluja.

Hyvää syntymäpäivää kaikille meidän lapsille! Ja aurinkoista kesän odotusta!
Kuullaan taas pian jonkun meistä kuulumisia!

Muilla lapset on niin kilttejä et tuntuu ihan pahalta et meillä hakataan päätä seinään joka asiasta. Max pistää jokaiseen asiaan vastaan: syöminen, pukeminen, uloslähtö, sisääntulo. Välillä mietin mitä pahaa olen hänelle tehny, mut sit välillä, kun sattuu hyvä hetki kaikki sujuu mallikkaasti. Heta on myös aika omapäinen pikkutyttö. haluaa syödä ite, karjuu naama punaisena, jos yrittää auttaa (pakko on, muuten masu jää tyhjäks). kiipeilee mitä ihmeellisimpiin paikkoihin. Välillä huokasen helpotuksesta et lähen elokuussa takaisin töihin. olen kyllä työskennellykin 2-3pv/kk hoitovapaan ajan.

lisää muksuja ei taida tähän perheeseen tulla. olen antanut/myynyt lasten vaatteitakin jo pois. haluan pikkuhiljaa saada omiakin juttuja tehtyä. pää alkaa pehmitä täällä kotosalla olosta (jo yli 3v).

Tuholaisyksikkö heräs :)) menen pissittämään niitä.

Kevätaurinkoa kaikille!!!!

Onnea kaikille uusista perheenjäsenistä ja heippa vaan pitkästä aikaa!

St, teidän tyttelillä sama syntymäpäivä kuin meidän Emilillä, 29.3. :)

Meillä Emil ollut osa-aikahoidossa päiväkodissa viime syksystä, ja tuossa vuodenvaihteessa alkoi tarhailu maistua pojalle oikein kunnolla. Kauan kesti totuttelu, mutta nyt menee tosi hyvin. Kaverit ja tädit on ihan pop :) On reipastunut ja tullut tosi omatoimiseksi, "vauva-ajasta" meillä on enään jäljellä yövaippa. Sekin oli jo pois, mutta piiiikän sairastelukauden yhteydessä sen pahuksen menin ottamaan takas käyttöön. No, eiköhän se siitä, taas.

Tosi kiva oli lukea teidän kuulumisia, jotenkin mukamas niin kiireistä elo nykyään, etten ole tännekään ehtinyt.

Iloista kevättä kaikille!

Kata ja Emil

Moikka kaikille huhtikuisille.

Välillä olen käynyt katsomassa että vieläkö tänne joku kirjoittelee mutta hiljaista on ollut, nyt päätin kuitenkin itse vähän kirjotella kuulumisia.=)

meillä lapset on ihanassa iässä. Pojat on tosi omatoimisia miehenalkuja. Syövät, pukevat, pesevät itse,välillä kyllä haluavat että autetaan mutta yleensä laittavat itse vaatteet päälle ja pesevät hampaat ym. Tosi kiva kun vähän helpottaa omaa taakkaa. Tohon meijän pihalle voi mennä jo keskenään vähäksi aikaa, osaavat siinä nätisti leikkiä. Vaipat jäi pois kokonaan tossa alkuvuodesta eikä pahemmin ole vahinkojakaan sattunut. Eliakselle tulee välillä pissa yöllä sänkyyn kun näkee niin voimakkaita unia mutta ei enää kovinkaan usein. Päiväkotiin pojat menee elokuussa kun minulla alkaa koulu. Kovasti on poikia alkanut kiinnostaa erilaiset urheilulajit, ovat käyneet pelaamassa isin kanssa sählyä ja papan kanssa tennistä. Ja kalassakin ovat miesporukalla pari kertaa olleet.

Emiliä on nyt 1v3kk. Kova tyttö menemään ja mikä tempperamentti. Pistää kyllä koko perheen järjestykseen ja ilmoittaa varsin kuuluvalla äänellä jos ei ole tyytyväinen. Omatoiminen tyttö on hänkin, syö itse eikä tarvitse auttaa, osaa tosi hienosti, välillä jopa siistimmin kun pojat=) Nukkuminen on vielä vähän katkonaista, haluaisi yöllä tissiä mutta oon kovasti yrittänyt vierottaa pois jo tuosta tavasta. Koville se ottaa. Emilia menee elokuussa perhepäivähoitajalle.

Kesäsuunnitelmia on jonkinverran. Lähdetään nyt juhannuksena mökille ja ollaan reilu viikko. Minulla on heinäkuussa omaloma, lähden 3 päiväksi Lontooseen kaveriporukalla, vähän jännittää mutta kai se isi lasten kanssa pärjää. Myös puuhamaa ja korkeasaari on tarkoitus käydä koluamassa.

Meillä talon pitäisi valmistua syksyllä mutta musta vähän tuntuu että päästään muuttamaan vasta alkutalvesta. Ihanaa saada lisää tilaa ja omapiha.

Eipä meille tämän ihmeempiä kuulu. Mitä teille muille?

Hyvää juhannusta ja kesää kaikille huhtikuisille!!

T. Tuisku ja muksut

Heippa vaan kaikki huhtikuiset!
Meille kuuluu tosi hyvää...tai samaa mitä viimesen vuoden.
Siiri kasvaa ja on jo niin iso tyttö että...nyt sitä aattelee,kun aika on mennyt niiiin nopeeta!

Tässä kesäkuun oon pähkäillyt ensi vuoden häitämme =)
Kyllä vain,me mennään naimisiin vihdosta viimein 13.06.09.
Kirkko ja juhlapaikka on varattu,ensi viikolla varaan pitopalvelun ja valokuvauksen.
On sitten melkein kaikki mitä nyt voi tehdä niin tehty.
Häät on aika pienet ja yksinkertaiset.
Kaikki mitä voi tehdään itse.
Olin ukolle jo monet kerrat ehdottanut naimisiin menoa ja sitten kun aattelin,että ei sitten ja antaa olla =) niin mies yllätti =D
Meijän Siiristä tulee morsiusneito,voi että.

No,mutta sitten muihin juttuihin.
Minkä kokoisia teijän 3veet on?
Oltiin huhtikuussa neuvolassa ja tytön mitat oli 91,5cm ja 12,5kg.
Oli kuulemma kasvanut liian vähän ja syksyllä pitäis mennä kasvu kontrolliin.
En ole sillain huolissani,terve ja iloinen lapsihan tuo.
Pieni kokoinenhan se on ja on aina ollutkin.

En ole raaskinut Siirin hiuksia leikata,kun sillähän on luonnonkiharat hiukset ja ne on niiiin ihanat =)
Ne on suorana pyllyyn asti,mutta kiharat verottaa tietenkin pituutta.

Nyt meen pistään tyttöä nukkuun!

T:Jenni

Hellurei kaikille!

Loytyihan taa ketju vielä, kiva kuulla teistä. Onnea st tytöstä!
Meillä elämä sujuu aika rauhallisesti. Ollaan Adaan kanssa kahdestaan suurin osa ajasta, koska mies on töissä 250km päässä ja nähdään joka toinen tai kolmas viikonloppu. Ihan hyvin se näinkin sujuu, mä käyn töissä ja Adaa on hoidossa.

Adaa menee ranskalaiseen tyyliin syyskuussa "kouluun". se on esikoulu, joka kestaa kolme vuotta. Vähän hurjalta tuntuu, koska siellä on kuitenkin niin koulumaista, luokkineen ja välitunteineen, vaikka suurimmaksi osaksi lapset leikkii. Kai se siitä, tyttö ainakin itse on innoisssaan ja siella ne muutkin samanikäiset on.

Muuten tyttö on kasvanut paljon. Yövaipat jäi pois huhtikuussa, hän sanoi illalla, ettei ole enää vauva eikä tarvii vaippoja ja siitä se lähti :) Pituutta oli kesäkuun alun tarkastuksessa kai 102cm ja painoa 18kg eli ei mitään pientä keijukaismallia ole meidän neiti. Puhetta tulee paljon, suomikin sujuu ihan ok, vaikka virheita tekeekin. Miten teidän lapset, puhuuko ne jo "oikein" vai tekeekö virheita? R-kirjainta adaa ei osaa sanoa suomalaisittain vaan se on sellainen ranskalainen kurkku-r. Nauretaan valilla, kun se sanoo lauseita joissa on paljon ärriä ja korisee, kuten Adaa korjaa norsun korvan :) Ja H tuottaa myös vaikeuksia.

Adaa tulee elokuussa yksin Suomeen kahdeksi viikoksi. Tai mä tuon sen pikaisesti ja siskoni tuo sen sit takaisin. Meillä ei oikein ollu vaihtoehtoja, koska mulla on vaan viikon loma ja päiväkoti on koko elokuun kiinni ja se koulu alkaa vasta syyskuun alussa. Kai se siella mummolassa pärjää, tuttu paikka ja tutut ihmiset.

Me kärvistellään täällä +34 asteen helteessä, yöt on aika tuskaisen kuumia. Siivoan vähän ja lähden hakeen Adaan hoidosta ja mennään uima-altaalle. Neiti on oppinut uimaan käsipohjaa ja on todellinen vesipeto. Kylmästä merestäkään sitä ei saa pois ennen kuin se on ihan sininen :)

Aurinkoista heinäkuuta kaikille ja nauttikaa kesästä perheittenne kannsa!

Ulrika

Kiva kun tämä ketju on vielä hengissä. Onnea st:lle tytöstä!

Meidän neiti oli huhtikuussa 100 cm ja 15 kg. Puhetta tulee älyttömästi ja olisi ihanaa kun välillä leikkisi hiljakseen... =) Veljensä opettelee myös puhumaan, täyttää nyt heinäkuussa jo kaksi. Ei ole minulla enään vauvoja... =(
Me ollaan kerran tytön hiuksia lyhennetty ja ne lähtivät kasvamaan nopeasti takaisin, pojallekin leikattiin kesäksi 2 mm sänki, kun valitteli hikeä niskassa.
Meillä arki menee tasaisesti. Ollaan töissä ja lapset hoidossa. Nyt olen onneksi kolmen viikon kesälomalla.
Eilen käytiin huvipuistossa ja lapset tykkäsivät kovasti, olisi tänään pitänyt päästä uudelleen. Neiti on nyt viikon verran ollut ilman yövaippaa ja pari vahinkoa on sattunut.

Lähden herättelemään lapsia päiväunilta!

AURINKOISTA KESÄPÄIVÄÄ KAIKILLE!!!

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä