HUHTIKUISET 05

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 8.5.06
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Just kirjotin pitkän tekstin ja menin painamaan jotain nappulaa ja kaik hävis...

No joka tapauksessa tänne kuuluu vähän parempaa.
Oon saanu nyt levättyä aika paljon. Menin eilenkin jo yheksältä nukkumaan ja nukuinkin niin sikeesti etten varmasti ois kuullu jos pojat ois heränny.

Mullakin on ihan maanantai fiilis. Ois mies voinu ottaa pekkasen tällepäivälle mutta tajuttiin molemmat vasta eilen aamulla että hei tänään on pyhäpäivä=) Voi meitä..ollaan vissiin molemmat ukon kanssa niin univeloissa ettei järki enää kulje!!

Mun kummityttö täyttää 1v parin päivän päästä ja meen tänään sille ostamaan synde lahjaa. Tytöille on niin paljon helpompi ostaa, tuntuu että kauppojen hyllyt tursuaa prinsessamekkoja.

Kiva kuulla susta Diana! Miten tyttöjen kanssa menee? Joko teillä kävellään?

Me päätettiin pistää lapsenteko nyt vähäksi aikaa jäihin. Miehen mielestä ois parempi odottaa vielä ainakin vuosi ennenkun aletaan yrittämään uutta. Ja on se kyllä totta, voi olla etten mä ihan vielä ois valmis uuteen raskauteen ja vauvaan. Toisaalta harmittaa kun on kova vauvakuume mutta pakko ajatella nää asiat nyt loppun asti eikä mennä tunteen mukana.

Mä lähden nyt imuroimaan. Pojat nukkuu vielä että ehkä kerkeen vielä kahvitkin keittää=)

Ihanaa viikonloppua!

Eikös jotkut lapset nuku aika pitkäänkin päikkärit/pikku tirsat?
Päiväkodissa ainakin muistan,kun veljen muksu oli siellä vielä,että 5v:kin nukkui pikku päikkärit...En tiädä sitten jos on kotihoidossa,että nukkuuko enään noin vanhat.
Äitini kertoi,että meillä on kaikki muksut lopettanut päiväunien nukkumiset hieman päälle 2v:nä.
Kai nääkin on aika yksilökohtaisia,toiset tarvii enemmän unta kuin toiset.

Menin eilen myöhään nukkuun,12:sta jälkeen ja nyt väsyttää...
Halusin vaan välillä ton miehenkin kanssa jutella ja köllötellä rauhassa.
Tyttö kyllä onneks nukkuu yöt jo aika hyvin,yhen kerran herää.

Mulla ei sillain ole mitään vauva kuumetta,mutta odotan malttamattomana,veljen muksun syntymää...
Haluan mennä sairaalaan kattoon sellasta pienen pientä nyyttiä :)
Kun eihän tuo meijän likka enään ole mikään vauva,tai mulle se on varmaan ikuinen vauva,mutta sellanen syli vauva olis kiva nähdä.
Kummipoikakin on jo kohta 7kk,että ei sekään enään ihan pieni ole,varsinkin kun se painaa enemmän kun toi meijän vuosikas :D

No nyt mä roikun täällä netissä urakalla taukojen jälkeen, niin tulee useampaan kertaan sit vastailtua... ;)

Kyl meillä kävellään jo. Oon yrittäny tytöille opettaa pallon heittoa keskenään niin itse voisin tehdä omia juttuja. Mutta aika paljon vielä saa olla kyllä neuvomassa ja usein pallo tulee heitettyä äidlle eikä siskolle.. Kovia ovat kikattamaan toisilleen millon mistäkin asiasta. Kauhulla vähän odotan sitä, että kiipeilyvaihe tulee. Yx tuntematon pysäytti mut ulkona kävelyllä ja selitti et omat kaksoset oli ""pahimmassa vaiheessa"" 1,5-2v. kun ei järki vielä paljoa sanellut ja vauhti oli kova.. HUIII :)

Kysymys: osaako teidän taaperot käsitellä värikyniä ja saada niillä aikaa jotain sotkua papreille? Eikun siis taidetta :) Meillä kyniä vaan heitellään tai syödään.

Meilläkin kyniä syödään ja heitellään,eli ei ymmärrä vielä,että niillä voi piirtää.
Veljen muksu täyttää elokuussa 2v ja tämän vuoden alussa se ainakin piirteli kovasti,eli ikää oli noin 1v 6kk.
Olisinko lukenut jostain,että tuo piirtely on lähinnä lähemmäs 2vuotiaan juttu...voin olla väärässäkin.
Eihän sitä tiedä millaisia Picassoja noi pikkuset on...

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä