Isompaa pesuetta haaveilevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäpapu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
KääkKiS! Luin kyllä ÄssÄn tekstin, mutten huomannut kysellä yhtään. Mitenkäs sujuu? Paljonkos sulla nyt on niitä viikkoja? Aurikoa!!

Haidi, toi olis ihan täydellinen väli "pykätä" siihen pikkuinen! Kyllä se juna on sitten sellainen joka huudattaa pillejään mennessä! Tuu vaan radan viereen vartoomaan, voitais kaikki sopia keskenämme, että nostetaan toisiamme kyytiin! Mä otan ainaskin tuon auton hinausköyden, voin sen sitten heittää vaikka ikkunasta läpi ja kiivetä kyytiin!! ;) Eikös se sillain mennyt jotta; Jos ei hitaasti kesyttämällä niin sitten väkisin väsyttämällä... hehehheeheee! (tai ollakkin nurin päin, mutta toimiihan se näinkin!)

;O) Ai että olikin ihanaa tulla kurkistelemaan,
kun täällä on ahkeraan kirjoiteltu !

Papu: KIITOS ! *nuuhnuuhnuuuuuuuuhh*...olipa ihananlutunen vauvantuoksu !

Niin se muuten meidänkin ukko pitelee niitä vauvoja aina sylkyssä,
kun jolalkin sellanen vaan on....kaikki aina sanoo, että sillä on vauvakuume,
vaan ite väittää kivenkovaan muuta.
Nyt oon yrittäny yllyttää touhuun, mutta kierukan poiston jälkeen tullu nyt 4 päivän ajan tuhruvuotoa, eikä se ukko siitä tykkää....
noh, kunhan saadaan kierrot kohilleen.
( Muuten on olo kohentunu ja mieliala parempi kuin kierukan kans, huomaa jo selkeesti ! )
Sanoin kyllä ukolle, että aletaan pian vauvantekohommiin, mutta se vaan sanoi,
että onhan noita kumiukkoja säkillinen tuolla,
ei kai ne niiden läpi mene, siimahännät ?!
No juu, ei....sanoin sille vaan,
ja takaraivossa naputtaa :"vahinko voi sattua piankin, ukko kulta, et vaan tajua..."
- oonko mä ihan kamala???!

Taas kävin tänään terveyskeskuksen liepeillä ja siellä oli niin ihania pallomasuja
lyllertämässä, että!
Oispa mullakin joskus vielä....
Aijuu; neuvolan täti lohdutteli, että nykyään tekevät 43-vuotiainakin vielä ekoja lapsia,
joten et oo vielä vanha ollenkaan, jos vauvaa haluat ;O)

Kesytyshommiin, siis...Missä hei mun ruoska on ?

:)))))on täällä aktiivisia naisia:))))) joox3 meinaa, että ruoskan kanssa saadaan ukolta tarvittavat tarpeet...heh heh...niin sitä pitää...ja jos mies niin kovasti vaatii niitä kumia, niin äkkiäkös sitä naisihminen terävillä kynsillä muutaman reijän niihin raapasee...ollaan me tosiaan ihan kamalia...onneks ainakaan kaikkien miehen ei tiedä mitä täällä suunnitellaan niiden päiden menoks:)
Onneks ei ole tullut ostettua kärrillistä noita kumeja, paketti vain jäljellä ja sinne se taitaa laatikon uumeniin jäädäkin:)
Niin se vaan tuo touhu niillä sama kun soittas pianoa rukkaset kädessä...tulkitkaa tämä kuten haluatte:)))

Hih,juu kyl ollaa kamalii...hyvällä tapaa,kait :)
Oon huomannu et kun on kyse miehestä nii jos on nois puuhissa oikeen aktiivine nii eipä tuo ukko niit kumii muista kysellä,jälkikätee mainitsee ehkä et "oliskoha pitänt käyttää".
Mie ostin jo toist kuukautta sit kaks pakettii ja molemmat avaamattomin tuol yöpöydä laatikos.
Mies korkeintaa ihmettelee meilkii jotta onko miust tult kyltymätön :D ...ja on hyvillää ;)

Käin muute haravoimas ja nyt kämmenet iha kipiän.Näi kaua meni jotta mei piha kuivu ja niihä se vissii paripäivä pääst taas sataa,glääh!

Tuli mieleen tuosta...vieläkö yksi? murteesta, että onko täällä ketjussa ollut esittelyä mistäpäin kukakin suurinpiirtein on? Voisiko sellaisen pistää galluppina pystyyn? Ei tarvitse paikkakuntaa välttämättä mainita, mut vaikka lähin kaupunki.
Vieläkö yksi? veikkaan tietäväni murteesta mistäpäin kirjoitat:)
Itse joutavia höpisen Savonlinnan läheltä, eikä Imatrakaan kovin kaukana ole.

heh, hihittelen täällä teidän rei´itys operaatioita xD

papu, kiitos kysymästä ihan hyvää kuuluu! Tänään on rv 17+4 ja potkut tuntuu jo päivittäin =D
Rakenne ultraa odotan jo kovasti, on vasta 10.5 kun oli kovasti täysinäisiä kaikki aamun ajat.
Välillä sitä havahtuu, että aika on tosiaan menny eteenpäin =D sitä kun oli raskauden alun pelko persiissä ja kulmakarvat niskan puolella niin ei huomannu ollenkaan ajan eteenpäin menemistä :)

Blääh, jokohan se kylmä jo huomiseksi saapuu kiusaamaan...

Heissulivei. Tulinki kurkkimaan sopivasti vastatakseni galluppiin. Mää oon Oulusta. Tai syntyny oon Turussa, mutta peruskoulun ja lukion käyny Oulunseudulla. Sitten oon asustellu kehäkolmosen sisäpuolella ja Jyväskylän tienoilla. Nyt asutaan sitte här i Karleby.

Meillä oli pitkään kompuutteri pikkuveljelläni lainassa, joten en oo aikoihin päässy kuulosteleen ellien kuulumisia. Kamalat vierotusoireet päällä. Mitä uutta tänne kuuluu? Onko ilouutisia kellään? Joox3:ko se oli heittäny kierukan mettään? Vautsi vau. Onnittelut siitä :) Ja hauska tuo Vieläkö yhden siippakulta kun ei panikoi vaikkei "niitä" muista käyttääkään. Mitenkäs muilla?

Täällä eletään viimeistä viikkoa. Ensi lauantaina pitäis tätösen tulla paikalle. Aamusella hehkuttelin jo ettei missään tunnu mitään, mutta nyt illemmalla on mahaa alkanut nipistellä turhanki tutun oloisesti. Ovis kyllä bongattiin ja niihin aikoihin toimittiinki ihan kiitettävästi, mutta tuskin tärppäs. Olon täytyis vissiin olla jotenki erilainen (?).

Nyt tämä jatkaa iltapalan suunnittelua. Palaamme asiaan taas.

Huomenia vaan tännekki.
Safiiri: vaik ei oireit oiskaa nii pidetä lippu korkealla ja toivotaan parasta :) Tuut it kumminkii kertoo kummin käi,eiks vaa?
Joo,aika hauskahan tuo ukkokulta tos asias on :D

Miulla on jännityksen paikat kaiketi vasta 28pvä joten aikaa on...oon kyl hirmu epäilevällä kannalla kaikest huolimatta.
Noit kahta viimusta ku on tehty vuos nii oisko nyt asia toisin,kuitekii eka tärppäs jo toisesta kierrosta...ota nyt selvää :/

Huomentapäiviä taasen! Kiva huomata että ollaankin oltu näin KAMALAN innokkaita täällä! Ihan kamalia akkoja ollaan... elämä on!! Kyllä meidän ukko ainaskin on niiiiiin tosi suomalainen jäyhä jököttäjä, tarvii sitä aina vähän "polkasta" vauhtiin .....

No huh, huh. kun luin ton edellisen tekstin, siitähän voi saada herranenaika vaikka mitä käsityksiä. Hihhhiii..

ÄssÄ, kylläpä on todellakin viikot lentänyt! Nyt varmaan rupeaa olemaan jo pahimmat epävarmuudet ja pelot taakse kun tuntee liikkeetkin, ihanaa!

Ihana tuoksu aamusti kun oli satanut! Sais kyllä tulla vettä enempikin, meilläpäin on ainaskin tosi kuivaa.
Aaaa ja siitä galluppiin, Hämeestä ollaan, ei näästaunista ihan, mutta kyljestä.

Hei, pitäiskö listata jännäyspäiviä?

Safiirillakin on näköjäs piinaviikko menossa. Rasittavin viikko kuussa, toinen tietty tätiviikko.

Muutin nimimerkkiä,kyssärimerkki nyt poissa.
En käy leikkii täl koneel ja koittaan tuota lihavointii yms joten tehkööt joku toine sen miun puolesta :)
Sanotaan nyt vaik näi että:
vieläkö yksi 29.4

Tuo Jännäyslista on otsikkona, sen takia lihavoitu.
Lisäsin tuohon omaan aikaan noin, koska se ei ole ihan satavarma (voi venähtää 9kk...hehhe) kun nyt on menossa viimeinen laatta noita teroja ja ne on tehnyt pikku ylläreitä. Ihan ilman varoitusta on täti pöllähtänyt paikalle. Se ei kyllä ole kivaa, ettei ole mitään ennakkokipuja yms. Viimeksi kävi niin, että olin kaverin kanssa lähdössä salille ja kävin heillä veskissä ennenkuin lähettiin. Olikin aikasmoinen värihäiriö päässy ilmiintymään mun pökiin!!! Ei muutakuin kerjäsin kaverilta kalsarit ja rättejä, ei ollut kivaa, tosin vielä hauskempaa se olis ollut kesken tuntia huomata kun valuu pitkin reisiä! YÖK!

Jaha, nyt tositoimiin.... siis töihin.

Jännäilyt jännäilty, ei tärppiä taaskaan.

Papu75: koskas sä alotit ne terot? Siis mihin aikaan kierrosta? Mulle kun jäi vähän epäselväksi, kun kierron mittaa/aikaa ei voi yhtään etukäteen tietää...

MIrkku; Mulla on se peruskuuri, eli kuukautisten alkamispäivästä laskien 15-24 päivä (=10päivää). Ensimmäisestä laatasta ei vielä huomannut eroa, mutta toisesta alkoi kk aikaisemmin ja hieman muutenkin fiilikset muuttunut. Nyt tosiaan on se viimeinen laatta eli 3. kuukausi menossa ja luulenkin että tämä satsi riittää mulle. Katsotaan nyt miten kuukautiset tasoittuu sitten ilman teroja.

vieläkö yksi... meni mulla aikas kauvan ennenkuin hokasin tuon otsikon... Että elä hermostu! ;)
Mua naurattaa vieläkin se mun päättely siitä rekkautumisesta! Eli tavarat lastattu!!!!

Niin ja ISOT tätipahoittelut Mirkulle!! Minkäs verran sulle nyt tuli niitä kiertopäiviä, lyhenikö yhtään? Eikös sulla ollut vasta ensimmäinen kuuri? Vartoo vielä toinen kuuri, kyllä ne mukavasti sitä "potkua" antaa. Tsemitystä seuraavaan kiertoon!!

Kamalsati on taas räpätetty täällä päivän aikana,
se on hyvä !
En saanu ukkoa vielä kesytettyä, mutta lämpenee ihan selkeesti jo....ehkä viikonloppuna sitte, ku kaksoset on isällään, ja meillä vähän enempi aikaa seksitt...
eikäkö KESKITTYÄ toisiimme.

Mua ei kannata jännäyslistaan napata, mulla kun on ne just ny, sen kierukan poiston jälkeen toivottavasti tasaantuu taas jonain vuonna...
Ja mullon yleensä kierto niin epäsäännöllistä, että ei tosikaan: 15 - 115 päivää,
mitä tahansa siltä väliltä.
( Sen takia ei aikanaan tajuttukaan, kun odotin yllätystyttöä...
mää vaan ajattelin, että kierto on pitkä - ja sitte olinki jo 9. viikolla kun ees tajusin testata ! )
Teroluteista ei mulla ainakaan mitään hyötyä ollu aikoinaan kun kokeilin niitäkin.

Mutta ihanaa ÄssÄ, että tunnet jo pikkuiset potkut, olen kateellinen....mut iha vähä vaan.
Voi Mirkku, oon pahoillani ! Ehkä enskerralla, jooko?
Peukut on pystyssä ;O)

Mutta nyt meen päiväunille, kun saan kerrankin olla yksinää kotona...ZZZzzzzzzzZZzz

Yhteistyössä