Mun äiti tänään meillä vielä 2-3päivää ja se ei anna mulle syödä:D kamala

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Mä";25137239]Ei voi oikein yh.ta tulla kun ei ole lapsia :D Sä et ymmärrä kyllä mitä sulle kirjotetaan, etkä myöskään v.ittuilu tekstejä.

Sulle tekisi oikeesti hyvää olla joskus yksin, omilla rahoillasi, loppuis rahasta puhuminen lyhyeen :D Oletko koskaan aatellut kouluttaa itseesi? Tuskin tulet hautaan asti elämään toisten rahoilla :D[/QUOTE]

Kasittaakseni ap. tienasi omat rahansa + rahaa perheelleen vuosikausia. Yritteliaampi han on kuin moni muu kotonamakaaja.

Mä en oikeesti ymmärrä tätä aloittajaa, oletko sä provo vai et? Miksi sä aloitat koko ajan toinen toistaan turhempia keskusteluja itsestäsi, kun et osaa edes kirjoittaa? Mikä tässä on idea?

[QUOTE="vieras";25137266]Ihan on täällä itse kertonut että ex mies hoiti lapsia, kävi töissä, hoiti venakon liikkeen asiat, remontoi taloa. jne.. Samaan aikaan venakko kulutti miehensä tienaamat rahat juomiin ja miehiin, sekä itseensä.

Voisit lukea näitä juttuja ilman niitä pinkkejä venakkolaseja.[/QUOTE]

Ootko ihan tosissaan? Minä tuhlasin miehen rahaa juomiseen:D haha. En oo kuule ikinä ees omiakaan tuhlannut juomiseen, puhumattakaan exän rahaa. Kun exä ei ees tienannut niin paljon kuin mä, mulla oli strippaus+yritys varma 5krt kovempi palkka kun hänen

[QUOTE="Mä";25137269]Strippaamisesta :D Ei sitä voi kutsua työksi edes. Mina ola hyvaaa striparii.[/QUOTE]

Ja miksi ei voi tyoksi kutsua? Tietaakseni siita saa ihan palkkaa, joten tyota se on, harva sita ilmaiseksi tekee.

Ootko ihan tosissaan? Minä tuhlasin miehen rahaa juomiseen:D haha. En oo kuule ikinä ees omiakaan tuhlannut juomiseen, puhumattakaan exän rahaa. Kun exä ei ees tienannut niin paljon kuin mä, mulla oli strippaus+yritys varma 5krt kovempi palkka kun hänen

Siinas kuulitte epailijat :), eli ei minulla niin huono muisti ollutkaan. Ihan sama minulle, mutta kyllastyttaa nama ainaiset haukkujat ja lisaksi arvostan yritteliasta ihmista.

juu! :D

tienasi omat rahansa ja rahaa perheelleen vuosikausia

Missäkähän mielikuvitusmaailmassa oikein elät?

Yritteliäämpi?

Ehkä sun pitäis lukee näitä juttuja pikkusen enempi?

Ehkä sun pitää tuntea mua paremmin tai lukea juttuja vielä paremmin että oot vaikka edes ajan tasolla. Kyllä mä olen yriteliäs ja kova tekemään töitä. Koska rakastan työnteko, missä voin itse tehdä päätöksiä sekä rakastan rahaa ja sen tekeminen;)

[QUOTE="vieras";25137288]Voit edelleen etsiä käsiisi kaikki ne kirjoitukset mitä olet täällä kirjoittanut. Etsi, lue ja ihmettele.[/QUOTE]

Ei mulla ollut yhtään aloitusta että tuhlaan rahaa juomiseen tai miehen rahoilla elämme vaan, kun ei se vaan niin on, koska kovapalkainen olin minä, eikä mies, ja juominen on työpaikkassa mitä join, en mä omia halunut alkoholin tuhlata ja miks? Kun mä voisin juoda vaikka joka päivää töissä tai anteeksi olisi voinnut

Itse kerroit täällä exäsi palkoista kehuen, summiakin mainitsit. Firmallasi et varmasti ehtinyt yhtään voittoa, vieläkin makselet (=miehesi maksaa) siitä aiheutuneita velkoja. Eli strippaamalla ansaitsit ~5000 euroa./kk - niin varmasti :D pimeänä tienasit minkä tienasitkin.

Olepas Milanna varovainen kun tuloistasi yrittäjänä täällä mainostat, jos et muistanut kaikkia strippaamalla hankittuja rahoja viedä kirjanpitoon ja sen kautta käyttöön.
Ihmiset täällä tarkistelee verottajalta sun tulojasi...

Nauratko sitten kaikille läskille? Nauratko yh äidille? En mä enää ihmettele miks nykylapsista kasvatetaan kusipääitä. Kun vanhemmat ovat suoraan perseestä.

Valitettavasti ei minusta läskiä tulee tekemälläkään. Mulle muutamakin kiiloa on liika jos menee yli 52. Onneks mulla varma myös sellainen kultuuri tai jotain geeneissa, että haluan olla laiha ja nätti, sekä naisellinen.

Täällä mua haukutaan, mutta todellisuudessa, onko täällä kaikki laihoja, sekä laihoja kun on raskaana tai painoa ei nousee yhtään raskauden aikana, eikä ole himoja?

Sairasta:D

Mulle varma ultraääni hoitaja valihteli että kolmas lapsi ja olen niin hyvässä kunnossa. Kun nykyään hyvää jos odottavalla äidillä olisi edes 25bmi. Kun niin isokokoiset kaikki

Ennen kuin vastaat näin OPETTELE edes sen verran suomea että ymmärrät mitä sinulle on kirjoitettu!!

[QUOTE="mutru";25138475]hei, äitisi on oikeassa. Älä syö pullaa niin paljon, se lihottaa. Kannattaa syödä jotain TERVEELLISTÄ, joka vie samalla nälän. :)[/QUOTE]

niin, tiedän, homija vaan saada makea kokoajan:D

Milanna, miten sä pysyt noin hoikkana? :) Mulle oli ennen helppoo olla hoikka, söin mitä vaan paljon enkä harrastanu liikuntaa paitsi hyötyliikunta. Mut nyt on vaikee päästä raskauskiloista ja edes pysyy tässä painossa. Olen vähentäny syömistä ja harrastan nyt liikuntaa mut hitto en tykkää. Pitäis laihtua ainakin 5 kiloa! Ja vatsa litteemmäksi. Mun pituus on 168 joten paino korkeintaan 60 saisi olla mieluummin alle.

Yhteistyössä