Suurperheelliset MARRAS-JOULU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milla Maqia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
.. En etsi valtaa loistoa, en kaipaa kultaakaan.
Ma pyydän taivaan valoa ja rauhaa päälle maan...

Haluan toivottaa oikein hyvää Joulua kaikille Suurperheelliset-ketjuun kirjoittaville.

Mirkku kera perheensä

Heissan...

Niin se joulu vaan meni ohi... Ja uutta vuotta odotellaan...

Me käytiin tänään kylpylässä ja öhmötti pääs ekaa kertaa uimaan... Toinen nautti niin sydämensä kyllyydestä :) Pari tuntia siel meni ja kyl sen jälkeen oli pikku ukko niin rättipoikki et nukku pari kolme tuntia :D Mietittiinki josko alettas kerta viikkoon käydä muksuin kans uimahallis tms. Kun kaikki kuitenki tykkää... Tosin väliveli innostu uima puuhista vast ku muut oli tekemäs jo lähtöö pois :)

Mut nyt mentävä... Lupasin touhuta jotai lasten kans ennen uni aikaa :)

Mukavaa loppu vuotta...

Anskuli

Hyvää vuoden viimeistä päivää!!

Joulu on onnellisesti ohi ja tenavat alkavat taas olemaan terveempiä... Meillähän oli tuossa just ennen joulua 2 oksutauti kierrettä ja yksi sitkeä yskä ja nuha... Jotka kaikki tietenkin perheen nuorimmainen sairasti. :(

Meillä meiti osaa jo vähän kontata ja nousee tukea vasten pystyyn. !! En ole vielä nähnyt että nousee istumaan mutta pari kertaa olen löytänyt neidin jostain itsekseen istumasta... Sitä se teettää kun ei ole kuin kaksi silmää ja vain yksi persoona ja kuitenkin pitäisi olla monessa paikassa yhtä aikaa... Meillä neiti viipeltää ympäri kämppää tohkeissaan ja syö siis kaiken tieltään. Nyt ollaankin raivattu kaikki surman loukut pois ja kaikki ylimääräiset tavarat varastoon. Edessä onkin kellarin siivous... Jääköön ensi vuodelle. ;D
Neiti joka on aina ollut hyvä nukkumaan yöt on alkanut heräilemään tunnin välein!! Ei kivaa! Nyt on kokeilussa se että illalla ennen nukkumaan menoa syötetään kaikkein tukevin ja täyttävin ateria. Eli liharuoka. Eilinen yö menikin siihen asti hyvin kunnes mä menin nukkumaan ja vauva varmaan havahtui -> haistoi maidon ja nälkä taisi iskeä! Muuten sitten nukkui suht hyvin loppu yön. Uniongelmiin on varmaan monta syytä... ollaan oltu kipeinä, nuha! uudet taidot ja liikkumaan lähtö ja 2 uutta hammasta... Kaikki kerralla siis! Ja onhan tässä puolen vuoden iässä muutenkin sellainen huonojen öiden kausi.

Miten siellä aiotaan vuoden vaihtumista juhlistaa? Me mennään mun isän luo syömään ja kakku kahville. Eilen oli nuoremman siskon synttärit. Täytti sellaiset ihanat 16 vuotta! Katsotaan sitten miten ilta menee ja kuinka pian lähdetään kotiin väsyneiden lasten kanssa.....

Nyt neiti alkaa olla päikkäreitä vailla. Pakko mennä!

milla ja piipero 7kk

Heipä hei ja ihanaa alkanutta vuotta kaikille :)

Meillä vuosi vaihtui rauhallisesti ja sitä vietettiin kotona minun vanhempien kera...

Täällä pakkaset on kirinyt ja tullu ihan talviset kelit... tavallaan hyvä mut taas toisaalta ei... hih... mikää ei kelpaa ku keleistä kyse ;o)

Meillä pikku mies otti alku viikosta ensimmäiset askeleet ilman tukea... seista nakottaa tuetta ja menee kyykkyyn ja ylös... eli pikku hiljaa alkaa luotto omiin jalkoihin muodostua... eli ei varmaan kauaa mene kun kävelemään lähtee...

Mut enmpe toinen kerta... pitää alkaa laittaa lapsia nukkumaan jos vaik sais miehen kans vähän omaa aikaakin... Huomenna saadaan pari tuntia ihan lapsetonta aikaa kun muksut menee mun vanhemmille ja me mennään miekkosen kans ihan kahdelleen syömään, kun minä varasin meille 6vee hääpäivän kunniaksi pöydän ravintolasta <3

Mut nyt hyvää yötä :)

Anskuli ja öhmötti

Yhteistyössä