Suurperheelliset tammi-helmikuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heippa ja pahoittelut,mä olen ihan tyystin teidät unohtanut.
Oon tulla Mitäs nyt palstalla sen heilunut mitä netissä oon käynyt.Ja FB:ssä hillinut oon,Tehiksen kanssa siellä höpistään.

Meillä joulukuu meni siinä Miskan kanssa,leikattiin ne nielurisat ja tammikuussa kivekset.Oli poika tosi kipee niistä.

Meillä tilanne nyt tuo nielurisaleikkauksen jälkeen on rauhoittunut tosi hyvin,poika juo paremmin ja kauramaitoakin saa alas.
Kalkkilisä on silti vielä päällä ja juur ravitsemusterapeutilla käytiin,paino ON saatava nousuun.

POika siis nyt 1 v 8 kk ja mitat oli 84 cm ja 9,8 kg.
Samoi tuo rav terapautti että jos ei ala nousemaan sokerilla,öljyllä ja rasvalla niin sitten lisäjytyä kehiin.

Poika on iloinen ja tyytyväinen,nukkuu yönsä hyvin.
Mut eilen puuroon löin sokeria pari lusikallista ja sylki pois...=)
En oikeesti ollut ees ajatellut että taitaa saada sitten liian vähän sokeria,piilosokruja ihan tarpeeks musta ollut ja nyt vaan lisätä sokeria.

Ja muutkin tosiaan on hoikkia
eli sokeria kai heillekin lisää...=)

Maisa 3 v 7 kk oli 98 cm ja 14 kg

kaksoset poika 9 v 9 kk 145 cm ja 28 kg
tyttö 9 v 9 kk 140 cm ja 28 kg
poika 14 v 2 kk 177 cm ja 52 kg

Mutta nyt on sillätavoin huoli Miskan juomisista pois,eikä niitä tarvitse tutkia enää.
Kromosomitutkimuksetkin tehtiin ja vaikka mitä.Kaikki ok ja normaaleja.

Meillä tiedossa reissu kylpyläreissu Viroon Pärnuun.
Ihanaa..Sviitti saunalla varattu ja hotellissa kuulemma oikein iso vesipuistokin!!
On hoitoja jo varattu sekä maksettu,koko hierontaakin.
Oli mun 35 vee lahja mun vanhemmilta.
Ja tais vähän sitten miehellekin olla kun hänetkin saan mukaan!!

Mun vanhin lähtee huomenna rippileirille Kuusamoon asti.
Siellä viikko.huhtikuussa on juhlat.

Meillä alkoi nyt loma ja kaksoset lähti tytön kummitädille viikonlopuksi.
Kotona vaan pienet ja isoin vielä tovin.

Voi olla että huomenaamulla klo 6 kun lähtevät,äitee tihrustaa pari vetistä tippaa.
Vähän ottaa koville tuo kaikki.Juur poju oli pieni,tuollanen taapero.

Niin se aika vaan kuluu.

KOitanpa käydä useammin täällä teidän parissa!!

Heippa!
kata

Heippa!!

Kiva Kata kuulla sinustakin!!! Hyvältä kuulostaa teidän pesueen elämä, vaikka nyt vähän pitää esikon takia pari kyyneltä vuodattaa... ; ) Kiva että Miska on vähän alkanut juomaan, eiköhän se siitä rupea kasvamaan, omaan tahtiinsa. Me ollaan muuten kans Facebookissa, minä ja Milla, Anskuli ja Vieläkö yksi ainakin, jos kiinnostaa kamuilla niin ainakin mun nimen saat Tehikseltä.

Täällä ei mitään erikoista, hyvin pyyhkii!! Poika kasvaa ihan silmissä, ja kyllä se tankkaileekin välillä ihan älyttömästi. Ekat 62-senttiset vaatteet jo käyny pieneksi. Jo kohta se jo lähtee liikkeelle ja rupeaa uhmailemaan, niin nopsaa menee nää vauva-ajat aina... Huoh. Ihan vähän on haikea olo kun tää on vika kerta enää vaavia mutta toisaalta olen iloinen että on vika kerta, jossain välissä saatan saada jo aikaa itsellekin!! Noh, muutama vuosi vielä... ; ) Viikon päästä poitsu siis jo kolme kuukautta, ihana suloinen pakkaus on hän, nyt nautitaan siitä ihan täpöllä!!!

Toi on Titti niin haikeeta....Mutta vannomatta kai paras,viimeinen vauva!!;)
Äkkiä se aika kuluu....

Tänään oltiin koko päivä rinteessä,tai mä Maisan kanssa rinteen alla..Tuplat lasketteli ja me pulkkailtiin jne.Olin jotenkin ihan väsynyt,olihan tuossa 1,5 tunnin ajot edestakasin ja ajokeli mennessä oli aika ikävä.Eivät olleet auranneet niitä sunnuntaisia lumia.

Mutta kiva päivä oli.
Kun itekin pääsis rinteeseen!!=)
Ehkä loppuviikosta jos saan joko a-ukon mukaan tai b-pienet hoitoon kummatkin.

Ja joo,täytyy tehikseltä pyytää Titti sun nimes,taikka jos ite hoksaat mut sieltä...
=)
Tehiksen kamuissa oon.
Nyt iltapalalle,kurisee masu aikas lailla!!

kata

Moi.

Kata, kiva kuulla sustakin! Pitkästä aikaa... Vähän aloin vihertää kun luin tuosta teidän matkasta.... hitsi! Me yritettiin miehen kanssa mennä syömään lauantaina, oli lapset hoidossa. Päästiin melkein sisään ravintolaan kun mummo soitti että kakkonen oksensi just. Olivat olleet luistelemassa ja oksensi sinne jäälle. Eipä siinä muuta kuin takaisin hakemaan sairasta kotiin. Oli aivan hyvässä kunnossa, ei yhtään sairaan oloinen, ei kuemetta eikä edes enää huonovointinen!!!! Mutta olihan se pakko kotiin tuoda. Syötiin sitten pakaste pizzaa.. Mutta näin meille käy aina! Nytkin kun taas kerran suunnitellaan yhteistä matkaa Roomaan (milloinkohan tuo matka oikeasti tehdään....?? Suunniteltu on jo pian 2 vuotta...) niin ollaan mietitty että sitä ollaan varmaan itse kipeitä kun pitäisi koneeseen nousta,,, Katsotaan katsotaan.............
On joo aika pikkuinen teidän Miska, mutta eikös olekin silti hyvä kun tietää ettei mitään akuuttia vakavaa ole enää kun kaikki on tutkittu ja juomis ongelmakin on jo (melkein ) selätetty? Huolia täynnä tämä äitiys.... ja siltikin niin ihanaa ;D

Tänään on suunnitelmissa mäenlaskua ja laskiasipullien syöntiä!! Ja toivottavasti pääsisin jjumppaankin.... Nyt täytyy kiiruhtaa kun haen pojat klo 12 ja ollaan Maiskun kanssa aivan vaiheessa vielä....

VOi mikä pitsareissu Milla...=/
Meillä tuplista poju oli kans oksentanut kerran ja siinä se.
Ihme pöpö...

Meidän Maisku nyt aiheuttaa vähän huolta,on vuoden alusta asti kuorsannut ihan hirveesti,mahallaan nukkuu ja silti järkkyä ilman kiskomista...On niin avuton tunne kun ei voi mitenkään auttaa.Ja tyttö heräilee todella usein,välillä kun itekin herään nii siellä hän istuu...
On ollut jo tovin sellanen veto pois,silmäaluset on mustat koko ajan.Ja nukkuu 12 h yöunia sekä 2 h päikkäreitä.

Varasin Pulssista ajan,mennään sinne kun omalääkäri ei saa mitään aikaseks.
Käytiin jo 2 vkoa takaperin ja sanoi että laittaa lähetteen.Pah...soitin tk:hon ja lähete ei ole ees lähtenyt ja lääkäri lomalla.
Aatelin että selvä.
Olkoot.Mennään yksityiselle sitten vaan.
Mut sinänsä Miskalta juur leikattiin joulukuussa risat ja oi sitä riemua kun poju nukkui kokonaisia öitä.
Ja hiljaa...
Siten alkoi sisko.Mikä juttu tää siten on?Toinen lopetti niin toinen aloitti.Tai sitten sitä ei huomannut toisen kuorsaukselta.
Mut kun nyt saadaan työ Maisku kuntoon vielä niin sitten....tai mahtaako loppua.
=(
Viime yönä tyttö käänsin 7 kertaa,vasen kylki on parempi,vähän henki kulkee paremmin niin.

Kunhan nyt ei meidän kylpyläreissuun tuu mitään vaan!!Eli leikkaus mahd nopeesti sitten vaan!!

kata

Helou!!

Milla, meidän lauantai on nyt vaakalaudalla, kolmonen on tänään herännyt kuumeisena... Ei oo nyt kuin 37,5 mutta köhisee jonkun verran, katsotaan nyt päivä kerrallaan mihin päin tää lähtee menemään. Jos vanhat merkit pitää paikkaansa niin mä saan taudin kanssa, joka ikinen kerta aiemmin on näin käynyt. Mutta jos vaikka laitan FB:n kautta sun puhnron niin voin vaikka sit viestiä pe tai la-aamuna mikä on meillä tilanne. Ok?? Mutta jos ei nyt päästä niin sit heti kun ollaan terveitä, olisi niin kiva nähdä!!

Kata, me ei olla Tehiksen kanssa varsinaisesti kamuja mut meillä on sielläkin suljettu ryhmä missä molemmat ollaan, nii että en pääse kurkkimaan Tehiksen kamuja mutta mun nimen se tosiaan tietää että kysele vaikka siltä.. Olihan sun nimi siellä vanhalla suljetulla joskus mutta en kyl muista sitä enää.

Jaaha, napero taas kitisee, gottago!!

Just tultiin syömästä. Vein muksut Chicosiin syömään. Käytettiin samalla Maiskua lekurissa kun anoppi tykkäsi että sen keuhkot rohisee.... no lääkärin mielestä kaikki on kunnossa. Vähän on neidillä ollut limaista yskää, mutta mun mielestä paranemaan päin. taitaa olla jälkitauti siitä influenssasta.

Kata, Ai katsos kun teilläkin onkin Maisku ;D

Titti, laitan FB:n kautta numeron. Voidaan treffata vaikka joku toinen kerta. Jos siis tulette nyt kipeiksi. On tää kyllä, kun isossa perheeessa sairastutaan niin sitä sairastamista sitten kestää ja kestää!! Siksi usein toivonkin että kaikki olisivat samalla kertaa kipeitä niin se olisi kerrralla ohi. Samalla valvomisella ja samoilla silmäpusseilla ;D

Päivällä koneeseen tuli joku outo jumitus ja tekstit katosivat jonnekin bittitaivaaseen. ?? Heh, säästyitte mun jorinoilta.

Nyt valmistelemaan niitä laskiaispullia. nam!

Terve kaikille!
Täällä on laskettu mäkeä ja syöty laskiasipullaa :))
Olin isompien lasten kanssa mäessä, kun isi on sairaslomalla lentsun kourissa. Hän jäi vaavin kans kotiin. Sainpa sitten auttoni lisää lapsia, kun kavereita änkesi kyytiin :).
Loppujen lopuksi mulla oli sellaset 10 lasta kaitsettavana mäessä. Tosi nastaa oli!

Huomenna meillä vietetään elokuva-iltaa, lasten meinaa! Tulee tupa täyteen mukuloita ja katsotaan wall-e:tä. Sipsit, popparit ja karkit limuja unohtamatta on roudattu tänään kotiin.
Meillä nää leffa-illat lähti kavereiden ajatuksena joskus pari vuotta sitten. Tarkoitus on että katsotaan aina joku uudehko leffa, joka jollakin sattuu olemaan. Meillä kun on tuollainen, ihan kohtuullisen kokoinen tv, niin porukkaa kummasti aina tulee :))
Ja onhan se kivaa, että itsekin aina tutustuu lasten kavereihin koulun/päiväkodin ulkopuolella.

Jaahas, nytpä ei muuta, takiainen kutsuu!

Heipä hei minunkin puolesta... kiva kun tääl on näin aktiivista taas :D

Mua alkaa ahistaa... kattoo minne vaan ni näkyy banaanilaatikoita... ei kyl ihan heti taloon tuu banaania :D NOh onneks pakkaus puuhat alkaa olla jo loppu metreillä... enää pari pv niin päästään uuteen kotiin ja laatikoiden purku puuhiin...

Sit mä jätänki arkiset askareet hetkeks taakseni ja lähen pikku poikien kans rapakon toiselle puolelle :D jos vaik sielt löytäs jotai kivaa öhmötille synt lahjaks... niiks... mun vauva täyttää kohta jo vuoden :´(

Onneks meil ei oo kukaan pahemmin purnuttanu väliveljen mitoista... mitähän se nyt ois pitkä... oisko jotai 90cm reippakin ehkä vähä (pitäs varmaan mitata) ja 11.6 kg painaa ja ikää on 3v5kk. onhan siit sanottu nlasmut onneks kanta on ollu vaan et ei kaik kasva samal muotil ja ku on allergioitaki niin se jarruttaa kasvua... Mut en oo ite panikoinu... hyvin se kasvaa sil omalla käyrällään...

Oi voi pitäsköhän sitä lähtee nukkumaan niin jaksaa huomen viel ottaa loppu rutistuksen pakkauspuuhiin :D vaik aika kovasti tää muutto on miehen harteille ny jääny :( pitänee palkita se sit jotenki ku urakka ohi...

mut nyt hyvää yötä kaikille

onkoha toi teksti ny miten sekavaa :D

Anskuli ja öhmötti

niih en siis muista joko oon maininnu mut pakko kehasta :D öhmötti läks käveleen ilman "henkistä" tukea reippa viikko sitten ja nyt kävellään jo hienosti ihan itsenäisesti :D

Voi että, Anskulin pieni vauva kävelee jo! Siitä se lähtee, pian jo viilettää pitkin pihoja eikä äitiään kaipaile.... Uskomattoman lyhyt tämä vauvan eka vuosi. Milloin teillä olikaan synttärit?

Meillä Maisku kävelee "puita pitkin" ja tuettuna ottaa jo muutaman askeleen jos haluaa jonnekin päästä, mutta paikasta A paikkaan B menee kyllä kontaten. Ja hyvä niin. Nyt meillä on kova sana noi rappuset. Niitä pitäisi päästä kiipeämään ihan koko ajan ja joka välissä. Vähänkin jos portti on huonosti kiinni niin vilahtaa siitä välistä rappusiin. Saa olla aika silmätarkkana kun neiti on lattialla. Muuten lemppari puuhia on noi kaappien ja hyllyjen tyhjentämiset.

Mirkku, mitä sinne kuuluu? Siis muuta kuin lapsien kanssa talviurheiluja ja leffojen katsomista... ;D Miten yritys pyörii? Joko ne nettisivut on kohta avattu...? Vai onko jo niin paljon töitä ettei niillä ole kiirusta. Teetkö siis jonkun kaverin kanssa yhdessä vai ihan yksikseen? (sorry tämä kauhea kysymys tulva....) Sä taidatkin olla sellainen käsityöihminen.... ja mä ajattelin että olet ennemminkin sellainen tietokonevelho.... Älä kysy mistä sellainne ajatus on tullut. Jotenkin vaan kaikista luo jonkinlaisen kuvan mieleensä vaikkei olisikaan koskaan nähnyt.

Nyt taidan alkaa leikkimään jälkikasvun kanssa. Pienin roikkuu aamutakin helmoissa (joo, mulla on päällä mun "kotitakki" eli aamutakki....) ja puree mun varvasta auts! Ja kolmonen istuu tossa vieressä ja katselee mitä teen. Vanhimmat on harrastuksissa. Kakkonen kuvataidekoulussa ja esikko korisharkoissa.

Ja Anskulille voimia muuttopuuhiin. Toivottavasti teidän ei tartte ihan pian muuttaa uudestaan!!

Milla meijän "vauva" täyttää vuoden huhtikuun alussa... eli keretään saada koti hyvin kuntoon ennen niitä... toivon :D Ainaki vuokra emäntä vaikuttaa mukavalle niin uskon et saadaan asua siinä pitkään ja sopimusta tehdes oli puhekin et pitkäaikaisesti :D

Tänään saatiin avaimet joten huomen alkaa urakka... sit ollaanki joku aika mokkulan varassa kun isäntä unohti siirtää netin sinne ajois ni kestää ainaki pari viikkoo ennen ku aukee :D noh onneks on ees tuo hikinen mokkula :D :D

Mut jos ny menis nukkuu ni jaksas huomen heräilläki :D

Hyvää yötä kaikille...

Anskuli ja öhmötti

MM; :D, joo, ei me aina leffoja katsota ;)
Yritys pyörii niin vinhaan että kaikkea uutta en ole ehtinyt kauppaani päivittämään, ja kauppahan on ollut nyt pystyssä tammikuusta. Mä en tiiä miten täällä suhtaudútaan mainostamiseen, mutta se säpo, jonne laitoin viestiä tuossa taannoin, on sivustoni nimi, ja fi perään ;) (toivottavasti en mainostanut liikaa ;)).
Kovasti siis ompeluita tehdään, ja pää-painopiste onkin ollut suureksi yllätyksekseni naisten tunikat :o. Mutta kyllä jokunen vaippakin aina välissä syntyy.
Ja juu, ihan ittekseen toimin, sivutoimisena kun ei kannata oikein palkata ketään ;). Ompeluita teen pääosin iltaisin, kun isi on lasten kanssa työpäivänsä jälkeen, pääosin päivä on pyhitetty lasten kanssa olemiseen ja leikkimiseen, niinkuin kuuluukin.
Ja ehkä joo, mä olen tällainen "myöhäisherännyt" käsityöihminen :D. Talosta löytyy pari saumuria, pari ompelukonetta, brodeerauskone on tilauksessa, ja haave eräästä erikoisemmasta masiinasta elää vielä, sen kun vain löytäisin vähän käytettynä, uusi kun maksaa parttiarallaa 10te...
Ja mitä tulee tuohon tietokone-velhoon, en ehkä oikein ole sellainen, mutta eräänlainen järjestelmäasiantuntija kumminkin ;) noinniiku oikeassa työelämässä.

Anskulilla kävellään!! Ihanaa! Meillä tulee ens viikolla 10kk, ja neiti ottaa jo satunnaisia askeleita tuetta kotona, muttei muualla. Muutoin mennään ja kovaa kontaten, ja joskus tukea vasten kävellen, mutta kun tulee kiire, konttaus on paras tapa liikkua, äidin onneksi!
Meillä on niin jännä juttu, että vaikka tyty molemmilla käsillä toimii ihan ok, ja pääosin poimii pienet jutut oikealla, niin joskus kiireessä ja kun vouhottaa sisaruksilleen konttaamalla, oikea käsi ei ehdi mukaan, ja aina on oikealla otsalla valtaisa mustelma :(. En tiedä pitäisikö tuosta olla huolissaan, ettei ole vain ensioire jostain...
Konttauskypärää ei ala pitämään, hyvä että lakki saadaan pysymään päässä ulkoillessa :D!

Mutta nyt tyty heräsi, palataan!!

Moi.

heti oli pakko käydä kurkistamassa Mirkun sivuja. Ja voi että oli ihania vaatteita. Täytyy odottaa hetki että toi meidän neiti kasvaa 80senttiseksi... Kiva että olet saanut asiat rullaamaan. Mulla on omassa "puodissa" vielä asiat rempallaan. En ole kauheasti jaksanut asioiden eteen tehdä kun mies on niin kiireinen ettei ehdi mun sivuja tehdä! :( MUtta hiljaa hyvää tulee, vai miten se nyt oli...??

heh, pakko teillekin kertoa että mies soitti tossa pari tuntia sitten ja pyysi mua Maiskua lounaalle, iihan extempore! Tästä lähdettiin kiireenvilkkaa ja mies oikein autolla haki. Miehellä oli joku pankki asia joka sen piti ensin hoitaa pois alta ja sitten ravintolaan. Uskomatonta, asiakas ehti soittaa jo sinne pankkiin ja miehelle tuli älytön kiirus. Sellainen pakko homma, oli unohtunut yhdestä toimituksesta yksi tuloste ja ne olivat lähdössä tänään Saksaan. Että eikun kiireen vilkkaa takaisin sorvin ääreen. No mä sain käytyä ruokakaupassa ja ostin meille kolmioleivät. Syötiin ne tossa automatkalla kun mies heitti meidät takaisin kotiin. Voi jehna sentään! Kuten olen aikaisemminkin kirjoittanut niin tää on niin meidän tuuria!! Toisaalta voi olla että meidän yhteinen aika kiintiö täyttyi viime keväänä kun käytiin melkein joka pv yhdessä lounaalla kun oltiin samassa työpaikassa ;D

Nyt täytyy lähteä poikia hakemaan. tai kolmosta. Kakkonen haluaa tulla itsekseen... ON iso poika jo! ;D

On teillä Milla vauhtia ja vaarallisia tilanteita!!=)
Kurjaa että meni pieleen miehen hieno ajatus.Aina ei vaan saa kaikkea hallittua.

Ja Anskulille voimia muuttoon,se aina hermoja vaativaa hommaa.
Tuosta painosta,ei meille naputettu siitä ole,mutta tarkkaillaan kun poika todella lopetti sen maidon jo 8 kk iässä.Ravitsemusterpeutilla oltiin tuossa ja kauramaito on nyt saatu valikoimaan.
Mut kalkkilisää silti,ei juo sellasia määriä(5 desia siis) päivässä.

Kaksosista poika on ollut liki samankokoinen eikä häntäkään ole tarkkailtu erikseen mitenkään,.Mutta kun joku tärkeä puuttuu ruokavaliosta,musta on hyväkin että seurataan.
Kamalaa olis jos 3 veenä sanottais että olis pitänyt tarkkailla!!

No joo,mut uskon että pojalla kaikki ok.

Mutta tuo meidän Maisku...
Oltiin Pulssissa tänään ja leikaus hällä tiedossa.
Nielurisat on kahessa kuukaudessa kasvaneet niin että uvula on täysin kadonnut kurkusta,koko kurkku täynnä risakudosta.
Ei saa kunnolla öisin henkeä ja äiti on ihan lopussa.Samoin tyttö.
On silmänaluset ihan mustina.
8 päivän päähän saatiin leikkaus.HIntaa 1800 e.Plus tän päiväset liki 200 e.
Mutta saadaan tyttö kuntoon,toivottavasti.
Mä olen niin väsynyt tähän ihmesairastamiseen.
Ei voi olla totta että koko ajan jotain outoa.

Lääkäri sanoi että pitää patologille saada näyte,tämä on outoa että näin rajusti kasvaa.
Ja jos tässä välissä tulee ongelmaa niin välittömästi soitto ja aikasitetaan leikkausta.

Puuh.
Mä oon tyttöä viime yönäkin vahtinut,on niin kamalaa kuunneltavaa tuo korina ja hengen pätkiminen.

Mut nyt kahvia...
heippa!

Ps Mirkku mäkin sen haluaisin nähä sen sun kaupan...MIstä sen saan sen osoitteen???

Vink vink, ekalla sivulla sp-osoite, siitä nimi ja fi perään... Kävin jo kurkkimassa, harmi ettei meillä ole oikein tarvetta nyt mihinkään...

Kylläpä Kata teitä nyt koetellaan!!!!!! Paljon halauksia ja voimia, toivotaan että leikkaus menee hyvin ja sit alkaisi valoa jo näkymään tunnelin päässä koko perheellä!!

Me lähdetään kohta miehen kanssa lounaalle, toivotaan että meillä ei tule samanlaisia juttuja kuin Millalla... ; ) Näin muuten Milla susta unta viime yönä!!! En kyllä enää muista mitä. Toivotaan että huomenna päästäisiin sinne, itellä kurkku hieman karheana ja kakkonen hieman köhii mutta katsotaan tilanne huomenna vielä, laitan sit tosiaan sulle viestiä.

Jaaha, sit mentävä!!

Kata, toivotaan todella että tulette terveiski!! Aika hurjan hintaisia noi lekuri laskut. Toivottavasti on vakuutukset kunnossa. Meillä muuten ei ole ja huh huh, ison loven tekisi kyllä kukkaroon noin äkkiseltään tuollaiset laskut. Mutta onhan lapset pakko hoitaa terveiksi.

Titti, tuskin on momella samanlaista karmaa kuin meillä!!! Tää alkaa olemaan jo ihan naurettavaa.... Mutta ollaan optimistisia miehen kanss (vielä) ja jaksetaan uskoa että joku päivä taas päästään kahdestaan livahtamaan ovesta ulos... ;D

Nyt aloitan siivouksen. Ostin jo kukkiakin itselleni kiitokseksi siivouksesta... enää pitää tosiaan siivota....

Meillä vaavi kuumeessa nyt.. = ( Voisin melkein Milla sanoa ettei huomenna päästä sinne. Nyt kyllä harmittaa, odotin sitä jo innolla!! Mutta laitan vielä huomenna sulle viestiä jos tilanne muuttuu. Mutta jos nyt ei päästä niin vaikka kahden viikon päästä uudestaan??

Huoh, että tälläinen viikonloppu tällä kertaa...

Nonniin, nyt täällä taitaa olla sitä liikkeellä olevaa vatsatautia. Neidillä massu aivan löysänä. Normaalisti papanoita kakkaava tyttö vääntelee jotain ruskeaa riisipuuromaista, osittain vaippaan imeytynyttä pahalta haisevaa kakkaa. (joo anteeksi kuvaus...) Saas nähdä nyt ettei vaan käy läpi koko perhettä. Maisku on siis kyllä ihan ok kunnossa muuten. Touhukas, syö hyvin ja nukkuu normaalisti. Ei kuumetta ei väsynyt tai kivuliaan oloinen. Mutta toi mahan toiminta ei tosiaankaan ole normaalia! Meillä kun piti olla tänään Party Lite kynttiläkutsut niin olen koko eilisen ja tämän aamun ottanut vieraita kiinni.... Ettei kukaan vaan erehdy tuonne meidän oven taakse koputtelemaan ja mahdollista tartuntaa hakemaan!

Voi kurjuuksien kurjuus Titti!! Voima haleja sinne vauvan hoitoon. Toivottavasti menee silleen "nätisti ohi" tuo vaavin sairastaminen. Ei kivaa ei, kun vauvat sairastaa. Isompien kanss ajo pärjää ja "osaa" mutta vauvat kun voivat särkyä pelkästä katseesta..... tai siltä ainakin joskus tuntuu...

Missäs meistä toiset luuhaavat? Katruska, Tinttis ym........ Mitä kuuluu??? Joko Katruskalla kovat hääsuunnittelut siellä? :)

Heissan täältä laatikoiden keskeltä... Kyl tää alkaa oikeesti jo väsyttää... mut onneks tää alkaa pikku hiljaa olla jo ohi... laatikoita tosin on viel purkamatta, mut nopeesti noi näkyy tyhjenevän ku niit alkaa tyhjentää... Pitäs vaan jaksaa kerätä voimia ku lähen ke poikien kans sinne reissuun ni siel ei järin väsyneenä oo kivaa... kuitenki 9 tuntia pitäs jaksaa tarpoo...noh jos ton tiistai päivän vetäs lonkkaa... ja nukkus varastoon :D vähä energia juomaa peliin ni siit se käynnistyy :P

Öhmötti on käsittäny mun tisu vierrotuksen ihan väärin... se on entistä enempi tissil ja sen myötä maidontuotantoki lisääntyny :( tosin voihan se stressata muuttooki ni sen takia hakee enmpi lohtua... tiedä häntä...

Mut jos lähtis viel jatkamaan... pakko jatkaa kun on kateissa viel sellanen laatikko jossa on minun vaatteita :D sais jotai vähän siistimpääkin päälle :D

Mukavaa sunnuntai iltaa kaikille

Anskuli ja öhmötti

Moi.

Toivottavasti Anskulin vaatelaatikko on tullut perille uuteen kotiin eikä niin kuin Tittillä että on vielä vanhassa asunnossa... ;D

Meillä täällä Maisku on jo aika ok. mutta kolmonen on nyt taudissa. Voi vee! Pirteä ja energinen on ja täällä ollaan jumissa neljän seinän sisällä!!! Eniten ottaa kuitenkin pattiin kun kolmosella olisi ollut keskiviikkona kuulolääkärin aika. Nyt varmaankin joudutaan se peruuttaa ja odotella uutta aikaa.

Höh, unohdin laittaa teeveden. Kuulemisiin!

Milla ja sairasteleva pesue

p.s. Titti saanko udella että joko Aurora on saanut vauvan ja jos on niin kumpi tuli? Muistelisin että näillä main piti sillä olla la. Entä onko teillä vaavi jo paremmassa kunnossa?

Yhteistyössä