MM; ei olla vielä saatu päätöstä, lääkäriaika 15.10.
Päiväkodista eskarista olivat pyynnöstä tehneet jonkin yhteenvedon toi.teran tarpeesta, minulle sitä yhteenvetoa ei olla näytetty (?), joten saa nähdä taas.
Poika on kyllä hirmuisesti kehittynyt, eskariope sanoo, että kun tekevät tehtäviä, niin ennenkuin kaikki on saaneet kirjat edes auki, meidän jössikkä on jo tehtävät tehny (?!). Joskus on vaikeutta ryhtyä tekemään, eli maanitteluja tarvii. Joskus tulee totaalikieltäytyminenkin.
Kotona sanoo että hommat on liian lällyjä (=helppoja) ettei jaksa alkaa eikä huvita (?!). Ja kaikki tämä minun pojastani, jota oltiin laittamassa autistiseksi, ADHDksi, "hieman hitaaksi" jne. Voitte arvata olenko hieman pölmistynyt kun poika onkin, noh, aikas näppärä, jos tällainen pienenpieni kehu sallitaan ;o).
Mut kattellaan.
Eilen oli vanhempain-ilta. Pitkään aikaan jäi positiivinen maku illasta, ei ollut sellainen olo että nyt mennään lynkkausporukan eteen, tai että puukko viuhuu selän takana. Mutta erittäin varovainen olen edelleen. Missään ylimääräisessä tekemisessä en päiväkodin kanssa ole. On olo kuin kerjäis verta nenästään muuten.
Mies kun on nyt vanhempainvapaalla, hän hoitaan viemiset ja hakemiset, joskus mummo auttaa. Ja mun äiti kun on aika teräväkielinen, niin ompa ihana olla kun tietää että tarvittaessa joku muukin pitää meidän puolia kuin vain me itse.
Nyt on taas pakko jatkaa töitä. Sorry etten taas(kaan) ehtinyt kommentoida kellekään mitään

(. Yritän parantaa tapani ;o)! Halitukset kumminkin kaikille, yritetään yhdessä tarpoa läpi väsymyksen ja syksyn sateiden.