Hih, ja mä olin 33 v kun tavattiin miehen kanssa!! XD
Vaavi nukahti juuri ekoille unilleen, yöllä olikin vähän levotonta. Kolmonenkin vaelsi oman ja meidän sängyn väliä ja ukkokin pomppi vähän väliä ylhäällä. Nyt onkin todella kiukkuinen olo!! Musta tulee todella kuin hanuriin ammuttu karhu kun en saa tarpeeksi nukkua, tai enemmän ehkä siitä että mua herätellään turhaan niinkuin äijä tekee, se aina höpöttelee yöllä kun yksinään on tylsä valvoa... Se raivostuttaa mua ihan sikana!! Ja eikös kolmonenkin alkanut sitä samaa sit aamulla, "äitiäitiäiti!!" Yleensä sekin on mennyt tyynesti kattoo lastenohjelmia että oon saanut vaavin kanssa vähän aikaa vielä torkkua mutta jostain syystä ei enää mene. Hö.
Millan kanssa meillä on suunnitteilla ihka oikea tapaaminen, tosi kivaa!!! Ukko sanoi ettei tästä ole kun 40 minuutin matka sinne, ei paha ollenkaan... Laitan vielä FB:n kautta lisää viestiä sulle!
Vaatesavotta odottaa mua tossa olkkarin lattialla, kävin eilen hakemassa vanhasta kotoa viimeiset lastenvaatteet varastosta, pitää lajitella roskiin, uffelle, kiertoon ja varastoon menevät vaatteet, siinähän tämä viikko kuluukin mukavasti, on meinaa aikamoiset kasat vieläkin vaikka säkkikaupalla niitä jo antanut etiäpäin!! Mut sit pääsee siitäkin hommasta, ihan kiva.
Hyvää viikkoa kaikille!!!
Titti ja Joni 2,5 kk