M
Milla Maqia
Vieras
Katruska, ei kai kuukautisten alkaminen sitä tarkoita, että maito olisi huono laatuista!? En ole moisesta koskaan kuullutkaan. Mun kaverilla alkoivat kuukautiset ihan pari kuukautta synnytyksen jälkeen ja hän kyllä imetti vuoden ikään asti. Eikö se kuukautisten alkaminen vain tarkoita sitä että keho on valmis uuteen raskauteen? Tms... Jos haluat vielä kokeilla poppaskonsteja imetyksen suhteen niin lämmöllä suosittelen vauva-teetä. Saa luontaistuote kaupoista. Lisää maidon tuotantoa eikä sisällä mitään haitallisia aineita. Esim on kofeiinitonta. Ja ihan hyvän makuista. ;D Jos et kuitenkaan enää halua / jaksa stressata imetyksestä niin huokaise helpotuksesta ja anna pullosta vaan kaupan maitoa. Sehän on hyvää ja sisältää kaikki vitamiinitkin! Takuu varmasti. Ja miten helppoa... Ei se imetys tee hyvää äitiä vaan joku ihan muu, kuten välittäminen ja vauvan viesteihin vastaaminen.
Meillä kakkonen kuumeessa. Olikin oikein juoksu aamu kun sain autolla ajella ympäriinsä viemässä kolmosta toim.teraan, miestä töihin ja lopuksi esikon kouluun.... Normaalisti ollaan kahden nuorimmaisen kanssa vaunuilla liikenteessä, mutta kun ei tuota sairasta voi jättää yksin kotiin niin otin auton mieheltä ja esikko jäi kakkosen vahdiksi. Sillä on näin perjantaisin onneksi kymppiin koulu joten ehti just ja just kouluun autolla kuskaten. Nyt tässä keittelen ruokaa kotona oleville. Vauvalle sosetta ja pojille makaronia. Kastike onkin tehty valmiiksi jo eilen. Mies kokkaili illalla.
Ai niin, sieltä iltiksestä soietttiin mun perään ja poika saa paikan helmikuun alusta. Eli sopivasti kun mun äippäLOMA loppuu. Sitten alankin tekemään sitä kahta kolmea päivää viikko. Vauvan ehdoilla.
Milla
Meillä kakkonen kuumeessa. Olikin oikein juoksu aamu kun sain autolla ajella ympäriinsä viemässä kolmosta toim.teraan, miestä töihin ja lopuksi esikon kouluun.... Normaalisti ollaan kahden nuorimmaisen kanssa vaunuilla liikenteessä, mutta kun ei tuota sairasta voi jättää yksin kotiin niin otin auton mieheltä ja esikko jäi kakkosen vahdiksi. Sillä on näin perjantaisin onneksi kymppiin koulu joten ehti just ja just kouluun autolla kuskaten. Nyt tässä keittelen ruokaa kotona oleville. Vauvalle sosetta ja pojille makaronia. Kastike onkin tehty valmiiksi jo eilen. Mies kokkaili illalla.
Ai niin, sieltä iltiksestä soietttiin mun perään ja poika saa paikan helmikuun alusta. Eli sopivasti kun mun äippäLOMA loppuu. Sitten alankin tekemään sitä kahta kolmea päivää viikko. Vauvan ehdoilla.
Milla