K
katruska-31
Vieras
kata, ei sentään sterilisaatiota ehdottanu, mutta ei paljon puuttunutkaan.. Ensin toki neuvolantäti oli kiertokautta yrittänyt urkkia että onko mulla kielteinen kanta ehkäisyyn tai jokin sellainen vakaumus joka kieltää. Että hänellä on lestadiolaisäitejä ollut joskus "asiakkaana" ja pälä pälä. Sanoin, että ei mitää sellaisia periaatteita ole ja ei mit. vakaumustakaan. Toki ei ole mitään ko. vakaumusta vastaankaan, mutten itse ole heitä. Tuntuis että olis ymmärtäny itsekin kun minä sentään meikkaan jonkun verran ja on myös meillä käynyt ja nähnyt että tv on ja muuta, no sille nyt sama. Mutta kovasti tuntuvat olevan huolissaan jos vielä teen lapsen. Toki mulla on sitä tiheää sykettä loppuraskaudessa, joka vaikeuttaa oloa ja eloa, mutta itsepä osani kannan ja ratkaisuni teen...
Ja arvatkaas tyttelit, mun vanhemmat läks etelänmaille talvehtiin ja tulevat siis keväällä vasta suomeen. No, oltiin sitten vielä kylässä viikonloppuna siellä "hyvästelemässä". Sit ku lähdettiin ja huomasin ku ukkeli alko viivytteleen jotain siinä lähdössä. Mä menin pakkaan lapsia autoon ja odottaan ukkelia, että päästäs lähteen. Sit se tulee sieltä ihme virne naamalla. Kysyin sit, että no mikä siinä kesti. Oli jääny mun isän kans terassille vielä jutteleen viimetteeks. Minä taas lypsämään tietoa, että mistäpä juttelitte. "No, mä kysyin isältäs, että jos me tässä talven aikaan jotain, että niinku suhteessa etteenpäin silleen, ku ne ei oo täällä ja silleen.... niinku, että haittaako sitä se, että... no, heeh, sun kättä kysyin isältäs.... heee"
Hee hee
että kai tässä jatketaan sitä kosinnan odottelua ihan hyvillä mielin. 
Ja arvatkaas tyttelit, mun vanhemmat läks etelänmaille talvehtiin ja tulevat siis keväällä vasta suomeen. No, oltiin sitten vielä kylässä viikonloppuna siellä "hyvästelemässä". Sit ku lähdettiin ja huomasin ku ukkeli alko viivytteleen jotain siinä lähdössä. Mä menin pakkaan lapsia autoon ja odottaan ukkelia, että päästäs lähteen. Sit se tulee sieltä ihme virne naamalla. Kysyin sit, että no mikä siinä kesti. Oli jääny mun isän kans terassille vielä jutteleen viimetteeks. Minä taas lypsämään tietoa, että mistäpä juttelitte. "No, mä kysyin isältäs, että jos me tässä talven aikaan jotain, että niinku suhteessa etteenpäin silleen, ku ne ei oo täällä ja silleen.... niinku, että haittaako sitä se, että... no, heeh, sun kättä kysyin isältäs.... heee"
Hee hee