Täällä ollaan! Miehellä eilen vapaapvä, joten vietettiin vkl:a pitkän kaavan mukaan. Tai ei mitään ihmeellistä, oleilua vain. =)
Tässä herkuttelen mustikoilla ja vaniljajogulla, saapi nähdä kestääkö mun herkkujenvähentämispäätös perjantaihin saakka, suklaatia on kaapissa, ei ole vielä huudellut.
Hihii, noita Juskan juttuja. On kyllä melkoinen huumoriveikko jo pienestä saakka! Olisin kyllä tosi hauskaa, jos "valinta" osuisi joskus nappiin ja vauvasta ja Juskasta tulisi pari!

)
Ohhoh, sitä 4d-erehdystä, en ole ennen kuullut moista.
Enkä muuten tiedä sairauslomajärjestelyistä lapsen sairastaessa, mulla kuitenkin päivätyö, kai se vaikuttaa kun teet montaa vuoroa. Teetkö R muuten öitä? Paranemista pikkumiehelle!
Mariskan laivaepisodin kaltainen kokemus itselläkin, mies ei ole kuumakalle kuin sellaisessa harvinaisessa ärsyttävässä jurrissa ja jos joku provosioi tahallaan (esim. ehkä joku homo-juttu, käsittämätöntä!!!), itse ei suutaan ala soittelemaan, tai en ole milloinkaan havainnut. Ei kyllä nyrkkejä heiluta, mutta kovistelee kyllä. Onneksi yleensä aina muuttuu alkomaholista sellaiseksi hassuttelijaksi.
Hiekkaa, hiekkaa, sitä tosiaan piisaa. Vilillä kurikset käytössä, on kyllä hieman tönkkönä, mutta nyt sentään pääsee kömpimään kaatuessaan ylös, syksyllä sai olla aina nostelemassa. Meilläkin Reimatecit, mutta olen käyttänyt kakkoshaalaria kuristen kanssa, kun yritän myös välttää ainaista pesua.
Vilin suosikkeja Muumit ja Ti-Ti-nalle. Mutta ääk, mä en itse kestä sen tätsyn puhetapaa.. Laulut on ihan ok, Vilkku tanssii nallejen tahtiin! =) Mua on pikkusisarustenikin aikana jo ärsyttänyt se Riitta-täti, mutta nyt tuli ostettua DVD, kun halvalla sai ja vielä Ti-Ti-nalle-kangaskassin kaupan päälle. Muuta meillä ei olla katsottukaan. Tai joskus muistaessani laitan Pikkukakkosen päälle illansuussa, mutta ääriharvinaista.
Hienoa, että Ilonan unet ovat parantuneet. Meillä taas pitkästä aikaa viime yönä parkua ja huusi pariin otteeseen "maitoo, maitoo", jota ei tietenkään saanut. Nukahti kyllä äkkiä uudestaan, mutta minä en. Äh.
Julia, joko päätit synnytyssairaalan? Vai vasta seuraavan ultran jälkeen, kun näkyy, onko istukka noussut?
Vappukuohareista tuli mieleeni, että tarjosiko teidän muiden synnytyssairaala kuohuviinit vauvan kunniaksi? Meille tuotiin kahvit ja kakut ja 0,2l Elysee-pullo huoneeseen synnytyksen jälkeen.
Thanks hedutarjousvinkistä, pitää hyödyntää!
Hyvät hempat Tiitulla, mulla Vilistä samanlaiset, nyt parikymmentä pykälää alhasemmat. Mua väsyttää _ihan hirmuisesti_ joka päivä, liekö laskenut entisestään, perjantaina nla. Onko joku tietty raja, jolloin rautaa aletaan syömään?
Hienoa, hienoa, että gissakin sai taas huojennuksen kuulluista sydänäänistä. Sitä tämä on, ainaista huolestumista. Tai jotenkin näin toista odotellessa ei ehkä ehdi joka sekunti kehoaan kuuntelemaan tai siis vauvan liikkeisiin huomiotaan kiinnittämään, tai sitten johtuu ylivilkkaasta liikehdinnästä, kun en ole juuri ehtinyt huolestumaan sen jälkeen, kun liikkuminen masussa alkoi. Hyvä niin. Paitsi, että nyt ovat potkut jo sen verran voimallisia, että välillä huomaan ääneen ähkäiseväni, kun alapäässä vihlaisee mojovasti tai kylkiluut vaan paukkuu! Melkoista menoa!
Muakin muuten gissa kiinnostaa tuo Mollyn kysymä aspiriini-juttu. Olikohan niin, että se oli se teidän kiikastus? Mitä väliä, kun vaan raskaus on hyvällä mallillaan, mutta väkisinkin sitä miettii, että sekö se apu oli..
Sandelle peukutuksia työhaastiksen suhteen. Milloin haku päättyy?
Laitelkaas Odottavat viikkoja ylös ja niitä kuvia!!