Tahkoojaplussat 61

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nekku ejk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nopsasti tulin toivottamaan hyvää vuoden vaihtumista kaikille! Me mennään ehkä naapuriin, riippuu pelkääkö koiruus raketteja vai ei.

Ymmärrän Nekku sun haikeuden. Musta tuntuu, että mä rakastun joka päivä aina vaan enemmän tuohon poikaan jos se mitenkään on enää mahdollista :) Tänäänkin meinasi tulla itku kaupassa kun J vaati saada pussailla äitiä kassajonossa. Siinä sitten moiskutteli aikansa mun molempia poskia, ihana on!
Sitten kun mulla joskus alkaa palaa pinna poitsuun niin katsoo mua silmiin ja sanoo "äiti rakas". Ole siinä sitten vihainen... :)

Aniliini, J joi pullon pois jättämisen jälkeen todella vähän, mutta nyt on alkanut juoda taas riittävästi. Maitoa ja vettä, muuta en ole antanut. Maitoa ruokaillessa ja vettä ihan janoon.
Ruokaa ei söisi siis ollenkaan... rasittavaa, pöydässä istutaan helposti tunti kun ennen veteli ruokansa noin 5 minuutissa. Nyt sotkottaa ja leikkii ja tiputtelee lattioille. Huoh. Luulisi, että edes joskus on nälkäinen, mutta joka ruokailu samaa taistelua.

Stella, tuo anopin joululahja oli toooosi paha! Millähän voisit "kostaa", joku kokkauksen alkeet- kirja?

Nyt taas mentävä, kiitos ihanasta vuodesta ja seurasta parissanne. Jatketaan samaan malliin!

Hinoa, että Mariska olet tyytyväinen keittiöön/remppaan. Laitahan vaan kuvia tulemaan. Olet säkin saanut aika paljon valvoa Samun kanssa, parempia unia ja terveyttä sinne!

Hienoa vuoden viimeistä päivää :-)
Se on sitten vuosi finaalissa, ja millainen vuosi! Sitä vähän hämmästeleekin, että 1,5 vuotta on vierähtänyt kotona, mutta olen kyllä nauttinutkin. Samaa fiilistä ilmassa Nekku, haikeutta, ja rutistelin ja tuoksuttelin poikaa, kun tuhisi mun vieressä aamulla. On se vaan IIIHANA, vaikka välillä menee hermot, kuten Riinuskan tapaan mm. ruokapöydässä. _Mikään_ asia/tavara/juttu ei saa olla missään sekuntiakaan, kun poika on jo kimpussa. Te ette halua nähdä meidän kotia tällä hetkellä...huoah. On meinaan sellainen sotku, että oksat pois. Onneksi ei tule aattovieraita.

Mutta siis, haikeus on sinänsä pientä, koska poika jää hyviin hoiviin isänsä kanssa ja musta juuri tämä hetki on niin oivallinen heidän kahdenkeskiselle ajalle. Mies on aivan puhki omista töistään ja breikki tekee todella hyvää. Ja mä taas menen innoissani töihin - mutta kevään korvilla on ihan mukavata palata taas kotiympyröihin.

Me suunnataan tänään ystävien kemuihin, joihin tulee 4 perhettä - ja yhteensä 8 lasta :D Että vilinää ja melskettä riittää. Miehellä normityöpvä, joten eipä ehditä olla kemuissa kovin pitkään. M:lla on tosin erittäin hyvä valvomiskyky, joten sinänsä ei tulipalokiire kotia. Mun veli tyttöystävineen tulee vielä 22 aikaan pelailemaan ja katsomaan raketteja parvekkeelta. On ihan ilmainen show :)

Samaa nukuttamista se on nykyään meilläkin, että taitaa näillä lapsosilla samaa vaihetta olla. Poika on tarkka siitä, että joku on hänen seurassaan vielä iltasadun jälkeen ja se on ihan ok. Makkarissa on pieni valo, joten lueskellaan se hetki. Siihen ei kuitenkaan kauaa mene.

Sulla Mariska on tosiaan ollut rankka syksy, pitää ihan hattua nostaa, mihin kaikkeen olet venynyt. Remppa tai lasten sairastelu on jo itsessään kuluttavaa. Mutta kiva kuulla, että tykkäätte keittiöstä.

Meillä on vähän tenkkapoo, kun ollaan löydetty kiva erillistalo, josta mä tykkään ja musta siitä voisi tehdä tarjouksen, mutta mies hannailee. Ymmärrän tosin miehenkin näkökulman, koska talossa on monta kysymysmerkkiä, mutta ei sellaista täältä lähitienoosta - kuitenkaan - noin vain löydy. Kai se pitää unohtaa, mutta nyyh silti.

Ansku kyselit Matskun juomisista. Juo vain vettä ja maitoa (+ hörpyt äitin lauantaisaunan Fantasta :) ja menee suht paljon. Vettä jois ihan loputtomiin, mutta sitten saisi vaippaakin vaihtaa alituiseen. Mehua koitan välttää, koska tulee niitäkin aikoja, kun sitä osaa vaatia.

Mahtavan näköinen muuten meidän la-lista! Niin hienoa, että saatiin uusi plussaporukka toiselta puolelta - onnittelut Tiitu siis hinoista ultranäkymistä. On se vaan upea juttu, että niin moni sai ivf:stä apua.

Nekun tavoin taidan siirtyä nautiskelemaan vimosista vapaista hetkistä :) Tosin pitäisi tarttua myös imurin varteen, on taas semmoset pölypesäkkeet kehkeyty. Jaks.

Nautinnollista iltaa naiset ja erinomaista uuden vuoden alkua!!