Meikä vetelee kaksin käsin enkunlakuja...Eeh, ja noi lakut oli tarkoitettu muutaman kamun lahjan kylkeen ja nyt mä tuhoankin pussia...argg, miten lepsu mä olen! Iskenyt makeanhimo vuorostaan, no can do
Aivan ihania ultrauutisia täällä, onnittelut niin Keijulle, Nekulle kuin Juliallekin. Upeeta!
Vatsatautia TOSIAAN liikenteessä, parit treffit on pitänyt tällä vkolla perua, kun perheen muksut yökkäilee - kurjaa. Ja itse meinasin aamulla kauppareissulla laatata nurmikolle, tuli tosi huono olo. Eipä sitä tiedä, johtuuko olotilasta vai tautipöpöstä.. Mulla on kyllä _selkeesti_ enemmän kuvotusta kuin viime raskaudessa. Lähes joka ap on kehnohko olo.
Me haettiin sitten maanantaina tuplarattaat. _Hieman_ outo myyjä oli, mutta hyviltä kiesit vaikuttaa ja edukkaatkin olivat. Punaiset X-adventurekset siis, ja kovin ovat keveät ja näppärät. Ilo on työntää, vaikka onhan se hassu yhtäkkiä noin leveää kuljetusta ohjailla

Noissa on hyvää se, että molemmilla muksuilla on oma rauha väliseinän ansiosta ja istuimen saa aivan makuuasentoon.
Juu, liikkeitä on tuntunut jo muutamia viikkoja, sellaista kuplintaa ja sivelyä lähinnä. Eilen huomasin vatsanpäältä, kun pinnassa nyki. Hehh, assosioi mua jotenkin hassusti aina ongenkohosta...
Muakin rassaa Matskussa se, että se ylettyy IHAN kaikkialle. Meillä alkaa ylhäällä olevat tasot kohta loppua, kun kaikki tavara on siirretty lähes katonrajaan. Roinaa on sitten mitä hassuimmissa paikoissa, esim. paketteja ja kukkapaketti pojan pinnasängyssä.
Muuten on aivan ihana poika. On semmoinen halivaihe meneillään. Tulee antamaan haleja ja voi istua mun sylissä pitkänkin aikaa. Ei kai raasu aisti, että mamma on menossa töihin?? M on selvästi kovin tunteellinen tyyppi, ja osoittaa tykkäämistä monin keinoin. Tulispa kakkosestakin samanlainen, mulle niin sopii tällainen rauhallinen kaveri
No mutta sehän on Ansku hienoa, että voit jatkaa ns. lomailua. Hoitoaika ois jäänyt muutenkin aika lyhyeksi, joten varmasti sopiva ratkaisu teille. Siksikin, ettet hingunnut töihin mitenkään erityisen paljon.
Mä otan äitiysrahan pakkauksen sijaan. Vaatteita on yllin kyllin, vähän liikaakin, ja jos tulokas on tytteli, on sitten kiva käydä muutamat pinkkiunelmat ostamassa itse.
Mitäs vielä..Me lähdetään jo huomenna joulunviettoon, joten en välttämättä ehdi koneelle ennen aattoa, vaikkakin pyrin siihen toki

Olen yleensä leipojavaltuutettu meillä kotona ja kummasti isä sujauttaa mulle myös pari paketoitavaansa, joten hommaa riittää kotipuolessakin. No mutta, en vielä toivottele jouluja, kuitenkaan.