Perrrrjantaita!
Pikkiriiviöt nukkuu, jes, samaan aikaan, ja mun seurana kahvi ja aah, neekerinsuukkoja. Ja siis TE ;-)
Pitää heti alkuun hölmistellä teillekin, että Anna ei syönyt viime yönä YHTÄÄN KERTAA! Mies nukkui makkarissa tytön kanssa nyt toisen yön putkeen, ja kun vakiherätys kello 0.30 tassuteltiin pois, menin puulla päähän lyötynä _herättämään_ likan kello 08...!! Siis käsittämätöntä - ja kertoo vain sen, että heh, mun ei pitäisi nukkua tytön kanssa lainkaan. Ja jos olisi yksi ylim. huone, tyttö siirrettäisiin sinne välittömästi. Annoin illalla hedelmä- + kasvissosetta, sekä lisäksi vielä riisivelliä ja tissiä, että näillä pöperöillä hän sitten selvisi. Hinoa, todella hinoa. Ja AAH, mä olen saanut nukkua. Sekun on tällä hetkellä mun elämässä prioriteetti Nro 1.
En mäkään oikein jaksa uskoa allergioihin, mutta vielä mä tarkkailen, koska tyttö itkee edelleen aika paljon päivisin. Usein maitoa juotuaan, ja siis vellien ja lihamössöjen jälkeen. Usein on tilanne, että on syönyt tissistä, molemmista, mutta silti jatkaa huutoaan. Enkä heti siis oivalla, että tytöllähän on nälkä edelleen.
Juuh Nekku, olen samaa mieltä, meillä on aikamoisen haasteellinen tyttö. Esim. tänään totesin Stokkalla, että Masa olisi jopa helpompaa shoppauseuraa kuin Anna, joka ei viihdy vaunuissa edes niin, että selkänoja on nostettu ylemmäksi. Tosin Anna-paralla ei oikein rytmi pysy kuosissaan, kun ollaan niin paljon liikenteessä, ja usein M herättää hänet unesta, joten reppana ei saa kunnon nukkumarauhaa.
Mutta ei vitsi Leoa, onpa hienoa, että hän jo nyt selviää öistä syömättä . Välttämättä se ei heti tule "tavaksi", mutta ainakin herätykset voi kokeilla ohittaa tassuttelemalla tai tutilla.
Aniliini, jälleen kerran, hienosti kuittasi taustiskommentoinnin. Kukin toimii tavallaan, itse teen varmasti asioita lasten kanssa, joita joku muu ei tekisi ja vice versa.
Oi joi, joko Siljalla pilkottaa valkoista! Heh, ja tässä vaiheessa on taas ihmeteltävä, että nämä mukelot on kohta puolivuotiaita. Kyllä se hampaanalku jonnekin vaan "väistyy", kun tissi tulee suuhun, harvemmin purevat - tosin Anna vetelee ikenillä tissiä joskus lopussa niin, että tekee kipeetä.
Anna on vähän laiska kääntymään, tekee sen joka päivä, muttei joka kerta. Pyrin silti pitämään häntä joka päivä vatsalleen, vaikkei kauheen kauan viihdy. Masa ei koskaan oppinut kääntymään takas, ja se se vasta mukavaa olikin ;-)
Eikös Vilillä ollut sellainen istumatuoli vauvana? Onkohan se edesauttanut hänen istumistaan, kun oppi taidon niin varhain?
Hih, ihania nuo muistelot parisuhteen alkutaipaleelta. Mä löysin lompsasta kuvan miekkosesta vuodelta -97. Entäs se lookki: hassut pyöreät rillit ja vihreä toppatakki
Samun edesottamuksia pitää hämmästellä. Aika eteviä nämä taaperot, voin vaan Mariska kuvitella, miten on teidät yllättänyt. Hih, on tainnut isoveikka opettaa teidän kuulematta ;-) Samoin Juska vaikuttaa aikamoisen lahjakkaalta kaverilta ikäisekseen. Kohta poitsu jo lukee teille aamunlehteä
Juliasta olisi tosiaan kiva kuulla. Ja Murmelista, samoin Mimmusta.
Stella, kerros vähän miltä sun työrintamalla vaikuttaa? Kiva, kun teidän lapset viihtyy pkodissa niin hyvin. Pääsivätkö K ja L muuten teidän ensisijaisesti haluamaan pkotiin?
Mitäs mammat ovat löytäneet Hullareilta? Mä ostin mm. Masalle Ticketin toppatakin, ja tänään Jesperin tarjouksesta Legon toppikset. On sitten siinä asu valmiina ensi vuodelle. Vaikea funtsia kokoja, koska M mahtuu hyvin vielä viime talven Reimateciin, mutta miten kauan..? Joitain leluja ostin myös, heh, jopa sinne pukinkonttiin asti.
Hiljenen viimein. Vklopun aikana selviää, jäädäänkö näihin niukkoihin neliöihin asumaan... Mukavaa viikonloppua kaikille!