Tällä palstalla on kyllä sairasta porukkaa! (eilisestä ketjusta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauhistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Cothis on kyllä selvästi sanonut, että raiskaus on hänen mielestään pahempaa kuin seksuaalinen väkivalta. Yhdessä viestissä hän sanoi, että raiskaus on anteeksiantamatonta, seksuaalinen väkivalta paheksuttavaa...tyhmäkin tajuaa, että sana "anteeksiantamaton" kuvastaa pahempaa tekoa kuin sana "paheksuttava". Cothis myös käytti tästä seksuaalisesta väkivallasta ilmaisua "lievempi vapaaehtoinen muoto". Mitä muuta tämä on kuin vähättelyä?! cothiksen viesteistä voi selvästi lukea, että hänen mielestään raiskaus on pahempaa kuin seksuaalinen väkivalta.

Taasko mun pitää selventää? Kärjistettyjä esimerkkejä, kai sä tiedät että raiskaus ja seksuaalinen väkivalta on 2 samaa asiaa eri termeillä :headwall:

Kyllä tiedän, mutta miksi sinua sitten häiritsee, jos kutsun eilistä tapausta raiskaukseksi? Jos ne kerran tarkoittaa samaa asiaa? Itse olet tässä ketjussa jatkuvasti sanonut, että eilisessä ketjussa ei sinun mielestä ole kyse raiskauksesta vaan seksuaalisesta väkivallasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
kamalaa syyllistämistä! Juuri tuollaista, sait sen mitä tilasit! Mitäs kävelit kadulla! Todella sairas maailma.

Marttyyrinkruunua sovitellaan sitten seuraavaksi... :headwall: Syyllistetään mistä, ja kuka syyllistää? Sinua ei ole raiskauksen uhriksi joutumisesta syyllistänyt tässä keskustelussa kukaan! Miksi itse teet niin? Lakkaa ITSE vähättelemästä ja syyllistämästä itseäsi! Ja ainakaan älä syyllistä täysin asian ulkopuolisia.

:attn:

asioista koskaan yleisellä tasolla vai alkaako heti: "missä kukaan noin on sanonut"- viestit? Siis onhan se nyt taivaan tosi, että naisia syyllistetään väkivallan uhreina. Minulle on käynyt niin (vähättelyä josta jo kerroin) ja tämä joka kertoi mitä poliisi oli hänelle sanonut: (poliisi oli hyväksynyt puheillaan rikoksen). Minusta jokaisen kuuluu kantaa vastuu sanoistaan, ollaan sitten netissä, kotona tai poliisiasemalla.

Cothis on kyllä selvästi sanonut, että raiskaus on hänen mielestään pahempaa kuin seksuaalinen väkivalta. Yhdessä viestissä hän sanoi, että raiskaus on anteeksiantamatonta, seksuaalinen väkivalta paheksuttavaa...tyhmäkin tajuaa, että sana "anteeksiantamaton" kuvastaa pahempaa tekoa kuin sana "paheksuttava". Cothis myös käytti tästä seksuaalisesta väkivallasta ilmaisua "lievempi vapaaehtoinen muoto". Mitä muuta tämä on kuin vähättelyä?! cothiksen viesteistä voi selvästi lukea, että hänen mielestään raiskaus on pahempaa kuin seksuaalinen väkivalta.

Taasko mun pitää selventää? Kärjistettyjä esimerkkejä, kai sä tiedät että raiskaus ja seksuaalinen väkivalta on 2 samaa asiaa eri termeillä :headwall:

Kyllä tiedän, mutta miksi sinua sitten häiritsee, jos kutsun eilistä tapausta raiskaukseksi? Jos ne kerran tarkoittaa samaa asiaa? Itse olet tässä ketjussa jatkuvasti sanonut, että eilisessä ketjussa ei sinun mielestä ole kyse raiskauksesta vaan seksuaalisesta väkivallasta.

Koska mua häiritsee termit, edelleenkin, oikeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
no mun mielestä tää ketju menee jo liian pitkälle kun kaikki harmaat ovat cothiksen kimpussa ja sais lukita tai poistaa jo!

Ei oo kaikki, mä oon täysin cothiksen puolella ja sitä mieltä että järkyttynyt sietäis saada bannin!!!

näin osittain kun moni muukin on mielipiteitään sanonut mut c:sanomisista ym vaahdotaan!! Ketju jo lukkooon tai jotain!

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Ekaks,kurja mitä oot joutunu kestään :hug: Mutta eipä edes nuo tapahtumat oikeuta sua sanelemaan mikä on raiskaus ja mikä ei.Et sä voi päättää toisten puolesta että se on vapaaehtoista,jos sattuu olemaan lievempää kuin mitä sulle on sattunut. :o tsiisus..

Joo mut mähän en päätä mitään. Mielipiteitä saa olla, hyväksymättä tekoja.

Silloin voisit mun mielestä käyttää mielipiteidesi alussa sanoja MUN MIELESTÄ,eikä tyyliin joka yhteydessä vihjata että näin se on ja piste. Toki saat sanoa ihan mitä lystää,raivostuttaa vaan ihmiset jotka ajattelevat että ainoa oikea on se heidän mielipiteensä..

asioista koskaan yleisellä tasolla vai alkaako heti: "missä kukaan noin on sanonut"- viestit? Siis onhan se nyt taivaan tosi, että naisia syyllistetään väkivallan uhreina. Minulle on käynyt niin (vähättelyä josta jo kerroin) ja tämä joka kertoi mitä poliisi oli hänelle sanonut: (poliisi oli hyväksynyt puheillaan rikoksen). Minusta jokaisen kuuluu kantaa vastuu sanoistaan, ollaan sitten netissä, kotona tai poliisiasemalla.

Tässä tarkotetaan nyt sitä kun kerroin hakkaamisesta; ja poliisi sano mulle että noin koppavaa tyttöä joutaa hakattakki, tein valituksen poliisista ja tämäkös innostu soittelee mulle uhkailuja iltasin ja humalassa... oli sekin aikaa

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Silloin voisit mun mielestä käyttää mielipiteidesi alussa sanoja MUN MIELESTÄ,eikä tyyliin joka yhteydessä vihjata että näin se on ja piste. Toki saat sanoa ihan mitä lystää,raivostuttaa vaan ihmiset jotka ajattelevat että ainoa oikea on se heidän mielipiteensä..

Ei mun mielipide ole ainoa oikea :o Mua ärsyttää termit, toisia ei ja elämä on.

Nyt ei itse asiasta puhuta vaan takerrutaan johonkin nauta-ilmaisuun. Jonka olen jo myöntänyt, että irl jos mulle joku nainen vähättelisi naiseen kohdistunutta väkivaltaa, sanoisin huomattavasti pahemmin!

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Miksi se ei olisi raiskaus?

Sen perusteella mitä luin, tämä sattuminen olisi tapahtunut aktin loppupuolella. Ensinnäkin, mies on voinut olla juuri tulossa eikä ole tarkoittanut "käyttää väkivaltaa" vaan käsi suulla olisi ollut puhdas vahinko. Tekevälle sattuu kun kiimailee. En silti vähättele sen kyseisen ketjun aloittajan tuntemuksia, minusta vain on jopa refleksi puolustaa itseään tietyissä tilanteissa. Jos itsesuojeluvaisto ei herää, todellista vaaraa ei ole ollut, näin kärjistetysti sanoen :/

Nyt ei itse asiasta puhuta vaan takerrutaan johonkin nauta-ilmaisuun. Jonka olen jo myöntänyt, että irl jos mulle joku nainen vähättelisi naiseen kohdistunutta väkivaltaa, sanoisin huomattavasti pahemmin!

Olet ketjussa muuten ainoa, joka on vähätellyt tuota asiaa.

Sen perusteella mitä luin, tämä sattuminen olisi tapahtunut aktin loppupuolella. Ensinnäkin, mies on voinut olla juuri tulossa eikä ole tarkoittanut "käyttää väkivaltaa" vaan käsi suulla olisi ollut puhdas vahinko. Tekevälle sattuu kun kiimailee. En silti vähättele sen kyseisen ketjun aloittajan tuntemuksia, minusta vain on jopa refleksi puolustaa itseään tietyissä tilanteissa. Jos itsesuojeluvaisto ei herää, todellista vaaraa ei ole ollut, näin kärjistetysti sanoen :/

Spekulointia?

Niin. Tuossa cothis kirjoittaa IHAN SELVÄSTI että "en vähättele...", "minusta" ja "kärjistetysti..."

tekevälle sattuu kun kiimailee., mies on voinut juuri olla tulossa eikä ole tarkoittanut käyttää väkivaltaa.

Yritin lainata mutta en ihan onnistunut. Eli madchiken kysyy ja sinä vastaat.. Jään odottamaan mielenkiinnolla..

tekevälle sattuu kun kiimailee., mies on voinut juuri olla tulossa eikä ole tarkoittanut käyttää väkivaltaa.

Yritin lainata mutta en ihan onnistunut. Eli madchiken kysyy ja sinä vastaat.. Jään odottamaan mielenkiinnolla..

Vastattu jo, että ainakin itse olen kuuro, mykkä ja sokea kun olen saamassa. Esimerkkinä.. en mä tiedä.. revin vaikka äljäkkeeltä tupon tukkaa päästä enkä kuule kun muksu alkaa huutaa :whistle:

Minä sanon vaikket multa kysykään. Kun mä saan, niin sillä hetkellä en tajua oikeestaan mistään mitään. Muuta kuin orgasmin. Siinä saattaa upota kynnet miehen selkään -enkä itse edes tajua!

Alkuperäinen kirjoittaja takaaaas:
Mutta ei siinä, mä valun laatuaikailemaan. Yöt kaikille ja hyvejä uneja :wave:

Et häivy vielääää

Toisella jalalla lähdössä jo :D

Hidasta hidasta

Pissattaakin... *hytkyy tuolilla toisen pakaran varassa*

cothis puhu ittensä pussiin!!!!

Mutta ei siinä, mä valun laatuaikailemaan. Yöt kaikille ja hyvejä uneja :wave:

Et häivy vielääää

Toisella jalalla lähdössä jo :D

Hidasta hidasta

Pissattaakin... *hytkyy tuolilla toisen pakaran varassa*

Hommaa potta