Tällä palstalla on kyllä sairasta porukkaa! (eilisestä ketjusta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauhistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
cothis on tuolla sivuilla 2-3 aloittanut mielipiteensä ilmaisun. Olen näihin kommentteihin vastannut. mm. kiimassa sattuu ja tapahtuu, raiskaus on puskassa tapahtuvaa vieraan nussimista, seks. väkivalta on tutun tekemään lievempää vapaaehtoista muotoa. Tässä muutama esimerkki...

Pyysin suoria lainauksia, en asiayhteydestä irrotettuja omia versioitasi, kiitos.

kun menin teon jälkeisenä päivänä tekemään ilmoituksen, vanhempi naispoliisi kysyi, "noh, joko olet unohtanut jo koko asian"..?
Nyt 20v myöhemmin tekisi mieli etsiä hänet käsiin ja kertoa, etten ole vieläkään unohtanut.
Minusta meidän naisten pitäisi tukea toisiamme, kannustaa toisiaan siihen, ettemme antaisi itseämme kohdella huonosti. Ja jos niin tapahtuu, mikään ei tunnu pahemmalta kuin toisen naisen asian vähättely.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Tiesittekö, että vuoteen 1997 asti avioliiton sisäistä raiskausta ei ollut olemassa? Oli miehen oikeus maata vaimonsa kanssa, halusi tämä sitä tai ei... Yöks.

Nykyään tuo on laitonta ja siitä pitäisi tehdä rikosilmoitus. Tuommoiset siat vankilaan... Tosin suomessa harvoin raiskauksesta edes saa vankilatuomiota. ÄRHH.

1997 asti?? Hyi helvetti!! Ihan sairasta. Monesti olen miettinyt, että ovatko ne miehiä jotka päättävät raiskaustuomioista tai siihen liittyvistä laista, esim tuo 1997.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Ekaks,kurja mitä oot joutunu kestään :hug: Mutta eipä edes nuo tapahtumat oikeuta sua sanelemaan mikä on raiskaus ja mikä ei.Et sä voi päättää toisten puolesta että se on vapaaehtoista,jos sattuu olemaan lievempää kuin mitä sulle on sattunut. :o tsiisus..

Joo mut mähän en päätä mitään. Mielipiteitä saa olla, hyväksymättä tekoja.

en osaa lainata, enkä aio opetella koska en jää tänne hengailemaan.. Aihe on vaan niin kerrassaan pakottava kirjoittamaan, ettei pysty lopettamaan vielä..

kun menin teon jälkeisenä päivänä tekemään ilmoituksen, vanhempi naispoliisi kysyi, "noh, joko olet unohtanut jo koko asian"..?
Nyt 20v myöhemmin tekisi mieli etsiä hänet käsiin ja kertoa, etten ole vieläkään unohtanut.
Minusta meidän naisten pitäisi tukea toisiamme, kannustaa toisiaan siihen, ettemme antaisi itseämme kohdella huonosti. Ja jos niin tapahtuu, mikään ei tunnu pahemmalta kuin toisen naisen asian vähättely.

Mä menin reilu kymmenen vuotta sitte tekemään rikosilmotuksen poliisille kun yks tuttu mies hakkas mut,oli keskiyö ja piti soittaa summeria.. olin todella vmäisellä tuulella, siis en hyvällä tuulella - poliisi totes mulle, Noin koppavaa tyttöä joutaa hakatakkin!

en osaa lainata, enkä aio opetella koska en jää tänne hengailemaan.. Aihe on vaan niin kerrassaan pakottava kirjoittamaan, ettei pysty lopettamaan vielä..

Mikset pysty? Ei tässä ole mitään epäselvää ollut enää aikoihin.

Taas sä syyttelet aiheettomasti ja yrität kerätä sympatiaa jotta unohdettais se mitä sulta nyt kysyttiin. Tässä kun ei saatana vieköön kukaan mitään vähättele, vaan kysytään sulta että millä perusteella sinä voit haukkua ketään naudaksi tai äo 0:ksi! Sanon toistamiseen: ikävää mitä sulle tapahtui, olen pahoillani, mutta älä cothista syytä sellaisesta mitä se ei ole tehnyt / sanonut!

Enpä pysty kun en löydä sellaista lausetta jossa olisi cothis vähätellyt sinun tai ap:n tai kenenkään raiskatun taikka seksuaalista väkivaltaa kokeneen tilannetta ja tuntoja!!!

Et tainnut löytää sinäkään... :whistle:

En aio opetella siis lainaamaan. Jos teitä cothiksen sanomiset kiinnostaa niin ne on ketjussa vapaasti luettavissa. Ymmärrän, että täällä oli eilistä ap:ta lynkkaava meininki päällä. Todella surullista. Minä viimeisenä hakisin sympatiaa sovinisteilta, etenkään naissovinisteilta. ps. minä lähden siitä, että kaikki mitä kirjoitan sanon myös naamatuste jos siihen on tarve.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taas sä syyttelet aiheettomasti ja yrität kerätä sympatiaa jotta unohdettais se mitä sulta nyt kysyttiin. Tässä kun ei saatana vieköön kukaan mitään vähättele, vaan kysytään sulta että millä perusteella sinä voit haukkua ketään naudaksi tai äo 0:ksi! Sanon toistamiseen: ikävää mitä sulle tapahtui, olen pahoillani, mutta älä cothista syytä sellaisesta mitä se ei ole tehnyt / sanonut!

Mä veikkaan, et tällä järkyttyneellä on nyt herne nokassa mun kärjistettyjen esimerkkieni takia. Mutta kuten sanottu aiemmin, ei tartte ottaa niin sanatarkkaan :xmas:
Täällä ei ole enää vähään aikaan puhuttu alkuperäisestä aiheesta, vaan sen vierestä ja mielipiteitä saa olla itse kullakin, eikä luonnollisestikaan kaikkien mielipiteistä tartte tykätä.

En aio opetella siis lainaamaan. Jos teitä cothiksen sanomiset kiinnostaa niin ne on ketjussa vapaasti luettavissa. Ymmärrän, että täällä oli eilistä ap:ta lynkkaava meininki päällä. Todella surullista. Minä viimeisenä hakisin sympatiaa sovinisteilta, etenkään naissovinisteilta. ps. minä lähden siitä, että kaikki mitä kirjoitan sanon myös naamatuste jos siihen on tarve.

Olisit rehellinen ja tunnustaisit, ettet lopulta löytänyt cothiksen teksteistä mitään, missä oikeasti vähäteltäisiin mitään tekoa, oli se sitten nimikkeellä raiskaus tai seksuaalinen väkivalta. Meistä jokainen muu sen osaa kyllä lukea ja sisäistääkin jos haluaa, mutta sinä lienet päättänyt että cothis on nyt syntipukki johon purat pahan mielesi. Onko sekään sitten oikein ja reilua.

ja sanon: cothiksen viesteistä minulle (ja en ole ainoa) tuli vaikutelma, että asiaa vähätellään. Jokainen voi lukea koko ketjun ja hänen viestit. Jos ne on ihan ok, ne on silloin ok. Minusta ne oli todella surullista luettavaa.

kamalaa syyllistämistä! Juuri tuollaista, sait sen mitä tilasit! Mitäs kävelit kadulla! Todella sairas maailma.

Marttyyrinkruunua sovitellaan sitten seuraavaksi... :headwall: Syyllistetään mistä, ja kuka syyllistää? Sinua ei ole raiskauksen uhriksi joutumisesta syyllistänyt tässä keskustelussa kukaan! Miksi itse teet niin? Lakkaa ITSE vähättelemästä ja syyllistämästä itseäsi! Ja ainakaan älä syyllistä täysin asian ulkopuolisia.

ja sanon: cothiksen viesteistä minulle (ja en ole ainoa) tuli vaikutelma, että asiaa vähätellään. Jokainen voi lukea koko ketjun ja hänen viestit. Jos ne on ihan ok, ne on silloin ok. Minusta ne oli todella surullista luettavaa.

Se sun vaikutelma ja mun tarkotus on eri asioita, jos niikseen tulee. Kukin saa ymmärtää lukemansa omalla tavallaan. Mun on nyt ihan pakko sanoa, että sun äo ei täällä päätä huimaa kun vingut mun puolustelevan raiskauksia :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Olisit rehellinen ja tunnustaisit, ettet lopulta löytänyt cothiksen teksteistä mitään, missä oikeasti vähäteltäisiin mitään tekoa, oli se sitten nimikkeellä raiskaus tai seksuaalinen väkivalta. Meistä jokainen muu sen osaa kyllä lukea ja sisäistääkin jos haluaa, mutta sinä lienet päättänyt että cothis on nyt syntipukki johon purat pahan mielesi. Onko sekään sitten oikein ja reilua.

Cothis on kyllä selvästi sanonut, että raiskaus on hänen mielestään pahempaa kuin seksuaalinen väkivalta. Yhdessä viestissä hän sanoi, että raiskaus on anteeksiantamatonta, seksuaalinen väkivalta paheksuttavaa...tyhmäkin tajuaa, että sana "anteeksiantamaton" kuvastaa pahempaa tekoa kuin sana "paheksuttava". Cothis myös käytti tästä seksuaalisesta väkivallasta ilmaisua "lievempi vapaaehtoinen muoto". Mitä muuta tämä on kuin vähättelyä?! cothiksen viesteistä voi selvästi lukea, että hänen mielestään raiskaus on pahempaa kuin seksuaalinen väkivalta.

Älä Cothis enää vastaa tuon jankkaajan viesteihin. Jollei tyyppi osaa lukea kirjoitettua tekstiä ilman että tahallaan ymmärtää kaiken väärin niin antaa olla.

minä puhuin nyt yleisellä tasolla tuossa joku kirjoitti, että poliisi oli sanonut mitä oli sanonut. Kaiva nyt itse se herne nenästä. En mä jaksaisi sun kanssa tapella. Olet mitä mieltä olet. Minä kerroin mitä mieltä olen, sekä asiasta ja naisista jotka asiaa pyrkii sanoin tai teoin vähättelemään naisiin kohdistuvaa väkivaltaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Cothis on kyllä selvästi sanonut, että raiskaus on hänen mielestään pahempaa kuin seksuaalinen väkivalta. Yhdessä viestissä hän sanoi, että raiskaus on anteeksiantamatonta, seksuaalinen väkivalta paheksuttavaa...tyhmäkin tajuaa, että sana "anteeksiantamaton" kuvastaa pahempaa tekoa kuin sana "paheksuttava". Cothis myös käytti tästä seksuaalisesta väkivallasta ilmaisua "lievempi vapaaehtoinen muoto". Mitä muuta tämä on kuin vähättelyä?! cothiksen viesteistä voi selvästi lukea, että hänen mielestään raiskaus on pahempaa kuin seksuaalinen väkivalta.

Taasko mun pitää selventää? Kärjistettyjä esimerkkejä, kai sä tiedät että raiskaus ja seksuaalinen väkivalta on 2 samaa asiaa eri termeillä :headwall:

minä puhuin nyt yleisellä tasolla tuossa joku kirjoitti, että poliisi oli sanonut mitä oli sanonut. Kaiva nyt itse se herne nenästä. En mä jaksaisi sun kanssa tapella. Olet mitä mieltä olet. Minä kerroin mitä mieltä olen, sekä asiasta ja naisista jotka asiaa pyrkii sanoin tai teoin vähättelemään naisiin kohdistuvaa väkivaltaa.

Mä en vähättele, eikä tartte kaivella herneitä. Sun kanssa men ole tapellut missään vaiheessa, mutta luuletko mun suhtautumisen suhun olevan kovin positiivista naudittelun sun muun jälkeen mitä vikiset heti alkuunsa? ole järkyttynyt, mutta kasvata toki luonnetta ja järkeä siinä samalla :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
no mun mielestä tää ketju menee jo liian pitkälle kun kaikki harmaat ovat cothiksen kimpussa ja sais lukita tai poistaa jo!

Ei oo kaikki, mä oon täysin cothiksen puolella ja sitä mieltä että järkyttynyt sietäis saada bannin!!!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä