Vasta-alkajat (2)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ainakaan meidän lähikaupasta ei kyllä vielä saa mitään glögiä :( Mutta kohta! Eletäänhän me kuitenkin odotusten aikaa...

Vaatteiden ostoksista puheen ollen, mikä hyvä aihe muuten! Kenkiä ja laukkuja voi aina ostaa!!! Muuten olen kyllä niin taikauskoinen etten äitiysvaatteita uskalla edes katsoa vielä. Vasta sitten kun oikeasti on plussa takana.

Entu, miten vanha on sun ykkönen, oon jotenkin missannut. Alle vuoden siis, mutta tarkemmin? Miten sulla sujui raskautuminen ensimmäisessä erässä?

Omaan napaan: 29/29, y09/06 Hki
Toi outo pikku wanna-be vuoto jatkuu edelleen tosi niukkana. Vatsa on hieman turvoksissa ja alavatsalla jomottaa. Pikkasen hiuppaa vielä, ja lämpötilansäätö heittelee. Ajattelin mennä huomenna gynelle ettei vaa oo mitään infektiota tai muuta. Ärsyttävää nyt kun haluis satsata siihen lastentekoon...

Terveisiä vielä täältä taustailijalta! Tämä haaveilija tosiaan siirtyy odottajien puolelle. Kyllä nuo testit ihan selkeätä plussaa ovat näyttäneet.

Oireena oli tuo kuumeiluolo, vaikkei kipeä ollutkaan. Siitä ei voi erehtyä, kun se on ollut kolme kertaa aikaisemmin. Lämmöt huidellut siellä 37 paikkeilla, joka ei ole tavallista ollenkaan ja poskia kuumotellut.
Meillä ykköstä ja kolmosta tehtiin pitkään. Kakkonen ja nelonen tosi nopsasti, oikeastaan toisesta kierrosta molemmat.

Tsemppiä kaikille kovasti ja tervetuloa kesäkuisiin odottajien puolelle ;-) Mulla laskettu aika ilmeisesti 12.6., ellei se siitä nyt ultrassa aikaistu. Myöhemmäksi ei mene ainakaan.

Voi hitsi, kun olen iloinen taustailijan puolesta!Onnea vaan kovasti :)
Haluaisin NIIN paljon tulla perästä. Kesäkuun vauva kuulostaisi tosi hyvältä!
Toivottavasti jollain meistä tärppäisi tässä kierrossa!!!

Mitenkäs kaikilla menee?

Mulle ei mitään uutta. Eilen tosiaan unohdin tikuttaa oviksen ja tänään sain sentään testin tehtyä, mutta unohdin LUKEA TULOKSEN?! Siis mikä mua vaivaa? Siellä se testi nyt on kylpyhuoneen hyllyn päällä... :) Noh, enpä usko että tänään kuitenkaan ovispäivä olis ollukaan. Testailen huomenna sitten. Nyt kp 12/30?.

Onnea Entulle ratkaisusta! Äläkä nyt vaan jätä meitä tänne keskenämme haaveilemaan. Kyllä kuumeilla saa!

Mua vähän ahdistaa kun pitäisi tehdä kaiken maailman ratkaisuja tulevaisuutta ajatellen... työpaikan vaihtoa olen harkinnut, uuden asunnon ostamisesta ollaan puhuttu, lentääkö keväällä New Yorkiin lomalle... MUTTA nämä vauvasuunnitelmat vaikuttaa kaikkeen. Pelkäänkin tässä, että jos jatkuvasti esim. torjun työtarjouksia enkä tulekaan vielä aikohin raskaaksi :( jossain vaiheessa voi kaduttaa.

Äh, ehkäpä lintsaan vähän ja käyn kurkkimassa 3+1 päivillä jotain kivaa vaatetta.
Minäkin olen pitkiä trikoopaitoja katsellut ja miettinyt miten hyvin ne sopii sitten ison mahan kanssa :) Nykytilanteessa vähän huonoja, koska olen melko "persjalkainen" eikä oikein näytä hyvältä mun päällä pitkät paidat.

Kiva kuulla, että Fannylla menee jo paremmin! Ja kiva kun olet taas täällä :)

Hyvinpä minä tämän palstan jätin :) pikku neidin syy, kun vetelee niin pitkiä sikeitä. Kyllä se kotiin jäänti päätös tosiaan helpotti oloa niin paljon että oli varmasti oikea ratkaisu.

Prinsessa on vasta 5kk vanha viime kuussa päätettiin miehen kanssa jättää ehkäisyt pois. Vähän hirvittääkin ajatus kahdesta pikkuisesta, mutta useamman lapsen haluan ehdottomasti ja olipa se ikäero nyt 1,2- tai 3-v niin alku on varmasti haastavaa. Joka ikään kun kuuluu omat "hankaluutensa".

Raskaaksi pamahdin esikon kohdalla heti. Nyt pitää sitten itselleen takoa, että toinen ei välttämättä tule yhtä helposti.

Taustahahmoa en ole vielä muistanut onnitella! Onnea nyt hurjasti ja ihanaa odotusaikaa sinulle!

Miksulle tsemppiä gyne-käyntiin toivottavasti kaikki on hyvin!

Yhteistyössä