Wish A Baby 95

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilma77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
illusia tikuttele vaan tunnollisesti vieläkin! ja voihan sitä pupsia koko kuukauden joka toinen päivä varmuudeksi..

Safiiri, millasia kuvitteluoireita sulla on?

Mulla todella mieli tekee näköjään tepposia tai sit oon oikeesti raskaana. :) Mulla on vähän närästäny viime päivinä ja maha ollu kovana. Sit tänä aamuna närästi oikein kunnolla ja kakka oli ihan löysää! Pitkin päivää on närästelly edelleen...

Millonkohan vois tai uskaltais jo testata jollain oikein herkällä testillä? Mikä sellanen herkkä testi olis?

Niin ja vielä sellanen oire että mun rintsikat kiristää ihan hirveesti!!! Siis illalla oikein sattu rintoihin, niin oli pakko ottaa liivit pois ja sitten niissä oli sellanen herkkä paineentunne niin illalla kun aamullakin! En melkein pystyny mahallani nukkua kun niin sattu! Mun mieli todella tekee mulle tepposia jo ekassa yrityskierrossa! *Älkää naurako silti mulle liikaa... tai naurakaa vaan! :D*

Mielikuvitusoireita täällä: mahassa tuntuu nipistelyjä ja rintamuksia särkee sillon tällön. Alko oikeestaan eilisestä. Lämmöt hiukan 37 yläpuolella (jee, ovat nousseet!)Nyt on dpo 6. Hahhahhaa meikäläinen! Nuo voi tosiaan tarkottaa ihan kumpaa vaan :-D

Mää yritän sinnitellä sinne ens viikon torstaihin jos tätiä ei tuu sitä ennen. Ei uskalla testailla aikasemmin ku se on niin viheliäistä kattoa negaa, jonka siinä vaiheessa täytyis jo haamuilla.

Palaamisiin.

Jatkamme harjoituksia ovistikkujen kanssa... :) En ole Safiiri tosiaan lämpöja pahemmin mittaillut, kun oma kuumemittari on minun kämpillä ja miehen oma taas elää täysin omaa elämäänsä, siihen ei ole luottamista ollenkaan. No, sinne miun kämpillehän me ollaan muuttamassa, joten pitäisi kai ruveta tarkistelemaan numeroita päivittäin. Onko se sitten homma niin, että lämmöt nousee oviksen ajaksi ja laskee sitten taas, vai pysyykö ne koholla jos on sattumoisin tärpännyt?

Eilen oli kp 14, ja ollaan tässä kierrossa päätetty hoitaa vauva alulle jokapäiväisellä toiminnalla, mutta eilen tuli täys stoppi vastaan. Keho yksinkertaisesti kieltäytyi kiihottumasta, teki mies sitten mitä. Arvatkaapa vain sainko melkein itkupotkuraivarin kun tällaista tapahtuu just silloin kun ei saisi!!! Ei onnistunut touhuaminen eilen, koitamme uudestaan tänään...

Missä meidän plussanneet leidit ovat, joko olette siirtyneet täyspäiväisiksi odottavien puolelle?

Pitäiskö tätä ketjua ruveta mainostamaan maikkarin sivuille tai jotakin, ettei kokonaan kuivu kokoon kun jengi plussaa harva se päivä? :) Taustailijat hoi, seuraan!

Jännäyslista
Minttu 17.-19.9 klo 9.00 saakka *ehehehee*
Safiiri 18.9
Illusia 24.9

Illusialle tsemppiä! Ei yhden päivän väliin jääminen mitään haittaa. Pidän sulle peukkuja, jotta olisi tärpännyt! bd bd bd

Mintulle myös bd bd bd bd! Aika vahvoja "mielen tepposia".

).( Eli kuten listasta näkyy, täti tulikin jo tänään. Jäi tämä kierto tosi lyhyeksi, vain 24 päivää. Tiedän, että mun tarttis mennä hieman tutkimuksiin, mutta haluaisin ensin saada selvyyden mun työpaikan suhteen. Eli onko mitään mahdollisuuksia saada uutta ennen vuoden vaihdetta...

Ääh, Hilma, mitäs se täti nyt jo teille ehti, vastahan mä sen täältä häädin mahdollisimman kauas! Tiedän että tutkimuksiin meno tietää pientä kynnyksen ylitystä, mutta saat paremman mielenrauhan kun tiedät missä vika on, jos sellainen löytyy ylipäätänsä, toivotaan ettei löydy. Tai no, toisaalta jos löytyy jotakin, tiedät sittenkin, ja lekurin kanssa jutustelu saattaa avata uusia ovia ja mahdollisuuksia. Periksi ei anneta!

Näillä sanoilla miestä kellistämään... :)

Voi harmi Hilma, oon pahoillani! Oli kyllä lyhyt kierto sulla. Menkää ihmeessä lääkärille, niin ei tarvi pitkään kärvistellä. paras ystäväni meni vasta kolmen vuoden yrityksen jälkeen lääkärille ja tuli sitten heti raskaaksi pienellä avulla. Eli suosittelen, et jos siltä tuntuu niin lääkäriin vaan, ei siinä mitään häviä, päin vastoin!

illusia, ei se yhen päivän tauko mitään tee! :) Simpathan on vaan parempia kun saavat rauhassa "kasvaa"! Nyt vaan plussa tuulia eikä liikaa paineita niin pääset samaan plussajunaan kun c..... :)

Safiiri, mikä on dpo? Anteeks jos olen blondi.. hyvältä kuulostaa noi sun oireet! Ehkä sullekkin plussajuna soi!

Äh, näitten kuviteltujen oirenden jälkeen mulla ei ajatukset pyöri missään muualla kun siinä vauvan yrittämisessä. haluisin ajan vaan juoksevan niin, että voisin tehdä testin.... en varmaan oo ainoa. :D Nyt pitäis vaan saada aika juoksemaan! Mutta miten ihmeessä? Ehkä pitäs taas tehä remppaa...

Tänään kerättiin ulkona iso korillinen omenoita tohon kuistille. Neiti oli niin ilonen kun se söi korista omenoita (maisto aina kerran ja laitto takas koriin ja maisto seuraavaa) ja katto isin ja äitin omenanpoimuuta... Oli ihan kivaa perhetapahtumaa sekin! :)

Hei mikä on herkkä testi? Mikä kannattaa ostaa? Ajattelin torstaina testailla... tai perjantaina. Ehkä perjantaina. :)

Huomenta!

Voi Hilma, pahoittelut.. *rutistus* :( Ei oo yhtään kivaa. Minä oisin niin halunnu sut mukaan jo nyt.

Mintulla ja Safiirilla on jänskät paikat ens viikolla eessä, oireita ja kaikkee..vau.. :) Ja Illusia jänskää sitte seuraavalla. bdbdbdbdbdbdbdbdb *phuuuuuuuuuuuh* ;D

Ihanan kuulonen tuo Mintun "perhehetki".. :) Oikeinkin romanttinen ja maalaisidyllinen.. :) Siitä testistä, en osaa sanoa mikä olis herkkä. Ite testasin sillä One Stepin liuskatestillä ja sen herkkyys pitäs olla 10 mlU/ml. Niitä vissiin on 25:siaki mutta mulla oli noita kymppejä. Sillä näytti siis kp 29/27 (jos joku ei mun hehkutusta enää muista) . :P

Minä se olen ollu niin väsyny, että en oo jaksanu iltaisin konetta avata. Päivällä käyn täällä piipahtamassa, mutta ei yksinkertasesti jaksa alkaa kirjottamaan.. (aika toivoton tunne tämä tajuton väsymys ja voimattomuus) Nyt on vähän paremmin virtaa kun vasta heräsin. :) Iltapäivät menee töiden jälkeen puolitajuttomana köllötellessä, sitten joskus seitsemän aikaan jaksaa alkaa touhuamaan jotain. Oireita nyt ei ole tullut lisää tissikipujen, alavatsan repäisyjen ja ajoittaisen kuvotuksen lisäksi. Vatsa vaan välillä normaalia tiukemmalla, mulla ei ole ollu ummetusongelmaa ikinä, mutta nyt näkyy nostelevan päätään sekin.. :/ Iltapäivisin ja iltaisin on aina semmoinen olo, kuin ois kuumeessa. Yks ilta mittasinkin taas niin oli 36,9 eli korkeemmalla ne on. Eilen miekkoselle voivottelin, kun tuntuu että maha on jotenki turvoksissa koko ajan ja että v*tuttaa nuo pömppöläskit, niin se silitteli mun masua ja sano, että siellä se meidän pikkunen on hyvässä tallessa.. :) Sitte se aina muutenki aina silittelee ja kyselee, että onko masu kasvanu (tai onko tissit kasvanu).. =o}

Mutta nyt työtouhuun ennen ku väsy iskee.. :)

T. c¨,)~ rv 5+6 (huomenna jo seiskaviikolle , jeee!)

DPO= Day Past Ovulation, päivää jälkeen ovulaation.

Hilmalle lohturutistus. Oli kyllä sulla lyhyt kierto. Tuliko se täti ihan kunnolla vaiko tuhruttaako?

Mintulle vielä. Helpoin on napata ruokaostosten yhteydessä suuremmissa marketeissa myytävä kahen tikun pakkaus, mutta niihin voi tunnetusti tulla viivanpaikkoja tai mitä oudoimpia kummituksia jotka sitte ei tarkota yhtään mitään. Mää taian sijottaa Apteekin omaan, jos on tarvis.

c¨,)~ :lla viikot kertyy hitaasti mutta varmasti :)

Terkkuja vielä joka taloon. Ny ei muuta kerkiä.

Muuta ei ny kerkeä ku copy-pastea taas:

"Täällä tapahtu äsken kummia. On koko iltapäivän ollu rintamuksissa samanlainen olo ku sillon ku vielä imetin ja maito kohos rintamuksiin. Ja kas kummaa, ku kevyesti puristin, molemmista tuli maitoa!!! Häh? Nyt täytyy pitää pää kylmänä ja jalat maassa eikä heittäytyä kuvittelemaan mitään........... Voihan sitä kai tulla muutenki? Vai voiko? Imetyksenhän mää lopetin kesäkuussa."

Ja raapustaja oli siis Safiiri

no täällä kävi vähän saman kaltasta, eli eilen illalla tuntu ihan siltä että maito ois noussu rintoihin ja mut en sit koittanu puristaa niitä, et oisko niistä tullu sit maitoa.....?

Mut hei... Taitaa plussajuna puksuttaa sulle safiiri! :)

Minttu, sullaki on tosi lupaavia oireita!

Mää koitan kovasti pitää jalat maassa enkä innostu vielä. Ois nimittäin kummallista että ois tärpänny näin nopeasti...

Huomenta ihanaiset! :)

Mää täällä tanssin noitarummun kans safiirille ja Mintulle plussia.. :P Kyllä se ny tärppää. Pakko tärpätä tai lopetan nää hommat. =o}

Itekki puristelin aamulla tissejäni ku oli ihan semmonen fiilis että sieltä jotain tulee.. Mutta ei ainakaan puristaessa tullu. On kyllä niin pinkeet bosat ettei oo ennen ollu. :) Ihan hävettää tiukemman paidan kanssa liikkua kun tissit on ku Pamelalla ja jatkuvasti nännit nöpöttää. Ja nuo niplekset ku näkyy jopa takin läpi!!! (vaikka ois topatut liivit, nii silti erottaa kohoumat) Harkitsin jo ilmastointiteippiä yks päivä.. :) Rekkamiehet ainaki ollu mielissään ku lenkillä "pitkät päällä" kävelen.. *hmph* :/

Juu, vaan nyt aamukaffelle, kun sitä kerta vielä pystyy juomaan.

T. c¨,)~ 6+0

Niin siis koska teillä safiiri alko yrittäminen? Kuinka nopeesti teillä on edelliset tärpänny? Meillä tosiaan eka kierto ja ois ihan huippua että taas tärppäis ekasta kierrosta, niinku viimeksi. Mut se taitaa olla aika harvinaista..? tai sitten ei...
tsemppiä ja malttia meille!

Minttu, meillä kesti kolmen lapsen "tekeminen" 6kk, 1kk ja 1kk, eli sekä toinen että kolmas tärppäsi heti. Esikoinen on oikein "tekemällä tehty" greippimehuineen ja joka-toinen-päivä-taktiikkoineen, mutta seuraavat tulivatkin kuin itsestään. Jos kuukautiskierrossa ei ole ongelmia, niin onhan se varsin mahdollista. :-)

terveisin Aurora WAB-odottajista sekä Isommista pesueista

uhr7p3.png

Meillä Nelkkua tahkottiin puolitoista vuotta, noina kamalan-viheliäisen-piinallisen-kiduttavan-raivostuttavina kuukausina sattu pari km:a. Ykkönen, kakkonen ja kolmonen on tärpänny puolen vuoden sisällä pillereiden poisjäännistä. Kakkosen ja kolmosen välissä yks tm. Nyt kolmas kierto menossa.

Mintulla ja Safiirilla hurjasti oireita :) Jännäksi menee!

Ja c¨,)~ päässyt nauttimaan raskaan olemisesta ;)

).( Kp 3. Safiiri taisi kysyä tuhruttamisesta. Mulle ei ole koskaan moista; täti tulee aina kerralla ja kunnolla kylään. Hieman on jo havaittavissta luovuttamis meininkejä, mutta aion maanantaina joka tapauksessa soittaa ajan tutkimuksiin. Huomenna pääsen kampaajalle, jeee!!!

Mukavaa viikonloppua kaikille!!

Heissan!

Täällä tahkotaan oikein olan takaa, sekä muuttoa että vauvaa, saas nähä mikä ensin onnistuu, tuli nimittäin tänään oikein jumalaton uskonpuute kun laatikoita rahtasin hirveä kuvottava olo päällä, kaaos kahdessa kämppää eiikä loppua näy...ja töihin pitäisi vielä illalla jaksaa, pah.

Lisäksi joudun nettipimentoon viikoksi, joten kurkistelen nytkin vaivihkaa vanhempien koneelta.

Plussatuulia!

Hilmalle lohtuhali tädin äkkinäisestä hyökkäyksestä!

Mintulle ja Safiirille suuren suuret peukutukset että se plussajuna teidän kohdallanne pysähtyisi ;)

bdbdbdb kaikille!

Tänne ei kummempia, pojun kanssa ollaan pienessä syyslunssassa, pikkumiehellä ollu kuumettakki tossa muutama päivä sitten, nyt enää nuhaa. :/

Illusialle onnistuneita tahkoamisia - sekä vauvailussa että muutossa :)

Tänne ei sen kummempaa uutta. Vatsaa vähä nipistelee sillon tällön muttei mitenkään kamalasti. Maitoa tuntuu aivan omituisesti nousevan edelleen... Tuo "oire" on kyllä aivan hassu. Täytyy nyt kumminki henkisesti ja fyysisesti (peilikaappi täynnä siteitä) varautua tädin saapumiseen...

Lauantaita joka talouteen.

SAFIIRIILLE onnittelut hyvästä suorituksesta kauppareissulla *haha!* Mäkin oon onnistunu tossa mut vaan sen takia että täällä korvessa ei missään tavallisessa kaupassa myydä eees niitä halpoja testejä! Muuten olisin jo varmaan paketillisen niita haalinu! No mutta sepäs antaakin mulle hyvän syyn ostaa apteekista sitten vähän kalliimman ja luotettavamman testin, ehkä Clearblue tai Acon vai mitäs ne nyt oli? :) Jos tossa alkuviikosta kävis ostaa sen testin jo kaappiin valmiiksi. Nyt on kuitenkin tarkoitus et ootan perjantaihin ennen kun testaan.

Mut hei, mulla on uusi oire! Nyt on eilen ja tänään nippaillut mahaan ja siis oikein vihlonutkin. Mut mulla ei siis yleensä enää menkkojen aikaan vihlo mahaa. mitähän se enteilee? Oikein ison tädin tuloa vai?!

Marille voimia syyslunssan taltuttamiseen ja c¨,)~ ihanaa odotusta!

Taidan alkaa taas kutoa seuraavaa villasukkaparia!

Kaikki oireet jotka ei viittaa tädin tuloon on hyvä merkki ;) Vai meinaat Minttu perjantaihin asti jännätä? Mää käyn torstaina vessassa testin kanssa. Niin siis jos tarvittee. Meinaa tää kyllä olla jännää, on nyt niin monia jotka on samassa koopeessä menossa. Ison pesueen Mipsa jo tänään sai haamun :)

Hui! Onko sillä Mipsalla siis sama kierto kun meillä? Voi olla etten malta ihan perjantaihin asti odottaa, ehkä mäkin testaan torstaina...? mut pelkään en se näyttää vaan kemiallisen raskauden jos testaan ennen perjantaita...?