Wish A Baby 95

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilma77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mipsalla on tänään kp 30 (kierron pituutta en ny muista, löytynee isommista pesueista)

Täällä ei mitään uutta suuntaan tai toiseen. Millon sulla Minttu pitäis täti tulla? Mulla torstaina...

No siis en tiedä millon kuukautisten tarkkaan pitäs alkaa kun puolen vuoden keskiarvo kierron pituudesta on 29.3pv *joo, hehe oon vähän tarkka* ja sit taas kolmen viimeisen kuukaudes keskiarvo on 28pv... mut viimeks kierto kesti 27pv. eli näitten perusteella menkkojen pitäs alkaa about keskiviikkona koska sillon ois se kp28. Mä kyl testaan sillon koska en malta enää oottaa!!!

Eilen olin niiiin itkuherkkä että ei mitään rajaa. Pillitin kirjaimellisesti ihan kaikesta ja kun bb.ssäkin kerrottiin se raskausuutinen niin olin ihan nyyhkynä! niin ja nyt mulle on tullu finnejä, mitä mulla ei koskaan juuri ole! ja koko aamun on ollu huono olo ja ei auta päänsärkylääke eikä mikään! Mä oon varmaan valeraskaana!

Tää otti ja tilas kolme testiä. Tulevat varmaan huomenissa. Yhen vois törsätä heti ja kattoa miten käy. Jääpi sitte vielä kaks myöhempää käyttöä varten.

Kuin pian ne tulee? Minkä merkkisiä tilasit? Mä tilasin kans testin mun mieheltä, kun se oli kaupungissa. Nyt sit oon hypistelly tota Clearbluen testiä käsissäni. Testaan keskiviikkona... Eli yks aamu vielä ennen testi aamua! Kylläpä on jännää!!

safiiri, mun on ehkä pakko testata jo huomenna. en malta oottaa. ja kun näitä oireitankin on... testaan loppuviikolla sit uudestaan jos nyt ei näy mitään... eli aamulla aion pissata purkkiin!

Noh, missä se Minttu luuraa? Eikös sitä pitäis jo olla täällä kertomassa niitä testituloksia??? :) bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd ++++++++++phuuuuuuuuh!!!!
Minä heräsin silloin "testiaamuna", joka oli muuten lauantai, seittemältä. Ei enää sen jälkeen nukuttanut.. ;D

Safiirillekki hirmuisesti lykkyä, mulla on varpaatki ristissä!! :)

Mutta nyt on palattava työn touhuun..

T. c¨,)~ 6+4

:( negaa näytti ainakin vielä. Mut siis ei mitään hätää... Olin ehkä vähän hätähousu :D! Testaan perjantaina uudestaan...

c¨,)~ *ehehehehe* en mä ees heränny itte vaan mies pakotti mut nousemaan et teen testin! Mä jäin vielä hetkeks nukkuun ja sit vasta nousin.

Safiiri aiotko testata tänään jo?

Copy-pastea ajanpuutteen vuoksi:

"Nyt ihan tosi pikaa. Siippa käväsee kohta ottamaan hepatiitti-rokotuksen (tarttee työnsä puolesta).

Pah, pah ja pah. Lämmöt näyttäis olevan laskussa :/ Juu nou vot daas it miin... No, oishan se ollu vähä ku lottovoitto jos Operaatio Viitonen ois jo tärpänny. Täytyy alkaa asennoituun siihen että tammikuussa töihin. Mutta nyt ei enempiä. Myöhemmin taas."

Minttu, todennäköisesti sää testasit liian aikasin. Ei siis mitään hätää. Mää taian kans tehhä sen testin kummiski tänään ku se tulee (merkkiä en ny muista) jotta pääsee mietinnöistä. Vaikka tuo hemmetin lämpöjen lasku on kyllä tunnetusti tätiä ennakoiva...

Mut eikös se kannattais tehä se testi aamupissasta? varsinkin jos sulla ei vielä ees pitäis testata niinkun ei munkaan? Minä en tiiä mun lämmöistä mitään, mut toivon et se ei sullakaan tarkota mitään safiiri!

Missäs kaikki muut luuhaa?

c¨,)~ sä oot niin ihana kun tulit heti kattoo testituloksia. Tervetuloa ketjuvisiitille taas perjantaina!

Mintulle pahoittelut negasta, mutta saattaa tosiaan olla, että testasit hieman liian aikaisin. Eli bd bd bd

Eikä Safiirikaan vielä menetä toivoaan, eihän?!

).( Kp 7. Ihan vain periaatten vuoksi juon taas greippimehua ja yritän saada ovista kiinni donnalla. Lekuri ajan sain kierron ja kuukauden loppuun, joten tää kierto menee muita miettiessä.

Mintulle pahoittelut negasta, toivotaan kuitenkin että se muuttuisi plussaksi vielä tämän viikon aikana ;)

Safiirille myöskin bdbdbdb, ei saa vielä heittää kirvestä kaivoon! :)

Hilmalle bdbdb oviksen bongailuun, nyt vain pupuilette joka toinen päivä, niin kyllä luulis jo natsaavan ;)

No voi hitsi Minttu ja safiiri.. Mutta muistetaan, että ennen ei luovuteta ennenku on punasta valkosella! Taistellaan loppuun asti prkl!!! :)

Hilmalle toella peukkuja tähän kiertoon. Jospa se nyt natsais, niin ei tarttis sinne lekurille lähteekkään. dbdbdbdbdbdbd ;o}

Missäs muuten Rollepa on?

Juu, mutta pitää lähtöä keittämään vieraille kahvia... Jos sitä itsekin joisi sen toisen kupin tälle päivää. Suositeltavaa kun on 1-2 kpp päivässä... (töissä juon 1/4 kuppia aamukahvilla ja 1/4 kuppia iltapäiväkahvilla) :) Saas nähä milloin alkavat ynnäämään.

Mintulle peukut pystyssä uusintatestin plussaan.

Mää otin ja soudin äsken ja olo on nyt mitä mainioin. Ei harmita (enää), nyt vaan uuteen kiertoon. Tulis se täti vaan kunnolla, huomenna varmaan ykkönen.

Tosi pikaa.

Tänään on sitte koopee ykkönen, vähintään. Aloin nimittäin miettiin että oiskohan jopa kakkonen. Eilisiltana nimittäin tuli pyyhkäisyllä ihan punaista limaa. Tänään jo juoksevaa punaista pyttyyn.

Miten Minttu? Mää peukutan kovasti...

EC4Kp3.png

Tuo pupupariskunta tuossa yrittää tuua hyvää onnea tähän kiertoon :)

Safiirille SUURET PAHOITTELUT tädin tulosta! HÖH! :( Mutta ei muuta kun onnea uuteen kiertoon!!!

Mä aattelin testata jo huomenaamulla. En millään malta oottaa perjantaihin saakka. Viimeksi testasin clearbluella ja nyt on tarkotus testata onestepillä. Yritin metsästää aconin testiä, mut ei löytyny ees yliopistollisesta apteekista hämeenkadulta.

hilma, tsemppiä oviksen bongaukseen, kannattaa jo pupuilla joka toinen päivä kuitenkin! :)

tuun sit aamulla kertoon tuloksen!

NEGA

HÖH! Mutta lauantaina uudestaan. Täti ei oo antanu mitään ennakkovarotusta. Tarkistin vanhasta neuvoloakortista että olin esikoisesta tehny haaleatahaaleamman plussatestin kp30... mikä mulla on huomenna. elikkäs lauantaina taas uudestaan! Ärsyttää vaan tämä kärvistely! Kiitti tsempeistä! :)

Tsemppejä Mintulle lauantaille!!! Ja Safiirille pahoittelut...

Muutto onnistui täällä, tosin nyt se kahden kämpän kaaos on yhdessä luukussa, joten ennenkuin pääsemme lauantaina käymään Ikeassa, pompimme laatikoitten yli päästäksemme minnekään. Ihanaa.

Ja viimeöinen oli kyllä ennätys endon suhteen. 4 kertaa sain herätä siihen että munanjohtimet oli suurinpiirtein tulessa, otti niin saamarin kipeetä! Ja jatkuu edelleen, tosi kivaa kun on työhaastattelu tänään. Perhana.

Mitäs muille, Hilma, Rollepa ja Sars joka näkyy hävinneen kun tuhka tuuleen?

Höh.. Kaikki ulokkeet töröllään, että se Mintun nega muuttuu plussaksi!!!! :)

Voi Illusia, kun on taas kurjan kuulonen tuo sun endop*rkele.. :( Lykkyä sinne haastatteluun kuitenkin. Tuu sitte kertomaan miten meni ja miltä ne vaikutti.

Luulenpa että se Sars oksentaa jossain.. :) Sillähän oli aivan tajuton se pahoinvointi silloin yhdessä välissä. Minä olen siltä onneksi välttynyt. Toisaalta, on tullu uusia toella mukavia oireita.. Iskias kiukuttelee.. tuikkii ihan s**tanan kipeesti vasempaan pakaraan ja jalkaan. Ja tissit on edelleen niin kosketusarat, ettei mahallaan tai kyljellään nukkumisesta tuu mitään. Eilen mies suuttu, kun pyysi mut sen viereen sohvalle könöttämään silleen kylkeen kiinni enkä minä siinä asennossa noiden tissien takia pystyny olemaan vaan koko ajan vaihtelin asentoa (ja valitin) niin, ettei sattuisi jakuvasti. Kyllä se sitte samalla sekunnilla hoksas, että tuli väärästä asiasta suututtua. Enhän minä näille tisseille mitään voi - valitettavasti.

Juu, mutta taas ahertamaan töiden pariin.......

T. huomenna kasiviikolle pompsahtava c¨,)~ ja sen masukki