Hei!
Olen kyllä käynyt täällä muutaman kerran katsastamassa, olisko jouku kirjoitellut jotain. En viitsinyt itse aiemmin kirjoitella, etten ole liikaa suuna päänä.
Hiljaisesti on mennyt tämä pitkäperjantai. Minä olen pysytellyt aika tarkkaan sisätiloissa, kun on niin jäätävän kylmä tuuli ulkona.
Mies poltti hiukan kuivia lehtiä tuossa pihalla, ja naapurin frouva soitti tuohtuneena, että savut menee heille... Aikoo kuulemma kirjoittaa lehteen, kun aina (?) poltetaan jossain nurkassa!???
Täytyy vaan yrittää pysytellä väleissä, se vasta kamalaa on, jos alkaa riitelemään naapureiden kanssa.
Täällä kyllä aika tasaisesti kaikki naapurit polttelevat roskiaan, myös tämä kyseinen rouva. Itse yritän aina ajoittaa polttelut niin, ettei hän ole kotona.
No, myönnän kyllä, ettei ollut kovin tahdikasta savuttaa pitkäperjantaina. :ashamed:
Tytär menee huomenna koko päiväksi veljeni luo, joka on hänen kummisetänsä. Eka kertaa menee yksin, ilman pikkuveljeä, jonka kanssa on kuin paita ja peppu.
Vähän säälittää poika, jolla on viisi kummia, joista yksikään ei ole koskaan vienyt häntä mihinkään, tai edes pyytänyt luokseen.
Onneksi tyttären kaksi kummia (tämä minun veljeni ja kummitäti, joka on hyvä ystäväni) ovat touhunneet kaikenlaista molempien lasten kanssa.
Veljelläni on ollut tapana viedä muksut kerran kesässä johonkin kivaan paikkaan. Tytön kummitäti käy lasteni kanssa kerran kuussa kirjastossa.
Raskausrintamalla menee yllättävän hyvin.

Olen päässyt nyt pidemmälle, kuin koskaan ennen! 36 viikkoa tulee just tänään täyteen.
Nyt uskaltaa jo alkaa haaveilemaan, että josko tällä kertaa saisi vauvan vierihoitoon osastolle. Ekalla kerralla vauva vietiin heti ekana yönä keskolaan ja toisella kerralla vauva joutui keskolaan hengityskoneeseen suoraan leikkaussalista.
Olisi hieno kokemus saada vauva mukaansa osastolle, ja saada imettää!
Aikaisemmilla kerroilla on imetyskin mennyt ihan pipariksi, kun vauvat ei ole jaksaneet imeä, sitten kun ovat ensin päässeet nenä-mahaletkusta eroon.
Tuskin uskallan tätä nyt tänne kirjoittaa (varmaan viimeistään huomenna vauveli no.3 kääntyy taas perätilaan...), mutta musta tuntuu, että tämä meidän "skrapabulla" olisi kääntynyt oikeinpäin! Varma en ole, mutta siltä tuntuu. =)
Hyvää pääsiäisen jatkoa kaikille! :flower: