tervehdys!!
mites meni jussit?! meillä mä olin siis töissä ja mies muksun kanssa kaveriperheellä saunomassa.. eli ihan hyvin..
pottailusta, meillä pikkis rupes puolvuotiaana-7kk:na tekemää aamupissat ja kaikki kakat pottaa ja 7kk jälkeen sit suoraan pöntölle... hienosti jatkui 9kk ikään jolloin siirty tekemään kaikki kakat vaippaan ja aamupissat vaan pönttöön... ja edelleen ollaan sillä linjalla.. jos kesken kakkojen siirtää pöntölle ei tee mitään, mut sit puhtaaseen vaippaan loput... onko vinkkejä mitä sille voi tehdä?! vai onko tää joku vaihe ja napero myöhemmin hoksaa et hetkinen, tehdääskin näin...
tällä hetkellä mua v*tuttaa älyttömästi anoppi... kaikki mitä sanon niin kaikkeen täytyy sanoa vastaan jotain, ja vaikka mieskin sille asian selittäis niin ei se vaan tajua... tuntuu vaan ajattelevan tyylillä et hulluja toi puhuu... viimeks "keskusteltiin" siitä hammasbakteerista mikä tarttuu jos nuolee samoja lusikoita,mukeja jne.. äh! ei kyl oo tarvinu koko kesässä sitä naista nähdä ja hyvin menee jos mun ei tarvi vielä kuukauteen nähdäkään ennen pikkiksen synttäreitä... päätin olla itsekäs ja lähettää kutsut postissa ku lähtä ravaamaan sataa eri paikkaa läpi! huomenna ostan postimerkit.. äähjapuuh!
laulettiin tänää miehen kanssa singstaria

kurkku meinaa olla vähä kipeähkö.. mut mahtava peli jos jostain täytyy tykätä.. ja pikkis oli hienosti nukkumassa sen hetken..
niin ja kestoja piti hehkuttaa, bumgeniukset on mainiot! ainoo paha ku heitetää käytön jälkeen suoraa pesukoneesee (joka sijaitsee vessassa) niin meinaa seuraavana päivänä haista ku on "kuivunu" sinne ennen pesua... mut mitään muuta negatiivista niistä ei ole..
ainiin, pikkis muuten rupes konttaa aktiivisesti, osas kyllä ennenkin mut meni lyhyitä matkoja, nyt vetelee pitkin käytäviä... ja mä luulin että se lähtee suoraa kävelemää, on niin hienosti kävelly seiniä pitkin jo pitkän aikaa sekä yhdestä kädestä taluttamalla

mut ehkä se tänä vuonna kävelee
mut nyt tv;n ääreen...
ps. huomenna jälkitarkastus... :/
Mi-iu