Haaveissa vauva, maaliskuun haaveilut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -2009-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:D :D :D :D
Kiitos teille! Ihan kamala palaveri takana, mutta se unohtui heti, kun tulin tänne näitä juttuja lukemaan! Oon osan noista nähnytkin, pitänee vähän opastaa miestä, jos tuonne saakka joskus päästään.
 
Ei jessus! :D :D :D
..aijai, mahaan sattuu tää hytkytminen....

Aiheeseen liittyen yks tositarina meijän tuttavaparista.
Olivat laitoksella ja heitin esikoinen oli syntyny ja muijaa ommeltiin siinä niin isäntä käy kurkkimaan ja sano että "laita yks isännän tikki kans"
Kätilö oli heittäny ukon ulos ja muija oli hävenny silmät päästään, mut ei suuttunu kun ties sen vitsiks mitä kätilö ei tajunnu... :D Pääs mies takas kyllä sen jälkeen ja oli kuulemma ollu hiljaa!
 
(Skipatkaa ketä häiritsee!)

Hei taas! :)

Ajattelin minäkin nyt sitten tulla taas piiitkästä aikaa moikkaamaan. :) Tosi pikaisesti lukaisin tätä ketjua kun ajattelin eka, että eiköhän 4-5 sivua nopsaan mene... Ei! Aika harppoen sitten loput luin...

Miinillä oli ainakin tullu ihanat ultra kuulumiset! Varmaan jännittää kaksos odotus, mutta saa kaksi kerralla!!! :)

Mäkin tuli itse asiassa kertomaan meidän ultra kuulumiset, kun mähän olin nyt alkuun tosi epäileväinen, kun ei missään tuntunut. Hienosti kaikki sitten olikin. Ihan ihmeellistä! :) Siellä yksi pieni pyörähteli ja vastasi viikkoja. Oltiin itse asiassa jo vk sitten siellä, mutta en ole edes enää oikeen kerennyt kirjoittelemaan odotuspuolella. :/ Kiirettä pitää, joten jättäydyin sieltäkin suosiolla pois. Jospa kesällä olisi enemmän aikaa...

Sori, en tiedä että mitä muita keskusteluja teillä on ollut ja mulla varmaan on mennyt jotain ohi, mutta pisti vaan silmään tuossa alussa Puhinan "(mut silti mä en kokenu et mua ei ois tänne joukkoon 'haluttu' :D) asennekysymys! ". Ehkä asia liittyi johonkin muuhun, mutta ettei jäänyt epäselväksi, niin mä tulin kyllä ihan positiivisin mielin remmiin silloin, enkä kokenut, että mua olisi kukaan muu syrjinnyt. Musta mut otettiin muuten hyvinkin kivasti vastaan. :) Ei sitä "asenne-epävarmat" (hieno sana ;)) uskallakaan yleensä yksinään helpolla remmiin mukaan.

Kiva kun Prätkiskin on kirjoitellut!!! :) Prätkis on musta niin ihana huolettoman kuuloinen! :) Jotain pyöristä puhuittekin ja oon muistaakseni niistä tänne kirjoitellut, ettei mua kyllä saa niiden selkään! Hui!

Apua, musta mä luin vaikka mitä muutakin, jota piti kommentoida, mutta meni niin hujauksella ja pikaluvulla, että nyt en muista enää mitään. :( Toisaalta, sitä parempi mitä vähemmän mä kirjoitan, niin ei kukaan keksi mitään sanomista mun jutuista. :)

Ai niin! Opiskelusta kuitenkin! Niin kuin kirjoitin, niin mun elämähän oli pidossa jokusen vuoden tossa... En siis saanut opiskeltua tai muutakaan. Aloitin kyllä heti opiskelut kun mahdollista, mutta niin siinä tuli sitten mieskin ja kaikki kuvioihin yhtä aikaa. Mepä sitten laitettiin tästä huolimatta vauva tilaukseen ja opiskelut sai jäädä taas pitoon. Kouluun kerkeän sitten vielä takaisin, vaikka nyt hetken kotona olenkin. Eiköhön kaikki järjesty. Musta ainakin tämä tuntuu pieneltä kaiken kokeman jälkeen ja otan elämän tosi innolla vastaan. :)

Peukutan teille kaikille todella paljon!!! :)
 
Huomenta vaan taas armaani!

Tänään mä en sit oo yyyyyhtään raskaana, se eilinen hehkutus nenäverenvuodoista oli vain hetkellinen mielenhäiriö. Mä en edes saanut seksiä kuin kerran (nyyh) niillä main kuin mun oletettu normaalia aikaisempi (niiden lämpöjen perusteella) ovis oli. höh!

Aloitin eilen sen Greenin Vauvakuumeen. Ihan hauskan oloinen, tosin vasta sen ensimmäisen naisen, vauvakuumeilijan, juttua olen lukemassa. En kyllä ihan kaikkea allekirjoita siitä, mutta jotain kuitenkin, ja kivahan se on lueskella tällaista hömppää välillä. :)

Mä oon kytännyt nettikirjakaupoista sitä Hedelmällisyys -nimistä kirjaa, jonka on kirjoittanut se kirjailija, jonka kirjasta Lauran tietoiskussa oleva pätkäkin on suomennettu. (Ja sen on suomentanut siihen kirjaili Katri Manninen, se on taidettu kopsata hänen blogistaan) Se on ilmestymässä suomennettuna, mutta jatkuvasti sen tulo on viipynyt, höh... Mua kiinnostais tosi paljon jos se on yhtä helppotajuinen kuin tuo pätkä mikä LTI:ssa on. Englanniksi se olisi toki saatavilla, mutta pelottaa että josko kuitenkin tällainen lääketiedettä "sivuava" termistö menee yli hilseen.
Jos kiinnostaa, menkää johonkin verkkokirjakauppaan (esim. AdLibris) ja laittakaa hakuun tuo Hedelmällisyys, kun en nyt muista sitä kirjailijan nimeä. Esittelytekstien mukaan se on Opas luonnonmukaiseen raskaaksi tuloon ja kierron kartoittamiseen tjsp.
(liekö tuo luonnonmukainen nyt oikea termi, mutta käsittääkseni siis siinä ei käsitellä hedelmällisyyshoitoja tms?)

Kiitti Miini ja muut peukutuksista,
Viluski
 
http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9525592898

Tuossapa se suora linkki. :)
Ja kirjailija oli Toni Weschler tms.

-Eikös vaan kuulostakin ihan kiinnostavalle?

Viluski
 
Jaa, pitäisiköhän tässä nyt alkaa noudattamaan kirjan oppeja, kun ei muuten näytä tulosta syntyvän.. :) Aika tieteellistä puuhaa kyllä tämä lapsenteko!

Se vauvakuume-kirja ei tosiaan ollut mikään loistoteos, mutta tosi hyvää hömppää! Ja jotkut asiat kyllä myös upposivat, ainakin mulle.. ;)

Mulla näyttää taas olevan aika kiirus viikko, mutta yritän käydä välillä teitä vilkuilemassa.

Ja Dinnalle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Sä jaksoit pitään odotella niitä, nyt voit huokaista! :)

Sinis nälissään.. taas.
 
Rankka päivä, olen ollut "kentällä" jo seitsemästä alkaen..ja nyt järkyttävä hedari...viiteen pitäs vielä jaksaa...

Viluski, mä taas vahvasti olen TÄNÄÄN raskaana...:) Alavatsassa pistoksia ja kun kävin vessassa (valkoiseen) vessapaperiin jäi vaalean persikan väristä limaa :) - hiivatti, jos menkat alkaa tää posititiivinen asenne joutuu koetukselle. Mä jo fiilistelen vauvaa, mutta takaraivossa jyskyttää negatiiviset ajatukset ( nekö ne päänsäryn aiheuttaa). No, piinaavat viikot edessä...

Kiitos kaikille peukutuksista..

Myy.
 
Nostelen meittin ketjua....:)

Tänään en ehkä olekaan raskaana...aamupissan yhteydessä paperiin limoja... en tiedä mitä ajatella.

Mitäs muut?

Pistäkäähän romaania tulemaan...:)

Olen loppuviikon koulutuksessa Helssingin suunnalla ja jään sinne kyläilemään, joten tiedossa taas kiva viikonloppu! Hope so...

Myy.
 
No mä en ole kans tänään(kään) raskaana, mutta pakko myöntää että pikkuisen innostus läikähti kun lämmöt oli 37,1....
En kylläkään päässyt mittaamaan heti aamusta niinkuin yleensä, joten se siitä... Ja ihmisen lämmöthän ei voi olla koholla muusta syystä, eihän? heh... Lueskelen edelleen tätä kirjaa (Vauvakuume) ja mielipiteeni siitä että raskaus ja raskaushaaveet saa naiset sekoamaan ihan totaalisesti.

Mä muuten mietin että ehkä seuraavassa kierrossa ei stressais näin paljoa? Kun JOS se toinen munis ei toimi ihan satasella, niin silloinhan mulla olis joka toinen kk stressivapaata aikaa? Huomaatteko mikä positiivisen ajattelun taidonnäyte???? ;D

Viluski
 
Se on hyvä, että aina joku meistä on raskaana! :) Mä en ole tänään, mutta mun tissit on jo ties monennettako päivää.

Myyllä on taas mielenkiintoisia limahavaintoja :) Ai kiinnittymisvuotoa, mikäs kp on menossa? Tuuppa kylään, kun tänne suunnalle oot viikonloppuna tulossa! ;)

Hah, siinähän Viluski pohdit! Hyvä, että teet sen etukäteen, kun ei se sitten käytännössä kuitenkaan ole niin helppoa.. siis se stressaamattomuus. Ja ei siihen mitään kirjoja tarvita, hullujahan tässä jo ollaan. Koko sakki.

Mites Tiitin kävi? Olit niin varman menkoista, olisipa sulla meille nyt mojova yllätys!

Sinis

 
Työmatkalta palattu arkeen takasin, ikävä kyllä menkkojen kanssa. Nyt voi hypätä yli jos eritejutut ei kiinnosta, koska mun on pakko ihmetellä mun menkkoja. Eilen siis alkoivat ja vuotoa ei ole suojaan nimeksikään, mutta pönttöön on tipahtanut kolme sellaista isoa hyytymäklimppiä... Ja kivut on kovat, auts. Kierto venähti 30 päivään tällä kertaa, en kyllä edes harkinnut vielä testin tekemistä...

Vilukisulla on hyvin lupaavat oireet, verenvuotoa ja lämpöä. Olisi todella ihanaa jos saisitte yllärin pian. Peukkuja sinne... Pitkän haaveilumatkan olet sinäkin kulkenut, mutta ainakin olet käyttänyt tämän ajan hyvin hyödyksi saamalla tutkinnon.

Toivottavasti Myyn limat eivät tietäisi tätiä. Ja kiva että Siniksen tisut edes on raskaana... Olitteko te Sinis tutkimuksissa / alkavatko hoidot Naistenklinikalla vai kättärillä?

Vilkaisin myös vuoden yrittäneiden plussaketjuun ja toivon että se siirtyisi sieltä sitten tänne meidän ketjuun. Täällä on niin monta jotka on plussansa ansainneet.

Mä päätin että jätän nyt palstailun elämästäni tai siirryn toisille foorumeille, koska tuntuu että meidän haaveilut on haaveiltu. Seuraava tilanne on varmaankin hoidot ja niistä lienee järkevintä kirjoitella samassa tilanteessa olevien kanssa. Käyn kyllä kurkkimassa kuulumisia ja tottakai pidän peukkuja teille kaikille. Plussia tänne, kiitos! Mukavaa kevättä ja kesän odotusta, jospa se aurinko toisi yllätykset meillekin.

T: Tiiti kp2
 
Yhyy, älä Tiiti hylkää meitä.. mutta ymmärrän kyllä, olen minäkin sitä miettinyt, että jos tästä hoitoihin lähdetään, niin ehkä joku toinen foorum olisi oikea paikka. Mutta ei ihan vielä. Mä sitten etsin sut käsiini :) Tutkimukset on Kättärillä, sinne ilmeisesti täältä kaikki ohjautuu. Hoidoista en sitten tiedä. Lääkäri sanoi, että jos tästä raskaudun, niin myös raskauden seuranta tehdään sitten siellä.

Siis olikos sulla joku varhainen km? Jos kierto venähti ja hyytymiä tulee? Sekin varmaan jo piristäisi, jos tietäisi että edes niin olisi päässyt käymään..

Mutta toivon teille kaikkea hyvää! Ja sitä kevätyllätystä! :)
 
Hyvää Huomenta.. tai päivän puolellahan sitä jo ollaan.

Tännehän oli tullut limainfoja jos jonkinmoisia. :D Minä olen viel kovin huono noita seurailemaan.. joskin pahapa niitä on edelleenkään seurata kun ei ole sitä kiertoa sitten alunalkaenkaan. Mulla tällä hetkellä aika ponneton olo näiden kirjoittelujen suhteen, kun ei tosiaan edes toivetta raskautumisesta.. Ja pillereitä siis vielä kaks viikkoa jäljellä. Voi siis olla että palajan vasta huhtikuun puolella takaisin remmiin, jollen nyt välillä jotain vähän huikkailekin väliin ja intoile täällä teidän jännityksistä :) Kyllä tuntuu muuten kolmen viikon pillerikuuri ihan järkyttävän pitkältä ajalta.. *syvä huokaus*

Jotain iloa:
aamulla piipahdin pikavisiitillä kirpparipöytääni katsomassa. Huomio 1)Ihmiset ei osaa laittaa tavaroita takas siihen, mistä ne ottavat. Pöytä oli siis täydessä kaaoksessa kolmen päivän 'yksinolon' jälkeen. Totesin siis, että kyllä siel on pystyttävä käymään vähintään se kerran viikossa. 2) vanhat aikakauslehdet (jopa parin vuoden takaa) tekevät ihan hyvin kauppansa kuin myös hyväkuntoiset astiat. 3) Edulliset cd-levyt hupenevat hujauksessa.
Saldo kolmelta päivältä oli reilut 50 euroa elikäs ihan hyvin jos tahti pysyis tuollaisena. Ongelmanahan siinä kyllä on se, et hyvälaatuista 'haluttavaa' tavaraa ei välttämättä löydy kovin moneks viikkoa niin et myyntitahti olis toi. Joka tapauksessa hyvä tuokin, piristi mun keskiviikkoaamuani kummasti. Illalla onkin koiran rokotukset maksettavana, joten tietää et toi summa hurahtaa sinne ihan heittämällä ja ylikin.

Nyt varmaan täytyy jatkaa vähän töidenkin parissa..

Ihana muuten huomata et räystäät alkaa tippua ja jääpuikot sulaa.. Kevät tulee :)

-Puhis

(Eräänä päivänä muuten töissä surffailin aikani kuluksi ellien blogeja lukemassa ja eksyin lueskelemaan Rakel Liekin blogia naisten masturboinnista. No, sitten sisälle tulla tupsahti asiakas jota riensin auttamaan. Mies kyseli erästä tuotettamme ja kun ei hyllystä sitä löytynyt, niin pyysi että näyttäisi nettisivuiltamme mitä hän tarkalleen ottaen etsii. Koitin selittää että kyllä minä ymmärsin mitä hän hakee, mutta valitettavasti meillä ei ole sitä juuri tällä hetkellä tarjolla. No, mies kuitenkin väen vänkään vaati päästä koneelle näyttämään ja auta armias kun räväytin koneen ruudun auki, jossa hehkuu pinkkiä tekstiä tyyliin: "Kyllä Naisetkin Masturboivat!" Ja vaikka mä miten vikkelään koitin päästä uutta linkkiä avaamaan omille kotisivuille niin voitte kuvitella et olin korvat punasena ja täytyy myöntää et kyl se kaapin kokoinen äijäkin vähän nikotteli kun käsivapisten osoitti sitten loppusessaan haluamaansa tuotetta! :D
 
Viluskikin vilkuttaa Sinikselle ja Puhikselle!

Puhis kyllä tarjos tämän aamun mytötuntonaurut... heheheh...

Ja sitten: Ette rontit saa kadota minnekään. Vaikka hoidot alotettaisiin, niin eiköhän tässä ketjussa ole yksi jos toinenkin ketä kiinnostaisi niistä kuulla. Tottakai saa kirjoitella toisilla foorumeilla omien kysymysten kanssa, mutta tänne saa ja pitää kaataa kaikki tunteet jatkossakin. Nih!

Mä olen itse roikkunut täällä jo niiiiiiin kauan, silti haaveet luomuplussasta elää. Jos vaan saisi sen miehenkin taas joskus innostumaan "tositoimiin"... :)
Kirjoittelen todella vähän minnekään muualle. Itse asiassa en minnekään muualle kuin tänne elleihin. Mitäs mä sitten teen jos te kaikki joko plussaatte tai ette plussaa ja häviätte sen seurauksena? Taidan vaihtaa sit otsikoksi Haaveissa vauva vol 1000000/ Viluskin Blogi ;D

Viluski
 
Huomenta... :)
Joo-o, mäkin oon varmaan sitten tänään raskaana... Tissien puolesta olen ollu koko kierron! ...mut eilen illalla jäi paperiin silleen hiukkaniukkapikkusen jotain punasta että oliskohan sitä kuuluisaa kiinnittymistä.... ? (ja toiveet nousee raketin lailla kohti avaruuksia... *huoh*) Kiertopäivät on nyt jotain päälle 20... ???
TAI sit täti tuppaa tällä kertaa liian aikasin kylään kun viimeks oli se melki 50 päivän kierto... Ottaa näistä ny sit selvää ?!?!

Vai meinaat Tiiti muualle siirtyä... Kai kuitenkin käyt sit vierailemassa täälläkin?
Vaikka tää ehkä niin kliseiseltä kuulostaa niin ihan sikana TSEMPPIÄ teille tulevaan!
Eihän mulla oikeastaan ole mitään aavistusta mitä kaikkee ootkaan joutunu ja joudut läpi käymään, joten vaikea sanoo mitään "viisasta" tähän hetkeen.
Kaikkea hyvää sulle kuitenkin! :)

Heh, Puhiksen häröilystä tuli mieleen toi oma ukko kun sain sen joskus "melkein rysän päältä" kiinni. Se lähti yks lauantaiaamu aikasin sängystä ja sano että mä voisin kyllä nukkua vielä vaikka hän nousee pois jo. Enhän mä sit enää unta saanu ja lähin jonkun ajan päästä ukon peräs olkkariin, kun tulin paikalle niin se räväytti äkkiä netin kiinni ja meni vaikeen näköseks. Kysyin sit että mitä se teki vaikka arvasin jo mut se sano kattelleensa autouutisia! x) Se kun lähti pois koneelta niin mä ilkeenä akkana vilkasin sivuhistoriaa...ja kas, alastomia naisia sieltä putkahti! Aloin sit mainostaa kovaan ääneen ett "tuus kattomaan, mäkin löysin ihan sikahyvännäkösen pelin täältä, kyllähän tän tallaa mielellään polkasis". Siinä kuvassa revitteli ja levitteli joku hehkee punapää... x) Ukko tuli viereen ja meni ihan noloks ja minä (pahainen ämmä) nautin!
Pointti on se että mua se ei haittaa yhtään mitä kattelee tai touhuu, kun ne on vaan kuvia, mut se valehtelu kiehuttaa ihan hillittömästi....
...tulipas selostettua taas... :> sori...
 
Ei haittaa Ramonan selostelut, hyvä vaan ku tääl voi avautua.

Pikaisesti laitan tuohon pornon katseluun liittyen viel jutun..

Olin pikkusiskoni kanssa noin 7 (sisko) ja mä 12v. Availtiin kuvatiedostoja kotona.. oli yhteinen kone veljen kans ja sieltähän paljastu pornokuvia.. Ajateltiin silloin et jotenkin väärinhän se on että tuollaisia kuvia täältä koneelta löytyi ja päätettiin pukee tytöt. Copy-pastetettiin ne Painttiin ja piirrettiin niille jos jonkinmoisia pooloneuleita ja villahousuja jalkoihin ja tallennettiin kuvat uusiks.. Mahtoi olla veljellä kalussaa pitelemistä ku seuraavan kerran kuvat avas :D :D :D
Inhottavaa tuossa oli vaan se, et äiti käräytti mut ja siskon siinä vaiheessa kun kuvilla ei ollu viel vaatetusta... joten mehän sitä pornoa äidin mielestä katseltiin.. juupa juu :D

Mukavaa illan jatkoa!
Tää lähtee ny kotiin tekeen kanasalaattia!
 
Aika pahan teitte veljelle! X)
Mitäs velipoika tykkäs kun sai tietää siskojen piloista....? :D

Voi per*e että mulla on tylsää! ;)
Ei oo ees enää pyykkiä pestäväks... !
Mitähän ihmettä sitä kehittelis, ukkokin tekee vaan kuolemaa sängyn pohjalla...
Raukalla on aikamoinen kuume ton mahataudin lisäks... :( Saa vuorotellen kantaa sille buranaa ja lisää peittoo.
 
Ai nyt Ramonan mies sai sitten sen mahataudin... Voi rassua!
Reissussa mahatauti potilaille (mä onneksi vältyin siltä) suositeltiin juotavaksi jotain elektrolyytti juomaa tms. Siis niitä jauheesta tehtäviä "urheilujuomia". Niistä kai saa jotain nopeesti imeytyviä kivennäisaineita tjsp emmätiiä....
Ja kokemuksen mukaan parasetamoli pohjaiset lääkkeet laskevat kuumetta tehokkaammin, buranat ym ibuprofeiinit auttaa päänsärkyyn paremmin. Mutta toi nyt vaan ihan omaa kokemusta, mutta kantsii kokeilla jos ei burana auta!

Mä en sit oo tänään yhtään raskaana. Tais mennä jo ohi se tän kuun innostus. :( Ne yli 37 lämmötkin laski, mutta edelleen koholla siinä 36,6 missä yleensäkin loppukierron ovat. Nyt jännitän ainoastaan sitä (minäkin), tulisiko tästä kierrosta vähän lyhkäsempi kuin edellisestä, koska lämmöt nousivat niin varhain. Koska kp 19 oli jo lämmöt nousseet, olisiko kohtuullista odotella tätiä visiitille kp 32-33? Sehän mahtuisi mun "kiertokeskiarvoonkin".

Tulikin joskus sen babyburana jutun kohdalla mainittua, mutta mulla on aina ollut melko matalat verenpaineet (mutta ihan hyvät hemoglobiinit). Nyt mua on ruvennut huimaamaan, tietääkö kukaan onko sillä tekemistä tuon kanssa, ja mitä pitäis tehdä asialle? Varmaankin syödä kaikkea mitä korkean verenpaineen potilailta kielletään, salmiakkia, suolakurkkua ja aurajuustoa jne suolaista... ;) (toiveajattelua..?)

Ihanaa, viikko lähenee loppuaan. Mitäs suunnitelmia tyttösillä? Mä haaveilen ulkoilusta, meilläpäin tänään aivan mahtava talvipäivä, hanget hohtavat kevätauringossa pikkupakkasessa. ja mä möllötän töissä. Sisällä.

Halipulihalipuli,
Viluski
(-jolla leveä hymy. sain eilen. kahdesti.:)
 
Kiitos vinkeistä Vilukisu :)
Kyllä niin sääliks kävi ukkoparkaa kun ei se päässy sängystä ite ylös, se oli pakko taluttaa vessaan oksentamaan. Kun se oli lekurissa hakemassa töihin lappua niin sieltä oli sanottu että tätä mahatautia on tosi paljon liikkeellä mut se olis nopeesti ohimenevää sorttia....
Mulla kesti kaks päivää ja ukkokin alkaa vähän paremmalta onneks näyttää :)

...Niin ja saamisella varmaan tarkoitit noita salmiakkeja ja aurajuustoja...?
;D

Joo-o, tiedossa olis kiirus viikonloppu, meitin pitäs rampata ties missä ja meille olis tulossa sunnuntaina väkee mut taidanpa alkaa perua, tuskin toi herruus niin hyvin ja äkkiä tosta tokenee...
 
No justiinsa, tän päiväsessä postissa tuli ukolle töistä parane pian- kortti ;D
Kylläpäs ne työmiehet on herttaisia.... :D
Toi vaan meinas että perhanan jätkät...!

Missäs kaikki velmuilee kun on niin hiljasta....?
Ootteko kaikki menny saamaan... eikunsiis syömään sitä salmiakkia ja aurajuustoa?? ;D
 
Heipä hei!

Mä oon ihan käsittämättömän hyvällä tuulella! Perjantai ja aurinko paistaa :) Väsyttää ihan hirveästi, mutta ei sekään haittaa, kun on viikonloppu tiedossa! Hyvä fiilis on myös sen takia, että tiukka, mutta tehokas viikko on takana ja sain hoideltua monta pitkään roikkunutta työasiaa kuntoon. Hyvä minä! (välillä pitää vähän tsempata ja kehua itseään.. ;)

Mitäs te ootte täällä turisseet? Mikäs juttu toi babyburana olikaan? Myykö sitä kokeili? Vai aspirin vaimikäsenytoli?

Mahataudissa kärvisteleville voimia!

Ja tissien raskautta sekä kiinnittymisvuotoja liikkeellä? Niin myös täällä. Varoitus: eriteinfoa luvassa.. Tänään aamulla jäi pyyhkiessä jotain ruskeaa paperiin, sitten hulahti vähän sitä myös pyttyyn, nyt tulee pyyhkiessä sellaista vaaleanruskeaa limaa.. yök. Mitäs helvettiä tämä nyt sitten on?? Tänään on kp 21 eli viikko oviksesta (kait, en tikuttanut, mutta olin viime ke siellä ultrassa) eli sopisi ehkä aikataulun puolesta kiinnittymiseen? Millaista se on? Tää vähän pelottavasti muistuttaa menkkojen alkua, voisin hyvin kuvitella, että parin päivän päästä padot aukeaa. Mutta ei mulla koskaan näin aikaisin oo mitään tapahtunut.. mutta enpä yllättyisi, vaikka niin nyt kävisikin.. Vähän muuten on sellainen menkkaolo mahassa eli pahaa pelkään. Mutta ei ne nyt vielä voi alkaa?? Eihän?

Voi perse sanon minä. Koita tässä nyt sitten olla coolina.. hyvästi tyyneys, nyt jo päässä pyörii kaikkea lähtien la:sta vaikka mihin.. kiva pettymys edessä ensi viikolla. Plääh. Miehelle mainitsin asiasta aamulla, niin sekin vähän innostui. On kai raukka vähän väsähtänyt näihin tutkimuksiin ja toivoo pikaista plussaa ettei tartte enää laukata siellä Kättärillä.. Joopa joo, no kaipa tämä tässä viikon sisään selviää.. yleensä mulla alkaa menkat seuraavana tai sitä seuraavana päivänä tällaisesta, mutta siinä tapauksessa tää kierto jäisi kyllä tosi lyhyeksi (21-22 päivää), mutta kai sekin on mahdollista.

Okei, nyt unohdan koko asian. Paitsi että tissitkin on raskaana, ne ovat ilmeisesti liittoutuneet tuon alapään kanssa mua vastaan. Yläpää ei ole raskaana, mutta nyt sille koko ajan vihjaillaan, että josko kuitenkin?? En kuuntele. Lähden syömään.

Tulkaapa tänne! Mä joudun lähtemään töistä tänään jo tuossa puoli kahden maissa, kun pitää mennä tänään sinen verikokeeseen. Alkaa jo noi piikittelyt riittää.. Mutta luultavasti hengailen täällä siihen saakka.. ;) kun en ole tällä viikolla oikein muuten ehtinyt!

Sinis ja kieroileva alapää kp 21/27-28
 
Uuaaah ja yhyyh... Mä täällä sympatiseeraan vuoden yrittäneiden ketjun Outikia jolla taitaa olla aika raskas päivä edessä. Tuntuu niin pahalle hänen puolestaan! Arvannette jo varmaan mitä siellä meneillään (tod.näk)
En kestä, miks tän pitää olla niin vaikeaa ja EPÄREILUA!

Mutta onneks Sinis edes on raskaana, se edes lohdutta, on oikein ja kohtuuden mukaista. :D Tuskin se täti nyt kuitenkaan on vielä paikalle pyyhältämässä, joten eiköhän nuo vuodot jotain muuta ole? Tai sit tääkin on niin tätiä et toisilla 45 ja toisilla 22 päivän kierrot...

Viluskin toivo meni jo tässäkin kierrossa. Ei oo mitään normaalista eroavia oireita, joten enpä jaksa turhaa toivoa edes lietsoa (enää) tässä kuussa. Höh. Ja ens kuu sit lienee metkuilevan muniksen kierto, joten eipä oo kovia odotuksia ennen toukokuuta...

Viluski ja metkuileva munis ;)
 

Similar threads

Yhteistyössä