Hyvää huomenta virtuaaliset ystäväiseni!
Minä jo eilen lunttasin tän ohjeen tänne tuolta (http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/574/Maailman%20paras%20pannukakku) kunnes tuli yks törkee asiakas häiritsemään herkkuohjeen lähettämistä ja viipyi vielä vartin yli kuuteen ku höpötteli joutavia.. joten pahoittelen kovasti et torstai-illalle ei nyt tää pannari teille ehtiny, mut kenties näin perjantain iloksi sitten!
Meillä tein ekan kerran ohjeen just niinku sanottiin ja siitä tuli ehkä hiukka turhankin voinen.. Sen jälkeen olen toteuttanut ohjeen 50 gr rasvaa ja vaan desi sokeria ja oikein hyvää on tullut. Kannattaa muuten seurata paistoaikaa.. yhden pannarin sillon käräytin, kuten varmaan muistatte ja "kulta, pitäiskö meidän puhua siitä pannukakusta?"-keskusteluja mä en toivois muihin koteihin

Huh, onneks toikin jo naurattaa!
Maailman paras pannari
Raaka-aineet
4 dl vehnäjauhoja
1 ½ dl sokeria (1dl riittää)
1 tl leivinjauhetta
1 tl suolaa
1 tl vaniljasokeria
8 dl maitoa
2 kananmunaa
100 g sulatettua margariinia (50 gr on aivan riittävästi)
Sekoita kuivat aineet. Lisää maito, munat sekä sulatettu, jäähtynyt margariini.
Kaada taikina leivinpaperille uunipellille ja paista 200-225 asteessa n. ½ tuntia.
Eilen jätin Cointreauhin koskematta, pojat putkahtivatkin yllättäin kylään ja lähtevät kuulemma jo su takas äidilleen, ku mun mies on reissussa ja ilmeisesti poikien äidin mielestä ei ole ok et pojat on mun kans neljää päivää putkeen.. No, mä elelen siis dogin kans ens viikon.. Päätin jumpata ja lenkkeillä urakalla kun olen yksin.. En syöpötellä ikävääni, kuten normaalisti toimisin.. :/
Eilen keräsin kauhean kasan vaatteita ja levyjä kirpparia varten. Toivottavasti käyvät kaupaks. Huomen heitän ne torille.. Päätin pitää kristalli-stiletti korkkarit itselläni.. voi kai niissä edes seksiä harrastaa, kun niil ei sujuvasti kävele

Mies ei ole itseasiassa edes koskaan nähnyt niitä.. Jotenkin olen ajatellut että voivat olla vähän turhan villit mut ehkä mä ens viikonlopulla täräytänkin korkkareissa takkahuoneeseen.. bling, bling sanoo kengät ja ehkä sit alkaa täälläkin munat heilumaan kuten Myyn kotona taitaa ukkonen kirmailla ihan kelteisillään kun on sinusta niin riemuissaan. Ihanaa!!
Vitsit, Myyn unessa jo vietetty tee-kutsuja

Voin kuvitella mitä tulis ku tämä akkalauma (positiivisesti sanottuna, ei haukkuen) pääsis valloilleen ihan livenä ja vähän teekutsuja pitämään.. mahtais olla jutut! Tai oikeestihan mä olen ihan hirmu ujo ja vienokaino ja niin varmaan ramonakin.. et istuttais sit ihan hissukseen vaan ja lipitettäis Liptonin keltaista ja kutimet helisis

Ei vaiskaan, voispa olla aika räväkkä sakki! Näin uskoisin!
Napaseni vinkui ja vikisi viime yönä. Kolme päivää pillereiden popsimista takana ja mulla oli ihan selkeitä menkkakipuja yöllä. Tai siis aivan niihin verrattavia vihlomisia, mut ei mul tietenkään mitään viel tullu.. Ja seksihalujakin olis (vielä)vaiks kuin, mut viime yönä kölli nuorempi pojista sängyssä välissä joten sepä sitten sutinoista
Voi ei, kaksmielisistä jutuista viel päivää.. Eilen illalla saunottiin ja pienempi pojista sanoi saunaan mennessään et vie jo edeltä nakit lämpiämään.. Mulla ei taas pokka pitäny ku vähän sit mieheltäkin kyselin, et haluiskohan se tehdä samoin jonain iltana.. No joo.. meil oli siis saunanakkeja iltapalana..
*puh* sori. mul on ihan perjantai!!
Ootte tärkeitä!
*rutistuksia tällekin päivälle*
Mulla ei ole enää halipulaa, mut mä tykkään silti halata, se lämmittää
-Puhiksenne