Haaveissa vauva, maaliskuun haaveilut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -2009-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitti Ramona ja Sinis!

Päiväni on pelastettu!!
vai postimerkkeilijä!!

Vai EGC:t :D :D :D meillä onkin ihan oma koodikielensä täällä! Nautihan! Ihan salapoliisityötähän meidän ketjua on toki seurata jos ei ole pidempään sit lueskellu kun täällä tämmösiä salakielisiä ilmaisuja hyödynnetään :D

Joo, koira tosiaan päätti et valot veks! Kai se kärsi pienistä tuikkivista valoista silmissään ku se yleensä samaisen katajan alla luutaan jyrskyttää :D

Harmi Ramona tuo työttömyys. Minkä alan hommia etsiskelet?

Noin vuosi sitten oli juttuja kaupan alalla et hyviä myyjiä tarvitaan ja tullaan tarvitsemaan, mut nyt sit tuntuu et kaikki vaan vähentää porukkaa joten kyl pitääkin olla hyvä myyjä et kauppa kannattaa ja firmat pysyy pystyssä yli tän laman..

EGC:t.... ei vitsi.. joo, mä taidan ottaa illalla kans. mut vähemmän ku viimeks.
 
Vielä pakko lisätä!!

Sinis, tuos on vastapäätä ihana konditorio josta saa ihanan ihani punssi runebergintorttuja, eiköhän ne maistuis meille.. ? Lupaan siis tarjota pullat tauolla!
 
Toi EGC pitää kyllä itsekin jossain välissä testata, ei vaan taida löytyä sitä C:ta baarikaapista tällä hetkellä vaikka itse sitä teille tuputin. Ja muistakaa testata se päärynäkonjakkikaakao, se on kanssa i-ha-naa!
En oikein osaa kuvailla makua, ehkä lähinnä tulee mieleen päärynäjäätelöä kaakaossa.Eli edelleenkään en oikein pidä vahvasta alkoholin mausta näissä lämpimissä(kään) juomissa, joten lupaan että maku on ihanan pehmeä, ei liian "konjakkinen".

Minulle kanssa uni maittaa yleensäkin aina. En todellakaan ole mikään aamun virkku, vaan pakottaudun heräämään aamuisin kohtuulliseen aikaan vaikka olisin menossa myöhempään töihin. Tapauksessani se tarkoittaa että pyrin heräämään ennen yhdeksää. (Jolloin siis monet ihmiset olleet jo tunteja töissä...) Mutta kun nukkuminen vaan on niin mukavaa!!!

Puhikselle lähetän minäkin rutistuksen halipulaa lievittämään, ja samalla kinuaisin sitä taannoin mainostamasi maailman parhaan pannukakun reseptiä. Kun on torstaikin. :) Tokihan mullakin pannarireseptejä löytyy, mutta välillä olis kiva kokeilla jotain toista ohjetta, ja lisäksi viimeisin pannukakkuni meni ihan pannukakuksi, ei kohonnut jne.

Ramonan vitsi oli muuten hauska, hih... ;D

 
Huomenta ystävät! Olitte ekana aamulla mielessä, kun olitte mun unessa...Ramonalla oli huulilävistys (tai sellainen mikä Anna Abreulla on)...Siniksellä ihana punertava kiharakampaus...Puhina seisoit kauempana ja siinä oli muitakin..Kuinka te osasitte sinne mun vanhempien luokse tulla :). Oltiin "teekutsuilla"...mitähän lie kupissa...:D

Voi, Ramona sun vitsi oli mainio...:D Tää pitää kertoa illalla miehelle... Ja harmi, että kärsit työttömänä olosta...ei kun vaan koulun penkille takaisin, mikäs sua kiinnostas...? :) Ainakin hyvä olet kirjoittamaan...

Vai, että EGC! Mä ekaks luin, etää jaahans liittyyköhän tää jotenkin lapsettomuustutkimuksiin...:) Niihinpä just...:) Puhina tutustui sitten kyseiseen "aiheeseen" ihan kunnolla, niin hyvin, että muisti meni... Sattuuhan sitä paremmissakin piireissä... Kiva, että on ollut hauskaa.

Ja pahoitteluni muuten homegirlille km:sta...:( Itse koin sen todella alussa "pitkän" yrityksen jälkeen...viikko oltiin fiilistelty plussaa (kun sen testin lopulta uskalsin tehdä) ja sitten alkoi hirveät kivut ja kova veren vuoto...ilman tätä porukkaa ja rakasta miestäni olisin varmaan jo sylkemässä valkoisen huoneen kattoon.. Oletko toipunut hyvin?

Onhan Viluski sun post-matkan masennus jo taakse jäänyttä elämää... Ja takaisin satulaan...

Sinis, kiva kuulla, että teissä ei ole mitään vikaaVIKAAvikaa...mutta helpottas varmaan tietää mikä on syynä, kun ei tärppää...Saatteko vielä simppanäytteestä ihan perusteelliset "mustaa valkoisella" tulokset? Ja ainakin sulla kehityy muniksia siellä, onko se vaan kiinni siitä ajoituksesta... Toi pakkoseksi ei kyllä hohdokkaalta kuullosta..mutta mitäpä sitä ei tekis...Joko pistetään "KOVAN TYÖN TULOS"-paidat painoon... (mä ehkä saatoin askarrella jotain mun tekstiiliväreillä..ei saa kertoa kellekään...nauroin miehelle, että ei nyt ainakaan uskon puutteesta voi syyttää...)



Mitäs muuta...Ei kai se Lime säikähtänyt näitä juttuja...:) Älä pelkää, oikeesti me ollaan ihan norrrrmaaleja...:D (tai ainakin melkein)

Joo-o, se oli perjantai...ja mulla vapaa vkl!!!! Mies on fiilistelly sitä siitä lähtien, kun sai tietää, "hani on koko viikonlopun sen"...I know hölmö mies...nää tuuletukset on sit ollu kunnon hetkutuksien kera niin, että pippeli on tehnyt voltia... sillä taitaa olla kevättä - jossain... :D

Ja ai niin niistä hiiiiiiiiiivatin ovistikuista - mä en kestä....siellä niitä kaapissa olis, mutta musta ne on jotenkin luotaantyöntäviä...käytän niitä mieluummin raskautesteinä...:) Mä en ole hyvä bongaaja, turhauttavaa (stressaavaa) puuhaa... Joten Sinis, ymmärrän sun fiilikset...

Myy.

 
Ai, niin...se dna "EI VOI KESTÄÄ"-mainos on kyllä mainio... Puhis, sehän vois päteä tähän asiakaspalveluunkin joskus, kun asiakas miettii ja miettii...EI VOI KESTÄÄ. Samoten ku tähän vauvayritykseen...EI VOI KESTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ :D
 
Hyvää huomenta virtuaaliset ystäväiseni!

Minä jo eilen lunttasin tän ohjeen tänne tuolta (http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/574/Maailman%20paras%20pannukakku) kunnes tuli yks törkee asiakas häiritsemään herkkuohjeen lähettämistä ja viipyi vielä vartin yli kuuteen ku höpötteli joutavia.. joten pahoittelen kovasti et torstai-illalle ei nyt tää pannari teille ehtiny, mut kenties näin perjantain iloksi sitten!

Meillä tein ekan kerran ohjeen just niinku sanottiin ja siitä tuli ehkä hiukka turhankin voinen.. Sen jälkeen olen toteuttanut ohjeen 50 gr rasvaa ja vaan desi sokeria ja oikein hyvää on tullut. Kannattaa muuten seurata paistoaikaa.. yhden pannarin sillon käräytin, kuten varmaan muistatte ja "kulta, pitäiskö meidän puhua siitä pannukakusta?"-keskusteluja mä en toivois muihin koteihin :D Huh, onneks toikin jo naurattaa!

Maailman paras pannari
Raaka-aineet
4 dl vehnäjauhoja
1 ½ dl sokeria (1dl riittää)
1 tl leivinjauhetta
1 tl suolaa
1 tl vaniljasokeria
8 dl maitoa
2 kananmunaa
100 g sulatettua margariinia (50 gr on aivan riittävästi)

Sekoita kuivat aineet. Lisää maito, munat sekä sulatettu, jäähtynyt margariini.
Kaada taikina leivinpaperille uunipellille ja paista 200-225 asteessa n. ½ tuntia.

Eilen jätin Cointreauhin koskematta, pojat putkahtivatkin yllättäin kylään ja lähtevät kuulemma jo su takas äidilleen, ku mun mies on reissussa ja ilmeisesti poikien äidin mielestä ei ole ok et pojat on mun kans neljää päivää putkeen.. No, mä elelen siis dogin kans ens viikon.. Päätin jumpata ja lenkkeillä urakalla kun olen yksin.. En syöpötellä ikävääni, kuten normaalisti toimisin.. :/

Eilen keräsin kauhean kasan vaatteita ja levyjä kirpparia varten. Toivottavasti käyvät kaupaks. Huomen heitän ne torille.. Päätin pitää kristalli-stiletti korkkarit itselläni.. voi kai niissä edes seksiä harrastaa, kun niil ei sujuvasti kävele :P Mies ei ole itseasiassa edes koskaan nähnyt niitä.. Jotenkin olen ajatellut että voivat olla vähän turhan villit mut ehkä mä ens viikonlopulla täräytänkin korkkareissa takkahuoneeseen.. bling, bling sanoo kengät ja ehkä sit alkaa täälläkin munat heilumaan kuten Myyn kotona taitaa ukkonen kirmailla ihan kelteisillään kun on sinusta niin riemuissaan. Ihanaa!!

Vitsit, Myyn unessa jo vietetty tee-kutsuja :P Voin kuvitella mitä tulis ku tämä akkalauma (positiivisesti sanottuna, ei haukkuen) pääsis valloilleen ihan livenä ja vähän teekutsuja pitämään.. mahtais olla jutut! Tai oikeestihan mä olen ihan hirmu ujo ja vienokaino ja niin varmaan ramonakin.. et istuttais sit ihan hissukseen vaan ja lipitettäis Liptonin keltaista ja kutimet helisis :D Ei vaiskaan, voispa olla aika räväkkä sakki! Näin uskoisin!

Napaseni vinkui ja vikisi viime yönä. Kolme päivää pillereiden popsimista takana ja mulla oli ihan selkeitä menkkakipuja yöllä. Tai siis aivan niihin verrattavia vihlomisia, mut ei mul tietenkään mitään viel tullu.. Ja seksihalujakin olis (vielä)vaiks kuin, mut viime yönä kölli nuorempi pojista sängyssä välissä joten sepä sitten sutinoista :D

Voi ei, kaksmielisistä jutuista viel päivää.. Eilen illalla saunottiin ja pienempi pojista sanoi saunaan mennessään et vie jo edeltä nakit lämpiämään.. Mulla ei taas pokka pitäny ku vähän sit mieheltäkin kyselin, et haluiskohan se tehdä samoin jonain iltana.. No joo.. meil oli siis saunanakkeja iltapalana..

*puh* sori. mul on ihan perjantai!!

Ootte tärkeitä!

*rutistuksia tällekin päivälle*
Mulla ei ole enää halipulaa, mut mä tykkään silti halata, se lämmittää :)

-Puhiksenne
 
Mä en myy ole nähny tota "Ei voi kestää!" -mainosta... mut luulen et olis sopinu tosi hyvin eiliseen tilanteeseen päivän viimesen asiakkaan kans.. Kommentoin mainosta lisää kuhan sen nään..
 
-btw, pakko viel kertoa et päätin eilen piiiitkän harkinnan jälkeen luopua mun Backstreet Boys:ien levystä ja MYÖS Antti Tuiskun kahdesta plätystä :D Onkohan ratkaisu jo kypsä toteutettavaks, vai mahdanko viel kaipailla levyjä myöhemmin takaisin..

Maritta Kuulaa harkitsin pari kertaa, mut se on jotenkin niin kiintee osa mun taidekouluaikaisia muistoja, et siitä en vielä ole kyl valmis luopumaan..
 
Ihanaa Sinis ja Mr Sinis, pakkohan se on painaa jos lääkäri määrää! Sitten vaan julmetusti onnea matkaan!!! Ihan loistavaa ettei Mr Siniksestä löytynyt mitään, pääsette kokeilemaan kevyemmillä keinoilla alkuun! Mun villi veikkaus on että saat jotain hormooneja kiertoa tukemaan ja pääsette inssiin. Kannattaa laittaa gallua lapsettomuuspuolelle, sieltä sais varmaan vertaistukea ja kokemuksia. Mullakin oli muuten joku harjoittelija mukana edelliskerralla ultrassa ja mustakin oli kiva kuunnella kun sitä opetettiin, varmaan olis jäänyt moni ihan järjettömän tärkeä asia kuulematta ellei se olis ollut siellä...

Puhinalle tsemppiä hormoonihuuruihin, hyvä että hyrrää!

Ramonalle piti sanoa jouluvaloista, mulla on vielä valot parvekkeella ja otan ne nyt vasta pois ihan tarkoituksella. Ne on sellaset perusvalot jotka tarvitsen kaamoksen karkotukseen enkä suostu laskemaan niitä jouluvaloiks laisinkaan! :P Kiitos muuten perjantainauruista! Postimerkkeilijä, kaikkea kanssa! Nakit sille! :D:D:D

Mr Myy kuulostaa ihan huipputyypiltä, voin miltei kuvitella miten siellä kulkuset kilisee!

Vilukisu, mä kuulun kanssa päärynäkonjakkikaakaoihmisiin, taivaallista pienen talviulkoilun jälkeen... Tosin C on mun toinen lemppari Camparin ohella mut mä vedän sitä kyllä mieluiten ihan raakana. ;) Mulla ei ilmeisesti ole alkoholin maun kanssa mitään ongelmaa... :P

( . ) Rakenneultrassa kaikki hyvin ja varovaisesti näytti siltä että meille on tulossa kaks tyttöä! <3 <3 Kuukauden päästä seuraava ultra jolloin tieto varmaan varmistuu. Olen ihan onnesta soikeana kun kaikki oli hyvin. =)

Ihanaa viikonloppua kaikille!

Miini 19+4
 
näytti siltä että meille on tulossa kaks tyttöä! <3 <3

Oi, oi, oi, ....
mulla meni positiiviset kylmät väreet läpi kehon. Hirmuisesti onnea Miini! Toivotaan että kaikki jatkuu hyvin! Olen onnellinen puolestanne!

Oikein ihanaa viikonloppua myös Sulle!

-puhis
(joka etsi just käsiinsä amerikkalaisten suklaamuffinssien ohjeen ja aikoo illalla leipoa poikien kans!) (siis mähän lupasin jumpata ja lenkkeillä vasta ens viikolla yksin ollessani..)
 
Joo, joo Puhis...kuntoiluviikon ehtii alottamaan sitten "ensi viikolla" oikei, oikeesti ensi viikolla...

Mä olen muuten varovaisesti kokeillut solariumissa käyntiä...kolmas "sädetys" olis lauantaina...kokeilin ekan kerran silloin kolme vuotta, kun häät lähestyivät, niin sain ihan kamalan kutinan...mut nyt ei mitään. Solariumvalollahan sanotaan olevan positiivisia vaikutuksia myös mielialaan, joten kaikki keinot otetaan välillä pilkahtelevan masennuksen torjumisessa käyttöön... Ja ei haittaa, jos vähän väriä tulis pintaan myös. Annetaan miehelle pari rusketusraitaa ihmeteltäväksi...;)

Hitsi, mä olen ihan huippuvireessä...siis aikas iloinen...sain munaakin eilen..joten kyllä kelpaa...kun viikonlopuksikin kovaa on kuulemma tiedossa...:D Ja naistenpäivälahjana mies saa luvan leikkiä postimerkkeilijää...;)



Myy.
 
Puhis, sä olet tartuttanut mulle puheripulin...;) *halaus* ja ihan vaan siks, kun ootte kaikki ihania...(okei nyt on tainnu joku lääke jäädä ottamatta...) :D PERJANTAIHULLU!!!!!
 
Te ootte kyllä kaikki ihania höpöttäjiä!
Kiva lueskella hyväntuulisia juttuja heti "aamusta" (joo-o, just raahauduin unenpökkyrässä sängystä koneelle!)
Ai niin ja Myy, mitäs muuta näit siinä unessa...? Meinaa mulla on ollu tollanen läväri! :D
Se vaan paino jotenkin ilkeesti mun suuhun niin ei se roikkunu siinä kun muutaman kuukauden... Nyt haaveissa olis kulmaläväri tai kolmas tatska.
Tatuoinnit on vaan hirveen kalliita että sekin taitaa olla piiiitkän aikavälin haave. :D

Niin ja noista työjutuista, kaupanalalla mäkin oon keikkunu, millon missäkin pätkätöissä. Tää viimenen paikka piti vakinaistaa just alkuvuodesta (olin ollu puol vuotta töissä) mut viimeks tullu, eli mä, sai sit lähtöpassit... :( ja nyt on kaikki kiven alla kun ei oo paljoakaan koulutusta. No, en oo antanu itteni siitä masentua vaikka hetki täytyykin isännän rahoilla elää, tuskinpa tää "lama" nyt loputonta on ja kova haku kuitenkin koko ajan päällä. :)
Niin ja siitä koulusta vielä, mua kiinnostais lähtee opiskeleen lähihoitajaks :)
mut tää vauvahaave on vähän "tiellä" (kamalasti sanottu!) kun just saatiin mun diabeteksen tasapaino siihen malliin että vauva olis tervetullu niin pysyykö se sit jos lähen kouluun tai tuunko raskaaks just kun pitäis mennä sinne kouluun! Tosin se ei taida haitata nykypäivänä mut silti kaikki tämmöset mietityttää....

Joo se EI VOI KESTÄÄ pätee joskus niiiin hyvin varsinkin kassatyöskentelyyn! ;D
Kun ei voi kelleen sanoo että mee ny hel*ettiin siitä ja jonoo tulee........

Sillon kun bäkkärit oli kova sana, mä kuuntelin offspringiä....!
...ja kukaan ei ymmärtäny mua ;D tyttöjen mielestä mä olin outo kun spaissarit ja bäkkärit ei iskeny ja poikien mielestä mä olin vielä oudompi kun olin heidän musamakunsa ominu! Voivoi...
Mitäs kaikkee te muuten nykyään kuuntelette...? :)

Ai niin ja ONNEA MIINILLE KAKSOSISTA! Hieno uutinen! :D

Mut nyt mä lopetan tän romaanin teon taas!
Jos vaikka hyvä vitsi taas loppuun:

Antero paineli perjantaina kirkonkylän apteekkiin käsiään rajusti hieroen,
muikea ilme naamallaan. "Mitäs laitetaan, käsivoidettako?" apteekkari tiedusteli.
"Ei vaan 2 pakettia viagraa ja 6 kortonkitoppaa. Huomena rajan yli tulee
linja-autollinen huoria!"
Maanantaina Antero meni uudestaan apteekkiin ja taas käsiään rajusti hieroen.
"Pistetäänkö lisää viagraa ja kumeja?" myyjä kysyi.
"Ei, anna nyt vaan sitä käsivoidetta, se v*tun bussi ei tullutkaan!"
 
Hyvä hyvä, jos joku muukin alkaa näin positiivisella tavalla 'ripuloimaan'! Kiva vaan saada tänne hupatus-seuraa :D

Vai on siel ollu kovat munat kehissä taas! bd
Tää naislauma ei taida mitään lohtusilareita tarvita, mitkä tuntuu nyt olevan kovin muodissa. :) Pikkusen paistetta päivään ja meillähän nousee mielialat!
Just hyvä!
 
:D :D :D

Mihin me joudutaan Ramona näiden vatsakipujen kanssa kun nauratat?!!
Kiitti taas päivän nauruista!

Mä mietin vähän kans tuota koulutukseen ryhtymistä, kun haaveilee tästä pikkusesta.. mut ajattelin sitten kuitenkin niin, et elän nyt hetken kerrallaan. Olen töissä ja aloitan aikuisopiskelun ja JOS saan ne menkat ja sit raskaudunkin joskus niin se on sitten sen ajan ilo ja järjestelykysymys.

Pistä siis vaan sinäkin Ramona papereita vetämään jos koulutus kiinnostaa. On tärkeetä et pysyy oma pää kasassa ja mä luulen et sullakin aika pian rupee kotiolot tökkimään, varsinkin jos pienokaistakaan ei ala heti kuulumaan.

...yks kaverini muuten haaveili kans kauan vauvasta, sit raskautu, sai km.. rupes yrittään uutta, muttei sitä millään tullu.. ryhtyi opiskelemaan ja keskitti ajatuksensa siihen ja pian olikin jo 'pullat uunissa'.. Ens viikon pe hänellä on laskettu aika.. 13.perjantai.. Mut kyllä onnellinen äiti on sielläkin tulollaan. Ei se tietysti aina näin mene... mut ollaan tässä varmaan jo jokainen välillä huomattu et meinaa stressiä pukata kun seuraa vaan viikkoja toisensa perään et milloin kannattaa harrastaa seksiä ja tärppäisköhän jo ja tuliskohan täti tai jättäisköhän jo tulematta.. et siinä mielessä voi olla ihan toimivaa saada aivoille muuta mietittävää vauvahaaveiden sijaan.
 
voi krääh..

mulle tuli äsken päivän eka 'oikee' asiakas joka olis halunnu ostaa... mut toiveet oli kummalliset..

Hyvinkin D-mallinen ~60v nainen haluis niukan punaisen jakun.. joo, löytyyhän multa niukkaa, mut se on nuorten malli ja vaikka mulla olis mikä koko niin se ei valitettavasti istuisi tuolle vartalomallille ja mies joka halus tooooosi pehmeetä nahkaa olevan takin.. ja hartiat oli ihan kasassa, et mikään ei istunu.. ja sit vika oli tietty meidän takkimalleissa.. *puhisee*

mut meinasivat tulla ens viikolla katsomaan ku saan lisää malleja.. vaan eipä tilanne kyl paljoo parane, tiedän jo nyt.. :(
 
...äläs ny Puhina, ensi viikolla asiakkaalla voikin olla jo eri ääni kellossa.. Ne on saanu hyvää palvelua, kun uudestaankin tulevat... Oot oikea ässä!

Joo, Ramonan sun vitsit on ihan uusia..ei mitää "kaks mummoo meni mustikkaan.." :D Näillä mennään koko perjantai hilpeissä fiilingeissä...

Joo, ja sun kannattaa Ramona pistää paperit vetämään sinne lähihoitajakoulutukseen - se on tulevaisuuden ala!! Sit varmasti tuut raskaaks... Ja voihan sitä koulua siirtää, tärkeintä on päästä pääsykokeisiin ja saada itsensä sisään...muu on sitten järjesteltävissä... KUN se vauva saapuu.

Myy.
 
VIIMEISET 15 minuuttia.....Toivottavasti mikään ei pilaa mun tuulta... :) Kivoja asiakkaitakin käynyt, on saanut jutella ja nauraa...

Mun mies on vähän hölmö...se ei ekaks tajunnu postimerkkeilijä-vitsiä..."En tiedä, ymmärsinkö mä tätä oikein.." Mitähän se oikein ajatteli... no, mä sanoin, että mulla on toinen vielä illaksi varattuna... Sitä se ei voi väärin ymmärtää...

Myy, jonka iloisuus vaan jatkuu...maailmassa monta on ihmeellistä asiaa..:)
 
Heippa ja aurinkoista lauantaita!!

Sen verran ilmoitusasiaa, että mä BONGASIN eilen OVIKSEN sellaisella hiivatin ovistestillä... Pissasin illalla tikkuun ihan vaan huvin vuoksi ja kaksi viivaa tuli ikkunaan. Tänä aamuna toistin tempun,mutta tulos oli jo huomattavasti haaleempi.. Ja sit mulla oli eilen viiltäviä pistoja vasemmalla puolella..turvotus fiilis... Eli hirmu jännäilyt nyt päälle, niin tullaan taas kovaa kolisten korkealta haaveista alas. :) No onpahan edes jotain odotettavaa...

Illalla kavereiden luo iltaa viettämään...oiskohan niillä EGC:ta tarjolla...:D

ISO HALI!!!

Myy.

 
Hauskoja vitsejä täällä : P Kivaa piristystä mulle joka toisen kerran jo kuukauden sisällä sairastan angiinan. Lääkärikin sanoi ,kun kysyin että onko tavallista että tälleen uusii, että lapsilla ihan tavallista mutta ei kyllä niinkään enää aikuisilla. Ja kaikki tää sen jälkeen kun lopetin tupakan polton..

No niin..Myy! Tulikos se ovis nyt kunnolla hyödynnettyä ;) Mulla on tässä vielä pari päivää tädin saapumiseen. Huomaattekos kuinka mulla on jo toivo mennyt mutta teitä en osaa jättää..

Ai niin homegirl.. istun vaan kyydissä ( siis prätkän). Meillä on niin tehokas ja painava pyörä etten varmaan sais sitä pysymään pystyssä tai jos saisinkin niin löydettäis itsemme todennäköisesti lähimästä lepikosta. Kyydissäolosta kyllä nautin täysin siemauksin ja ei uskoisi kun viisi vuotta sitten vielä pelkäsin prätkiä..

Halit ja hyvät viikonlopun toivotukset kaikille :)
 

Similar threads

Yhteistyössä