HUHTIKUISET 05

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 8.5.06
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
8

8.5.06

Vieras
29.3. Kata, POIKA, 49 cm/3315g
*12kk:79/12380/48,2
6.4. Kati3: TYTTÖ,49,5cm/3200g
*12kk:74/9680/46,5
7.4 Jenni: SIIRI 49cm/3000g
*1v:75,1/8610
7.4. Jonsku, POIKA 52cm/3435g
*4kk:67/8110/43,8
8.4. Late: EEMU 54cm/3790g
*1v: 80/11030
9.4. minä-83,IIDA,49,5 cm/3095g
*12kk:77,5/10720/46
11.4. Ulrika,ADAA,49,5cm/3360g
*12kk/77cm/12200/47
13.4. Heli, TYTTÖ, 52cm/3370g
*4kk:66/5735/41
14.4. Diana,KAKSOSTYTÖT, 46cm/2695g ja 46 cm/2850g
*6kk: 64.5/6600 ja 64.5/6650
15.4. Tuisku,KAKSOSPOJAT, 50cm/3290g ja 47cm/2280g *10kk:74,5/8870/45,3 ja 73,5/9100/45,3
15.4. Vivi,JESPER,50cm/3320g
*1v: 75,1/ 10100
19.4.Fanny,NENNA,
*12kk: 79cm/9240g
20.4. Mimosa73, TYTTÖ,50cm/3955g
*8kk:71/8450/45,2
22.4. Eija,POIKA,
*8kk: 73cm/9740g/46.2cm
25.4. Susan,POIKA,51,5cm/4390g
*12kk:78,5/11150/48,7
25.4. Minttu,POIKA, 55cm/4510g
*4kk:66,5/7320/43
27.4. Minna, PAAVO, 50 cm/3250g
*1v:76,8/9300/47
27.4. Kaura, MAX, 50cm/3530g
*1v: 77,5/10390/48,7
30.4. Tähti, VIIVI 48 cm/3076g
*6kk: 65,5/7150/42,5
3.5. St, DANIEL, 53 cm/3490g
*9kk:75,5/10150/46,8
7.5. Mari, POIKA, 53cm/3680g
*10kk: 78/10410/46,5
7.5. Zuz, tyttö, 52 cm/4340g
*1 v:76,2/10555/48,6
7.5. kati2, POIKA 53cm/4150g
*6kk:67,5cm/8610/44,7

uusi ketju, mut kukaan ei vielä kirjoittanut... harmi, että meidän neitikin tuolla sängyssä jo huhuilee. heräs juuri päikkäreiltä. en siis ehdi kauaa tähän kirjoitella.

tauti alkaa onneks olla jo voitettu ja ruokakin jo vähän maistuu. ilmat on suosineet ja pihalla on oltu oikein ""koko rahalla"" (nukutaan ja syödään sisällä - muu aika ulkona). nahkakaan ei ole kärventynyt, vaikka t-paitaa on käytetty surutta. päikkärit ja yöunet nukkuu pelkällä vaipalla ilman peittoa. aika kuumaverinen typy.

Joo,alottelin uuden ketjun,ku edellises oli melkeen sata viestiä.
Meki ulkoiltu paljo ja naama on ihan ruskettunu itellä.:)
Välil en vaan jaksas olla ulkona,ku esikoinen tahtoo juoksennella missä sattuu...hakee naapurien pihalta leluja ja ei tajua,ettei niitä voi ottaa...
Vahtimista riittää.
Nyt pojat päikkäreillä.Ai jaa Daniel heräs...

heippa
onnea kaikille viime aikoina synttäreitä viettäneille =)

mekin ollaan ulkoiltu ahkerasti..aivan ihanaa...ja nenna nauttii kovasti, nyt varsinkin ku on ruvennu kävelemään kunnolla...itkulla joudutaan tulla aina sisälle =)
olin tänään pari tuntia töissä ja huomenna uudestaan =)

kyllä tuo neiti näyttää jo niin isolta tytöltä kun kävelee...nyyh!

miltäs st ja minä-83 tuntuu kun on tulossa vauva taas taloon? kuinka ootte voinut?

Fanny: Kiitos kysymästä, oon voinu tosi hyvin. Pikkusen liitoskipuja ja närästystä, eipä juuri kummempaa. Nyt on 31.rv menos. En osaa vielä uskoa vauvan tuloa todeks, sen tajuaa oikeestaan vasta sit ku se on syntyny. Aika on menny niin äkkiä!
Nyt mul on ollu aika helppoa, ku pojat on 2-ja 1-vuotiaita. Ei oo sellasta pikkuvauvaa hoidettavana, joten arki muuttuu taas työläämmäksi, ku vauva syntyy, mut toisaalta pikkuvauvat on aivan ihania ja nukkuvat alkuun paljon...Esikoinen varmasti tykkää vauvasta,mut Daniel on luultavasti mustasukkainen.

Moikkis!

On ollut kiirettä,etten ole päässyt netissä käymään hurjaan kahteen päivään,heh!

Tänään käytiin varaan vihdosta viimein kirppis pöytä ens viikoks ja tänään oli kauhee tohina mitä viedään.
Pussit täytty vauvan vaatteista,mun ja miehen vaatteista sekä muutama lelu,CD:tä ja DVD:tä.
Sais nyt edes jotain nurkista pois.

Lauantaina on ne kaverin häät ja voi olla niin,että meen tytön kanssa sinne kaksin,kun mies joutuu näillä näkymin töihin :(
Siellä on niin kovasti hommia ja kiirettä...

Mäkin rupeen kaipaan töihin aikalailla,mutta on vielä auki noi työ jutut,että mihin nyt meen...
Jos nyt pääsisin tohon lähelle siirrolla töihin voisin alottaa vaikka heti,mutta jos työpaikka odottaa Treellä niin täytyy harkita. Matka on niin pitkä.

Huomenna meen käymään kunnantalolla hakeen päiväkoti hakemuksen,jos syksylle sen nyt hakis.

Mutta mä meen nyt nukkuun.
Hyvät yöt!

Heips taas (???)
Ajattelin ilmoitella noita meidän sankarin mittoja kun näyttää olevan edelliset 4kk iältä!! Mutta enhän mä tietenkään ite niitä osaa tohon listaan laittaa.Eli jos joku ystävällinen auttais? 12kk 80cm ja 10,4kg. -Kiitos jo etukäteen.
Muuten meille ei kuulu mitään erityistä.Ulkona oltais varmaan yötkin jos sais kun karmeella huudolla illalla vaan saa sisälle...Ruoka maistuu hiukan huonommin kun aikaisemmin. Johtuisko tosta kuumasta ilmasta vai hampaista vai...Eihän tuota tiedä.
Mut tarttee mennä.Poitsu heräs.

Ihanaa kesäpäivää kaikille!!

Moikka kailkille pitkästä aikaa!

Meillä meni kone jumiin enkä oo päässy nettiinkään ikuisuuksiin.

1v juhlat on juhlittu ja kyllä niissä olikin tekemistä. kolmena päivänä tuli vieraita ja olin kyllä aivan naatti. Mutta hauskaa oli ja synttäri sankaritkin tykkäsivät kun oli vieraita=)

Mitäs muuta...No molemmat pojat kävelee jo ihan kunnolla eivätkä konttaa enää ollenkaan. Vauhtia riittää ja varsinkin ulkona oon välillä ihan helisemässä kun pojat päättävät lähteä eri suuntiin...Mutta kivaahan tuolla pihalla on leikkiä.

Elias heräsi, täytyy mennä. Kirjottelen myöhemmin lisää.

Aurinkoista päivää!

29.3. Kata, POIKA, 49 cm/3315g
*12kk:79/12380/48,2
6.4. Kati3: TYTTÖ,49,5cm/3200g
*12kk:74/9680/46,5
7.4 Jenni: SIIRI 49cm/3000g
*1v:75,1/8610
7.4. Jonsku, POIKA 52cm/3435g
*4kk:67/8110/43,8
8.4. Late: EEMU 54cm/3790g
*1v: 80/11030
9.4. minä-83,IIDA,49,5 cm/3095g
*12kk:77,5/10720/46
11.4. Ulrika,ADAA,49,5cm/3360g
*12kk/77cm/12200/47
13.4. Heli, TYTTÖ, 52cm/3370g
*4kk:66/5735/41
14.4. Diana,KAKSOSTYTÖT, 46cm/2695g ja 46 cm/2850g
*6kk: 64.5/6600 ja 64.5/6650
15.4. Tuisku,KAKSOSPOJAT, 50cm/3290g ja 47cm/2280g *10kk:74,5/8870/45,3 ja 73,5/9100/45,3
15.4. Vivi,JESPER,50cm/3320g
*1v: 75,1/ 10100
19.4.Fanny,NENNA,
*12kk: 79cm/9240g
20.4. Mimosa73, TYTTÖ,50cm/3955g
*8kk:71/8450/45,2
22.4. Eija,POIKA,
*8kk: 73cm/9740g/46.2cm
25.4. Susan,POIKA,51,5cm/4390g
*12kk:78,5/11150/48,7
25.4. Minttu,POIKA, 55cm/4510g
*12kk 80cm ja 10,4kg
27.4. Minna, PAAVO, 50 cm/3250g
*1v:76,8/9300/47
27.4. Kaura, MAX, 50cm/3530g
*1v: 77,5/10390/48,7
30.4. Tähti, VIIVI 48 cm/3076g
*6kk: 65,5/7150/42,5
3.5. St, DANIEL, 53 cm/3490g
*9kk:75,5/10150/46,8
7.5. Mari, POIKA, 53cm/3680g
*10kk: 78/10410/46,5
7.5. Zuz, tyttö, 52 cm/4340g
*1 v:76,2/10555/48,6
7.5. kati2, POIKA 53cm/4150g
*6kk:67,5cm/8610/44,7

Aurinkoa riittää :)))

Meillä nenä vuotaa yhä, alkoi vapusta, toivottavasti ei oo allergiaa... Mä ""aitasin"" meidän terassin, jotta voin pitää ovea auki ja Max saa kulkea sisää-ulos niinkuin huvittaa. Talo on meinaan niin lämmin ettei voi olla ovet kiinni. Ikkunat on yötäpäivää auki.
Max kiukuttelee oikein voimalla. Tekee oikein pahaa, kun hän itkee sydämen pohjasta jonkun kielletyn tavaran perään. Ja muille senkun hymyillään.... Sain luovuttua tuttipullosta ja hyvin meni eli poika ei edes huomannut. Ruokakin alkaa taas maistua, kun hampaat on puhjenneet. Nyt niitä on 6kpl.
Meillä oli viimeisiä synttärivieraita vielä eilen. Neljännen kerran puhallettiin kynttilää. Nyt Max osasi jo aukaista ite paketin :) Kivoja lahjoja kaikki toivat, vaikka emme toivoneet mitään.
Pitäis lähtee kerhoo, kunhan pieni mies herää....

Vitsi, en löytänyt enää sitä meidän vanhaa ketjua mutta toivottavasti paljon siitä ei jäänyt lukematta.

Jesper oli lääkärillä maanantaina siitä ihottumasta. Viikonloppuna alko muitakin allergiaoireita tuleen, esim. silmien kutina/punotus, nuha ja aivastelu. Lääkäri totesi että on pikkumies koivun siitepölylle allerginen ja sen mukana on tullut sitten jotain ruoka-aine allergioita. Eli nyt on pitkä lista mm. hedelmiä ja vihanneksia mitä ei syödä. Saatiin zyrtekkiä, kortisoonirasvaa ja jotain perusrasvaa. Toivotavasti nyt päästään ainakin siitä ihottumasta eroon.

Inhottavinta on se että me ei voida kamalasti ulkoilla =( Tänäänkin Jesper oli ollut naapurin terassilla leikkimässä serkkunsa kanssa ja heti alko silmät punottaan jnejne. Siitepölyä oli niin paljon ilmassa ja siinä terassin laudotuksessa että oli pakko kuulemma siirtyä sisälle ja pestä koko mies =( Tosi ikävää, sataisi nyt edes vähän niin helpottaisi.

Hassua muuten, soittelin neuvolaan näitä allergia-asioita ja sieltä sanottiin että nyt on tullut taas jotain uusia tutkimuksia missä sanottaisiin että PERUNA on erittäin usein allergiaa aiheuttava aine (ymmärsin että pikkulapsilla). Aikas huvittavaa kun ajattelette että kiinteät ainakin meillä alotettiin juuri tuolla perunalla. Huvittavaa!

Työasiat alkaa selkeneen ja mä pääsen LOMALLE kotiin!! Ihanaa! Ainakin 4 vkoa saan olla kotona + muutama päivä juhannuksen jälkeen. Kesäkuun alusta alkaa..... vielä hetki täällä töissä ja sitten hetken ""lepoa"".

st, koskas se sun la olikaan? Ja eikös täällä joku muukin odottanut?

Jaahas, työt kutsuu.

Vivi: meille pitäs tulla vauva 13.7.paikkeilla eli pari kuukautta vielä odotusta jäljellä.Minä-83 oottaa myös ja eikö Minnakin?jos oikeen muistan.

Käytiin poikien kaa tänään lääkäris.Esikoisella on ollu pitkään ihottumaa, kai se on vaan atooppista, ku ei verikokeissa ainakaan mitään löytyny. Suklaan syönnistä oon huomannu ihottuman pahenevan,mut muuten en tiiä mistä johtus...
Kortisoonia pitää laittaa kuurina ja sit ceralanilla perusrasvata päivittäin..
Kummallaki pojalla oli terveet korvat.Ku neki katottiin.Ihanaa.
Daniel on nukkunu vähän levottomasti viime öinä ja aattelin et taasko korvat vaivais, mut ei. Tuliskohan taas lisää hampaita. Täytyypä kurkata suuhun, ku se vaan antas. Ja pitäs yrittää nyt vihdoin viimein lopettaa siltä yösyönnit.Seki saattaa herättää,ku kittaa maitoa ja sit herää pissan tuloon.
Jospa sitä alkas huudattaa ens yönä.Tutilla saa luvan pärjätä.
Sit ku Danielki nukkus täydet yöunet(kuten esikoinen on nyt pitkään nukkunu) tietäs, et vaan vauvan itkuihin pitää öisin vastata, ku se syntyy ja sit jaksaa paremmin,ku saa yöt nukkua kohtuullisesti.
Mul oli viime vuonna kaks yöhoidettavaa, ja se on aika rankkaa, en haluis sitä uudestaan.

Helou taas!

Pimeä keskiaika on ohi ja saatiin nettiyhteys taas tänne uuteen kotiin :)

Paljon on viestejä lukematta, kahlailen niitä kunhan kerkeen.

Meillä menee ihan ok, poika nukkuu nyt omassa huoneessaan, tekee kiltisti potalle asiat ja syökin ihan ok. Hiekkalaatikolla tykkäis touhuta ja keinuminen on ihan in. Meillä kanssa ulkoilu helpottunu kun osaa nyt kävellä jo ulkonakin ihan hyvin, ja saa mennä ja tutkia pihaa.

Nyt välkkärihommiin, aurinkoista päivän jatkoa kaikille!

Voipi olla,että meikäläinen aloittaa työt aikas pian :)
Soitin tänään toho lähi paikkaan ja on AIKA varma,että pääsen sinne siirrolla.
Varmaan vielä tänä kesänä aloitan työt,mutta tekisin vain 2-3 työpaivää viikossa joten pääasiassa hoidan tyttöä kotona.
Tietääkö kukaan miten se osittainen hoitoraha juttu menee?
Olisko mulla mahdollista sellaiseen?
Siinä on tietty sellasia ihme koukeroita kuka sitä saa...

Mutta nyt perheen pariin...

Moi!

En olekaan kirjoitellut pitkään aikaan, kun ei oikein tiedä mitä ois kirjoittanut. Nyt kun asia tuli täällä puheeksi niin kerron sen teillekin. Minulle tuli keskenmeno vappuaattona. Viikkoja oli kasassa jo yli kakstoista, joten oli itsellenikin ehtinyt tulla jo sellainen olo, että tosiaan olen raskaana, mutta toisin kävi :(
Olen kyllä pystynyt suhtautumaan asiaan aika ""järkevästi"" ja suurin apuhan tässä on ollut tuo terve ja maailman ihanin poikalapsi, joka meillä jo on :)
Luulen että pahin pelko iskee sitten kun joskus olen uudelleen raskaana, mutta sitä on turha murehtia etukäteen. No tämä tästä aiheesta.........

On ollut niin ihanat ilmat ja kiva touhuilla pojan kanssa kaikkee tuolla ulkona. Hankittiin mulle uusi polkupyörä ja pojalle istuin. Pitäis kohta lähteekin käymään kaupassa ostamassa kahvia.

Hih, mä leikkasin pojan etuhiukset eilen kun olivat jo aivan silmillä, kylläpäs tuli ison pojan näköinen tai oikeastaan vähän tytön näköinen kun on aivan tasainen otsatukka. No kyllä kai ne siitä kasvaa taas.....ehkä seuaavalla kerralla turvaudun jo ammattilaisen apuun!

Täytyy lähteä valmistautumaan ulos, aurinkoista päivää kaikille!

-minna-

Minna: Voimia sulle keskenmenon jälkeen! Onhan se varmasti ollu rankka juttu, ku noin pitkällä jo raskaus ollu.Siihen ajatukseen on henkisesti kuitenki valmistautunu,vaikkei raskaus vielä oo näkyny ja tuntunu välttämättä mitenkään.Toivotaan onnea seuraavaan raskauteen.Kyllähän sitä voi raskautua taas nopeastikin keskenmenon jälkeen.Eihän se yksi km tarkota,että aina niitä tulis.

Mä en antanu Danielille viime yönä maitoa nokkamukista, kuten tähän asti ja ihan kohtalaisen kivasti meni.
Aluks en antanu sille mitään, ku se alko nukkumaan ja se huusi varmaan 40 minuuttia(oikeestaan karju), silittelin ja taputtelin sitä kyl kokoajan, sit lopulta annoin tavallisesta mukista vettä ja poika rauhottu nukkumaan.
Aina ku heräs, annoin eka tutin ja sit mukista vettä,jos ei rauhottunu.
Jospa se ei kehtais ruveta juomaan vettä öisin ja jäis toi juominen kokonaan pois.

Kiitokset onnitteluista kaikille!

Ja Minnalle voimahalaus myös meiltä!

Ei täälläkään mitään ihmeellistä oo tapahtunut. Synttärit juhlittiin ihan sukulaispiirissä, kummit oli matkoilla ja heidän kanssa juhlitaan myöhemmin, mukavia lahjoja tuli, vaikka mitään ei tarvisikkaan. Tänään täytyy käydä ostamassa pojulle oma synttärilahja, Lidlissä oli 100 kpl Dubloja 19,90 ja mun mielestä se oli ainakin aika halpa hinta.

Hyvää äitienpäivää meille kaikille!!!!

Minnalle jaksamisia ja hali täältäkin!!

meillä olis tunnin päästä hammashoitajalle aika...!

olin eilen töissä 6h...kyllä oli mukava olla kotoa välillä pois...tänään oon ollu jotenki kireellä päällä sitten...en tiedä miksi!kyllä sitä vaan kaipaa omaa aikaa välillä ja se tekee hyväää...jotenkin nyt viime aikoina on tuntunut että seinät kaatuu päälle kun oon vaan ollut kotona...lopetin mun pitkäaikaisen harrastuksenki (jalkapallon) niin ehkä sen takia on ollut outoa olla 24h vaan kotona tytön kanssa...kävin vielä illalla juoksemassa rantoja pitkin...oi että oli ihanaa...menin sitten hetkeksi rannalle istumaan ja ihailemaan aurinkoa =)

aurinkoista päivää kaikille äideille ja taaperoille =)

Minnalle voimia!!!
En osaa edes kuvitella miltä susta tuntuu,mutta pahalta varmasti...
Olen sanaton.
Muistan itse kyllä,kun odotin tota meijän pimua kummitteli aina kaikki mahdolliset pahat asiat mielessä ja pelkäsi kaikkea!
Mutta totta,ole onnellinen pojastasi,kyllä kaikki vielä kääntyy parhain päin!

...Mulla rupee pää pimahtaan tohon meijän naapurin muoriin,voiko kyylempää ihmistä enään olla?!?
Se kyllä urkkii meijän joka asiat ja kyttää ikkunassa ja säntää pihalle muka kasteleen kukkia jne,jne...
Toki ymmärrän,että hän on yksinäinen n.65vuotias mummu,mutta rajansa kaikella.
Lauantaina oltiin pois kotoa,mutta appivanhemmat tuli haravoimaan meijän takapihan ja istuttaan kukkia (mun anoppi on turbo mummu ja ihana ja auttavainen...) No tuo muori tuli taas takapihallensa ja uteli appiukolta meijän asioista,kyseli mitä mun ukko tekee työkseen,kun on niin paljon pois kotoa,kun on katsonut ettei pihassa ole meidän autoa...Kai se luuli,ettei me olla edes yhdessä,että mies käy täällä vaan kylässä tai jotain...
Olivat myös sanoneet,että tyttö on ollut vähän kipeenä ja heti kun tultiin kotio tuli pihaan kyseleen meijän tytön vointia ja onko se vielä kipeä!
Eilen mentiin perheen voimin tohon pihaan leikkimään hiekkalaatikolle ja keinuun niin tää muori kurkkii varastonsa takaa!!!!!
Enkä tosiaan kuvittele (olenko sekoamassa?) mutta mieskin on huomannut ja se ei yleensä välitä mistään.
Ei se niin miehelle mitään juttele tai säntää pihalle,mutta annas,kun mä tulen jostain niin heti tullaan pihalle...
Ei siinä mitään,kyllähän sitä monesti tietää mitä tämmösessä pienessä 5 asunnon rivitalossa tapahtuu,mutta kun toi on niin läpinäkyvää...

Mutta asia sikseen...

Lauantain suunnitelmat meni meillä uusiksi (ne häät)
Mies joutuu sillon aamuun töihin eikä jaksa tälläytyä ja lähtee enään häihin,joten se jää pimun kanssa kotiin ja mä lähden häihin,pyysin seuraksi meijän kummipojan äitiä eli siis mun hyvää ystävää ettei tarvi yksin istua,kun en tunne sieltä ketään muita kuin hääparin.
Päästään vähän ""tytöt"" tuulettuun vaikkei kyseessä ole mikään ryyppy juttu vaan autolla mennään.
Röyhkeesti mennään syömään ja lähetään kotiin,heh,no ei ihan.
Tärkeintä varmaan hääparillekkin,että heitä muistaa ja käy katsomassa heitä heidän tärkeänä päivänä.

Mulla on niin perhosia vatsassa ton työ jutun takia :)
Odotan malttamattomana soittoa siltä äijältä...

Mä meen laittaan soittoääntä isommalle,heh...

piti kirjoittaa aamulla enemmänkin, mutta tuli keskeytys. meillä menee ihan kivasti, tyttö kävelee jo enemmän kuin konttaa ja OMA TAHTO on kova!!

Olen yrittänyt opettaa tyttöä nukkumaan päiväunia sängyssä, mutta lopetin sen lyhyeen. Meillä on parveke kesällä niin kuuma, että siellä ei voi nukuttaa ja ajattelin sit siirtyä sisäpäiväunille. Hah hah.. neiti oli aivan toista mieltä. Tunnin huutamisen ja meuhkaamisen jälkeen nukahtaa max. 45 minuutiksi ja herää kiukkuisena. Ratkaisin sitten tämän asian niin, että nukkuu sitten rattaissa sisällä. Siellä kyllä nukkuu sen pari tuntia sisällä. Ihme juttu, mutta menköön minun puolestani näin, ihan sama kunhan nukkuu!

Jaksatteko te tehdä joka päivä ruokaa??? Meillä kyllä tehdään illalla ruokaa kun mies tulee töistä, mutta lounas syödään kyllä purkista (siis tyttö, minä syön leipää). Ei kai sitä nyt jaksa kahta ruokaa vääntää päivässä? Ai lämmitä eilistä.. No meillä ei ikinä jää mitään eilistä vaikka tekis 200 litraa, sen verran on kova tuo mies syömään.

Jees, mut nyt meen vääntämään sitä päivällistä. Laittaskohan broileria vai jauhelihaa vai broileria vai jauhelihaa....

Jenni: aah, mikä ihanuus teillä edessä ""kateellinen""
Minna: Voi harmi! mutta kyllä se siitä ja mä lohduttaudun sillä, että lapsi ei ollut terve... inhottavasti, mut auttaa pääsee yli.

Meillä vaan ei tärppää...Juttelin just puistossa yhen naisen kaa, jolla oli 3 poikaa. Kaikkien ikä ero oli tasan 2v.8kk. Kuin voi? Toiv. meillä ei mee yhtä kauan.. muuten olen 4-kymppinen....

Mä teen lähes joka päivä ruokaa. Yleensä lounaan pikana Maxille ja sitten päivällisen kaikille. Yritän kans jättää jotain seuraavan päivän lounaalle (lihat). Purkit on hätävara, reissuruoka. Yritän saada pojan kokonaan aikuisten ruualle. Mutta meitä onkin vaan 3 hlö.

Hyvää Äitienpäivää kaikille!!!!! Jos nyt muistaiskin siitä jotain, viime vuosi on hämärän peitossa....

Jaahas ja taas oltiin tiputtu toiselle sivulle...

Tänään tulee miehet huolto firmasta putsaan meijän kattoa ja ei mitään hajua koska ne tulee...Sitten,kun kerkeevät,kiva,kiva...No laitoin tytön pihalle nukkuun,saavat sitten kyllä tulla ilmotteleen koska rupeevat puunaan ettei pimun päälle tipu tavaraa...

Oltiin aamusella tossa pihassa tytön kanssa ja arvatkaa kuka säntäsi taas pihaan...No tuo naapurin muori...MURR!!!
Ei vaan,nyt se oli ihan mukava.Kauheen kiinnostunut se on tosta tytöstä ja puhelee samalla omista jo aikuisista lapsistaan ja lapsenlapsistaan.
Mutta on se samalla välillä tosi rasittava.
Kai mä oon sitten muorina tollanen samanlainen joten syön puheeni... :)

Pitää soittaa TAYS:iin,kun nyt muistin ja perua se vehnäaltistus...

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä