Nuoria ensiyrittäjiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heippa!

Kiva että tulee lisää kirjoittelijoita. Mietinkin tossa just että kuinkakohan moni näitäkin palstoja lukee ilman että kirjoittaa itse. Itekin luin näitä aika pitkään ennen kuin rohkenin kirjoittaa. Pelkään että kerron täällä liikaa ittestäni ja sitten joku tuttu tunnistaa.

Oma tilanne vähän nyt masentaa, koska mulla on tosiaan ollut nyt noin viikon sellaisia lieviä vatsakipuja. Eli jos ne ei johdu raskaudesta, niin sitten viittaa vahvasti siihen että mun endometrioosi on jo ruvennut leviämään uudestaan leikkauksen jälkeen. Eli nyt kun alkaa menkat niin taidanpa ottaa heti yhteyttä lääkäriin ja mankua niitä hoitolähetteitä vieläkin aikaisemmin kuin oltiin sovittu. Alunperin oli siis puhetta kolmesta yrityskierrosta, ja jos en siitä raskaudu niin sitten saan lähetteen. Mutta vieläkin vähän jännäilen, kp 27/24 nyt. Oireista en viitsi sanoa enää mitään kun tuntuu että kuvittelen ne kaikki :).

Sellaista mietin tänään että onko teillä kaikki suunniteltua raskauden varalta? Esimerkiksi itse sekä opiskelen että käyn töissä, mies pääasiassa opiskelee. Elikkä jos tuun raskaaksi niin pitäisi miettiä että kävisinkö pelkästään töissä että sais paremmin rahaa, vai pitäiskö keskittyä tutkinnon valmiiks saamiseen. Ylipäätänsä mietityttää opintojen kesken jääminen. Jotenkin tuntuu että nää jutut pitäis miettiä valmiiks, kaiken varalta. Ois kiva kuulla teidän mietteitä!

Np

´Huomenna täytyisi lähteä ostoksille jos saisi vaikka ostettua loputkin lahjat. Mies lähti juomaan tänään ja menee baarin minä jäin yksin kotio:( No olen ainakin huomenna virkeä ostoksilla:) En ole varannut vielä aikaa mihinkään ajattelin katsoa vielä tämän kierron ja sit varmasti mene testeihin.. Mites jokos sulla ovis lähenee?? Onkos sun mies töissä jouluna mulla taitaapi olla ei tuu kiva joulu kun saa olla yksin. Kaippa sitä porukoilla tulee käytyä ainakin... Ettei ihan tarvi koko joulua olla yksin:(

Nipsu

Oletko malttanut olla tekemättä yhtään testiä? Mä olisin jo varmasti tehnyt. Mulla on monesti käynyt niin et olen luulut et olen raskaana mut sit kumminkin ne menkat alkaa myöhässä tai jotain.. En kyllä halua masentaa sua ja toivon et saat plussan... Mulla on kans aina kuvitus oireita ollut varmaan joka kerta taikka sitten ne johtuu oviksesta ne oireet kuuleemma voi olla niinkin.
Mä en osaa kyllä sanoa et mitä tekisit jos oisit raskaana et työ vai opinnot.. Mä ekä valitsisin työn.. Saisi tosissaan paremmat äippä rahat.. Opisekeletko työn ohella vai käytkö jotakin iltakoulua?....

Huomenta!!

Kylläpä alkoi lauantaiaamu reippaasti kun kävin vähä ulkoilemassa :)

Tässä se taas nähtiin kun meinasin että ostan kaikki lahjat hyvissä ajoin... en oo ostanu vasta kun ne kaks lahjaa sillon viime kuussa. Miehen kans aateltiin että jos ens lauantaina lähtäs käymään oikeen ostoksilla. Onneks se saa varmaan olla joulun kotona, lähtisin varmaan porukoille viettään joulua jos yksin joutusin oleen.. En kyllä osais olla joulua ihan yksin, tottunu siihen että aina on väkiä ympärillä. Kurjaa Sanni että sun mies joutuu lähteen töihin sillon... :( ootko ollu ennen jouluja yksin että mies on ollu töissä? Meillä onneks ollu että on aina reissut ja vapaat täsmänny niin että ei oo tarvinnu lähtä..

Mua kyllä jännittää sun puolesta Nipsu!! :) Oisin varmaan testannuki monta kertaa, oon semmonen hätähousu... Toisaalta hyvä jos ei liian aikasin testaile niin ei tuu pettymyksiä jos menkat sitte alkaaki. Eikös sulla ala oleen jo 4-5 päivää myöhässä..? Onnentoivotukset täältä!!!

Mulla varmaan ovis ajottuu ens viikonlopulle ehkä. Viikon päästä sunnuntaina pitäs taas ne terot alottaa joten siihen se varmaan johonki sijoittuu. Oon kyllä niin huomannu että jostaki se johtuu joko noista pillereistä tai muusta kun mieli heittelee vähän väliä, jonki ajan päästä on toista mieltä kun äsken, ja mieskin eilen sano että oot muuttunu, tullu paljo hiljasemmaksi.. en tiiä onko mielen tuotetta vai mitä... tuntuu kyllä hullulta että se vois noin pillereistä johtua. Sama kait tuo jos auttavat!! :)

On kyllä tosi vaikea sanoa Nipsu sun tilannetta jos oisit nyt raskaana. Toisaalta koulu että voi alkaa sitten tekeen ""omia"" töitä, mutta työt taas siltä kantilta että sais tosiaan paremmin sitä äitiyspäivärahaa. Ootko ihan vakituisena vai..? sillonhan kyllä ois mahdollisuus palata takasi lomien jälkeen. Ite ehkä valitsisin työt, oishan sitä rahaa muutenki sitte enempi.

Mutta hyvää lauantaipäivän jatkoa kaikille!!

Sanni ja Np!

Mitäs teille kuuluu? Kuinka projektit etenee? Kiva, että tänne on tullu lisää sakkia. Ei hiljene ihan täysin koko ketju. Mulla enään kaks päivää koulua ja iiiihana loma koittaa! Tämä viikonloppu sujuu tentteihin päntätessä..blaah. Ai niin, käytiin eilen ostaan turvakaukalo autoon. Näin joulun alla mainostivat alennuksessa, mutta päädyttiin kuitenkin sit normaalihintaseen istuimeen. Se on gracon istuin ja makso 150e. Siinä on sellanen kiinnitysalusta, niin ei tarvi turvavöillä värkätä kiinni, vaan se napsahtaa paikoilleen kun laskee kaukalon alustan päälle. Oli kyllä aika kätevä. Vaunujaki mietittiin, kun nyt sais 2005 vuoden mallit tarjous hintaan. Keväällä joutuu ostaan sit 2006 vuoden mallit ja maksaa muutaman satasen enempi. Mulla on harkinnassa Brion kombit tai emmaljungat..ehkä kombiin päädytään.. Mulla on joululahja puoli aika hyvin hanskassa, pari lahjaa puuttuu vaan. Jouluvalot oon laittanu ja olkkarin järkkä vaihettiin kuusta varten valmiiksi. Tänä vuonna me laitetaankin muovikuusi, ettei tarvi siivouksella stressata. Nyt mennään jo 15 raskausviikolla..huih.. Maha on jonku verran pyöristyny, mut ei kovin paljoa. Seuraava neuvola on 28 päivä..ei jaksa oottaa :) Mukavaa viikonloppua ja hyviä shoppailu ilmoja!

Menin siis jo hätäilijänä testaamaan toissapäivänä, ja negahan se oli. Nyt on siis 28/24, mutta rupeen kallistuun siihen että kierto vaan venyy pillereitten jäljiltä. Nyt harmittaa että alotin niitä syömään, tein sen endon takia eikä ne siihenkään auttaneet. Onneks söin vaan puoli vuotta.

Nää työ/koulu-jutut on nyt pinnalla kun pitäis tehä työsopimusta ens vuodelle. Opiskelen siis yliopistolla ja siinä sivussa teen töitä. Eli se työmäärä ei paljoa äitiyspäivärahaan vaikuta. Voisin myös tehdä enemmän töitä ja opiskella vähemmän tai päinvastoin... hankalaa. Realistina ajattelen että pitää tehdä nyt paljon töitä että olis sit varaa mennä hedelmöityshoitoihin yksityiselle puolelle, se ei oo mitään halpaa lystiä. Oon niin positiivinen tän onnistumisen suhteen :).

Eipä huvita taas mikään... Istun varmaan sisällä koko päivän ja mökötän. Tai sit kidutan itteäni lähtemällä ostoksille.

Voi että Nipsu hurjasti onnea!!!!!!!!! Onpa ihanaa :)

En ehi nyt kirjottaan enempiä, tulin vain pyörähtään koneella ohimennen... Mutta kirjottelehan sinäki lisää kun ajatus taas kulkee :)

Voi Nipsu! Eikö olekkin ihan käsittämätön tunne!? Ei tiedä itkeäkkö vai nauraa.. :) Onnea hirveästi ja iso läjä jarrusukkia! Itselläni lähti myös haaleasta plussasta (huom! plussan vahvistumiseen meni yli viikko, joten älä hätäile).

Kiitos vaan onnitteluista!

Vieläkin tuntuu aika uskomattomalta, koska olin henkisesti varautunut tosi pitkään odotuksen odotukseen ja myös hoitoihin. Nyt on ainakin todettu, että mahdollisuus on olemassa, jos kerta tokasta kierrosta pamahti plussatulos.

Pelottaa vaan tosi paljon. En millään meinaa uskoa että tää vois olla totta. Lisäks mut leikannut lääkäri oli sitä mieltä että mulla on iso kohdunulkoisen raskauden riski (munajohdin tukossa). Jälkitarkastuksen tehnyt lääkäri oli taas eri mieltä, mut se sano mulle että keskenmenoriski on ""hieman"" normaalia korkeampi. Eli en uskalla kauheesti vielä iloita tästä, nyt ois menossa rv 4, jos yhtään osasin laskea. Meen huomenna itkeen lääkärille näitä mun huolia, ja samalla yritän saada varmistuksen tähän plussaan. Kaiken lisäks vatsaa nipistelee ja jomottaa aika paljon, en tiiä yhtään onko normaalia.

Ansku, oliko sulla joku rv 15 menossa nyt? Kerroppa mulle missä vaiheessa tää rupee tuntumaan todelliselta?

Nipsu

Ne nipistelyt ja jomotukset on ihan normaaleja. Oikeastaan kivut vaan voimistu kolmen viikon sisään. Mulla oli pari kertaa tosi kovia ""menkka"" kipuja. Se menkkamainen kipu on kohdun venymistä.

Ehkä mä tajusin sen rv 7+4 kun kävin yksityisellä varh.ultrassa. Sit taas usko siihen vähän aikaa, mutta parin viikon päästä se tuntu taas epäuskottavalta. Eka neuvola oli 9+4 ja sit taas tuntu ihanalle. Niistä kivuista ja kuvotuksista tiesi välillä, että kyllä tämä totta on. Varsinki jos sulle tulee kunnon pahoinvointia, niin et varmaankaan unoha :) Nyt ei oo enään mitään tuntemuksia. Välillä nippailee, tai jos jännittää vatsalihaksia niin sattuu. Seuraavaksi odotellaan koska liikkeet alkaa tuntua :)

Np

Joo ei se nyt varmaa ole vielä et mun mies on joulun töissä mut ainakin jonakin päivänä:( No kaippa senkin kestää.. On mulla ainakin rakas kissa joka on mun kanssa:) Joo jotenkin on taas niin masentavaa kun ei taida olla tärppi käynyt vieläkään. Jotenkin olen niin loppu tätä yrittämistä et taidan kohta lähteä pois kokonaan täältä ketjusta. Ja muutenkin lopettaa toi yrittäminen mutta se on vaan niin hiton vaikeeta... Taidan samalla hakee apua jostakin. Mut odottelen vielä yhdet menkat. No mutta illan jatkot...

Ansku

Eipä kummempia kuulu kovasti ollaan yritetty mut ei onnistu niin ei onnistu.. Viikko pitäs vielä odottaa kun oisi taas menkkojen aika. Kyllä oisi ihanaa ostaa kaikkea uudelle vauvalle ja jos raskaus oisi vielä noin pitkällä:) Ehkä joskus...

Onnea Nipsu!!
kerrohan kuinka tilanne etenee...
Meillä on yritystä riittämiin. Huomasiko kukaan muuten pillereiden lopettamisen jälkeen, et ois jotenki alkanu kiinnostaa sänkyily enemmän kuin aiemmin. Mä nimittäin uulen, että tää ""levottomuus"" johtuu pillereiden lopettamisesta. Sukat pyörii jalassa, kun ajatteleekin omaa kultamussukkaa. Ja vastapuolikin on sen huomannut. Höh ja minä olen elänyt monta vuotta puutuneessa tilassa :)

murmeli, huomasin itse ihan saman homman :) ehkä siinä on syy miks ekoilta luomukierroilta tuntuu tulevan paljon tärppejä. Ite en syöny pillereitä pitkään, mut ero oli valtava, muutenkin mielialojen suhteen. Nyt ei sit teekkään enää yhtään mieli kun pelkää siitä seuraavan jotain pahaa, vaikka ihan hyvin voisi jos uskaltaisi.

En oo muuten koskaan pelännyt niinkuin nyt pelkään, haluisin niin kovasti että tää raskaus onnistuis. Vaikka meillä ei yritystä nyt ehtinyt olla pitkään, niin koko sen ajan kun tätä endometrioosia oon sairastanut niin oon elänyt lapsettomuus-peikon kanssa. Nyt kun mahdoton näyttää tapahtuneen niin ei oikein meinaa uskoa että näin onnellisesti vois käydä.

Ihan älyttömästi tsemppiä ja plussa-onnea teille kaikille!!!

Ansku

Noin se aika kiiruhtaa, sulla masukin näkyy jo varmaan kivasti :) Juu meille ei mitään sen kummempia uutisia, samoissa tunnelmissa ollaan ku Sanniki... ahdistus ja pelko, mutta ei auta kuin toivoa parasta ja pelätä pahinta! ne on kyllä aika kalliita nuo vaunut, vierestä oon seurannu kun kaveri ostaa. ei mitään halpoja tavaroita.. Ootko ostanu joululahjaksi jo pikkuvaatteita :) ?

Sanni

Joo kyllä alkaa epätoivo valtaan.. ei oikeen jaksa enää ees aatella koko asiaa, vaikka sehän se ois tietenki parempi. Mutta kun alkaa tulla sellainen luovuttajafiilis :( Oon ite miettiny ihan samaa että jos poistuis takavasemmalle täältä ketjusta ja koko netistä, voi vähä helpottaa. Pitää kyllä tulla vaihtaan ajatuksia sitte joskus ensi vuonna että mikä on tilanne!?? Voi olla että käyn nyt vielä jonku aikaa lukemassa täällä mutta en hirmusti kirjottele..
Sain tänään muuten ostettua aika monta joululahjaa, kiva enää ei oo kun pari ostamatta ja nekin jo tiedän että mitä hommaan kunhan vain sais aikaseksi :) Joulukortit kun vielä ehtis laittaa postiin ennen torstaita... mulla yleensä ne aina myöhästyy!
Onhan se kiva että sulla on sentään kissa kaverina niin ei aivan yksin tarvi olla :) Pitäis joku päivä käydä niitä kinkkujaki ehtiin, että ei mee sekään liian myöhälle että ei saada mitään, kääk!

Murmeli

Juu huomasin just saman että kun jätti pillerit pois niin oli aivan erilainen olotila, nyt oli miehen vuoro sanoa että ei enää jaksa... :) Siinä huomas että miten ne hormonit vaikuttaa kehossa, nyt tällä hetkellä tuntuu että en kyllä niihin enää koske, jos ei oo aivan pakko! Jospa ne miehilleki nyt laittas jonkulaiset pillerit myyntiin niin saisivat alkaa popsia, huomaisivat että mistä ne hormonimyrskyt sitte tulee :) Söitkö kauan pillereitä? Se on harmi että koko se aika on kyllä menny ihan hukkaan kun ei sitä ""himoa"" oo pahemmin ollu sen aikana, tai siis on mutta ihan erilailla...

Nipsu

Joko alkaa odotus tuntuun todelliselta? :)

Ei auta kuin jännätä...Ja toisaalta sun huoli on ihan tervettä. mulla on kans tuttuja joille on sanottu raskaantumisen olevan ehkö epätodennäköistä. ei ole mukava tässä iässä kuulla sitä. Toisaalta elämä ottaa ja antaa hyvässä ja siinä pahassakin, valitettavasti. ehkä siksi, että osaisi olla onnellinen niistä pienistä hyvistä.

Huomenna jos jaksan nousta, meen ennen töitä labraan otattamaan ne lääkörin määräämät papat jne.mut ku väsyttää eikä jaksa nousta..

Mulla on töissä ihan kaamee stressi. plaa. Odottelen joululomaa tosiaankin. Onneksi sain järjestettyä viikon- pääsee katsomaan sukulaisten pikkutenavia, ja vähän isompiakin.

nukkuilemaan pitäisi

Np

Nyt on vähän parempi olo. Jännitys lähenee ensiviikolla pitäs menkat alkaa ja sata varma olen et alkaa... No mut pieni toivon kipinä on olemassa. No tuskin minä täältä ketjusta ihan kokonaan lähden kyllä välillä täytyy kuulumisia kysellä ja olla hengessä mukana:) Ajattelin ainakin vähentää kirjoittamista ja oleskelua täällä. Muutenkin tuppaa oleen aina kiirusta kun töissä on päivät pitkät:( Älä säkään lähe kokonaan kun ollaan täällä niin pitkään kirjoiteltu?:) Nostellaan ketjua välillä jos meinataan tippua:)

Mä en tänä jouluna laittanut joulukortteja kun se on hirmusen kallista ja muutenkin ei oikeen aika riitä:(

Murmeli

Joo kyllä ne pillerit kun lopettaa niin tulee kaikenlaisia muutoksia esim. kroppa tuntuu aivan erilaiselta ja kiukkusuus lisääntyy mut sit rupee myöhemmin helpottaan... Onnea sulle yrityksiin:)

No nyt ois taas perjantai ns. pulkassa ja viikonloppu edessä :) Onkin kyllä ollu niin pitkä viikko tuntu että eikö tämä koskaan lähene perjantaita!

Mitenkä sulla Sanni olis tuo jännäämispäivä..? Onko heti alkuviikosta? Mulla olis ovis varmaan tässä nyt muutaman päivän päästä ja mies ei kotona.......... noh! ei voi mitään... Voi itku kun pitäis alkaa siivoaan, aattelin että jos jotain kaappeja siivoilisin vaikka tässä viikonloppuna ja sitte kun mies tulee kotiin niin sitte kunnon suursiivous! tulis ees juhannuksena ja jouluna tehtyä :)
Niin en mää varmaan pysty kokonaan lähteen pois... nähtiinhän se jo viime kerrallaki, niin vaan tulin parin päivän jälkeen takasi... Pitää saada tietää että mitä kaikille kuuluu! :) Ja kyllähän täällä nyt tulee muutakin keskusteltua kuin ite yrittämisestä! Vähentää kyllä yritän mutta katotaan miten onnistuu... Kuka tämän ketjun muuten alotti, Annika vai sinä? Ollaanhan täällä jo jonkusen aikaa ""roikuttu"". eikö se ensimmäinen ketju ollu joskus elokuussa, vai muistanko ihan väärin..?

Jaksoitko Murmeli vääntäytyä eilen aikasten ylös? Niin otettiinko sulta jotain kokeita nyt tätä yrittämistä varten..? Sehän on mukavaa että sait vapaata jouluksi, on se mukavaa vähä rentoutua ja käydä reissaan. Mulla on koko joulu töitä tai siis pyhät vapaata mutta muuten... Harmi kun pyhät sattu just viikonlopulle niin ei viikotkaan paljon lyhene, vaikka olihan siinä tapaninpäivä maaanantaille.

Nyt on mukava kun on tullu vähä enempi pakkasta, ei oo pelkoa että sulaa lumet pois! Nyt ei ois sitten enää kun yks lahja ostam
atta, oon saanu oikeen kunnolla urakoitua :) Onko teillä missä vaiheessa lahjahankinnat? Ostatteko yleensä miehelle yhen vai useamman lahjan...? Kun mulla on aina vaikeuksia keksiä sille mitään, pitäs alkaa jo alkuvuodesta laittaan ylös kaikkea että mitä se tarvis niin ois jouluna paljon helpompi :)

Juups mutta hyvää perjantai-iltaa kaikille!! Palaillaan :)

Np

Terve

Tuli taas käytyä ostoksilla nyt olin äipän kanssa. Kun se ei ole kerennyt osteleen vielä mitään ja piti kaveriksi lähteä.. Huh kyllä oli porukkaa. No mun jännät päivät on alku viikosta, luulen et menkat alkaa samantien. Tuskin sieltä nyt plussaa tulee kun oireitakaan ei ole kummemin ollut. Voi että onko sun mies taas töissä oviksen aikaan? Se on tosi tyhmää jos mies on just silloin menossa kun täytyisi yrittää kannattaahan sitä etu käteenkin tehä:)
Minähän tämän ketjun muistaakseni aloitin ja onnex kun on saanut niin mukavaa porukkaa tänne:)

Jokos sulla ovis on? Mietenkäs onko ne kierrot ruvennut lyhenee ja onko oviskin ajallaan?.. Joo ei me tätä ketjua saada kyllä lopettaa vaikka mieli välillä tekisi. Kyllä se on kiva kuulla kuulumisia kun muutenkin on paljon yksin jos mies on töissä.

Nyt ostin mehelle monta lahjaa ylensä en osta paljon mitään. Ostin tuoksua, partakoneen ja sen semmoista...

No mutta nyt lähden syömään jotakin:)

Missäs murmeli on?

Sunnuntaita!

Jee mulla ois kans huomena tarkoitus lähtä käymään ostoksilla! Ei kyllä tosiaan enää paljoa oo ostettavana, mutta jos sille miekkoselle vielä jotain pientä kivaa keksis.. Toivottavasti ei oo kovin paljoa porukkaa liikenteessä maanantaisin, viimeksi kun oltiin lauantaina, niin meinas lähtä järki kun porukkaa oli niin paljon!

Niin varmaan tässä tänään tai huomena ois oviksen aika, en oo enää testaillu millään tikuilla kun se menee liian suorittamiseksi sitten (ja mitä siitä on hyötyäkään kun ei oo toista osapuolta kotona... :( ) Se gynekin sillon sano että kannattaa jättää pois nuo tikuttamiset, vaikka kuin yritin vakuuttaa että käytän vain siihen että tietäsin vähän minkälainen kierto on tulossa... Mutta onneks nuo on nyt säännöllistyny, tänään taas pitäis alottaa syömään niitä, ei kyllä yhtään tekis mieli mitään hormoneja laittaa suuhun, niistä on kyllä noiden pillereiden aikana saanu ihan tarpeekseen!! Noh eipä se toisaalta tämä kolme kuukautta oo pitkä aika..

Joo oli kyllä hyvä idea alottaa tämä ketju :) Mukava kun voi käydä täällä jutustelemassa ja kertomassa/kyselemässä kuulumisia! Niin välillä kyllä tosiaan tuntuu siltä että pitäis laittaa tämä kone jonnekin kaapin pohjalle että ei tulis aina käytyä täällä mutta kun ei niin ei... :) Heti kun on pariki päivää menny jos ei oo käyny niin pitää tulla kahtoon että mitä kuuluu!

Nyt pitää lähtä alotteleen tätä päivää jotenki, tuli nukuttuakin niin pitkään :)

Heippa kaikki!

Oon yrittänyt vähentää tätä netissä pyörimistä, näiltä palstoilta löytyy liikaa kaikkea ikävää, mikä lisää omaa epävarmuutta. Kuten juuri se Minnan tapaus. Eli jos ette ole lukeneet niin tuolta odottajien puolelta eräs äiti oli menehtynyt synnytykseen.

Np ja Sanni, onko teidän miehet siis pitkäänkin poissa aina kerralla? Ja sitten varmaan vastaavasti pidemmän aikaa kotona? Tollasessa työssä on varmaan just ihanaa kun saa olla pitkään kotona ja sit taas inhottavaa olla poissa...

Ite täällä yritän elää mahdollisimman normaalia elämää, vaikka se onkin aika vaikeeta. Tänään ois sitten rv 5 täynnä. Luultavasti oon vähän pidemmällä tosin, ehkä 5+4. Toisaalta suunnittelen jo kaikkea vauvaan liittyvää, ja toisaalta ajattelen että kohta tää on ohi. Mulla on ollut aika paljon vatsakipuja ja jonkin verran ihan pientä vuotoa, joten mulla ei oo kauheesti uskoa nyt. Ja vielä kun täällä pyörii ja lukee näitä juttuja niin ei se usko kauheesti vahvistu. Toisaalta on ihanaa kun on sellasia selkeitä oireita, rinnat on kipeet ja turvoksissa ja pahoinvointiakin on.

Onneks enää viikko jouluun! Oma joulufiilis hävis täysin näitten plussauutisten tullessa, kun oli muuta ajateltavaa. Nyt pitäis yrittää taas skarpata ja leipoa pipareita ja muuta sellaista. Lahjaostoksetkin on vielä kesken, eikä yhtään huvita lähteä kauppoihin kun jokapaikassa on ruuhkaa. Tentteihinkin vois lukea mut en jaksa keskittyä kahta lausetta kauempaa.

Jaksamista kaikille, ja paljon plussaonnea!!!

Np

Nyt on sit menkka kivut alkanut ja varmasti alkaa ihan just:( No mutta kai siitä sit taas noustaa... Joulu vaan lähenee kovaa vauhtia pitäs varmaan joku pieni kinkku ostaa kun mies niin haluaisi itse en oikeen välitä kinkusta.

Nipsu

No meidän miehet on aina töissä ne ajavat rekkaa. Välillä on pitkiä päivä ja monen päivän reissuja niin se on vähän hankalaa yrittää jos mies on töissä:(
Voi että toivotavasti sulla menee kaikki hyvin raskauden aikana eikä mene kesken. Pidän sulle kovasti peukkuja :=)tuleppa säkin välillä kertoon kuulumisa jos meinaat kokonaan häippästä täältä.:) On niin kivaa kuulla et miten
menee:)

Kirjoittelen kun kerkee mut alkaa iltavuoroviikko:(

Yhteistyössä