Yötä! Nyt kyllä vähän ressaa, kun ei uni tule, plääh. Tai nukuin mä 22-01, mutta vessahätähän se herätti. Äh. Vili on nukkunut nyt hyvin ja minäkin ainakin 3 yötä vain tunnin valvomisella. Nyt olen sisustanut kodin uuteen uskoon eli pyörinyt sängyssä pari tuntia, kun ensin lukaisin Kotivinkkiä tunnin verran. Kun vaan saisi muutakin kuin kuvitelmissaan jotain täällä aikaiseksi..
Verhoasiaakin tuli pohdituksi!
Nasupillekin tsemit valvomiseen, kurjaa kun on alkanut jo noin varhaisessa vaiheessa. Tai saattaahan hyvinkin olla, että keskiraskauden nukut kuin tukki.
Mun yhdellä kamulla on muuten vajaan vuoden ikäiset kaksospojat, ovat kyllä tosi hauskat tapaukset! Ja töitähän riittää, mutta myös kaksinverroin iloa!
Gissan selkäkipuiluihin unohdin heitellä pahoitteluita. Miten saat yöt nukutuksi, siis löydätkö asentoa, vai vaivaako kipu laisinkaan (vielä) öisin?
Mulla on sitäkin vaivaa. Yltyi, kun "lupauksistani" huolimatta pari päivää sitten kävin lenkillä, niin pah, johan ne selkä-ja liitoskivut astuivat taas kuvioihin.
No, narinat sikseen, ei mun tänne pitänyt valittamaan tulla. =)
Tiitun puutuminen oli kyllä varmasti säikäyttävää, mullakaan ei vastaavaa. Ainoastaan huonohko olo iskee nyt loppuvaiheessa, jos makaa selällään, mutta ei mitään tunnottomuuden- tai puutumisentunnetta. Mutta no worries, kun kuuluu kerran asiaan. Se helpottaa mieltä aina, ei tarvitse suotta murehtia.
Niin muuten, ettehän te (lähinnä Keiju) pelkästään mun takia sitä 17. päivää valinneet tapaamispäiväksi, kun sanoin, etten ensi viikolla kaiketi jaksa kahta kertaa Turkuun ajella..? Mä kun en ole satavarma treffaaja, muuten tietysti, mutta synnytysvarauksella!
Kivaa, että Riinuskakin pääsee Hkiin treffeille, mä sanoudun heti irti siitä tapaamisesta, vaikka olisi R tosi kiva nähdä suakin. Ajankohta vaan on vähän turhan heikko Hesan matkustelulle.
Kaislan nukkumisista piti kysymäni.. Nukkuu siis omassa sängyssään, heräileekö vielä öisin ja jatkaako uniaan siellä sen jälkeen? Oletko siis saanut itsekin kunnolla nukutuksi, Stella?
Mulla ei ole kovakouraisesta tutkimuksesta kokemusta muuta kuin yhdestä kerrasta ja sekin oli raskausmyrkytyskontrolli (jota ei siis ollut) polilla viikolla 40+, tahallaan vähän yritti "runnoa", että lähtisi synnytys käyntiin. Eipä auttanut.
Nekulta on pitänyt kysäistä Lotan Crocseista. Ilmeisemminkin pysyvät hyvin jalassa? Ostitko aidot vai reissulta vasta? Mietin jo kesää, sandaalit vai crocsit?
Piritta, sä kun olet monta kertaa maininnut Masan tavaroiden heittelystä, niin minkä sorttista se teillä on? Heittääkö huvikseen vai kiukuissaan vai muuten vain uhmalla? Meillä Vili edelleen tekee sitä, että kun saa käsiinsä jonkun kielletyn tavaran, niin jos astun askelenkaan kohti, niin jo lentää seiniä päin. Muistaa kyllä puuteriepisodin (en ole hankkinut uutta

, mutta heittämishetkellä ei ehdi ajatella. Nyt kun meillä oli mun ystävä puolivuotiaansa kanssa, Vili sai mielettömän heittelyhepulin, muuttui siis ihan pikkuapinaksi ja kaikki olisi lentänyt, ellen olisi kiinni pitänyt. Ei siis kiukunnut yhtään, mutta jonkun spektaakkelin halusi saada aikaan. Myös pyykit saavat kyytiä, olivat sitten viikattuja tai vastapoimittuja naurulta, niitä olisi kiva lennättää. Ärr, meinaa hermo mennä, kun heittely ei lopu. Ruokapöydässä on kyllä nätisti.
Muuten on kyllä veikeä tapaus, puhua pajattaa minkä ehtii, tulee jo pitkähköjäkin lauseita, neljä-viisikin sanaa peräjälkeen. Ja pääasiassa on iloinen, joskus on tietty känkkäränkkä-päiviä. Toruttaessa pyytää heti saada silittää, eli vaatii heti, että kumarrumme puoleensa, jotta saa silittää poskea anteeksipyynnöksi. Unohtaa kyllä katumuksensa hetkessä..
Äsken kuului makkarista hätääntynyt äitii, sänkyyn!-huuto, ilman itkua kylläkin. Nukahti heti, kun menin omaan sänkyyni makoilemaan. Mutisi vain unissaan hetken päästä, iskä, iskä.. Mahtaa ikävöidä, kun mies on ollut pari vrk:tta työreissulla. Tai eilen meillä oli iskä-treffit naapurikaupungissa, kun oli ohikulkumatkalla. Kiirettä pukkaa. Jännittää vaan, että jos mies onkin jossain Kuusamossa, kun mä synnytän. Sieltä ei sitten ihan hetkessä ajeta tänne. Mummi ja mummu ovat kyllä käytettävissä Vilin vahtijoiksi, kunnes mies on maisemissa, mutta olisihan se kiva, että hän näkisi toisenkin lapsensa ihan tuoreeltaan, vaikkei itse tapahtumaan osallistukaan.
No, nyt alkaa tulla jo nälkäkin, leipää napaan ja sänkyyn!