Tahkoojaplussat 72

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Julia*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
moro,
Sain aamusta huonoja uutisia joita kommentoin ehkä paremmin joukkomeilillä kun en kaikkea viitsi täällä jakaa. Työhön liittyviä anyway.

Viikkis meni nopeasti ja eilen oli ihan mukava perhepäivä, mutta tää viikko alkoi nyt huonosti joten en taida enempää viitsiä edes kommentoida kun mieli on maassa.

Julialle silti onnittelut PERHEESTÄ!

Hellouta,
Kiva, että saatiin Julia takaisin kehiin ja todellakin - onnittelut vielä kerran teidän likkavoittoiselle perheelle! Aivan ihanasti kuvailit synnytystä, sitä pääsi niin tunnelmaan ja tunteisiin mukaan. Musta on aina mielenkiintoista, jos on paljon kandeja paikalla. On mukava olla avuksi ja samalla vähän nähdä niiden harjoittelua. Hyvä, että toivuit niin pian, vaikkakin vuotava haava kuulosti varsin ikävältä, onneksi parantui ilman uudelleenavaamisia. Ja Illikin niin tarmokkaana hoitamassa, mahtista! Nauti tosiaan nyt, kun iskä kotona =))

Voin kyllä allekirjoittaa tuon, että juu, kyllähän ne vauvat nukkuu paljon kaksi ekaa vkoa, mutta meillä ei ainakaan enää sen jälkeen. Just aamupäivän ulkoilun, eli sen pari tuntia, mutta nytkin kirjoittelen neiti tississä kiinni. Ruokaa haluaisi melkein jatkuvaan, että onhan tässä vähän riittämätön olo välillä. Relatippoja olen antanut lähes päivittäin, ja varmaan auttavatkin jonkin verran. Silti itkuja on paljon, mikä stressaa ja hemostuttaa vähän koko perhettä. Että rankkaa on kyllä, ja itseä harmittaa välillä vähän kaikki. Sitä ei ole ihan sellainen äiti kuin haluaisi, ei ehdi heti reagoimaan vauvan itkuun, eikä myöskään Matskun toiveisiin..Heh, puhumattakaan sitten miehestä ;)

No juu, samaa mietin itsekin Nekku, että eipä tullut puheeksi tämä la:n yh:uus. Eipä sitä niin ajattele, että toinen jää lapsen/lasten kanssa yksin vkloppuna :) Mä sain onneksi seuraa ap:ksi, etten ihan itsekseni ollut.

Kurja Sanden huonoja uutisia, mitkä sitten ikinä ovatkin =(

Hei mut ihanaa, jos saadaan toinen Hertta ;-) Kaunis nimihän se on!

Pitää soitella pappia ristiäisiin, joten palailen...

Täällä ollaan. Aamuja jäljellä yksi ja olo aivan ufo. En vielä yhtään käsitä, että todella siirryn taas hiekkakakkujen ja sinaappikoneen maailmaan. Vielä on juttuja kesken, enkä osaa sanoa meneekö huomenna myöhään vai olenko vapaa lähtemään puolilta päivin. Molemmat vaihtoehdot yhtä potentiaalisia. Koskas gissalla alkaa loma?

Me päästiin eilen kuumailmapallon kyytiin! Sain mieheltä viime vuonna synttärilahjaksi ja eilen vihdoin sää suosi. Oih ja voih, se oli aivan mahtavaa. Lähdettiin Kaivarista ja lennettiin 1,5 tuntia kaaaaauas Sipoon pelloille. P, lennettiin ihan teidän talon edestä. Ties vaikka olisit pallot nähnytkin. Todella upea kokemus. Mutta nyt väsyttää, koska oltiin kotona vasta puolen yön jälkeen. L oli isovanhemmilla hoidossa ja valvoi puoleen yöhän saakka ja heräsi kuitenkin (kiukkuisena!) seiskan pintaan. Tänään piti tulla naapurintyttö hoitelemaan illalla, jotta päästäisiin asioille, mutta peruttiin se, että voidaan rauhoittaa ilta.

Keskiviikkona sitten risteilylle Tukholmaan ja ensi viikosta alkaen keskityn ODOTTAMAAN eli laitan tyypparille paikat valmiiksi.

Mun piti muuten ihastella Vilin pottataitoja! Lotalla ei ole mitään mielenkiintoa samaan. Tietää tietenkin homman jujun ja saattaa ilmoittaa isommasta hädästä etukäteen, mutta pottaan ei tule tuotoksia. Toistaiseksi en ole asialla stressanut yhtään. Josko kesällä sitten juoksentelisi ilman housuja esim. mökillä?

Heippa ja sortsit nettihiljaisuus! Kovasti on ollut menoa ja meininkiä.

Kylläpä tuli kaksi ikävää meiliä tänään. Ei ole totta, Sandeman! Grrr ja murr... Varmasti ottaa päähän ja kovaa. Sanelmalle jaksamista, uskomattoman surullinen oli uutisesi. Ei voi ymmärtää...

Iloisempiin asioihin. Ihanaa, että Julian synnytys meni hienosti. Kandeista on varmasti apua noissakin tilanteissa. Ja toinen Hertta!! Ihkua :).

Niin ne työaamut loppuvat Nekullakin. Tervetuloa vaan taas kotiäitien maailmaan! Ai, nyt pääsitte ilmapalloilemaan, kivaa. Muistan kun oltiin teillä ja olit juuri saanut sen lahjaksi.

Joo, mun synttäripäivä oli ja meni keskiviikkona. Matalalla profiililla tällä kertaa ;). Ei tässä mitään ikäkriisiä ole, vaikka 35 tulikin täyteen. Vuodet vierii, ei mahda mitään.

Mää oon nuhassa ja Hertta myös. Niisk ja köh.

Ke menin suunnataan laivalle, ihanaa päästä kotiympyröistä vähän tuulettumaan Tukholmaan.

Heippa, mökiltä palattu. Pikaisesti kommentoin päällimmäiset ja huomenna lisää.

Olisin kommentoinut sähköpostissa, mutta se ei (taaskaan) toimi. Sanelma, kylläpä oli kurja uutinen, hui kamala. Voimia kaikille asianosaisille.

Sandeman, _todella_ ärsyttävää. Voin vain kuvitella tuntemuksesi.

Julian synnytyskertomus oli todella herkkä. Onnea vielä! Ja hauskaa, miten nämä nimiajatukset menevät tässä porukassa niin samoissa, kun Kaislastakin meinasi tulla Hertta ja se oli Aniliininkin listalla! Herttainen nimi ja passaa hyvin siskoksi Ilonalle :D.

Mitäs sitten. Niin, hiukset. Mun mielestä myös Nekulle passaa tosi hyvin lyhyt tukka enkä osaa edes kuvitella sua pitkillä hiuksilla. Meillä myös mies tykkää pitkistä hiuksista, mutta nyt kun puhuin lyhentämisestä, oli ihan myötämielinen. Itse hän veti päänsä juuri kesän kunniaksi kaljuksi (tai no, 3 mm siiliksi). Mulla on ollut melkein aina pitkät hiukset eikä mulle sovi lyhyet. Väriksi sen sijaan omasta mielestäni käy niin vaalea kuin tumma. Mulla on ollut blondi, musta ja kaikkea siltä väliltä.

Myöhästyneet onnittelut Hertalle! Niinhän ne vuodet kuluvat kaikille, ei siitä kai parane sen kummemmin järkyttyä ;).

Wau, Nekku on päässyt kuumailmapallolla. Mäkin haluaisin joskus.

Meillä muuten Leo oli jossain vaiheessa myös sellainen, että teki kakat vain pottaan, mutta nyt on alkanut taas tehdä vaippaan. Ihme _vaiheita_.

Kaisla sanoi tänään ekaa kertaa "Leo" (on sanonut tähän mennessä "äiti", "täti" ja "issssi"). Arvatkaas, oliko isoveli polleata poikaa! Leokin on alkanut puhua vähän runsaammin. Lähinnä vastailee kysymyksiin ja käyttää verbejä ("en ota", "otan", "ajaa", "kato", jne.). Hitaasti mutta varmasti...

Hauskaa, että Nekkukin pääsee taas mammailemaan. Kyllä menee aika nopeasti.

Mun pitää jo alkaa viikata Kaislan 74 koon vaatteita varastoon, etenkin bodyt alkavat käydä lyhyiksi. Iso tyttö.

Niin paljon olitte kirjoittaneet, että kommentoitavaa olisi ollut enemmänkin, mutta nyt kutsuu peti. Tuli vähän univajausta mökillä, kun ei maltettu iltaisin mennä nukkumaan ajoissa.