Heipä hei!!
Poika nukahti tuohon alakerran lattialle, on sopivan viileä paikka. Siinä on patja ja laitoin jopa pojalle peiton päälle. yläkerran makkarissa on kuuma samoin ulkona. taidanpa itekkin tulla ens yöksi alas lattialle nukkumaan.
olen täs jo 2 yötä nukkunut ilman liivejä ja on kiva..

niin olen meinaan joutunut nukkumaan liivit päällä jo odotusajan alusta lähtien, olivat tissit niin kipeet jos nukkui ilman ja nyt syntymän jälkeen tietty ku maidot valu, mut nyt kun tuo maidon tulo on alkanut tasaantumaan, niin ajattelin kokeilla ja hyvinhän se meni. aamulla sit ku poju herää, liivit päälle, ettei syödessä roisku
Vai on Toscan poika löytäny pippelinsä, varmaan jännää..
meillä ei olla vielä hokattu, kun nuo jalatkaan ei niin kiinnosta. tuo eteenpäin meno kiinnostaa enemmän ja nyt on alkanu toi yöllä kääntyily ollaan milloin missäkin asennossa. taitaa poika ahertaa nukkuessaankin (sais lopettaa, jotta energiaa jäis tohon pituus kasvuun, heh, heh.)
Mites Tosca teidän peruna kokeilut meni???
Ai niin, eikös sulla Tosca ollu pojalle sivut tuolla liberolla? Mäkin nyt sit vasta innostun sinne tekemään, kun oli tuo niin hankalaa tehdä tähän omaan koneeseen,kesti tosi kauan ennenkuin aukes, kun oli niitä kuvia sinne ladannu jo.
mulla vaan ei oo siellä vielä kuvia kun en osaa pienentää niitä, odotan et mies kerkeis pienentää niit kuvii tai edes opettaa, mut kirjoitellu sinne olen nyt jälkikäteen ja yritän jotain aina jokapäivä tai ainakin kun jotain uutta tapahtuu.
Huomenna mennään uimarannalle, saas nähdä kuin poika jaksaa olla. siel pitäis olla ainakin 1,5h kun kestää uimakoulu, mut lupasin et saavat likat jäädä vielä uimaan. Täytyy vaan kattoo pojan tilanne. se on kyl sellanen ranta et on toinenpuoli varjossa, siin suhtees vois vaikka onnistua...
Musta on kivaa olla rannalla, vaikken kauheesti tykkääkään ottaa aurinkoa, mut ne eväät, nam. kahvikin maistuu todella hyvältä( iman maitoakin).eli mulla on iso kylmälaukku ja paljon evästä mukana..

Ja voishan sitä jo talviturkin käydä heittämässä pois...
jaaha jos rupeis puuhaamaan jotain muuta...